Diaantje, ik kan me goed voorstellen als jij even afstand neemt van de meiden hier. Misschien zelfs wel even beter om alles even goed op een rijtje te zetten. Al zou ik het niet leuk vinden als je er niet bent maar wel heel begrijpelijk. En wat je zegt niet weg gaan zonder gedag te zeggen!
Zico, wat een prachtige naam hebben jullie je dochtertje gegeven. Ik hoop dat jij en Sterre snel samen naar huis mogen! Natas en Diaantje, ik ben blij dat ik het heb uitgesproken bij de gyn en ik zal het zeker een plekje weten te geven. Maar zoals gewoonlijk spreken m'n verstand en m'n gevoel elkaar nu nog tegen. Al zegt m'n verstand dat ik blij moet zijn dat het allemaal goed is afgelopen en niet moet zeuren, blijf ik erbij dat het anders kunnen aflopen als ik wel serieus genomen was. Hoewel in Apeldoorn de zorg op de afdelingen verder prima is, hebben de gynaecologen het beleid om een zwangere zo lang mogelijk door te laten lopen en dat loopt wel eens fout af. Helaas ken ik iemand bij wie het kindje nadat haar uitgerekende datum was verstreken in de buik is overleden. En dan komt het allemaal wel even erg dichtbij en word je des te banger dat het jou ook zal gebeuren.
@ INEZ: wat triest dat verhaal van het kindje dat in de buik is overleden. Daar moet je toch niet aan denken .
Hey Giegel ja had het verteld dat er nog gingen een smske sturen vond ze geweldig, is toch leuk he, heb een dutje gedaan juist , Inez, wel sommige vinden het voor de baby beter hoe meer ze kunnen groeien en blijven zitten hoe beter, bij Zico is dat dan weer anders, hier denk ik voor de baby omdat ze niets te kort kwam ook ze nam wat ze nodig had, ik had het moeilijk, ben toch nog wel een kilootje ofzo aangekomen de laatste maand, weeg nu 10 kilo, ze hebben me echt overal proberen bij te voederen! en tis gelukt! de familie van Pat mijn vriend was erg bezorgd! en hier thuis ook! Mijn Gyn gaat niet over de datum en houd het goed in het oog, al denk ik van gewicht schatten is het moeilijk hoor ze kunnen er erg soms naast zitten en das dan geen zekerheid! Ongelukken gebeuren overal en das verschrikkelijk, ik voel graag dagelijks mijn kindje! dat doet ze dan ook! als ik tweifel ga ik aan de monitor liggen hartslagje nakijken! ik probeer geen risico te nemen en dan kan je dit nog overkomen! Zico vertelde dat ze zo mooi was en dat het even nog onwezenlijk leek, ze zou toch 24 uur in de couveuse moeten liggen, denk dat dat meevalt! Liefs Ritje
@Diaantje: balen meis dat de uitslag weer niet goed was. dikke knuf! Zicco: proficiaat met de geboorte van Sterre.. wat een mooie naam!
Meisjes... HET IS EEN TWEEEEEELIIIIINGGGGG!!!!!! Ik ga de echofoto snel scannen maar daar moet Randy me even bij helpen. Ik ben dus 7 weken en 4 dagen zwanger maar ze groeien allebei goed (de een is zelfs al 8 weken en de ander 7 weken en 6 dagen) en hebben een sterk kloppend hartje! {|= \/ \/ {|= We waren zo emotioneel met z'n 3jen (mamsje, Randy en ik)! Ik kan het nog niet geloven... Over 2 weken weer een echo en omdat het een tweeling is blijf ik onder controle van het ziekenhuis. Ik ga dus niet naar een verloskundige, en eigenlijk vind ik dat stiekem heel erg fijn! Ik ben erg aan het zweven nu en doodmoe en misselijk dus ik ga languit op de bank. Ik lees alles zo snel mogelijk weer bij van iedereen! Veel liefs, een overgelukkige Daantje
Miss Daantje, wat een super nieuws! Mijn F5 knop heeft er wel van langs gekregen vandaag maar er was steeds nog geen berichtje van je... Super leuk zeg, wat spannend en gefeliciteerd nogmaals. Pfoei dat is echt heel leuk!
@Missdaantje: Wat een geweldig nieuws.... EEN TWEELING!! Gefeliciteerd! @Zico: proficiat met de geboorte van jullie dochter Sterre. Hoop dat jullie het goed maken! @Diaantje: Zou je missen als je wegging ... maar zou het wel heel goed begrijpen.... Laat je traantjes maar komen....heel soms lucht dat een beetje op @Natas: ben het wel eens met je berichtje over lies;begrijp je helemaal! @Ritje: hoop dat jij nu ook snel ad beurt komt met een voorspoedige bevalling en volgens mij sta ik dan bovenaan het lijstje...
@Miss daantje : Echt ongelofelijksupergaaf geweldig! Vandaar dat je je ook extra beroerd voelde natuurlijk, nu weet je waarom....2 wurmpies echt gaaf....X Gefeliciteerd!
Hallo! Ik heb al een berichtje geplaatst in de 30+ club, maar aangezien ik (net) 35 ben moet ik misschien hier zijn? Ik heb nieuw en heb eigenlijk geen idee hoe het allemaal werkt...Ik weet alleen dat ook ik een enorme kinderwens heb en me afvraag of het nou echt zoveel langer duurt eer een 35 jarige zwanger wordt... Kareltje
@ MissDaantje & Randy, ontzettend gefeliciteerd! Het geluk spat gewoon van het scherm af en het is jullie zo ontzettend gegund! Ik ben zoooo ontzettend benieuwd naar de echofoto's... @ Zico: Heel, heel erg gefeliciteerd met de geboorte van Sterre. Prachtige naam voor een ongetwijfeld prachtig meisje! @ Diaantje: heel veel sterkte, meid! Ik ben helemaal in een jubelstemming door het prachtige nieuws van MissDaantje en Zico. Super! Hier is op het moment niet zoveel te melden, ik moet morgen weer naar de gyn... Gr. Benthe
@Moby ja hoor je bent goed op weg en het gaat snel de laatste wekn al wil je nog sneller hoe ist ermee meisje? alles oke? @Miss Diaantje, gefeliciteerd, mijn bloedruk springt hier op en neer door jullie positieve berichtjes! wow twee ben zo super blij voor jullie beiden! geniet ervan en rust maar goed! dit ga ik ook smsen aan Zico die zal blij voor je zijn! en ik mag dit nog even allemaal meemaken vor in binnenga! joeipy ik ga niet te hard springen of men water breekt, maar het is een geweldige dag op dit topic! @Bebek Istiyorum welkom je komt net goed, als je vragen hebt stel ze maar, hier ervaring genoeg, ik heb hier heel veel geleerd, veel steun en heel veel leuke dames ontmoet! hier wel ga rusten alles redelijk, ze bereid zich goed voor voel ik, alles zit propvol! fijne avond liefs Ritje
Miss Daantje en Randy, super. Gefeliciteerd. Maar op een of andere manier wist ik, of beter gezegd voelde ik dat er tweeling is. Maar toch SUPER. En dit is voor jullie.