PEPPPPPPPPPP fout! Eh, Kaat weegt de helft van wat ik weeg Dus misschien staat de DD wel voor Dikke en Dunne, maar nee, fout geraden.
Hey meiden, Ga nu banken met een filmpje! Hele fijne avond allemaal en tot morgen maar weer. Doeiiiiiiiiiiiiiii
Tjee, best bijzonder wat een lichaam dan toch mooi zelf weer doet zeg. Nou, je gaat dus gewoon binnenkort zwanger raken en blijven voor een maand of 9!
Hoe het kan weet ik niet, maar met sondevoeding kiept je maag zichzelf niet meteen weer leeg. Misschien doordat het niet via de slokdarm naar de maag gaat, maar direct in de maag terecht komt en het klepje in de maag (of slokdarm) zo sluit dat het niet terug kan? Ik heb jaren geleden iemand ontmoet die ook sondevoeding had tijdens de zwangerschap en zij hield toen ook alles binnen. Mijn dochter heeft sondevoeding gehad toen ze niks binnen hield en uitgedroogd was. Ook bij haar bleef het binnen. Het werkt dus wel, maar natuurlijk hopen we met z'n allen dat Kaat nu alles gewoon binnen weet te houden! Laat je het hier ook even weten? Ik ben ook wel nieuwsgierig Als het goed is krijgen mijn ouders volgend jaar ook twee veulentjes 8)
Ja , ik laat het weten. Ik heb haar vandaag wel 2x met haar kont voor het paard neergezet waar ze altijd aan laat zien dat ze hengstig is, en ze deed niets. Gras was belangrijker...... Ik was trouwens gesloopt door gisteren, en ben vanmiddag weer helemaal bijgetankt bij de 2 paardjes. Molly had het ook naar haar zin, dook sloot in en sloot uit. Heb de merrie haar staart en sokken lekker gewassen (het is een Tinker) en ben daarna bij de paardjes in het land gaan zitten, lekker vitamine Paard en vitamine Zon (is dat E?) in me opgezogen.
Wie slecht ... Moi? Euh ... misschien wel een beetje. Enne, ik blijf nog steeds met je meehopen en duimen!
Klinkt gezond hoor, vitamine paard en vitamine zon. En ik ben benieuwd, het klinkt wel goed dat ze de hengst negeerde. Dan toch in ieder geval over 11 maanden (was het geloof ik) een veulentje en heel snel daarna of misschien wel tegelijkertijd alsnog een ieniemieniemollietje. En het BB en DD verhaal klinkt spannend, maar m'n hersenen willen niet meedenken over wat het zou kunnen zijn. Kaat, ik kan me voorstellen dat je liever aan de kroketten gaat dan aan de sondevoeding. In 1 van de babybladen heb ik overigens een tijd geleden een artikel gelezen van een meisje dat ontdekte dat frites het enige was wat ze binnenhield, zij heeft dus de rest van haar zwangerschap ... frites gegeten. Dus wanneer jij wel kroketten of iets anders heerlijk ranzigs binnenhoudt, gewoon doen meid. De baby haalt er wel uit wat hij/zij nodig heeft.
Hoi Diaantje, Speciaal dit berichtje voor jou. Echt meid, zei ik je toch ook al! Neus maar eens rond op Google, zei ik nog! Hoeveel vrouwen negatief testen, en toch zwanger bleken te zijn. Natuurlijk, wil ik je geen valse hoop geven. Maar er is zeker nog hoop! Ook al voel je niks byzonders, zegt niet altijd wat. Voor andere dames, heel veel liefs. Maar zoals jullie weten neem ik een beetje afstand, kijk wel af en toe. Wil gewoon graag weten hoe het Diaantje afloopt. Meid , ik gun het je , natuurlijk net als iedereen! Groetjes Beele.
@ Kaat11: jeetje, meid toch! Wat zul je ervan balen dat je nog in het zkh ligt! En dan nog wel bij de rollator-brigade. Ik moest erg lachen om je opmerking: deze dame kan castreren! Daar heb je 'm toch wel even fijntjes over geïnformeerd? *grin* @ 4xmamma: en ik maar denken dat sterilisatie definitief was! In sommige gevallen gelukkig maar dat het niet zo blijkt te zijn, hihi Al ken ik wel mensen die er helemaal niet blij mee zouden zijn als ze toch nog vruchtbaar bleken te zijn! @ Diaantje: nog niet opgeven hoor! Ik durf ook nooit goed om teveel hoop te vestigen, bang voor de zoveelste teleurstelling... Maar, stiekem doe je dat toch... jij toch ook wel? Ik hoop in ieder geval stevig met je mee... Het zou toch super zijn als je een lange neus kon maken en het hele IVF verhaal even zou kunnen vergeten! @ Beele: ik begrijp het wel dat je even afstand neemt... Maar ik hoop toch dat jou ook nog groot nieuws gegund is en dan weet je ons toch wel te vinden, nietwaar? @ Mollyvg: succes met je paard.... Spannend! Hé Molly, ex-kattenfokster? Wat heb jij gefokt, de term HCM klinkt mij akelig bekend in de oren namelijk... Hier is nog alles OK, hoor! Ik ben in blijde afwachting van mijn NOD... Nou ja, niet dus! Ik heb allerlei symptomen waarmee ik jullie niet wil vermoeien en het zou allemaal goed nieuws kunnen zijn! Maarrrr... waar houdt de Pregnyl op en begint het "echte" werk.... Ben ook een beetje bang dat de wens de vader van de gedachte is. Er zit niets anders op dan af te wachten. Mijn lief ziet het allemaal positief in, zolang het tegendeel niet is bewezen heb ik het voordeel van de twijfel, vindt hij! Hij wil graag voor vaderdag horen dat hij vader wordt! Lief toch! Gr. Benthe
@ Diaantje: ik begrijp dat je aan de ene kant wil blijven hopen, en aan de andere bang ben voor teleurstelling. Je ben al zoveel dagen over tijd, waarom ga je niet naar de HA om een bloedtest aan te vragen, ook al is het voor je eigen gemoedsrust. Heb je goede HA? Als het even kan, zal je wel duidelijkheid hebben en maak je je zelf niet onnodig gek. @Benthe: je kan nog eerder testen dan ik. Hoop dat het deze maand voor ons(voor jou en mij en alle andere meiden) niet alleen buiten, maar ook binnen zonetje mag schijnen. @beele: meid doe rustig aan. En hopelijk kom je binnenkort goede, roze nieuws vertellen. Want zoiets houd je zelf niet in de hand. Behalve als je express niet zwanger wil worden, maar daar geloof ik niets van. Ik hou mijn hart nog steeds vast voor jou. Dat was het voor vandaag, voor mij tenminste, Slaap lekker allemal. En tot morgen.
NOD 03-06 Diaantje 11-06 Benthe 14-06 Shiela 15-06 Diana 17-06 4Xmamma 26-06 Ellenk 27-06 Sandra1967 03-07 Anna AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 26-06 Anja 20-weken Echo 27-06 Lola VK (16.50 uur) 02-07 Inez gyn 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob
Goede morgen meiden, Hoop dat jullie lekker hebben geslapen. @Kaat: Heb je nog iets binnen kunnen houden? Hoop het wel. @Diaantje: Hoe is het? Nog geen nieuws? Ik heb even een vraag. In gesloten topic stond dat je voor je NOD ovutest kan doen. SanRob heeft het ook getest. Ovutest was positief, dag of so later was zwangerschapstest ook positief. Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt? En vanaf wanneer kan je dat gebruiken voor eventuele zwangerschap op te sporen.
NOD 03-06 Diaantje (2 dagen en 4 dagen overtijd getest, beide negatief ) 11-06 Benthe 14-06 Shiela 17-06 4Xmamma 15-06 Diana 26-06 Ellenk 27-06 Sandra1967 03-07 Anna AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 26-06 Anja 20-weken Echo 27-06 Lola VK (16.50 uur) 02-07 Inez gyn 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Begin augustus: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob sorry had ook de verkeerde genomen groetjes sandra
Hoi Dames, Dank je voor al jullie steun. vannacht heb ik een heel goed gesprek gehad met de hoofdverpleegster en even de opmerking gemeld van de man op mijn kamer. Ik ga dus vandaag nog van die kamer af! Ik mag naar een andere kamer. Ik heb ook aangegeven dat ik echt geen sonde voeding wil en ook waarom. Dat begreep ze wel en ze gaat met de arts overleggen over andere mogelijkheden. Ik ben niet de persoon die je als je die weghaalt uit zijn normale leven en dan in een ziekenhuis leg, dan ook beter zal worden. Ik kan veel beter thuis opknappen. Ik voel me vandaag ook iets beter dan gisteren, dus kan wat mij betreft wel naar huis. desnoods ga ik lekker een weekje naar een kuuroord waar ik lekker rustig aan kan doen, maar ik wil niet meer tussen al die zieke mensen liggen, daar word ik zo suf van. Sommige mensen hier lijken wel te genieten van alle aandacht die een ziekenhuis met zich meebrengt, maar ik totaal niet. Doe me een lol zeg. Ik ben verre weg de jongste op de kamer, dus dan ben ik de gene die alles kan doen: wil je ff de zuster roepen, liggen er nog rietjes in het kastje. Ik wil een extra kussen. Ja duh, los het lekker zelf op. @molly: Leuk raadsel. We doen bij die koelkast ook nog een wandelende tak. Dat bouwt de spanning dan extra op toch? Ik heb wel zin in DD. enne.....dat castreren heb ik als vakantie werk gedaan (ik weet het ik ben een bruut), dus daarom heb ik er wel iets mee. Dames en heren zijn beide te castreren! Lijkt allemaal goed bij je paardje! Lijkt me heel leuk om eens iets te doen met de dames van deze lijst. Wie, Wat en waar maakt me niet uit (oké niet in het ziekenhuis dan), maar ik meld me aan. Ik ga lekker douchen en eten en dan wachten op de arts (ik heb geen vrienden gemaakt) en dan heel hard duimen dat ik toch naar huis kan. had vanmiddag een afspraak met de verloskundige en daar wil ik heel erg graag heen. het vriendje komt zo ook naar het ziekenhuis om een pleidooi voor me te houden. Ik moet hier gewoon weg! dames, het schijnt snoeiheet te worden. Voor alle hele zwangere dames: succes met de hitte en voor alle andere, woensdag gaat het weer regenen (heb altijd ambiets gehad om Piet Paulusma te worden), dus geniet ervan. Kaat
bloedheet vandaag.... NEEEEEEEE ik hoop het niet. Deze warmte en zonaanbidster kan het nu helemaal niet verdragen en heb er ook een slechte korte nacht opzitten met dronken buren, kikkers en onrustige benen en wederom een huis vol stof na een zondagje klussen (met name aan de kabels van de nieuwe tv en stereoinstallatie, mannelijke nesteldrang). Babykamer is nog niet af. Verkeerde pluggen voor de Lack Planken van Ikea. Afijn morgen komt het goed geloof ik. De lamp hangt in ieder geval. Kaat: wat een narigheid in het ziekenhuis en wat erg dat je dan met bepaalde personen op een kamer moet liggen. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag. Diaantje: jeetje wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg, misschien gebeurt er toch nog een wondertje. 4xmama: ovutesten reageren net als zw.testen ook op HCG, dus als je tegen de tijd van de NOD een positieve ovutest krijgt, dan heb je grote kans dat je inderdaad zwanger bent. Je zou er natuurlijk een testje tegen aan kunnen gooien, het is wat minder definitief als een zw test, maar aangezien je je NOD nog niet hebt, heeft het ook nog niet zo heel veel zin. Oh jee ik moet de thuiszorg bellen voor klossen onder het bed. Dat wordt nog wat in die kleine slaapkamer van ons met schuin dak. VOlgens mij kunnen we dan helemaal niet meer achter het bed langslopen.