35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Terugdenkend aan bericht van Lies. Als ik het stikem wilde doen, had ik allang operatie gedaan zonder dat mijn man dat wist. Wij, als vrouwen kunnen mannen zo voor de gek houden. Maar het gaat juist om allebij willen. Het is goed dat het zo afloopt. Maar ik moet er niet aan denken wat er anders kon gebeuren. Een beetje dom(sorry) keus.

Ritje, meid, ik kan jou pijn bijna voelen. Hou nog even vol. En als het echt niet vol te houden is, zeg het maar. Wij puffen met je mee. SAMEN ZIJN WE STERK. Niet vergeten.

Dikke knuff.

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lieve Diaantje, :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Wat ellendig...ik vind het zo vreselijk voor jullie. Ik zou willen dat ik iets zou kunnen bedenken om jullie een vervolg te bieden. Maar dat je (nu) niet denkt aan doorgaan kan ik me heel goed voorstellen.
    Je reageert nog heel dapper op onze berichtjes. Hoe voel jij (en jullie) je nu?
    Is het besef al doorgedrongen?
    Ik wens jullie heel veel kracht en liefde samen om dit een plekje te geven in jullie leven. En toch een mooie toekomst tegemoet te gaan, op welke manier dan ook.

Inez,
    Fijn dat Alyssa het ook voor het echie weer zo naar haar zin had! Het is wel wennen voor zulke kleintje om hun energie een beetje te verdelen. Meestal gaan ze er toch helemaal volledig in op. Maar gelukkig gaat ze nog niet zo lang.
    Goed dat je in het ZH verteld hebt van je gevoelens vd laatste week. Zo'n afsluitend consult is dan ook voor jezelf wel fijn!

Van MvM heb ik een zwangerschapsboek gehad met mooie foto's. Als het goed is krijg ik ook nog een klein fotolijstje. maar dat vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder.

SanRob,
    Lijkt me heel bijzonder! Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je er later anders over denkt!

Nino,
    Hebben we een match tussen Jules en Danique? Leuk stel hoor!

Daantje,
    Ik kan me je onzekerheid voorstellen. Maar of het inderdaad zo werkt weet ik ook niet. Het lijkt me ook niet geschikt om HCG te meten. Wat deed het testje van MvM?
    En trouwens ik vind dat je gewoon een megamooie echo moet krijgen morgen! En naar zwangere vrouwen moet altijd geluisterd worden! Sterkte morgen met de spanning.

3. @Zico: ik wil je héél veel sterkte wensen voor de operatie morgen en héél veel geluk met het prachtige kindje dat je erna in je armen zult hebben... :D

@Lies: GEFELICITEERD!
    Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik je 'werkwijze' niet zo fraai vind. En je denkt schijnbaar nogal gemakkelijk over een abortus, daar heb ik behoorlijk wat moeite mee. Dat moet voor de dames onder ons bij wie het zwanger worden niet wil vlotten, toch hard aankomen.
    Gelukkig is je man blij met je zwangerschap...

@Miss Daantje: Veel kijkplezier gewenst morgen bij je eerste echo!

@Diaantje: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Weet je wat ik wel altijd in jou bewonder: Dat je ondanks je eigen ellende altijd weet te delen in de vreugde van anderen. Je bent een supermeid en ik vind het echt ontzettend kl*te dat ook deze IUI geen zwangerschap heeft opgeleverd. Een hele dikke knuf van mij en veel sterkte gewenst!

@Ritje: Ik vind het zó jammer voor jou dat ze niet gewoon gaan ingrijpen. Je bent doodop, dat moet toch een reden zijn om je niet langer te laten lopen. Ik denk aan je (maar daar komt het kindje ook niet sneller van, besef ik...)

@SanRob: Als je je kindje voelt bewegen, voel je je echt 'in je eentje met z'n tweetjes'. Maar op het einde van je zwangerschap zul je je ukkie inderdaad vaker vragen om een beetje rustiger te zijn... ;)

@Annna: Ik vond de fotolijstjes juist erg leuk, er past precies een echo-foto in. De meiden hebben nu elk hun eigen echo ingelijst op hun kamertje staan...

4. Even spammen...

Tijd voor een dutje...

5. [​IMG]

Voorkant geboortekaartje

Ik heb het kaartje helemaal zelf ontworpen. Oké... een professionele fotograaf zou een betere foto hebben gemaakt en een professionele ontwerpen zou een gelikter ontwerp hebben afgeleverd. Maar dit is helemaal 'made by me' en ik ben er erg trots op!

6. [​IMG]

De linker binnenkant...

7. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    neen Lola daar komt het babytje niet sneller van,
    dus rusten en aftellen,

bij jou ziet het er mooi uit knappe dames hoor, ze doen het heel goed, die kleinste is zo lief........ook ingebakerd?
    zijn blijkbaar verschillende vormen....
    dat spammen was de beste! de foto

liefs Ritje

8. [​IMG]

De rechter binnenkant (onze adresgegevens heb ik voor de zekerheid maar even weg gehaald...)

9. Nee, Emma ligt gewoon in haar omslagdoek... :D

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    ze zijn heel origineel en heel uniek en lief, een pluim op je hoed meisje!
    Hier mag je fier over zijn :)
    prachti ontworpen :thumup:

liefs Ritje

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    leek zo LOLA ik tweifelde wel...
    kleuren staan haar in ieder geval, mooi dametje
    ze ziet er schattig uit!

wat het je toh geluk met die twee mooie dames...

Ritje

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, mooie foto's van 2 mooie meiden. Ook jij mag daar trots op zijn meid. En wat een mooi geboortekaartje.

Zico, veel sterkte vandaag en ik hoop van harte dat de kleine uk gewoon lekker veel groter is dan verwacht en dat hij/zij niet de couveuse inhoeft.

Giegel, wat vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt. Inderdaad hadden we liever gezien dat je steeds zo moe bent omdat je zwanger was. Hopelijk vinden ze de oorzaak en kunnen ze het behandelen.

Anna, aan Alyssa kon ik vandaag inderdaad goed merken dat het heel vermoeiend voor haar is dat ze nu naar het KDV gaat. Ze heeft de hele middag geslapen. De laatste loodjes van een verkoudheid en het nieuwe van het KDV hebben er zo ingehakt, dat ze zo moe was dat ze van 2 tot 5 heeft geslapen en toen ze vanavond weer naar bed mocht sliep ze volgens mij ook meteen.

Leuk, die presentjes van MvM. Zelf vond ik het lijstje van ze ook wel leuk. Daar gaat zeker nog een leuk fotootje inkomen.

Ritje, fijn dat je je weer wat rustiger voelt nu. Het valt ook allemaal niet mee, die laatste loodjes.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Vanmiddag bij de gyn heb ik inderdaad aangegeven dat ik het erg jammer vond dat er niet eerder was ingegrepen en dat ik me daardoor niet serieus genomen voelde. Haar reactie was dat ze dachten dat ik banger was dan noodzakelijk en dat ze niet hadden verwacht dat er zo'n klein ukkie uit zou komen. En mocht ik onverhoopt toch nog weer zwanger willen worden, raken en blijven dat er dan veel eerder ingegrepen zou worden dan nu gezien m'n voorgeschiedenis.

De placenta was ook deze keer onderzocht en er zat net als bij Alyssa weer iets van een ontsteking in. Allemaal moeilijke namen, maar het kwam er op neer dat de placenta te klein was en dat hij aan het afbrokkelen was en dat Yelina daar dus niet genoeg voeding uit kon krijgen. Vandaar dat ze vermoedelijk het vruchtwater aan het opsouperen is geweest.

Verder kwam de anticonceptie ter sprake en de Mirena kon ik ook door haar laten zetten ipv door de huisarts. En ze wilde hem ook nog wel meteen zetten als ik dat wilde. Nou prima toch? Dan ben ik er ook maar meteen vanaf. Het was nu toch een goed tijdstip om hem te zetten aangezien ik nu toch ongi ben.

Het laten zetten van die spiraal viel me eerlijk gezegd vies tegen, maar goed, voor de eerstkomende 5 jaar ben ik overal vanaf.

14. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Lola: wat een mooi kaartje, je hebt talent hoor. En een mooie dochter, Jules krijgt veel vrouwelijk schoon te zien met al die pasgeboren dametjes.

Hoe spam ik? wil ook een Jules spammen

Lies: gefeliciteerd. Ik snap je kinderwens heel goed en ik moet wel bekennen dat als je het onveilig doet je allebei weet hoe het kan lopen, ook je man dus. Gelukkig is hij er blij mee en hoeft er geen abortus gedaan te worden. Ik sta ook best negatief tegenover een abortus tenzij je in een situatie verkeerd dat je geen kind kan opvoeden, maar niet omdat het een ongelukje is en omdat je geen zin hebt in slapeloze nachten. Ook ik zou best nog een derde willen, dus ik begrijp je wel heel goed hoor, maar hier gebeurt het nu weer veilig. Ik ben niet meer ongi geweest, nu al 6 weken niet, maar door mijn temperatuur af te lezen kan ik zien dat er ook geen eisprong heeft plaatsgevonden, dus vandaar ook die negatieve zw.testen.

Inez ik had niet verwacht dat een spiraaltje zetten pijnlijk was. Ik ben er nog niet uit wat ik wil.

Daantje veel kijkplezier vandaag.

15. veronika

veronika Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Dank je Ritje voor je lieve woorden! Ik doe mijn best hoor, want ik beleef ook veel warmte hier. En jij kunt er ook wat van!

Lola, super leuk kaartje! Niks beter door een ontwerper hoor!

Denk aan Zico vandaag.... hoe zou het gaan?

Brrr spiraaltje zetten is idd niet fijn. Maar ik zou denken dat het kort na een bevalling wel te doen was (Inez, jij had ook een ks?).

Fijne dag gewenst,

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nin0, ik had het ook niet echt verwacht dat het pijnlijk zou zijn, maar het was toch echt even erg vervelend. Voelde me gisterenavond ook niet optimaal, wat ongi-klachten, maar nu lijkt het weer een stuk beter te gaan.
    En ik ben toch wel blij dat ze hem gisteren gelijk geplaatst heeft.

Lies, gefeliciteerd met je zwangerschap, al moet ik wel bekennen dat ik je berichtje met gemengde gevoelens heb gelezen. Al begrijp ik het wel, ik vind toch dat je een erg groot risico hebt genomen. Hoewel ik niet per definitie tegen abortus ben, vind ik het wel erg makkelijk gedacht dat als je zwanger raakt en je man wil het niet dat je het dan maar weg laat halen. Je moet beiden achter een zwangerschap moet staan. Natuurlijk is je man er ook bijgeweest met onveilig vrijen, dus ook hij zou zich eens achter z'n oren mogen krabben. Maar goed, gelukkig is hij er samen met jou toch blij mee en daar gaat het uiteindelijk om. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    goeiemorgen dames,
    Lola het kaartje is echt mooi, wat raar in de placenta ontsteking erin,
    soms luisterd men niet goed naar je en dat kan achteraf toch verkeerd zijn!
    Een moeder voelt toch veel aan he

Ik ga ook voor een spiraaltje en ik weet nog het kan even pijn doen maar is snel door, denk na bevalling dat je baarmoeder nog iets meer gevoeliger is , het is dan ook voor 5 jaar!

Mens het kan toch verkeerd lopen als je dat hoort bij Yelina,
    je schrikt er wel van hoor!

Ja Inez als kids beginnen in de dag ergens naar toe te gaan zijn ze zekers in het begin vermoeid, ze zijn daar ook heel actief!
    en dan slapen ze veel in begin, kunnen dan ook lastiger thuis zijn!
    een badje en dan gaat het soms wel......
    ze zal zich wel kunnen uitleven...

wel hier s avonds nog pijn en hele harde buiken kan dan niet echt weg met mezelf, moet dan blijven staan in een houding zelfs,
    maar het is nog 2 daagjes hier en ik tel af.
    ik kijk er echt naar uit van de kleine in men armen kunnen te nemen,
    houd me recht nu
    men ventje is nu nog twee daagjes werken en t is een schatje heeft me zo al opgevangen en zelf het moeilijk gehad,
    heb er eentje uit duizenden!
    Men dochter is nerveus en gelukkig heeft die een vriendje die der opvangt en meeleeft!
    Liefde kan toch mooi zijn he!

iedereen een fijne dag en ik denk nu wel veel aan Zico!
    hoop dat alles goed gaat

Liefs Ritje

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Zico krijgt vandaag toch een ks of zou ze worden ingeleid?
    Ik weet het even niet meer, heb alleen de datum onthouden :oops:

Voor jou is het ook aftellen Ritje!
    Ik hoop dat het inleiden netzo snel gaat als bij mijn eerste en dat je binnen 5 uur je kindje in je armen hebt.

Als ik zwanger ben geweest, weet ik al dat ik weer de prikpil wil.
    Moet dan wel elke 3 maand een prik halen, maar ben dan vrij van ongi klachten en krampen. Dat beviel me wel de afgelopen jaren en een vierde komt er toch niet.
    Dat duurt alleen nog wel even, want moet eerst nog zwanger zien te worden ;)

Deel Deze Pagina