@ Lies Ik ga er 1x antwoord opgeven en wil me er verder niet meer over opwinden! Je antwoord "Fouten" waar Ritje het over heeft. Jij betrekt dit op je zelf maar ik weet 100% zeker dat Ritje bedoelt het kwetsen van mensen. Waar jij je excuses voor aanbied. Dus lijkt mij te kloppen wat ze schrijft en hou je uiteindelijk een hand boven je hoofd om dat ze je excuses accepteerd. En je hebt een hekel aan internet dan kan ik echt niet begrijpen wat je er doet! En ik praat nu voor me zelf maar val ons dan niet lastig. We zijn hier een stel onzettend gezellige en lieve meiden en ik heb niet echt de indruk dat jij je daar bij aan wilt sluiten.
Hihi Nin0, dat heb je mooi gezegd, het is vandaag Ritjesdag. Ik hoop ook dat Ritje de bevalling 'snel op de rit heeft' en dat het net zo voorspoedig gaat als bij Lola.
Ja Ritjedag, helemaal goed! Hoop zo dat ze alles snel op de "rit " krijgt want ze was volgens mij echt op het eind van haar latijn.
Ik moet om 10 voor 10 bij de huisarts zijn om even mn bloeddruk te laten meten. De schat van Ritje ging me nog helemaal een bptje sturen met de melding dat ik dat wel echt moest doen. Het blijft zo'n lieve belgisch meid!
NOD 26-09 Ellenk 28-09 4xmamma 06-10 Giegel 12-10 Sandra1967 15-10 Benthe 19-10 Veronika 21-10 2xmama AFSPRAKEN 29-09 Coto nekplooi-echo 29-09 Giegel gyn 08-10 Shiela - verloskundige 1e echo 08-10 Miss Daantje - 2e echo 09-10 Diana nekplooi en 12w meting 13-10 Anna VK 20-10 Diana controle gyn 27-10 Miss Daantje - prénatal onderzoek 04-11 Diana 16w meting 10-11 Diana pretecho en controle gyn 02-12 Diana 20w meting en screeningsecho BEVALDATA 29-09-2008 Ritje --> 26-09! 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre Dank jullie voor al jullie ontzettend lieve reakties! Ben verder nog steeds erg ziek, zwak en misselijk dus het lukt me gewoon niet om op iedereen te reageren... Had wel gelezen dat Shiela vroeg of duizeligheid normaal is. Ik had er ook erg last van de eerste weken, nu wordt het wat minder. We hebben allebei op 8 oktober een echo. Veel succes meis! En natuurlijk: HET IS IDD RITJEDAG! Ik denk aan je meis en héél 'véél succes vandaag! Oh ja Anna, de test van MvM was idd gewoon een lekker sterk streepje hihihi... Lief hoe je jezelf nog even uitlegt aan Diaantje maar ik had al lang begrepen dat je het goed bedoelt hoor, ik denk dat zij dat ook wel snapt. Dank je voor je complimentjes Benthe, ik hoop voor jou dat je ook nog eens mag gaan zweven...het moet gewoon gaan lukken! Liefs, Daantje
@ RITJE: ik wens je voor vandaag een hele voorspoedige bevalling. Zet 'm op meissie, ik denk aan je en steek een kaarsje aan. Veel succes! KNUF
Ritjesdag moeie zonnige dag om geboren te worden toch HEEL VEEL SUCCES Fijne zonnige dag gewenst aan iedereen liefs
@ COTO: jippie, een goede nekplooimeting, voor zover de meting mogelijk was, en wat is je beebje goed gegroeid ! Top dat je dinsdag nog een keer mag, kan je samen met je man genieten ! Geweldig die foto's. Je man is weer lekker thuis, wat vond hij van zijn beebje? @ ANNA: ik was het gewoon gewend om ongi te raken en omdat ik me daar helemaal op had ingesteld, had immers al 6 mislukte IUI's achter de rug, keek ik er niet van op. Ja, eigenlijk drong het de dag erna pas goed tot me door en toen kwamen natuurlijk ook de tranen . En je hoeft je niet te verontschuldigen, ik weet dat jij het ons ook gunt. Je hebt helemaal gelijk hoor, om het verwerkingsproces zo snel mogelijk in te gaan, maar het komt zoals het komt. Heb zo mijn moeilijke momenten. Ik hoop dat jij je kindje snel mag voelen . @ DIANA: dank je wel en een *KNUF* terug. Nog een dikke week, dan zit je aan je 12 weken. Hopelijk voel je je dan wat beter! @ BENTHE: laten we hopen dat 5x scheepsrecht is bij jullie en dat je deze ronde in het roze rijtje mag plaatsnemen. Mocht je toch aan de IUI 'moeten', duim ik dat het jullie meer geluk brengt dan ons. Voor de IVF natuurlijk hetzelfde, al hoop ik van harte dat het niet zover hoeft te komen. Wens jullie heel veel sterkte! @ LOLA: wat fijn dat het beter met EMMA is gegaan. Wens je vanmiddag veel succes bij de osteopaat. Hoop dat hij jullie verder kan helpen. @ INEZ: wat heerlijk dat Alyssa het nog steeds naar haar zin heeft op het KDV. Is idd goed om onder de kinderen te zijn. Een opluchting voor jou dat ze zich er amuseert, maar ook zonder morren uiteindelijk weer mee naar huis gaat. @ SHEILA: dat antwoord van jou aan LIES, daar ben ik het helemaal mee eens, duidelijker kan haast niet! Veel succes bij de huisarts, waar je nu denk ik bent! @ RITJE: op RITJESDAG brandt bij mij op kantoor het kaarsje, nogmaals: zet 'm op meis! @ MISS DAANTJE: geweldig die foto van jou en RANDY, jullie zien er echt heel gelukkig uit!
Ben terug van de huisarts bloeddruk is perfect! Volgens haar zijn het de hormonen die door mn lijf gieren. Volgens haar ben ik nu 6 en halve week zwanger. Dus.... ga toch maar van mn 6 weken uit. Wat leuk Daantje dat we gelijk echo hebben ! En Diaantje ben blij dat je het met me eens bent wat ik aan lies schreef. Ik zie het ook echt zo! Hoe is het vandaag met je?
@ SHEILA: wat fijn dat alles goed was bij de huisarts, je zweeft dus gewoon nog, vandaar die hormonen . En wat LIES betreft: ik zie het precies zo, laat haar maar lekker wegblijven, als ze toch een hekel heeft aan het net. RITJE stuurde haar een aardig berichtje en zij stuurt dan weer een 'kat' bericht. LAAT MAAR dan. Ik heb de afgelopen dagen wat kunnen nadenken, het laten bezinken, af en toe de traantjes de vrije loop laten en er met vriendje over gesproken. Op het moment gaat het wel, er zijn gewoon af en toe wat moeilijke momenten, maar dat zal nog wel even duren. Zorg jij maar dat je lekker op de wolk blijft zweven
Wat je zegt "laat maar" of te wel kansloos! Gelukkig dat je traantjes laat en er veel over praat en nadenkt. Wel blijven praten hoor! Das heel belangrijk. Je moet nooit het gevoel hebben van ik zeg maar niks want dan vinden mensen mij vervelend omdat ik er weer over begin! Ik blijf er van overtuigd praten is het allerbelangrijkste! Ik blijf lekker op mn wolkje zitten. Al ben ik wel bang hoor. Zie erg uit naar 8 oktober maar zie er ook erg tegen op. Wil heel graag het hartje zien kloppen als ik dat zie durf ik in elk geval al een stuk blijer te zijn.
@ SHEILA: ik duim de 8e voor je dat je een heel mooi kloppend hartje zal horen. Ik kan er alleen met vriendje en mijn zusje over praten, zij is de enige die weet dat we bezig zijn. Wil het ook graag zo laten, heb geen zin in vragen, 'goede' adviezen en medelijdende blikken.
Nee, dat kan ik heel goed begrijpen. Dat komt me inderdaad bekend voor toen we de miskraam hebben gehad, wilden wij ook het liefst dat niemand buiten onze dierbaren om uiteraard het wisten. Het medelijden gedoe kon ik ook niet aan. Ik wilde sowieso mn eigen tempo bepalen. Maar ik denk dat het belangrijk is dat je kunt praten, de hoeveelheid is denk ik niet belangrijk.
@ SHEILA: zo is dat! @ ALL: ik wens iedereen vast een heel zonnig weekend toe. Zal dit weekend niet veel te vinden zijn op het forum, genieten van de laatste zonnestralen buiten en even gedachten verzetten! Geniet ervan meiden!
@ Ritje Ik wens je vandaag heel veel s6 met de bevalling... [-o< [-o< @ Miss Daantje Van harte Gefeliciteerd met jullie tweeling @ Moby Bij de laatste controle lag de baby met z'n koppie omhoog en idd ze vragen of je bekend bent met stuitligging.... Ik had nog zoveel ruimte dat ik me nog geen zorgen daar over hoef te maken en draaien kan nog steeds. Wens je s6 met je beslissing Groetjes Anja
Ritje al nieuws? Ben zo benieuwd hoe het gaat met haar, ik mis haar lange verhalen....maar dat gaat ze vast goed maken hihi. Ja Mannetje was helemaal trots op zijn beebje! Het is zo gegroeid ook! Maar dinsdag kan hij het echt zien bewegen, ik voel me bevoorrecht dat ik nog een keer mag. Deze echo was zoveel mooier dan die van 3 weken geleden....en anders had ik pas week 20 weer gemogen pfoe zo lang kan ik niet wachten hoor! Getver heb weer enorme hoofdpijn....ga denk ik maar vroeg naar huis vandaag bah!
NOD 28-09 4xmamma 06-10 Giegel 12-10 Sandra1967 15-10 Benthe 19-10 Veronika 21-10 2xmama 22-10 Ellenk AFSPRAKEN 29-09 Coto nekplooi-echo 29-09 Giegel gyn 08-10 Shiela - verloskundige 1e echo 08-10 Miss Daantje - 2e echo 09-10 Diana nekplooi en 12w meting 13-10 Anna VK 20-10 Diana controle gyn 27-10 Miss Daantje - prénatal onderzoek 04-11 Diana 16w meting 10-11 Diana pretecho en controle gyn 02-12 Diana 20w meting en screeningsecho BEVALDATA 29-09-2008 Ritje --> 26-09! 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre Ritje succes vandaag SPANNEND!
@Shiela: gelukkig dat je bloeddruk goed is en dat je 8 oktober al een echo krijgt! Ook ik duim voor een mooi kloppend hartje... Verder sluit ik me ook aan bij je reactie op Lies. @Ritje: mega-succes vandaag en hopelijk horen we snel iets! Iedereen bedankt voor jullie reactie op mijn vraag! Ik heb besloten geen draai-poging te laten doen en ga er maar van uit dat de baby alsnog vanzelf draait! En als dat niet gebeurt zien we wel weer verder! Fijne zonnige dag allemaal!
Heeft er al iemand nieuws van Ritje? Ik 'ken' jullie allemaal maar net, maar ik vind het geloof ik net zo spannend! Wel heel toevallig dat een kennisje van mij op dit moment ook ligt te bevallen...eindelijk, na 11 dagen te laat! Ik hou de site goed in de gaten voor nieuws over Ritje!