35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inez, hoe gaat het met je nu Alyssa voor 't echie naar het KDV is?
    En Nino, is het Mien Dobbelstenen gelukt?

MissDaantje, sterkte met alle misselijkheid.
    Veel succes en plezier woensdag!

MaMa2x, is het bij dat beetje bloed gebleven?

4xmamma, is dat 1 van de pups van het nestje dat onlangs is geboren? Ah gossie.

Diaantje, ook hier gaat een mooie kaars voor jou aan. Ik ga echt niet ophouden met duimen hoor voor je, no way!

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Dank je Zico,
    voor het mooie kaarsje, het zal voor vrijdag hier zijn,
    baal ervan, sorry,
    had gehoopt voor het weekend terug rustig thuis te zijn,
    ze trekken het zolang nu!
    ik voel me net een speelbal...... :evil:
    ik heb het gevoel soms voor paal en gek te worden gezet ook nog aangezien mijn situatie dat ik langer in het ziekenhuis moet blijven, als ik er ben word er niet naar me gekeken, leuk!
    je ligt daar net of je onozel doet! zo doen ze GGGRRRRRR
    Maar dan wil hij me daar houden, in godsnaam ben zo lastig , ik wil graag verder voor men kindje zorgen en gerust gelaten worden!
    en liefst hier thuis!
    sorry ben even gefrustreerd!

4xmama sorry dit te horen het doet pijn een pupje af te moeten staan,
    zeker na je verdriet van de afgelopen weken.....
    sterkte meid,
    ik denk aan je dikke knuff

Ritje

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Diaantje,
    In eerste instantie dacht ik erg sip voor je te zijn. maar ik DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM,DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM ook gewoon door voor je!
    Het hoeft nog geen slecht nieuws te zijn. Ik kom morgen weer voor je kijken!

Nino,
    Wel fijn dat Jij nu ook al kunt wennen wanneer je knulletje naar het KDV is. Fijn dat het meevalt. Zal ook wel een kwestie van wennen zijn.

Goed gedaan Inez! Zal leuk zijn om ook dingen terug te lezen van hoe ze de dag doorbrengt.

4xmama Wat verdrietig! Ik wens jullie een mooi afscheid van het kleine lieverdje.

Daantje, Leuk morgen nog een testen bij MvM!
    Ik ben heel blij dat ik vandaag de laatste flessen heb gekregen. Een beetje gedoe is het toch wel hoor! Maar voor 't goeie doel, dus ik doe het zonder mokken. En ik heb zelfs 4 weken gemist in de vakantie, dus moet niet zeuren.
    Voor Woensdag wens ik je een superecho! Moet gewoon!

4. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    hier nog een vermoeide en misselijke meelezer maar ja is wel een teken dat ik goed aan het zwangeren ben ;)
    behoor tot het clubje van missdaantje :)
    Gisteren ook weer zo'n hang-dag gehad blehhhh....
    Was vergeten hoe erg het kon zijn :(

@diaantje moed houden meisje, duim duim duim duim, het moet toch een keer goed gaan ;)

@4xmama, sterkte :(

@Zico en Ritje nog heel effekes meisjes ;)

@Ritje kan me je "opstandigheid" indenken als niet naar jou gevoel geluisterd word, maakt het er niet makkelijker op zo die laatste loodjes door te komen

Sorry verder weet ik het niet meer, ben al weer rijp voor de bank

liefs

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @4xmama heel veel sterkte ik vind het heel erg voor je

even een up-date mijn bloeding :evil: :evil: :evil: is doorgezet heb buikpijn dus helaas moet ik door naar de volgende ronde.

@diaantje heel veel suc6 nog hoop dat het bij jou niet doorzet.

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Fijn NINO die symptomen! Je bent ZWANGER! Ik heb makkelijk praten, ik krijg wel weer wat meer energie nu. Maar vandaag was ik toch weer bekaf! En een hoofdpijn... ik keek er vanmorgen scheel van. Ik ben heel trots dat ik wel ben gaan werken en maar een half paracetamolletje heb gebruikt (zonder caffeine, die ik anders standaard nam).

Maar misselijk ben ik gelukkig niet meer. (Ja ook weer vd hoofdpijn vannacht).
    Je schiet lekker op NINO! de 12 weken zijn in zicht!

7. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Bedankt allemal voor jullie steun. Die kon ik heel goed gebruiken. Zelfs mijn kleine meid zei dat jullie zijn echte kanjers. Ik ben voledig met haar eens.

We hebben hem begraven. Onze kleine Stepan. Ook afschijd genomen. Niemand kon het droog houden. Ik was zelfs even bang voor mijn man, hij barstte in tranen uit. Ik heb hem nog nooit zo gezien. Onze dochter was ook erbij, onze pupje was haar favorit. Het was heel plechtig, maar ook heel moeilijk. Nu moeten wij verder zonder hem. Maar we moeten wel, we hebben nog 4 mormeltjes, en ze hebben ons nodig. Er zijn heel wat traanen geweest, maar nu nemen wij even valeriane en wij gaan slapen. Hopelijk word het morgen beter.

Ik heb nog steeds even geen puf om te reageren.
    Sorry daarvoor. Morgen lees ik weer bij als ik mij beter voel.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, je opstandigheid is herkenbaar. Die kreeg ik ook vanaf het moment dat ik hoorde en zag op de echo dat er bijna geen vruchtwater meer was. Toen wilde ik ook niets liever dan dat ze de kleine zouden halen. Maar meer dan kijken of er eventueel gestript kon worden wilden ze niet. Je voelt je inderdaad erg te kijk gezet en zo ontzettend niet serieus genomen.

Anna, fijn dat je niet meer misselijk bent en ook minder moe bent. En ook al weer aan de laatste week MvM. Wat heb jij voor een leuke presentjes van ze gehad?
    En ja, het lijkt me inderdaad leuk om terug te lezen over hoe Alyssa haar tijd doorbrengt op het KDV. Ze hadden er vandaag al wat ingeschreven, alleen konden ze het schriftje niet vinden, dus dat zie ik dan donderdag wel.

MaMa2X, he meid, wat balen, op naar de volgende ronde!

4xmama, wat verdrietig van je pup. Sterkte!

Diana, ook al zo moe en misselijk, balen zeg. Hopelijk voel je je snel weer beter!

Natas, met mij gaat het wel goed hoor, ook nu Alyssa voor het echie naar het KDV is. Mannetje was vandaag vroeg thuis dus we hebben haar voor deze eerste middag samen opgehaald. Vonden we wel leuk. Juffie was samen met de andere kindertjes druk aan het kleien en was te druk om mee naar huis te gaan. We moesten maar zonder haar weggaan. Dus dat was wel een teken dat ze het er prima naar de zin heeft. Maar ze was wel enorm moe toen ze thuiskwam, dus dat was vroeg eten en op tijd naar bed.

9. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @all : klein echoberichie mijn moeder gaat mee naar de echo! :)
    Mijn man zit nu in engeland :cry:
    Maar ik ga lekker vroeg naar bed vandaag. Nog even Bridget kijken en dan zzzzzzzz

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Fijn dat je moeder meegaat Coto.

Phoe Anna, zo'n hoofdpijn lijkt me niet fijn midden tussen veel kleine drukke kinders. Ik hoop voor je dat het nu over is.

Fijn Inez dat Alyssa het zo naar haar zin heeft op het kdv.

Aan de misselijke zwangeren : knuffie!

11. @Ritje & Zico: Vreemd... toen ik zelf nog zwanger was (goh, dat klinkt als of het al ééuwen geleden is... :( ) leek de tijd voorbij te kruipen. Nu gaan de dagen echter supersnel voorbij. Maar ik kan me voorstellen dat voor jullie de tijd nu erg langzaam gaat...

@Ritje: Balen dat je niet eerder ingeleid kunt worden. Ik kan me zó goed voorstellen dat je niet meer trekt nu. Helaas verschilt het beleid wat inleiden betreft enorm per ziekenhuis. Ik had geluk, dat besef ik heel erg...

@Diaantje: Verd*mme :evil: ! Maar ik ga toch voor optie 2...

Van mij voor jou: dit opkikkertje...

@Veronika & MaMa2x: Jullie hadden ook al geen roze nieuws... :cry:

@Nin0: Het lijkt mij best wel een gedoe, twee kinderen naar de creche brengen. Hoe verging jullie dit? Kan ik me alvast inleven... ;)

@4xmamma: Ach... wat erg dat jullie het pupje toch moesten verliezen... :cry:

@Diana & Miss Daantje: Ik hoop voor jullie dat de misselijkheid niet te lang aanhoudt, zodat het grote genieten kan gaan beginnen!

12. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Aan Alle dames een digi knuffffff
    die het zo hard nodig hebben ;)

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb eindelijk de glimlach van Danique (een klein beetje) weten te vangen met de camera :D

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Aaah MaMa2x, wat balen voor je :cry:

16. lies

lies Lid

11 aug 2008
    43
    0
    0
    Ik heb niet zoveel teruggelezen...en weinig tijd om alles goed te volgen. Maar ik ben ZWANGER ! Fantastisch ... en mijn man vindt het gelukkig toch ook wel erg leuk.

Groetjes en iedereen veel succes en jubelende hormonen toegewenst!

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Wat zijn die kleintjes toch scheetjes zeg, kan bijna niet meer wachten.

Ik heb gisteren duidelijk veel te veel gedaan.
    Heb hele nacht harde buiken en kleine weeën gehad.
    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    Heb er nu nog last van, m'n zitvlak doet pijn, zal vandaag bankhangen worden denk.
    De zenuwen gieren hier door m'n lijf en weet nu zeker, ben zo goed als klaar voor.
    Alles is geregeld en gedaan.
    Nog 3 etiketjes maken en dan is echt alles klaar.

Ben er klaar voor ;)

18. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @diaantje, m'n naamgenootje, heb extra vroeg pc aangezet.....laat wat van je horen

@Zico, is nu wel heel kort bij, komt allemaal goed ;) Denk aan je. knuf...

@Lies PROFICIAT

@coto, fijn dat je niet alleen hoeft te gaan ;)

@Natas, wat een mooi meisje is het toch :D

@mama2x :( balen

@ritje, hoe was jou nacht? Hoop dat je in ieder geval je innerlijke rust probeert te vinden, knuf

@missdaantje, morgen 1e echo wat spannend, probeer vandaag tussen de misselijkheid door zo veel mogelijk afleiding te zoeken ;)

groetjes

19. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Zico: succes want volgens mij kan het nu elk moment gebeuren!

@Natas: wat een schattige foto zeg!

@Mama4:sterkte; ik heb zelf ook een hond dus kan me voorstellen hoe verdrietig het is!

@Ritje: moeilijk he? die laatste loodjes? Ik hoop dat je ze toch goed doorstaat en gauw ingeleid wordt!

20. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Goedemorgen, ik heb alleen even snel een vraagje (ben té misselijk om alles te lezen): ik heb net nog een testje gedaan om even te checken (de mevrouw van moeders voor moeders komt vanavond ;) ) maar het teststreepje is lichter dan bij alle voorgaande tests die ik heb gedaan.
    Zegt dit iets of zegt dit niets... :rolleyes:

Vandaag komt mijn moeder slapen want ze gaat morgen mee naar de echo, spannend hoor!

Sterkte en liefs voor iedereen!

Liefs, Daantje

Deel Deze Pagina