35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Gefeliciteerd ZICO met je dochter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Super fantastich geweldig en wat een mooie naam............

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Zico wenst een dikke proficiat voor de tweeling,
    het is geweldig!

en ze zei ook dat ze gekangeroed had eueh dames help me even wat is dat voor een beest?
    het zal iets goed zijn maar wat betekend het?

is dat een kindje tegen je aanwikkelen soms?
    om een goed gevoel te krijgen tussen ouder en kind?

Liefs Ritje

3. @Ritje: Bij kangaroeën ligt je kindje bloot op jouw blote buik (of die van je partner natuurlijk...)

4. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Meid, ik zal het niet weten :rolleyes: :( :(

Even op google kijken in beschermd soort dieren.

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @lola WAUW wat een prachtig kaartje ik dacht echt dat je die had uitgekozen bij een drukkerij.

Het ziet er schitterend uit hoor een dikke pluim voor je kunstwerk.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Bebek Istiyorum
    welkom je komt net goed, als je vragen hebt stel ze maar, hier ervaring genoeg, ik heb hier heel veel geleerd, veel steun en heel veel leuke
    dames ontmoet!

Kijk, 41 en dan na 6 maanden al zwanger: dat geeft een mens weer positieve energie! Begon er al bijna moedeloos van te worden...Ik ben nu 5,5 mnd gestopt met de mirena, maar omdat ik mijnn lichaam eerst een beetje rust wilde geven, zijn we pas sinds een maandje serieus bezig. Ik hoop hier inderdaad een hoop informatie én leuke contacten te vinden! Voor jou is het aftellen geblazen he Ritje? Spannend!

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ik moet even van me afpraten en ben erg verdrietig dat ik weer niet zwanger ben hoewel ikecht dacht dat ikhet wel was omdat mijn borsten groeide en pijn deden ...............

en dan ik lees het verhaal van lies en ik vind de wereld toch zo oneerlijk.
    Er zijn zoveel vrouwen die zwanger willen worden waarvan de mannen ook zitten te hopen dat hun vrouwtje zwanger wordt en het lukt maar niet en lukt maar niet.........en dan komt er iemand langs even zeggen dat ze toch stiekum zwanger is geworden en gelukkig dat haar man dat toch blij is met de zwangerschap ja wat als dat niet zo was geweest.

Ik heb tranen met tuiten als ik dit lees.

Ik ben blij dat je man @lies toch blij is met de zwangerschap maar toch....niet mijn manier om zwanger te worden.

Ik dank god op mijn blote kneien als ik zwanger ben ik hoop het zo dat het binnenkort ook mijn beurt is.

Sorry meiden ik moest even sorry het spijt me echt maar ik ben zooooo verdrietig en ik gun het echt iedereen echt waar dus let maar niet te veel op mij.

8. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @Bebek Istiyorum
    Welkom hier op ons forum je kan hier alles kwijt, vertellen lezen vragen alles kan ook je verdriet kun je hier delen.
    Ik ben blij dat deze groep heb gevonden :D:D:D:D:

@missdaantje

Gefeliciteerd en nu genieten maar :D:D:D:D

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Wow DAANTJE!!!!

Het duurde (even) maar dan heb je ook wat!

Fantastisch gefelici2ling! Geweldig voor jullie!

PS een piepklein [beetje jaloers ben ik nog wel hoor! ;) Nee, hoor! Vind het geweldig voor jullie!!!!

ZIco en dikke PROFICIAT MET JULLIE DOCHTERTJE!

Verder is het de hoogste tijd voor mijn bedje. Lees morgen wel bij!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wow MissDaantje, wat een geweldig nieuws. En nu lekker genieten hoor!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    En dit is voor moeder of vader en kind een geweldige ervaring. Het wordt veel toegepast bij premature en dismature kindjes. Het kindje voelt zich heel erg geborgen.

(spreek uit eigen ervaring, ik heb dit met Alyssa en Yelina ook gedaan).

12. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @mama2x : Ik zit hier gewoon met tranen! Ik vind het gewoon rot voor je! Misschien kunnen we allemaal wat HCG'tje sturen. En natuurlijk ook voor de andere dames waarbij het nog niet gelukt is!
    HCG HCG HCG HCG HCG!!!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben ook heel blij dat ik dit forum gevonden heb! Mijn eigen mama leeft helaas niet meer, dus ik heb eigenlijk niemand waar ik mijn vragen en mn ei :)lol: )kwijt kan, dus vind het fijn dat jullie me verwelkomen, dank je wel! Het forum voelt heel vertrouwd, dus als ik vragen heb post ik ze gewoon!

14. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Bebek: welkom en hopelijk sta jij ook snel in het roze-rijtje!

@Lola: ik vind je geboorte-kaartje echt geweldig en vraag me af of een drukker het beter had gekund?
    Mijn complimenten!

@2xmama: kan me voorstellen hoe je je voelt;zeker als anderen daar in mijn ogen heel anders mee om gaan....
    Ik hoop dat het de volgende ronde voor jou ook raak is!

15. @MaMa2x: Dikke knuf voor jou...

@Bebek Istiyorum: Welkom hier! En om je vraag te beantwoorden: Het duurde ruim 5 jaar voordat ik zwanger raakte van Jasmijn (in die 5 jaar kreeg ik ook nog een miskraam...) en slechts 4 maanden om zwanger te raken van Emma... :rolleyes:

16. @Iedereen: Bedankt voor de leuke reacties en complimenten op het geboortekaartje van Emma. Ik werd er helemaal verlegen van... :oops: :D

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Bebek Istiyorum
    ja stel je vragen hier maar, en wel
    je trekt je op aan de positieve dingen zoals Miss daantje probeert zolang was zo hard bezig en spuiten, en toch mag ze zich gelukkig prijzen, er zijn er nog veel zo!

en ik was nog gestereliseerd erna ongestereliseerd!
    het kort af hier ventje begint wat gevoelig te worden ook..
    met zen emoties!

@mama2x ik vind het heel erg hoor dat je het even moeilijk hebt ik kan dat erg begrijpen,
    met men eerste 3 jaar gewacht en dat woog ook op men gemeod, vooral als je hoort he die is zwanger of bevalt je gunt het iedereen maar in je zieltje moet je dit toch even verwerken en soms met vele traantjes sterkte meid en knuffels

bedankt Lola voor de uitleg lijkt me zalig als je kindje nog zo klein is en anders ook hoor!
    zit weer bij in men encyclopedy :)

fijne avond, nu echt rusten
    Ritje

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb het ook bij de jongste toegepast omdat ze haar warmte niet goed kon vasthouden. Ze worden er erg rustig van en komen goed op temperatuur als dat nodig is.
    Bij een derde zou ik het sowieso weer doen, omdat het voor zowel moeder als kind erg ontspannend werkt (oppassen dat je niet in slaap valt).

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heeft iemand van jullie weleens last gehad van maagzuur toen je zwanger was? Ik heb dat normaal nooit, maar nu al voor de derde keer in 4 dage...kan natuurlijk weer een wenskwaaltje zijn en aan voeding liggen...

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    MaMa2X, natuurlijk gun je het een ander, maar ja, je wilt zelf ook zo graag. Meid, het is echt niet gek dat je even verdrietig hiervan wordt en ik hoop van harte voor je, dat ook jij snel roze bent.

Bebek Istiyorum, welkom hier, gezellig dat je komt meekletsen. Maagzuur kan inderdaad een zw.kwaaltje zijn, maar of dat al in zo'n vroeg stadium te merken is? Dat vraag ik me af. Maar ik hoop voor je, dat het geen wenskwaaltje is.

Toen ik net 36 was ben ik gestopt met de pil en al in ronde 2 (ondanks bijna 20 jaar onafgebroken pilgebruik) was ik zwanger van onze oudste dochter. En ook daarna raakte ik steeds vrij makkelijk zwanger, om helaas net zo makkelijk het vruchtje weer te verliezen. M'n laatste zwangerschap van de jongste was het ook raak in ronde 2 na de laatste MK. Of eigenlijk zelfs in ronde 1, aangezien we een pauzemaand hadden ingelast.

Giegel, onze meiden werden er inderdaad ook erg rustig van en ikzelf ook trouwens. En ja, ze komen er ook goed van op temperatuur.

Ritje, kangoeroeën is ook heel fijn voor niet-premature en dismature kindjes en ik kan het je echt aanraden. Het geeft een heel bijzonder intiem gevoel.

Deel Deze Pagina