Ik heb ook met enorme gemende gevoelens gelezen hoe Lies verteld dat ze zwanger is. En met het vorige verhaal er bij vind ik het niet erg prettig. En dan zeker als ik aan de meiden denk die zo enorm hun best doen om zwanger te worden en niet lukt, ik noem een Diaantje. Ik snap dat Lies heel blij is en ik ben ook blij voor haar dat haar man achter haar staat. Maar om eerlijk te zijn voelt het als een klap in het gezicht. Even langs waaien zeggen dat je zwanger bent, geen tijd om dingen te lezen. Mijn gedachten gang achter de meiden hier onder elkaar is elkaar steunen door dik en dun en elkaar adviseren, lekker een keertje van je af zeuren, etc.
Dat is mede de reden dat ik het stukje hier heb geplaatst, al zou het misschien reacties gaan uitlokken. Er zijn genoeg meiden hier die met moeite zwanger worden of waarbij het helaas niet lijkt te lukken. Om er dan zo makkelijk over te denken en even te komen melden dat je zwanger bent, vind ik zelf ongepast........maar wie ben ik.
Veronika, ik heb inderdaad een KS gehad, evengoed was het wel eventjes flink au. Maar hij zit erin en daar gaat het om. Nu maar hopen dat ik tot de categorie ga behoren die niet meer zal vloeien, maar als het alleen al een flink stuk minder zal zijn ben ik daar ook al blij mee. Ritje, het is inderdaad jammer dat men niet altijd naar je luistert. Ze zullen nooit rechtstreeks toegeven dat ze misschien best wel fout zaten. Maar ik was wel blij dat ze wilden toegeven dat Yelina toch een flink stuk kleiner was dan ze hadden verwacht en dat mocht ik onverhoopt toch nog weer eens zwanger raken en het kindje zou weer een groeistop krijgen net als Yelina, dat er dan in ieder geval wel eerder zou willen ingegrepen. Alleen waarom steeds een groeiecho maken om daar toen het erop aankwam niets mee te doen. Dat begrijp ik nog steeds niet. Maar goed, ik heb het uitgesproken, het luchtte op en ik kan het nu hopelijk achter me laten.
@Giele en Sanrob het lokt geen reactie s meer uit men mag gerust je mening zeggen, en ik dacht ook zo, en wat Sanrob vertelde ik ben het er mee eens...... Hier ook ik denk na dit een derder zwangerschap is veel te zwaar voor mij , lichamelijk en geestelijk, hebben we samen besloten men ventje wilde dolgraag nog eentje, en we gaan er iets ook snel aan doen een spiraaltje ofzo want ik zou een abortus willen overwegen indien ik te laks zou zijn om me een voorbehoedsmiddel te nemen, en een abortus, ik zou het verschrikkelijk vinden dit te moeten doen al is het nog beter voor mijn lichaam! ik zou het moeilijk hebben om het weg te doen! Dus op voorhand men voorzorgen! liefs Ritje
Hou jullie vast he, Hey meiden ik heb een wonderlijk mooi nieuws en ben zo fier en blij dat ik het als eerste mag vertellen, ten eerste Zico had een KS en ze schreef me net! Hallo, mag ik effe storen. Vandaag is onze kleine meisje geboren? Dat meet 45,5 cm en 2390 gr het ziekenhuis adres heb ik ook is in Belgie als iemand het nodig heeft! pbtje en dan kun je ook der gsm krijgen voor een mooi berichtje naar haar te sturen! Ben zo blij voor der Waaaauuuuuuuuw Gefeliciteerd Zico! hey hey meiden dit voelt echt goed aan! mijn dag kan niet meer stuk, Liefs Ritje
Giegel, ik denk dat je uitspreekt wat velen ook zullen denken. We steunen elkaar hier zoals Shiela zegt door dik en dun, leven mee met de meiden bij wie het heel moeizaam gaat of misschien wel helemaal niet en dan is het hard om dit even zo tussen neus en lippen door te lezen. Al kan ik de gedachtengang van Lies ook wel een heel klein beetje begrijpen. Toen ik zelf begin 20 was, nog jong en en ondoordachtzaam en groen als gras wat dit betreft, heb ik ook wel eens geknoeid met de pil in de hoop zwanger te raken. Het enige verschil was dat we al wel eens hadden besproken dat we voorlopig nog even zouden wachten met kindjes te krijgen, maar dat wanneer ik toch door de pil heen zwanger zou raken, het kindje wel welkom zou zijn. Ik ben erg blij dat het toen niet is gelukt. Zoals het nu is gegaan voelt gewoon veel beter en wat is er nu fijner om samen aan een kindje te werken dat o zo gewenst is door beide partners.
Wow wat goed nieuws! Klein meiske en dus toch couveuse, maar zo te horen is alles goed Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Zico! Hoe heet ze?
sorry Giegel stond er nog niet bij! dat was wat ik had en heb natuurlijk mooie geantwoord! ik ben in een roes, voor haar geluk! Liefs Ritje
Jaaaa Zico, dat is nou eens een geweldig nieuws zo op de woensdagmorgen. Meid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Net geen 2400 gram, maar het scheelt niet veel. Ik hoop dat ze nu niet de couv inhoeft. Ritje, zodra je de naam van dit mooie wondertje doorkrijgt laat je het ons uiteraard weten?
Wat worden veel meiden geboren PROFICIAT ZICO EN FAMILIE MET JULLIE MEISJE Ben wel nieuwsgierig naar haar naam nu nog goed echo bericht van miss daantje en dan kan de dat niet meer stuk liefs
Ja inez heb het gevraagd als ze tijd heeft en het stuurd laat ik het uiteraard weten! Nu nog Miss Daantje daar duimen we nu hoopvol voor! Ritje
Hier ist meiden haar mooie naam is Sterre de bevalling is goed verlopen was normaal KS en alles is goed met het kleintje! als ik kan ga ik haar bezoeken misschien ligt ze langer in het ziekenhuis dan ik! voila opdracht hier volbracht en daar bij Zico ook! liefs Ritje
Sterre is inderdaad een hele mooie naam! En Daantje hoort natuurlijk vandaag of het er 1 of 2 gaan worden! SPANNEND! Iemand idee hoe laat ze er moest zijn?
Zico, wat fijn om al zo vroeg op de dag jouw leuke nieuws te lezen! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Sterre! Geniet ervan...
je hebt je pbjte Lola, ze dacht dat er internet was en zo op de laptob naar het forum sturen maar het werkt er niet dus indien jullie een smske willen sturen geef me een pbtje, dan geef ik haar nr, zal ze leuk vinden hou haar op de hoogte en jullie ook al lukt me dat tot donderdagavond! maar zo te horen is alles oke! dames ik ga wat rusten bloedruk zit weer hoog! straks lees ik terug! liefs Ritje
Jeeeeeeeejjjjj!! Zico gefeliciteerd met jullie mooie kleine dame STERRE!! Hoop dat alles goed is met je en dat we je hier weer snel zien.