@diaantje : heel veel sterkte met deze klap...grrr Ik vind wel dat je wel heel lief bent, om toch op iedereen zo te reageren zeg! Ik weet niet of ik dat zo zou kunnen! @all bedankt voor de lieve woorden, ik ben inderdaad blij dat mijn moeder meegaat! werk ze of bank ze iedereen... @ritje en zico sterkte met de laatste loodjes !
@ Zico Heel veel succes morgen @ Ritje Hmm de laatste loodje zijn idd het zwaarst... sterkte meid [-o< @ Diaantje Heel jammer..... sterkte ! liefs Anja
ohhhh neeeee diaantje ik weet niet wat ik moet zeggen....... bah wat oneerlijk Je bent echt een kanjer dikke dikke knuf Ik denk wel dat het goed is om een adempauze te nemen en dan tot een besluit te komen om wel of niet door te gaan.... Ik zou m'n lichaam ook rust geven denk ik om in ieder geval enigzins in balans te komen en m'n gevoelens op een rij te krijgen...... pfffff wat moeilijk, veel sterkte liefs
@ ZICO: ik duim voor je dat de kleine een groeispurt heeft doorgemaakt! Nogmaals heel veel sterkte morgen! @ 4XMAMMA: ja, het is ook heel jammer, maar helaas niets meer aan te doen. Hoe is het met jou vandaag, na die rotdag van gisteren? @ SANROB: dank je wel! Hoe is het met je vader ondertussen? @ MISS DAANTJE: dank je wel, voel me ook heel verdrietig! Besef steeds meer dat het ons niet gegund is. Jij nogmaals veel kijkplezier morgen. Ben heel benieuwd hoeveel wondertjes je mag bewonderen. @ MOBY: dank je wel, meid, heel lief jouw berichtje! @ COTO: dank je wel! Ik leef evengoed met iedereen mee, ook als het hier niet gaat, zoals gewenst. In goede en in slechte tijden, toch?! @ ANJA: dank je! @ DIANA: hey naamgenootje, dank je wel. Ja, een adempauze is welkom, al zou ik het zo niet willen noemen. Ik heb namelijk geen tijd voor een pauze, aangezien mijn FSH gehalte vaak nogal hoog is en ik dus vervroegd in de overgang kan raken. Heel erg bedankt voor je lieve berichtje!
Diaantje, het gaat "wel". Ik moet mij sterk houden voor mijn man en mijn dochtertje. Die kleine meid ging vandaag naar school en kon het niet vol houden. Toen belden ze van school naar huis en zeiden dat Daantje niets anders doet dan alleen maar huilen. En of zij van mij naar huis mog.(stome vraag). Toen ze thuis kwam nam ik haar mee naar de winkel. We hebben doelloos winkeltje in, winkeltje uit gelopen. Gewoon voor afleiding. Voor mij gevoel heeft dat haar wel geholpen. Mijn man zit al de hele ochtend en middag in de schuur, dingetjes op te ruimen en te sorteren. Het is nog steeds heel moeilijk. Voor mij is het net eigen kind verloren. Ik hou mee op, want begin weer te huilen.
@ 4X MAMMA: dan nogmaals veel sterkte voor jullie allemaal. Ik weet wat het is om een hond te verliezen. Heb er zelf ook eentje verloren en in augustus hebben we de hond van mijn ouders moeten laten cremeren. Hij was ook echt een gezinslid, 15 jaar! Goed van je dat je met je dochter afleiding bent gaan zoeken. Je man doet dat in de vorm van de schuur opruimen. Huil maar uit, dat lucht op!
Diaantje wat naar zeg, ik hoop dat je het niet opgeeft, maar ik begrijp hoe je je voelt. Miss Daantje: het is wel vreemd dat de test lichter is dan eerst, maar het hoeft niets te betekenen. Misschien hebben je spuiten hier invloed op gehad, ik zou het anders niet weten. Succes met de mvm test en vooal morgen bij de echo. 4xmama: wat erg van jullie hondje. heel veel sterkte mama2x: jammer ik had hoop op positief nieuws Danique is echt een beauty hoor, ik zal haar eens aan Jules laten zien. Jules is weer een half dagje naar kdv geweest. Het ging gelukkig weer goed. Met twee is het echt organiseren hoor, vooral de mama's moeten hieraan geloven. Dit geldt overigens ook bij 1 kleintje hoor. Het is echt af en toe spitsuur, maar het blijft heel leuk en straks met werk erbij wordt het weer anders.
Daantje, ik las net op obgyn dat een zwangerschapschapstest geen middel is om de hoogte van het hcg aan te geven, alleen maar om aan te geven dat je zwanger bent en ik las dit verhaal Ik heb zelf 2 miskramen gehad. Bij mijn 2e zwangerschap was de test die de vrouw van moeders voor moeders deed superduidelijk. Bij mijn huidige zwangerschap was diezelfde test superlicht. Ik was doodongerust en overtuigd dat het mis was, te meer omdat ik ook bloedverlies had. Ik heb mijn angst destijds voorgelegd aan de gynaecoloog, hij zei me dat een zwangerschapstest absoluut geen adequaat middel is om de hoogte van het hcg te meten. Je kunt het alleen gebruiken om een zwangerschap vast te stellen. Hij heeft gelijk gehad, ik ben nu nog steeds zwanger (38 weken) en ik kan je dus alleen maar zeggen, stop met testen en vraag gewoon vanaf 6 weken een echo aan. Als je een hartje ziet kloppen, kan dat al een geruststelling zijn. Ik kreeg vanaf week 6 iedere week een echo (ook omdat ik natuurlijk bloedverlies had) en hoewel ik natuurlijk geen garanties had, was het wel elke week een geruststelling dat het kindje goed op schema lag en het hartje bleef kloppen! Sterkte, ik duim voor je dat het goed blijft zitten!
Maar wat wel weer leuk is; sinds een aantal ochtenden word ik" wakker geschopt", EINDELIJK. ja weet het dat zeg ik nu nog. Het isn druk beebje, dus over een aantal weken zal ik hem/haar smeken stil te liggen, haha.
Hai SanRob, dat is wel gezellig lijkt me (zolang het niet nu al elke 3 uur is 's nachts). Wat ik ineens niet meer weet, hebben jullie de 3D echo nog met je vader gedeeld, en weet hij of het een j/m wordt? Het lijkt me wel fijn als je dit nog kunt bespreken met hem. (En zooo verdrietig natuurlijk ook, maar toch fijn denk ik). Nino, fijn stukje, wel geruststellend denk ik. Voor mij alvast wel, voor Miss Daantje bedoel ik, ik snap wel dat ze het spannend vindt nl. Hihi en leuk beeld ook, dat je Jules nu al aan een beauty gaat voorstellen, ach die hummeltjes! Leuk ook om te lezen zo'n schets over je ritmetje thuis en hoe je dat moet hervinden.
VERONIKA: mn vader heeft de 3d echo gezien; hij zei tijdens de echo dat het hem niks kon schelen. Maar ik weet dst hij dat alleen maar zegt uit zefbescherming. We praten nooit over mijn kleintje, hij vraagt er ook nooit naar. Het is te moeilijk voor hem.
Wat jammer. Heb je er zelf ook geen behoefte aan? Misschien kun je nog een opa-ding voor hem doen ofzo. Een klein kadootje of kaartje, dat hij zich nog wel een beetje opa mag voelen van je kleintje. Het is natuurlijk verdrietig, maar ook heel mooi. Misschien kan hij nog een wens door voor je kleintje, een uitspraak, die jij dan weer kunt meenemen. Of een foto van hem met de echo, en/of je buik, iets voor je kleintje later. Ik zeg maar wat, misschien moet je er niet aan denken hoor. Wil me ook niet bemoeien , het zijn mijn zaken niet, ik vind het alleen maar een soort "gemiste kans" ofzo en zit er daarom af en toe aan te denken. Hebben de artsen enig idee hoe lang hij nog heeft/doen ze daar uitspraken over? Ben je er nog steeds dagelijks/heel veel? Sterkte meid
Je berichtje had ik gelezen, maar ook een eerder berichtje die je hebt geschreven en die ik hier even boven heb gezet. Allereerst gun ik iedereen een kindje als die wens er is, de wens moet er alleen wel aan beide kanten zijn en die was er zo te lezen niet. Wat had je gedaan als je man het toch niet leuk had gevonden en weet hij nu dat je bewust zwanger bent geworden zonder dat hij dat wilde? Dat je man er nu blij mee is is maar goed ook, anders had je jezelf nu in een erg lastige situatie gemanouvreerd. Toch gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap!
@Diaantje heb pb tje gestuurd dikke knuff! vind het verschrikkelijk voor je! @4xmama ieder verwerkt zen verdriet op zijn manier, en kids en jij ook het heeft zen tijd nodig, en een huisdier geeft warmte en genegenheid! sterkte voor diereen daar @Miss Daantje misschien is het omdat je meer test dat jij dit streepje opmerkt, je bent nog steeds roze en houden zo meid! @elke keer weer geniet ik van de mooie foto s Natas, t is echt een schatje! ik krijg er echt elke keer een warm gevoel bij! ze is zo knap als de mama hoop dat het goed komt met je vetnje zen oog @Zico meid zet hem morgen op kaarsje brand hier voor jou! dat alles fantastisch mag verlopen! @Giegel, ben het ook een beetje met je eens, je bent met twee en die keuze om zwanger te worden moet je ook doen met twee, al is de keuze soms moeilijk, dit is niet om negatief hier iets neer te pennen, zekers niet! het is een beetje wederzijds respect! Toch van harte gefeliciteerd Lies, ik wens jullie dit geluk echt toe! @alles oke Giegel daar? je miertje kriebelt nog altijd leuk verder! @Sanrob wat erg dat je dit niet kunt delen, het zal hard zijn voor je vader dit niet mee kunnen te maken en ik denk dat hij zo verdriet wil vermijden , geloof me vrij hij denkt er wel aan hoor.... voor jou dikke knuff @veronica je bent een leuke meid bedankt om je positiviteit hier.... je verwarmt veel hartjes! liefs Ritje
hier ik ben iets gecalmeerd, ventje was thuis, en heb eens goed doorgehuild, pijn is iets minder, denk echt van de afgelopen stress! Ik tel af, 2 daagjes, en al ben ik soms lastig op de gyn, zonder hem was dit niet gelukt, en op zijn mnaier waar ik dus soms boos op was heeft hij me erdoor gesleurd en dit laten voldragen! ten voordele van ons kindje. zonder hem dus geen babytje, en dat besef ik wel! Heb ook iets gehad van de huisdokter om erna me op te krikken, zal nodig zijn, na de bevalling! Thuis is een goede band hier tussen zen drietjes en dat doet veel om een verwerking te starten. Bedankt voor jullie steun en superlieve berichtjes, ben echt blij jullie te hebben! sorry als ik iemand vergat! Liefs Ritje
Ben de laatste tijd erg moe en benauwd en heb daarvoor onderzoeken gehad, waarvan ik eind deze week de uitslag krijg. Kunnen de uitslagen mooi mee als ik maandag naar de gyn ga Verder gaat het goed, al ben ik wel wat jaloers aan het worden op de buikjes hier en de beebs die ik voorbij zie komen. Wat lijkt me dat toch geweldig om weer mee te mogen maken! Bij jou de laatste loodjes Ritje! Ik heb wel meegelezen en zag dat je het zwaar hebt. Hoop dat ze je toch snel gaan inleiden of dat het snel vanzelf op gang komt. Het wordt in ieder geval tijd dat jij je kindje mag gaan vasthouden! Succes en sterkte!
@Giegel dat begrijp ik wel, maar al te goed, je gevoel, en je verdiend dit geluk ook zo..... je moe voelen is niet normaal laat het maar nazien, das bealngrijk dat je lichaam zich goed voelt in zen velletje! zekers om zwanger te worden! als je zwanger zou zijn zeker in het begin is dit normaal, niet nu! ach soms wil ik me inhouden om dit te posten het is zo negatief, en de bedoeling is toch positief te denken. ik zou niet willen dat dit men ergste vijand overkwam! fijne avond Giegel en iedereen nu buikje laten rusten en effe aan Zico denken liefs Ritje