Nou nee hoor tijdens het strijken net al weer die kwalen die maar 1 ding kunnen betekenen hoor... ff naar wc en jip. Dus meteen nieuwe banner, nieuw onderschrift, nieuw plaatje, nieuwe start... sheila gefeliciteerd meis! Ierland was echt werkelijk prachtig. Na 3 maanden regen hadden ze vanaf dag 1 dat we daar kwamen meteen mooi weer. En de natuur is echt schitterend. Hebben veel gezien.
@ ELLEN: balen zeg, jij ook niet, wens je alle geluk voor de volgende ronde, wordt toch echt de hoogste tijd! Wel fijn dat jullie zo genoten hebben in Ierland
Ellen, nou ja, zeg. Alweer bezoek? Had maar deur dicht gelaten. Suc6 in volgende ronde. Volgens mij ben ik de volgende. Zondag, echt een rot dag. Ik heb geen testen in huis, met opzet niet gekocht. En maandag gaan de winkels bij ons pas om 13.00 open. Dus dat word pas dinsdag testen. FOEI FOEI, BEN IK WEER MEE BEZIG. Niks testen, zondag gewoon ongi worden.
@ ELLEN: de IVF was omgezet in een 7e IUI, omdat ik maar 2 eitjes had. En nee, heb besloten er (voorlopig) niet mee verder te gaan. Maakte tijdens die 7x IUI 2x 2 eitjes en 5x 1 eitje met steeds de hoogste dosering hormonen. Heeft dus eigenlijk geen zin om verder te gaan , want bij minder dan 3 eitjes volgt er geen punctie!
Hallo, heb even een vraagje: Kom net vd verloskundige af en die constateerde dat mijn kindje in stuit-ligging ligt. As dinsdag krijg ik een liggingsecho en als het dan nog hetzelfde is kan ik ervoor kiezen om te proberen de baby te laten draaien.... Dit moet dan volgende week donderdag gebeuren; vóór de 36 weken. Er schijnen wel wat complicaties aan te kunnen kleven zoals evt. breken vd vliezen of problemen met de placenta. Ik vroeg wat zij adviseren maar dat is een keus die je zelf moet maken.... Vind dit wel heel moeilijk hoor,de baby kan nog goed draaien maar toch.... Misschien heeft iemand hier ervaring meee? Dan hoor ik het graag!
Ellen, bah, nee alweer zeg. Getsie. Maarreh: volgende maand gaan we er allebei weer even goed voor, ok, zullen we dat afspreken? Ik vertrek vanavond voor een heerlijk lang weekendje in het buitenland, en het is er WARM en ZONNIG! Ik kan het ook goed gebruiken, want mijn werkgever heeft me vanochtend vriendelijk verzocht te vertrekken . Niet dat ik mijn werk niet goed doe (ik heb ook altijd tevreden klanten!) maar vanwege de match (?) tussen mij en het bedrijf. Lekker is dat. Ik heb wel een vast contract dus laat het niet zomaar over me heen komen Sorry voor de zwangeren: heb geen antwoord op jullie vragen! Dag allemaal, goed weekend ook vast.
@ VERONIKA: nou ja, een vast contract en je dan zomaar dumpen ? Heb dat ook een keer meegemaakt. Heb me ziekgemeld, een advocaat in de arm genomen en een jaar later de rechtszaak glansrijk gewonnen. Van het geld heb ik een motor gekocht, vond dat ik dat wel verdiend had, na een jaar vol stress en zonder inkomsten geleefd te hebben. Wens je een lekker zonnig 8) weekend, geniet ervan, meid!
Miss Daantje wat een super bericht, gefeliciteerd!!!!!! Sjo dat moest ik even kwijt, nu ga ik verder met bijlezen.
Bebek, welkom hier! Net 35? Dan ben je nog een jonkie Ik ben op mijn 40ste twee keer snel achter elkaar zwanger geraakt. De eerste keer was in de 2de ronde (werd helaas een miskraam), de tweede keer in de 3de ronde. Dus ook voor jou is er hoop! MaMa2x, ik voel met je mee meid over jouw verdriet en dan zo'n berichtje van Liesje hier even neer gekwakt. Sterkte en knuf! Lola, wat zielig dat Emma zo onrustig is. Lijkt me een heel goed idee om dat na te laten kijken. De RR-methode heeft hier overigens goed geholpen, doorgaans slaapt Danique goed en is ze een tevreden meisje. Hoop dat dit voor Emma ook zo geldt. Sheila, duizeligheid kan erbij horen als je een lage bloeddruk hebt. Had ik ook, is erg vervelend. Moby, ik heb geen idee wat ik zou doen. Godzijdank heb ik me nooit hoeven te verdiepen in draaipogingen. Succes met het maken van je keuze. Wat is dat nou voor raars Veronika? Lieve Ritje, hou nog heel eventjes vol en ik wens je een voorspoedige bevalling morgen!
hallo, geniet van je weekend, en godver hoe kun je dit nu zeggen als ej toch je werk doet! geniet van je weekend! Laat je dat niet afnemen! @shiela laat dat nakijken meid kan bloedruk zijn! in het oog houden! hier wel mijn poep doet pijn mijn rug maar alles intact, gyn kleintje gecontroleerd moesten er ook om lachen dat dit nog moest gebeuren! alles oke niet innerlijk aan de baby, ik heb er ech alleen men broek aan gescheurd! dat voelde ik pas in het ziekenhuis! och ja zag net een klein kereltje op mama s buikje uit de verloskamer komen kreeg traantjes in mijn ogen! het was zo een mooi kereltje! gelukkige ouders! morgen mogen wij toen zal ik een pastoor ergens ingaan een kamer van een geboorte het bezorgde me de rillingen, en toen we erdoor kwamen war er een geboortekaartje van 1600 gr en 40 cm, ik vond het erg dit juist te zijn , hoop dat het voor die mensen nog goed komt! en hoe ik het doe ik ben een wildebras en nu kijk ik juist voorzichtig uit en tja met de benen in de lucht! ga het rustig an doen en rusten voor morgen! bedankt voor al jullie steun en lieve berichtjes... het gaat hier wel want ik verlang heel erg naar haar en en als ik ze zie passeren dan word ik weemoedig! nu zou ze rond de 3 kilo weer zijn ra ra we zullen wel zien, het kan een lange bevalling zijn want alles moet ingeleid worden! dus dat kan soms dan savonds zijn Ritje
Dank je, jullie zijn lief. Tja manager is nieuw, en vindt mij beetje "lastig" denk ik. Makkelijkste weg is dan maar afscheid nemen. Gaan zitten en proberen iets op te lossen is teveel gevraagd blijkbaar. Tja ik voel het al een tijdje komen, ik "lag er een beetje uit", en manager ontweek mij nogal, wilde geen overleg voeren, etc. Nou het siert hem niet vind ik. Dank, ik ga zeker (proberen te) genieten, maar er komt wel af en toe een grote vlaag boosheid voorbij! Ritje HEEL VEEL SUCCES morgen, ik hoop dat het soepeltjes verloopt en ga misschien wel stiekum op internet kijken ergens dit weekend naar nieuws van jouw Silke!
@ritje : Spannend voor morgen! Veel sterkte en dat je maar snel je hummeltje in je armen mag hebben! @ellen : shit wel erg duidelijk zeg. Volgende ronde moet gewoon raak! @Veronica : Ze kunnen je echt niet zomaar ontslaan hoor! Als ze dat niet schriftelijk doen is het niet gebeurt trouwens. En als wel, moet je misschien naar een rechtwinkel voor advies. In ieder geval niet accepteren zomaar hoor! Een werknemer is hier heel goed beschermd! @shiela : Het schijnt dat je de eerste weken veel bloed moet bijmaken. Dan kan je duizelig worden als je bv te snel opstaat. Je zou de VK kunnen bellen? En nu ik : De nekplooiecho. Het was een gedoe! Mijn frummeltje wilde eerst niet goed gaan liggen, wel bewegen! Dus na een half uur moest ik de wachtkamer weer in. Daarna weer een kwartier zoeken....nog even op mijn zij liggen maar het wilde gewoon niet goedliggen (het lag teveel met het hoofdje op de borst zeg maar). Uiteindelijk lag zelfs de navelstreng in het nekje, kon ze helemaal niet meer meten. Maar alles zag er erg goed uit en zover ze kon zien was de nekplooi gewoon dun (dikste meting 2.1 mm en vanaf 3 mm verdikt) en een neusbotje en alle organen etc. Mijn moeder en ik hebben heerlijk kunnen kijken en ze vond het geweldig! Nu moet ik dinsdag weer terug voor nog een poging. Vind ik best want dan kan mijn man mee. Jee wat was het gaaf. Het is nu 6 cm dus gewoon meer dan 2x zo groot geworden in 3 weken. Bizar! Hartslag 153pm. Ik heb 6 foto's! Zal proberen te plaatsen....Ik ben wel gerustgesteld eigenlijk, het was heel mooi....
Coto, fijn dat alles goed is, voor zover ze dat konden zien. En zo te zien wil die kleine niet gemeten worden.
Ik heb maar foto's gemaakt want scannen lukt niet zo goed. Zijn een beetje wazig nu maar het is wel te zien...
Bebek, Kareltje, (bijzondere naam gekozen, wat betekend dat?) Met 35 ben je hier inderdaad nog een broekkie. Het kan heel goed zijn dat je heel snel zwanger bent.En het kan je ook te lang duren. Daar is niet zo heel veel van te zeggen.Ik ben in 1 jaar de eerste keer serieus proberen zwanger geraakt, daarna duurde het 4 maanden, daarna 6 maanden. (tgv 2 miskramen, dus vaker moeten herhalen. De meeste vrouwen raken na hun 35e gelukkig nog wel zwanger. Mama2x, Wat kan het hard aankomen weer ongi te zijn he! berichten lezen van mensen in wie je je niet kunt verplaatsen helpen ook niet daarbij he! Ik wou dat ik mocht bepalen wie zwanger was (niet ECHT hoor!) Maar dan zaten daar wel alle vrouwen en mannen bij die het vanuit het diepst van hun hart wensen. geen twijfelaars, stiekemers en ongelukjes! Ellen, voor jou ook weer, balen! Wel fijn dat het lekker was in Ierland (en dat het daarmooi weer was) Hopelijk is het snel jullie beurt! Lola, Heb je kaartje zelfs aan mijn vriend laten zien.Zo leuk! (die heeft niet zoveel interesse in dit forum, dus dat doe ik niet snel!) Jammer dat Emma niet helemaal happy lijkt. Goed dat jullie verder gaan zoeken. Ritje, gelukkig is het bijna morgen! Succes en sterkte voor morgen! Diaantje, Ben blij dat de klap toch wel is aangekomen.Maakte me echt een beetje zorgen dat je op gewone voet verder ging om iedereen een groot of klein hart onder de riem te steken. Terwijl jij degene bent in de meest gevreesde situatie. Nino, Die Jules van jullie heeft goed door wat de bedoeling is! Fijn dat hij zich aanpast aan wat jij nodig hebt straks wanneer je weer werkt! Hahahahaha, Daantje, Denk nu aan je wat vagere testje. Je ziet maar dat die inderdaad niets zeggen. Zwanger van een tweeling en met jouw klachten heb je echt wel genoeg HCG. hihi, met jouw ervaring MOETEN we het toekomstige onzekere zwangeren wel uit hun hoofd kunnen praten zich daarom zorgen te maken! Ben zo blij voor jullie! Moby, Weet er niets van! Lekker Veronika, NOT! Hebben jullie wel de hypotheek rond? Maar je red het misschien nog wel met je vaste contract. Coto, Fijn dat alles goed is. Die meting komt nog wel toch!? Heeft niet zoveel haast. Hier alles goed. Behalve moe en een beetje buikpijn. En ongeduld omdat ik mijn kindje wil gaan voelen nu!
Coto, wat een wondertje. Je kan echt zien dat het een mens is. ongelovelijk mooi. Supper. Annna, nog even. Dan voel je jou kleine en dan besef je echt met alle hoekjes van je hart en verstand dat het echt waar is. Nu klinkt het nog zo onreel, maar straks niet meer. Je zal hem of haar voelen en later ook zien bewegen.
@coto die derde foto doet me denken dat jouw kindje aan het strand ligt armpjes onder zen hoofd relax beentjes en te zonnen! die ligt daar super mooie fotos hoor! @moby ik hoop echt dat ze je kindje kunnen draaine weet dat het tot die tijd gaat, maar ben er niet echt van op de hoogte, echt ik duim voor je Ja Ierand daar wil ik ooit naartoe, moet er erg leuk geweest zijn!wow hier heel moe en rust goed! is nodig.... liefs Ritje