Hier is op een verkoudheid bij de meiden na alles goed. Bij Alyssa is de verkoudheid al weer aardig over, maar onze kleine meid kan nog aardig blaffen. Zo zielig. Verder heb ik weer een paar nieuwe foto's in m'n album geplaatst.
Veronica spijtig voor je meid, demme! die hadden beter weggebleven! Sanrob sterkte meid en welke woorden zijn mooi genoeg en op de juiste plaats voor dit verdriet? ik zend je een beetje warmte en liefde toe om je en denk aan jullie! Geniet van wat er nog is. Inez Alyssa is me een leuke donder, echt een mooi meisje! de kleinste dat groeit zo snel! wow Diaantje we duimen meid, ik met al wat we kunnen! Coto het enige wat ik mag nemen voor hoofdpijn is Sprinine!en dafalgan! dat helpt wat je kunt hier op een topic van ons fotos voor zwangeren zetten en ook voor babytjes is dat niet voor jullie denk zelfs dat je nog iets kunt winnen! http://www.zwangerschapspagina.nl/babyvdmaand.php http://www.zwangerschapspagina.nl/buikvdmaand.php weer even wat drinken en snoepen he liefs Ritje
Diaantje de duimen draaien hier voor jou meis Ik zend je ook m'n laatste hcgkes in de hoop dat je zwanger zult zijn hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg He ritje, op met onze laatste dagen, straks komt er een vriendin afscheid nemen van m'n buikje hihihhi.....
Morguh dames, Even een snel berichtje voordat ik naar kantoor rijd: volgens mij is het hier einde oefening , het is een beetje vreemd. Sorry vast voor de details : vanmorgen bij het afvegen een beetje beige/roze. Daarna nog een keer geplast, toen wat oud bloed en nu net weer (ja, ik plas me een brand, waarschijnlijk van de spanning) lichtroze. Heb ook echt ongibuikpijn, lage rugpijn en hoofdpijn. INEZ: heel lief die 2 rijtjes, dank je wel. Je hebt geweldige meiden, heb net je nieuwe foto's bekeken, mooi hoor! Beterschap voor jullie kleine meid! @ RITJE: meid, jij hebt vannacht weer opgezeten. Ook jij bedankt voor het duimen! Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen!
Ja hoor Diaantje even wakker iets drinken en eten dan bedje in dan slaap ik anders niet, graag gedaan denk aan je! fijne dag vderder liefs Ritje ben wat gespannen deze namiddag naar de gyn de dag vastleggen om in te lieden ben wat nerveus hierdoor!
Diaantje gatverdarie, dat had ik helemaal niet verwacht! Ik was vol goede moed met jouw! Meisje, ik denk aan je, hele dikke knuffel!
Hai Diaantje, beh, dat is niet de bedoeling hoor! Je had toch zo'n mooi groot eitje. Ik hoop op vals alarm voor je! Verder goeiemorgen allemaal! Ritje, succes bij de gyn vanmiddag, Inez: lieve meiden!
He gatsie Diaantje, toch blijf ik nog even eigenwijs voor je doorduimen in de hoop dat het om een innestelingsbloeding gaat, of gewoon oud bloed.
Goedemorgen meisjes! Ben ik ook weer even. Ik voel me nog steeds té ziek, zwak en misselijk om veel te schrijven... Voelde me wel vrijdag en zaterdag iets minder misselijk (waren het hele weekend bij mijn moeder) maar zondag begon 'het feest' weer. Dinsdag komt de mevrouw van 'moeders voor moeders' en woensdag heb ik de 1e echo! Spannuuuunnndd! Voor de rest heb ik niet echt de kracht om terug te lezen maar ik duim nog steeds voor Diaantje en hoop toch stiekem dat je ondanks je kleine beetje bloedverlies morgen positief test! [-o< [-o< [-o< Ik denk aan je! En ik denk natuurlijk aan Zico en Ritje! (de laatste loodjes meiden!) Liefs, Daantje
Zico, wat grappig dat er een vriendin langskomt om afscheid te nemen van je buikje. Je bent nu echt met de laatste loodjes bezig, nog even en dan is je kleine uk er. @ all, thanks. Wij zijn ook blij met en trots op onze mooie meiden. Vanmiddag gaat Alyssa voor het echie naar het KDV. Ik moet nog even wat in een schriftje schrijven voor haar. Zoiets vind ik altijd zo moeilijk, maar goed, ik ga er zo toch nog maar even voor zitten.
Daantje, ik miste je al meid. Fijn om weer even van je te horen. Balen van die misselijkheid, maar wel fijn dat verder alles nog goed gaat met je. En wat spannend, al bijna de eerste echo. Alvast succes voor woensdag.
@diaantje ik duim ook voor je duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim @ritje sterkte de aankomende dagen en zico natuurlijk ook
Miss Daantje, wat naar dat je je nog zo zwak en moe voelt, maar wel super leuk dat je al bijna naar de echo mag!
Nou ik blijf hopen maar ik heb al wat bloed gespot Ik hoop niet dat het door zet en gewoon een innsetelbloeding is Nog heel even afwachten.....
@mama2x en diaantje : Ik ban de gewoon weg! Nee niet komen! snel weer verder werken, O ik mag pauze houden hihi doei
Goedemorgen dames, Juultje zit nu op de creche om te wennen, wat raar zeg, maar het was minder moeilijk dan bij zijn broer. Ik heb nu eventjes een beetje tijd, en ik vrees dat die benut wordt om als Mien Dobbelsteen door het huis te gaan, dat komt er een stuk minder van de laatste tijd en dat is te zien. Miss Daantje: heel verveldend die vermoeidheid en misselijkheid, maar hopelijk kan je snel genieten met een dikke buik. Oh zo spannend je echo. Anna: ik zag geen PBtje?, of ik ben heel dement, schijn je ook bij BV te zijn en het is te merken. Diaantje: nee nee nee, we duimen voor roze, maar geen roze afscheiding, maar ik heb het bij Jules ook gehad en dacht toen ongesteld te worden, dus ik heb nog een beetje hoop. Inez: succes met het KDV SanRob: heel veel sterkte met je vader Natas: wat een lief kadootje, zo'n ingebakerd meisje. Iedereen die ik vergeten ben succes, want ik ben echt een zeef, dat wordt wat volgende week op het werk. Gelukkig kan ik me af en toe even terugtrekken om te kolven. Ik heb zo'n mooie pump in style kolf met rugzakje, superluxe vergeleken met mijn handkolfje, dus dat moet wel gaan lukken. De ochtend generale repetitie gehad met het op tijd wegbrengen van 2 kinderen naar de creche. Het ging zowaar goed en zonder al te veel stress, maar Jules heeft dan ook tot 6 uur doorgeslapen. Ik ga zo de Miele maar eens pakken en de dweil, help en de tuin, de was, de boodschappen!
@ RITJE: veel succes vanmiddag bij de gyn. Vertel je ons nog even hoe het daar gegaan is? @ SHEILA: ja, ik had een klein beetje moed, althans, zo dichtbij was ik nog nooit gekomen, zo'n groot ei had ik nog nooit gehad, maar goed, ook dat mag blijkbaar niet baten. Met jou wel alles goed? @ VERONIKA: hoop ook dat het vals alarm is, maar ga er niet van uit. @ INEZ: wij hopen ook dat het om een innestelingsbloeding gaat, maar gaan maar van het ergste uit. Hoop dat Alyssa het vanmiddag nog steeds heel leuk vindt op het KDV. Jij veel schrijfsterkte in het schriftje! @ MISS DAANTJE: vond al dat je lang wegbleef. Wat balen dat je je nog steeds zo ziek voelt, al hebben we het er graag voor over, toch?! Overmorgen al je 1e echo, spannend, veel succes! Zal aan je denken. Ben heel benieuwd of het er 1 is of 2. @ MAMA2X: jij ook al bloed gespot, meid, ik duim voor je dat het toch nog goed komt. Één van ons moet toch een keer posi testen, het liefst allebei natuurlijk, duim, duim, duim, duim, etc. @ COTO: hoop dat het wegbannen van jou helpt. Fijne pauze! Ik denk niet dat ik morgen hoef te testen, heb nog steeds lichtroze bij het afvegen. Baal ontzettend