35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    welkom terug Ellen, alleen balen zo'n "ongi"thuiskomst :(

@diaantje, fijn dat het toch iets "beter" gaat, dikke knuf

@Ritje heel veel succes morgen, eindelijk is het zo ver, we denken aan je ;)

@coto, hele mooie echo foto's, zo liefffff

@missdaantje ook super mooi echo foto's

@Annna kan me je ongeduld voorstellen ;)

@iedereen die ik vergeet sorry :oops:

Zelf ben ik nog steeds ontzettend misselijk en moe, alles gaat met veel moeite. Ik hoop toch echt dat wanneer ik de 12 weken voorbij ben het beter gaat.....begrijp me niet verkeerd ik heb het er allemaal voor over maar voel me zo beroerd :( :( de traantjes zitten ook vaak achter me ogen te duwen, ook voor de tv ben ik zo'n echte emo-muts die bij veel dingen een traantje wegpinkt :oops:
    Verder zit ik weer af te tellen naar de 12w echo/nekplooi ;)

genoeg geklaag, ben rijp voor de bank

fijne avond iedereen

2. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Coto: Nu al een ondeugend beebje, daar krijg je vast wat mee te stellen straks. Lieve foto's hoor, het is al een heel kindje zo op de echo. Zooo schattig!

@ MissDaantje: wat mooi om te zien jullie echo, echt prachtig! Twee van zulke mooie ukkies! En wat een lieve, intens gelukkige foto van jou en Randy met de echo's! Dat moeten toch hele mooie kindjes worden van jullie samen, hoor! :)

Intussen ben ik teruggekeerd van de gyn. Op zich zag het er goed uit, een stuk of 5 eitjes waarvan er 3 groot zijn en ws. wel gaan springen... Maar het ontwikkelen van de eitjes gaat altijd wel goed met de Clomid, en verder gebeurd er maar niets. Ik heb niet zo heel veel bijwerkingen van de Clomid alleen wordt ik er zo neerslachtig van en dat is dan eigenlijk weer niks voor mij.

Je mag maximaal 6 rondes met Clomid en intussen ben ik nu bezig met ronde 5. In overleg met de gyn hebben we afgesproken dat dit de laatste ronde Clomid is. Als ik 15 okt. toch gewoon weer mijn NOD heb, dan ga ik op cyclusdag 3 over tot het spuiten van hormonen volgens het Buvat-schema en gaan we over tot IUI.

Ik hoor eigenlijk zelden tot nooit iets zinvols over IUI dus ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. De afspraak is dat we 4 pogingen IUI gaan doen en dan (indien nodig, en we hopen natuurlijk heel erg dat het niet nodig gaat zijn) gaan we over op IVF.

Gr. Benthe

3. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Benthe, wat een gedoe, zeg. Ik hoop voor jou dat al die romp-slomp niet nodig zal zijn. En dat je "gewoon" zwanger kan worden.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Annna, dank je wel voor je berichtje! bebek istiyorum is turks en betekent eigenlijk dat ik graag een baby'tje wil...Mijn vriend is turks, vandaar!

@ Benthe: ik ken je nog wel niet, maar ik duim ook voor je dat de natuur zichzelf zal regelen!

@Ritje: voorspoedige bevalling morgen!

@Iedereen: bedankt voor jullie opbeurende berichten en het delen van ervaringen! Ik zat toch wel erg met mijn leeftijd in mijn maag en het is fijn te weten dat ik niet de enige 35+ ben!

5. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Bedankt iedereen zal morgen aan Natas het per sms doorgeven als alles achter de rug is,
    ik verwacht een lange dag dus het kan maar beter worden dan ik verwacht,

dit wil ik iedereen geven voor zen steun in mijn moeilijke momenten!
    en om ook wat geluk te zenden aan de zwanger en vooral de niet zwangeren!

Liefs Ritje

6. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @dank iedereen voor de lieve woorden. Rond 10 uur komt mijn man eindelijk weer thuis...kan hij zijn kindje ook zien!

@Ritje : Veel sterkte morgen, we denken allemaal aan je en duimen voor een voorspoedige bevalling!

7. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ritje, ik wens je een hele goede bevalling toe! Zet 'm op meid!

Liefs, Lola2

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    [quote="Bebek Istiyorum@Iedereen: bedankt voor jullie opbeurende berichten en het delen van ervaringen! Ik zat toch wel erg met mijn leeftijd in mijn maag en het is fijn te weten dat ik niet de enige 35+ ben![/quote]

Hihi, hier bij dit topic ben je nog een jonkie.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Toch leuk dat ik ook eens ergens een jonkie ben! ;) Helaas is dat nog geen voorspeller van een (voor)spoedige zwangerschap, maar we gaan er iig hard ons best voor doen! ;)

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Ritje: heel veel succes morgen en ik zal voor je duimen dat het een beetje snel gaat!

11. lies

lies Lid

11 aug 2008
    43
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mama2x, bij deze hoop ik met heel mijn hart dat je de volgende keer 'knalroze bent'. Ook ik heb 4 keer in spanning zitten staren naar de zoveelste test. Alleen de laatste keer juist niet! Ik ben ook niet meer op deze site geweest en ben er niet zo mee bezig geweest. Overigens wel met het intieme gedeelte. Iedere dag na mijn menstruatie en dat ruim twee weken lang. Overigens helemaal niet vervelend! en voor een goed doel....
    Mama2x, ik heb je op geen enkele wijze willen beledigen! Maar als ik je bericht lees voelt het wel zo!

Ik heb al lang niets meer teruggelezen, dat lijkt me duidelijk! Had ik het ook maar nooit meer gedaan! Vooruit ik zal jullie meer uitleg geven. Ten eerste zou ik in de praktijk nooit een abortus laten doen. Ten tweede wist ik eigenlijk voor honderd procent zeker dat mijn man het wel leuk zou vinden. Toevallig hadden we het er vanavond nog over. Een groot gezin lijkt hem ook gezellig. En misschien als we elkaar veel eerder, en dus tevens jonger, hadden leren kennen, hadden we er nog wel eentje bij gewild. Natuurlijk ervan uitgaande dat het dan wel moet lukken. Ik weet van vriendinnen hoe moeilijk het kan zijn en ik lees het hier ook overal! Bij deze mijn excuses als ik mensen op de een af andere manier onbewust heb gekwetst, want dat is echt niet mijn bedoeling. Ik was, net als iedereen hier, op zoek naar mensen in dezelfde situatie of vergelijkbaar!

Sorry hoor, maar ik voel me hier echt niet prettig bij.

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Diaantje,
    Heb mijn berichtje niet helemaal nagelezen (mijn vriend kwam net thuis en we zouden snel gaan eten) maar het spookte nog door mijn hoofd.
    Ik ben natuurlijk NIET blij met je situatie. Maar ik denk wel dat je dit alleen kunt verwerken dmv een soort rouwproces, daarbij hoort nou eenmaal verdriet en doordrongen zijn van de situatie.
    Natuurlijk op jouw eigen moment. Maar ik denk dat het niet positief is als dat te lang uitgesteld wordt.
    Nu blijf ik wel doorhopen dat er voor jullie een rooskleurige toekomst is weggelegd, op welke manier dan ook! Ik zal je zeker missen als je hier niet meer meekletst. Ik hoop dat je ons ooit wel weer op de hoogte gaat houden hoe het met je gaat.

Liefs Anna

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

NOD

26-09 Ellenk
    28-09 4xmamma
    06-10 Giegel
    12-10 Sandra1967
    15-10 Benthe
    19-10 Veronika
    21-10 2xmama

AFSPRAKEN

29-09 Coto nekplooi-echo
    29-09 Giegel gyn
    08-10 Shiela - verloskundige 1e echo
    09-10 Diana nekplooi en 12w meting
    13-10 Anna VK
    20-10 Diana controle gyn
    04-11 Diana 16w meting
    10-11 Diana pretecho en controle gyn
    02-12 Diana 20w meting en screeningsecho

BEVALDATA

29-09-2008 Ritje ! 26-09
    03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    17-01-2009 Kaat
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    [/quote]

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ritje: heeeeeel veel succes morgen.. ! volgende keer dat we je zien willen foto van beeb :D

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    doe ik ga seffes slapen, Limmeke
    dan hoor je me vanaf bij natas!

Bij zico alles oke zo te horen!

en Lies, je kwam uit een hoekje en hebt het niet zo goed aangebracht,
    maar dat je het wilt rechtzetten vind ik al heel moedig van je,
    maar in de dames hun antwoorden schuilt veel waarheid ,
    ondanks we je toch dit wondertje gunnen.

Enne iedereen maakt fouten onbewust.....
    die kun je nog altijd uitpraten!
    nu met oudjes kun je dat altijd beter dan met groentjes :) :) :)
    al wat rijper al wat meer meegemaakt! ;)

we zetten hem op!
    we gaan ervoor :) :) :)

liefs Ritje
    fijne avond dames

16. lies

lies Lid

11 aug 2008
    43
    0
    0
    Fouten...................ach laat maar.............ik heb een hekel aan internet.

17. @Moby: Ik heb zelf geen ervaring met een draaipoging, maar weet wel dat wanneer mijn kindje in stuit had gelegen in absoluut géén draaipoging zou willen ondergaan. Om drie redenen:
    1. Voor het kindje is het absoluut niet fijn (ze controleren de conditie van het kindje niet voor niets erna zo uitgebreid...)
    2. Meer dan de helft van de gedraaide kindjes, draait binnen een uur weer lekker eigenwijs terug...
    3. Het schijnt nogal behoorlijk zeer te doen...

@Veronika: Hè bah, waar een naar nieuws. En natuurlijk moet je het er niet bij laten zitten! Wat doe je eigenlijk voor werk?

@Ritje: Het hóeft geen lange bevalling te worden hoor! Kijk maar naar mij... :D
    Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wens je (nogmaals geloof ik...) héél erg veel sterkte met de bevalling en veel plezier bij de eerste mooie momenten met Silke!

@Coto500: Toch altijd weer opluchting als alles er goed uitziet! Dan kan nu het grote genieten beginnen... :D

@Diana: Ik hoop ook voor je dat je misselijkheid snel (veel) minder wordt. Drukt toch een beetje een grijze stempel op je roze wolk...

@Benthe: Ik hoop toch voor je dat IUI en IVF voor jou niet nodig hoeven zijn. Ik heb trouwens 9 rondes Clomis gebruikt...

18. Deze dag verschilde hemelsbreed van gisteren. Ik wil natuurlijk niet te hard juichen, maar krijg nu al de neiging om Ria Blom erg dankbaar te zijn...

Alleen na de 3e voeding heeft Emma ongeveer een kwartiertje gehuild, de andere keren is ze zonder protest gaan slapen :D ! Alleen kreeg ze vanmorgen na een half uurtje slapen de hik. Daar werd ze helaas wakker van en toen heeft ze - met tussenpozen - wel gehuild.

Ik ben dus erg blij :D !

Vanmiddag belde de osteopaat die ik vorige week als eerste belde. Ik had een boodschap ingesproken, maar verwachtte eigenlijk al niet meer iets van hem te horen. Maar hij heeft dus morgen wel een plekje vrij! Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft...

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    das mooi Lola dat het zo positief gaat zo zie je maar, als ik hulp nodig heb kom ik aan jou raad vragen, welterusten meiden

Ritje

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, heeeeeel veel succes vandaag, ik zal aan je denken meid. En wat fijn dat je mannetje een maand vrij is. Kunnen jullie lekker samen genieten van de kleine Silke.

MissDaantje, ik heb maar 1 woord voor je prachtige echo WOW. Echt gaaf hoor, een tweeling.

Ellen, weer terug van vakantie. Van het zonnige Ierland terug in het zonnige Nederland. Jammer dat je niet roze bent teruggekomen. Ik hoop van harte dat de ooievaar je snel gaat vinden.

Nin0, fijn dat Jules nu een paar keer heeft doorgeslapen. Wat zou het geweldig zijn als hij dat vol zal houden en zich niet zo lang 's nachts zal melden als zijn broer.

Lola, de 3 r-en zijn inderdaad heel belangrijk. Fijn dat je daar nu toch al baat bij hebt. Maar wat sneu dat de kleine Emma zo onrustig is. Hopelijk biedt de osteopaat snel wat meer rust voor haar.

Yelina was de eerste weken ook vrij onrustig en huilde best wel veel als ze in haar bedje lag. Terwijl ze bij ons op de arm lekker rustig kon liggen slapen. Ze heeft nu 2x op een dag dat ze tussen de voedingen in bed heel veel huilt, maar in de box lekker rustig is, dus ligt ze dan in de box. De ene keer ligt ze lekker om zich heen te kijken, de ander keer valt ze daar lekker snel in slaap en blijft dan slapen tot de volgende voeding.

Coto, ook al zo'n mooie echo en wat grappig, die ene met gestrekte beentjes. Fijn dat alles goed is.

Veronika, lekker even een paar daagjes er tussenuit. Heerlijk meid. Kun je alles even een beetje overdenken (of juist even van je afzetten). Het is niet netjes van je manager om je zo te laten vertrekken en ik zou het ook niet zo maar laten gebeuren. Laat ze financieel maar over de brug komen. Sterkte ermee.

Anna, ik kan me goed voorstellen dat je de kleine nu zolangzamerhand wel eens wilt voelen. Dat kan nu ieder moment gebeuren. Leuk en spannend.

Moby, ik heb zelf geen ervaring met draaipogingen, maar heb ze wel met de bevalprogramma's gezien. De een ondergaat het 'fluitend', de ander heeft er veel last van. Ik hoop dat de kleine zich alsnog spontaan zal gaan draaien en dat het niet nodig zal zijn.
    Mocht dat niet gebeuren zijn andere opties een stuitbevalling of een keizersnee. Heb wel van verschillende mensen gelezen dat het ze best nog meeviel zo'n stuitbevalling, maar ook daarover verschillen de meningen.

Alyssa heeft het weer helemaal geweldig gehad op het KDV. Toen ik haar kwam halen had ze me weer heel niet in de gaten, maar toen ze me zag kwam ze wel op me afgerend en riep: Daar is mama weer.
    Maar toen ik vroeg of ze mee naar huis kwam was haar antwoord: Nee, want ik ben nog niet klaar. Maar even later kwam ze toch zonder morren mee. Wel fijn hoor, dat ze het er zo naar de zin heeft. En het is zo goed voor haar dat ze even lekker kan spelen met andere kindertjes.

Deel Deze Pagina