35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hé Buddie mollyvg, emoties komen als ze komen.......Ik vind het heel erg $^&**%$#@@$%x100000 voor je. Kan verder niets zeggen om je beter te laten voelen.

@ritje, ik heb dus ook van die allergie aanvallen en ik heb ALTIJD een epipen bij me. Die kan ik spuiten als ik: word geprikt door een wesp, ik perongeluk een kiwi inslik, ik een aanavring krijg met aardbeien. Ik zwel van al die dingen enorm op (proefondervindelijk uitgevonden)

@Benthe: gefeliciteerd met je eieren. In Mei heeft Benthe een ei (x5).

@ellen.....leuk zo een katje (mocht ie aan de gordijnen beginnen, dan heb ik nog wel een goede tip voor je).

Dames, ik ben kapot want ik heb vandaag mijn vijfer leeggehaald. Eerst alle kikkers en salamanders vangen, heel veel prut eruit scheppen en stenen en toen het zeil los maken. Ik heb geen rug meer over en loop als een bejaarde. Ga vroeg slapen (tenminste ik hoop dat het slapen gaat worden).

Kaat

2. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Oh wat triest Molly. Ik was zo blij voor je en dan toch weer mis. Ik snap helemaal hoe je je voelt. Het is dan ook niet niets. Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Molly je kan zwanger worden hoor. Bij velen van ons is het eerst een aantal keer mis gegaan om daarna toch raak te zijn, dus geef vooral de moed niet op hoor. Heel veel sterkte met het verwerken.

Benthe: goed nieuws voor jou. Op naar een vijfling zou ik zeggen :)

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, inderdaad liggen geluk en verdriet hier zo dicht bij elkaar, maar meid, je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Jullie hebben zelf ook al het nodige voor de kiezen gehad en het geluk mag nu ook wel eens jullie kant opkomen.

En wauw, 5 eitjes. Super meid. Daar moet toch wat mee te doen zijn en wat uitkomen. Ik blijf voor je duimen!

4. rosa 37

rosa 37 Nieuw lid

28 mei 2008
    3
    0
    0
    kapster
    leiden
    hallo allemaal :)
    ik ben hier vandaag voor het 1st.
    wist niet dat dit bestond,maaaar vind het super om hier lotgenootjes te zien :p
    wij zijn mei 2007 gestopt met de prikpil,ben nu eindelijk 2 x ong.geweest.
    en alles loopt nu als mn normale periode.
    nu maar hopen dat het is gaat lukken en dat er raak geschoten word :)
    anders mag ik in juli weer terug komen bij mn huisarts om door gestuurd te worden naar de gynacoloog..
    wens jullie ook veel su66es......
    groetjes rosa

5. Jeetje... kom je even twee dagen niet, hebben 'ze' het topic gesloten! Beetje vreemd hoor, er zijn hier ook topics die de 1000 pagina's al gepasseerd zijn... :(

Ik had een goede reden voor mijn afwezigheid: Ik ben namelijk vannacht tante geworden van Sara! Gisteren de hele dag in spanning gezeten, vannacht geen oog dicht gedaan en vandaag in het ziekenhuis geweest... :D
    Mijn zus had geen gemakkelijke bevalling, maar moeder en kind maken het goed. Het meiske is 52 centimeter lang en 3240 gram zwaar.

@Zico: Oei... het gaat echt even niet lekker met jou hè? Ik hoop dat je je snel weer de oude voelt en dat de contracties zich ook niet meer voordoen...

@Beele: Ik kan me voorstellen dat je hiervan in de war raakt...

@Natas: Goh, het zou wel erg vervelend zijn wanneer Chris een jaar :confused: op zijn operatie zou moeten wachten. Hopelijk levert shoppen succes op!

@4xmamma: Wat ik weet van een vriendin (2 x BBZ) is dat de pijn steeds erger en onverdraaglijker wordt en geen moment afneemt...

@Inez: Goh, waren wij maar alvast zo ver met de naam voor ons kindje. Hier gaat het zo: manlief weet zelf niets, maar keurt wel 'mijn' namen af... :(

@Molly: Jeetje meid, wat vind ik dit erg voor jullie! Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte en wil je dikke virtuele knuffel geven...

@Benthe: Vreugde en verdriet liggen vandaag inderdaad dicht bij elkaar. Maar ik vind het geweldig dat jij met zulk goed nieuws komt!

6. @Rosa: Welkom hier! Je zult merken dat bijna iedereen hier elkaar al langer kent. Dit topic is een voortzetting van het het oude. Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugde, dus klets gezellig mee!

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Topic opnieuw geopend en op pagina 1 gaat het al mis. :cry:
    Ik vind het zo naar dat bij iederen nieuwe lading zwangere er inderdaad (al in de statistieken) steeds weer een miskraam bij zit.

Molly, wat spijtig voor je. Ook ik weet helaas ongeveer hoe het voelt en kan gaan. Dat rare/nare gevoel van nog niet echt blij kunnen zijn.

Ik hoop het nooit meer mee te zullen maken. Maar ik denk dat de angst blijft.

Ik hoop ook, dat je net als ik, zelf over dit tweede verlies sneller en makkelijker heenkomt. Ik denk niet dat het went, maar ik kon me zelf wel positieve punten bedenken, dat heeft mij erg geholpen. Die deel ik daarom met jou, maar misschien wil je er wel helemaal niets mee doen (nu), da's ook goed.
    Het zwanger worden lukt zonder al te veel problemen. Je hebt deze keer geen hulp van het ziekenhuis nodig gehad (nare curretage). Er is iets van jullie in jou ontstaan en ook weer vergaan. Zo is het iets wat veel minder klinisch en koud voelt.
    En gelukkig weet je het in een vroeg stadium. Ik vond niets zo vervelend dat ik al die tijd dacht dat ik vrolijk zwanger was en droomde over de toekomst. Terwijl de kindjes al niet meer leefden. Dan maar beter meteen weten dacht ik de tweede keer. Dan kon ik ook weer sneller verder.

Ik hoop en denk dat je uit sterk hout gesneden bent en dat je je eigen manier vind om verder te gaan. Veel sterkte met dit nieuwe verlies en ik hoop dat snel ergens dit jaar het geluk jou ook gegunt is.

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Benthe,
    Jij krijgt vandaag het geluk wat jij verdient. Pech en verdriet hebben jullie ook al genoeg gekend.
    Ik hoop dat uit deze eitjes toch minstens 1 kindje mag komen.

Ellen,
    Oew wat leuk... Hoe heet jullie nieuwe huisgenoot? En mogen we ook een fot bewonderen?

Inez,
    Ik had helemaal nog niet gereageerd op jouw mooie echo ervaring. Het klinkt heel ontroerend en ik hoop snel mooie plaatjes te zien.

Hier doe ik hard mijn best om mijn gevoelige borsten te negeren. Lukt niet helemaal want ze doen echt pijn. Inmiddels weet ik dat dit bij de luteale fase hoort. Toch weet ik dat het volgende week allemaal weer heel spannend word. Gelukkig ga ik het ook razend druk hebben.
    Eigenlijk hebben we er alletwee een best positief gevoel over. Geheel op niets gebaseerd hoor, gewoon het gevoel. Niet vanwege klachtjes of ander symptomen.

9. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Molly
    Heel veel sterkte gewenst, neem de tijd om het te verwerken...
    digiknuf

@ Benthe..
    5 stuks.... maak er wat mooi's van.

@ Rosa
    Welkom

Groetjes Anja

10. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    @ Molly meid, al onze liefe worden kunnen je niet helpen, maar mss toch een betje steunen. Ik sluit mij aan bij andere die je veel sterkte toe wensen, en probeer er toch positief blijven. Je kan het wel, jou mannetje ook, als het dit keer is gelukt, waarom velgende keer niet?

@ Benthe.. je krijgt zo'n betje druk met al die 5..
    Geweldig meid.

@Lola gefeliciteerd met Sara. Goed, zeg, zo moeilijke bevaling, en toch goed afgelopen. SUPER.

@Rosa Welkom hier, zoals je ziet hebben we hier van alles om samen om te lachen en te janken. Sluit je bij ons aan?

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Even snel lezen,
    @zico ik hoop dat alles goed gaat en dat je je wat beter voelt nu,
    sterkte meid....
    dikke knuffel....

@Molly wat een verdriet voor jou ik was zo gelukkig voor je,
    dikke knuffel meid....mega kusje

Al de anderen fijne avond zal morgen eens kijken op mijn gemak,
    ventje na lange dag thuis, ja die pikuur wel heeft men voorgesteld,
    en onderzoeken verder...

Ik ben stikop , moe teveel gedaan krampen in de onderbuik,
    nu krijg ik men klopje dus.......snel bedje in!

De nieuwe welkom hoor.....
    ga nu echt slaap je doen heb het nodig...

Mijn vriend is thuis en ziet er goed uit, nog niet 100%
    maar mocht naar huis....
    die spuit moet er komen voor hij gaat werken hoor want als dit er niet is in fille waar hij elke dag inzit is t critiek
    en ik wil net ongerust zijn als hij gaat werken, die medicatie moet hij hebben!

ook gaat hij nog testen doen...
    Liefs Ritje

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Fijn dat moeder en kind het goed maken.

Enne van die namen .... zo ging het hier net zo. Hij wist ook niets, maar 'mijn' namen waren ook niet echt wat. Uiteindelijk zijn er toch 2 namen door hem goedgekeurd, dus nu is het alleen nog een keuze uit deze 2 maken.

Anna, het blijft toch altijd weer moeilijk, die laatste dagen voor je NOD. Hoop van harte voor je dat het voor jou een NOD is en geen WOD en dat jullie gevoel het bij het juiste eind heeft. [-o< [-o<

Rosa, welkom hier.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    NOD

10-05 Smoeltje
    19-05 SanRob
    20-05 Diana
    30-05 Ellenk
    04-06 Diaantje
    04-06 Sandra1967
    06-06 Anna
    11-06 Benthe

AFSPRAKEN

15-05 Moby VK
    15-05 Benthe
    19-05 Anja nekplooimeting (10.30 uur)
    21-05 Diaantje IVF info avond
    27-05 Diaantje 2e IVF gesprek
    28-05 Inez VK
    20-06 Inez gyn
    02-07 Inez gyn
    14-07 Inez gyn

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 Kaat

Heb even een oude lijst hierheen gehaald. Er moet vast een en ander veranderd worden.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Veel succes en sterkte Molly.

Verder ben ik blij dat er een apart forum onderdeel is voor de 35+ers :).

15. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss

Ik heb even mijn afspraak er tussenuit gehaald. Die heeft intussen plaatsgevonden...

Gr. Benthe

16. kaat11

kaat11 Niet meer actief

17. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    vanochtend weer getest, en negatief.
    Dus ik ga er nu gewoon van uit dat ik niet zwanger ben.
    Ik wil iedereen bedanken voor jullie reacties.
    Voor mij is het ook wel goed zo!

Voor de verdrietige, heel veel sterkte!
    Voor de blije, geniet ervan!
    Verder wens ik iedereen alle goeds.
    Veel liefs Beele.

18. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @Molly, jemig meid wat erg! Leef erg met je mee, ook al zal het nog zo pril zijn het blijft erg. Toch heel bijzonder dat jij je ook niet blij blij voelde. Dat komt mij zo bekend voor, ik was ook wel blij maar had iets mn achterhoofd die zei "wees maar niet te blij" Gek he!

Wij hebben gisteravond weer een ovu test gedaan maar nog steeds vol negatief. Maar goed de vorige keer was hij ook later dan dat de berekeningen op de banner is. Dus ik maak me er nog niet zo druk over. Ik ga er nu toch maar vanuit dat alles weer loopt zoals het moet lopen!

19. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dank voor het medeleven iedereen. Het is kl*te, en de miskraam is vannacht op gang gekomen, cyclusdag 1 is aangebroken. Het voelt iets anders dan een gewone menstruatie, maar ik ben ZO blij dat ik niet weer 4 maanden moet wachten, zoals na de curettage. Het lijf doet het zelf en dat is super. Natuurlijk zijn er al wat traantjes gevloeid, dat is normaal, maar ik blijf er nuchter onder, misschien toch iets wat ik van 12 jaar katten fokken heb overgehouden?
    Misschien zit mijn moeder boven in de hemel nu wel met 2 of 3 (had in maart toch 1 dag positieve test...) kleinkindjes op schoot. Misschien is het wel zoals Derek Ogilvie zegt dat ze je om je heen blijven, je beschermen. Ik vind het eigenlijk wel een mooie gedachte.

Wat een goed nieuws joh! Hee, niet je inhouden om mij hoor. Goed klussen en dan kunnen we binnenkort jouw zwangerschapsbanner zien!

20. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    NOD

10-05 Smoeltje
    19-05 SanRob
    20-05 Diana
    30-05 Ellenk
    04-06 Diaantje