Ik ben het hele weekend niet online geweest dus reageer misschien een beetje laat op sommige berichten. @4x mama, lekker hier blijven. Ik krijg ook niet altijd antwoord maar ik neem aan als iemand het antwoord weet wel reageerd. @Kaat, jij hebt nog wel enorme humor daar in het ziekenhuis. Vind het heel sneu voor je dat het zo loopt maar moest enorm om je lachen over jouw woeste plannen met de buurman! @Diaantje, toch ondanks je testen kan ik je heel goed begrijpen hoor, geen ongi is nog altijd een kans. Ik denk dat we dat allemaal wel in ons hebben maar we willen je natuurlijk ook een beetje met 2 benen op de grond laten staan. Ben wel erg benieuwd hoe het nu vanddag met je is. Ik weet zeker dat ik nog veel dingen ben vergeten op te tikken, maar ik moest iets van 5 blz bij lezen. Even over me zelf. Overmorgen gaan we onze eerste test doen. Heel spannend. Ik voel nog steeds van alles. Ook een beetje het ongi gevoel in mn buik, wat ik de vorige keer ook had. Het geeft allemaal hoop. Maar goed, ik praat leuk tegen Diaantje maar maak me zelf ook wel een beetje gek zo. Hahaha
Moggel, Mijn eerste positieve test was ook een ovulatietest, zat te wachten op mijn ei, na een korte ongi op dag 12 en 13 of 13 en 14 na mijn ei van 19 oktober ('07). Achteraf bleek de ongi innestelingsbloeding te zijn geweest en toen ik de dag van de ovulatietest (11 nov '07) ook een zw.test deed (op aanraden van Mieke8) was ik nogal verrast. HCG en eispronghormoon lijken erg op elkaar, vandaar dat ov test ook positief is als je zwanger bent. Kaat 's nachts goed gesprek gehad, volgens mij hoor je 's nachts in een ziekenhuis te slapen 8) Heb je al een rollator besteld om op te zitten als we naar het concert van DD gaan? Dames, DD is dus Duran Duran en BB had ik Bejaarde Buddies voor bedacht Spannend Shiela! Beele, rustig aan meis. Verwarrend je symptomen in combinatie met de Pregnyl, Benthe. Nin0 wat een "heerlijke" nacht Ov.testen doen hier nog niets, temp is al 7 dagen 36.7C, maar ik heb vanochtend wel vervroegd de Gamma geopend. Vent was blij verrast, geloof ik Misschien dat ik mijn banner ga wisselen naar een die alleen de dag bijhoudt, wil me niet gaan focussen op "als ik een cyclus van 28 dg zou hebben dan zou dan en dan mijn ei moeten zijn", juist loslaten werkte de vorige ronde.
Molly tanx! Tis echt best spannend. Kan nog vele meer vertellen wat ik allemaal voor positiefe dingen voel maar dan weet ik zeker dat mij ook iemand weer terug gaat zetten op 2 benen. hahaha! Mijn eerste test was ook inderdaad een ovu test. Op aanraden van Vlinder, en die was 3 dagen voor NOD positief, maar ja toen die positief was gingen we toch maar gelijk een zwangerschapstest doen. En je raad het al ook positief! @ Beele, snap dat je afstand neemt maar zou het wel leuk vinden als je af en toe even lekker komt mee kletsen/loeren!
@Kaat hopen dat je snel op een andere kamer mag of naar huis, maar wees toch voorzichtig he... verzorg je of laat je goed verzorgen! Ja ik vond het ook grappig je plannetjes met je buurman @Molly al bijna weer je eigsprong meid klussen he, en veel succes, grappig je BB en DD benamingen houd de fun erin.... @Schiela wat duim ik voor je met je test, laten we hopen he meid, en laat het ons ook weten, want we zijn in positieve spanning... succes @Nino, wat een verbouwingen meid, is nie simpel dus... maar de nacht leek me leuk een zalige nacht geniet ervan en als je kan neem je rust ook wat erna.... maar met die verbouwingen komt dat misschien slecht even uit! De hitte ik ben er ook niet zo voor te vinden, koel is ons huis en das veilig, al heb ik straks zwangerschapsmassage en ik hoop dat het niet er te warm is! @Diaantje het duurt wel lang en wel geen bloed is altijd positief, god ben benieuwd, hoop toch nog steeds op een klein mooi wonder voor jou! @Benthe en Beele succes..... Wat een lieverds die drieling van die tieners.... doet je weer verlangen he! Hier bezoek gehad zaterdag vrienden en gisteren de Meter was leuk, krijg nog mooi meisjes kleedjes van ons Myriam die ze had nog, ik ga echt niet veel moeten kopen! Een andere vriendin had dan weer nog Disney spullen liggen, ons thema is Winnie de Phoo, Misschien dat ik maar eens wat ga verven de babykamer, mijn vriend gaat pas gerust zijn zegt hij als de baby 7 maand is in mijn buikje, want als het dan vroeger komt zal het wel lukken om het in leven te houden.....ik probeer positief te denken! een fijne dag toegewenst dames! Liefs Ritje
Shiela, spannend weer hoor. 4xMamma, ook voor jou is het spannend, heb zelf geen ervaring met ovu-testen. Heb zelf 1x 1 dag voor NOD getest, 1x 2 dagen erna en de rest op NOD. Alle keren met zw.testen. Er zijn tegenwoordig wel ultra-gevoelige testen verkrijgbaar waarmee je tot 5 dagen voor je NOD kunt testen, maar mijn voorkeur gaat toch nog steeds uit naar de 'gewone' testen die je vanaf je NOD kunt gebruiken. Molly de gamma weer geopend. Loslaten werkt wel, alleen is het altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Kaat, hoop dat ze inderdaad met je meedenken en je weer snel naar huis mag om daar verder op te knappen. Ik ben ook niet zo'n ziekenhuismens, ben ook liever thuis wat dat betreft. Nin0, ik hoop mee dat het niet snikheet wordt. Maar (helaas voor de warmte-aanbidders) gelukkig is wat koeler weer in aantocht. Nog een paar daagjes doorbijten. Fijn nachtje heb je gehad. Hoop dat je ergens vandaag toch nog even een rustmoment kunt pakken en succes met de laatste klusjes voor de babykamer. Tot mijn grote verbazing hier al een paar goede nachten gehad. Ben zelfs een paar keer niet of pas erg laat verhuisd naar de bank. Mannetje is de afgelopen dagen nog weer druk geweest in de garage. Er is nu geverfd, gesausd, de stopcontacten zijn geplaatst. De volgende klus is het leggen van de vloer en dan ... kan het inrichten beginnen. Alleen jammer dat hij zaterdag nog weer voor de baas moet werken. Maar goed, nog 2 weken en dan heeft hij lekker vakantie. Nou ja, een werkvakantie dan.
@Inez wat goed te horen dat je nachten fijn zijn, gebruik ze maar goed, en je gaat goed vooruit he 33 weken, kort af... het gaat wel allemaal snel vind ik, en goed zo iedereen is stilaan alles in orde aan het brengen , ik zal ook maar stilaan beginnen en je ventje zal zen vakantie goed kunnen gebruiken nu wel voor werken maar dan is dat ook weer gedaan en met een gerust hartje... Ritje
Jeetje, ben anderhalve dag niet geweest en er zijn meteen 6 pagina's bij! @Diaantje: bij jou blijft het spannend! @Kaat: hopelijk hou je nu je eten binnen en mag je vlug naar huis! @4x mama: ook ik reageer niet op iedereen en niet iedereen reageert op mij! Gewoon blijven schrijven want niet iedereen heeft altijd het antwoord op je vraag! @Shiela: over 4 dagen denk ik aan je en hoop op roze voor jullie! Soory, maar was zoveel als ik iemand vergeet! Groetjes, Moby
Ja Ritje, het schiet hier al behoorlijk op. Net als jij heb ik het idee dat de tijd vliegt, al heb ik aan de andere kant nog helemaal niet het gevoel dat ik over 7 weken uitgerekend ben. Enerzijds lijkt het al zo dichtbij, anderzijds nog zo heel ver weg. Hebben jullie nog een beetje een rustig weekeinde gehad? Jij gaat ook hard nu en Moby, tjee, ook al weer 19 weken. Al weer bijna op de helft.
Inze, ja he 7 weken nog het komt echt close... fijn voor je! het gaat soms snel, ik hou me ook veel bezig, om de tijd goed vooruit laten te gaan... Het weekend was fijn, veel vrienden gehad, en helpen speuren aan mensen met de hondjes wat bezig geweest.. en eten gemaakt voor hun! Gisteren nog een ijglaasje gaan eten hierover om het weeekdn af te sluiten! Ja het deed me goed al heb ik ook veel geslapen, heb aften en was moe, maar dan neem ik het en das mooi.... Hoe voel jij je Inez alles oke? Liefs Ritje
Ritje, ik mag niet klagen. Natuurlijk heb ik wel wat kwaaltjes, maar die horen er nu eenmaal bij. Fijn dat je hebt genoten het afgelopen weekeinde. Na alle stress van de laatste tijd is dat ook wel eens fijn. Zo, ga nu maar eens even met dochter naar buiten. Heb een badje voor haar klaargezet, dus die kleine meid kan lekker even spatteren buiten (en mama lekker met de voetjes omhoog, hihi). Tot later!
Ik begrijp mijn lijf ook helemaal niet, ben ook een beetje teleurgesteld in mijn lijf, en ja, idd, zou binnen best een kijkje willen namen
@Inez geniet ervan meid, ja de kwaaltjes horen erbij.. en geniet van het lekker weertje en je dochter! @Diaantje wacht maar als je weet dat je zwanger bent dan snap je je lijf helemaal niet meer, hihi 7 dagen overtijd kan al tellen.. al gedacht aan bloedonderzoek bij de dokter? weet je op een dag of twee erna al en ben je dan vrij zeker! Liefs Ritje
Jeetje Diaantje, nog steeds niks? 4xmama, ik haal mijn ovu testen altijd bij de Apotheek en volgens mij is dat ook Clear Blue. En met die had ik 3 dagen voor NOD een positieve test. Maar geen idee of andere het ook aangeven. Mijn idee zou zijn van wel, maar geen idee of de ene test gevoeliger is dan de ander!
Hey Beele, zo lief dat je speciaal voor mij nog even komt kijken. En ja, nu je het zegt, jij had het er ook al over dat er nog hoop was en dat ik maar even moest googlen. Heb ik gisteravond trouwens ook nog gedaan en stond er versteld van hoeveel dames laat posi testen. Maar hoest met jou?
Zo zo meiden, ik zie dat vanaf tweede helft van juni gaan we met veel meiden testen. Zou wel leuk zijn als we met z'n alle positief testen. Een EK generatie hahaha @Shiela: bedankt meid, ga even uitzoeken over gevoeligheid van die testen en daarna een setje halen. Ik heb wel zwangerschapstest in huis, maar wil hem niet verpesten. En ongedoeld begint al zijn kop uit te steken. Het is wel erg vroeg voor wat voor test dan ook, maar wil alvast in huis hebben en dan kijken of dat lukt om tot NOD te wachten met testen.
Hey Benthe, tja, het is een soort zelfbescherming idd, niet teveel hoop, zodat de teleurstelling niet te groot is, tenminste, we proberen de teleurstelling klein te houden, maar dit lukt niet altijd. Zou echt helemaal te gek zijn als we niet aan de IVF hoeven. IJskast ligt vol met spuiten, medicijnen, etc., om te starten, maar natuurlijk zou ik het helemaal geweldig vinden als ik alles ongeopend naar de apotheek kan terugbrengen. Heel lief van je lief, laten we hopen en duimen dat je hem het mooiste cadeau ooit voor vaderdag kan geven. Die pregnyl, vervelend hè!
Ja, erug ben ik hè, nu al 7 dagen overtijd. Maar weet je, als ik naar de huisarts ga voor een bloedtest en die is nega, dan is het meteen zo definitief. Daarbij, ik moet als ik 2 weken overtijd ben, bellen met de verpleging IVF. Zij gaan dan een echo maken. Als daaruit blijkt dat ik echt niet zwanger ben, wordt de ongi opgewekt, dus ik wacht gewoon die week die rest af, wie weet word ik gewoon ongi, laat ik daar maar gewoon van uitgaan
diaantje1 oh meis, ik vind het zo erg voor je. Alsof dat alles wat je moet doormaken nog niet genoeg is, nu dit nog. Het is alsof iemand van boven wil uitzoeken hoeveel je kan hebben. En die twee snotapen gelijk 3 kindjes. Ze hebben die kindere niet een nodig, ze zijn zelf nog kids. Oneerlijk, niet?