35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Bebek Istiyorum
    meisje toch, we duimen voor iedereen die dat nodig heeft, dus ook voor jou. Zeker.

Maar ik kan jou duimpjes nu meer gebruiken dat jij de mijne. Zullen we het samen doen? Wie weet als we krachten bundellen..........

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Doen we! Ik begin nu al met heel hard voor je duimen, je verdient het zo! Ik hoop dat mijn duimen een beetje kracht hebben!

3. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Nou en of, ik voel het hier al.

Trouwens, kunnen we jou niet anders noemmen, want ieder keer die "Bebek Istiyorum" schrijven is niet zo makkelijk.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tuurlijk, mijn naam is carola...dacht toen ik me hier aanmeldde dat ik per se een nickname moest hebben...suf dier ik soms hoor!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Is wel wat persoonlijker he, dat je mijn naam kent?! praat wat makkelijker!

6. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Mooi, dat is stuk makkelijker.

7. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Maar ik denk dat geen duimen helpen mij. Ik begin nu vreselijke hoofdpijn te krijgen, en dat is voor mij al duidelijk. Hoe graag ik de deur dicht wil houden, komen ze toch, die bezoek van rode zee.

8. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Maar ik ga weer, moet nog kleintjes eten geven (pups). Over twee weken maak ik wat foto's. Dan zet ik ze ook op Marktplaats, maar eerst kunnen jullie mijn schatjes bewonderen.

Tot later. Ik kom nog zeker terug vandaag, want er is nog steeds geen nieuws van Ritje.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Klote is dat he, dat je iets zo graag wilt, meer dan wat dan ook en dat je juist daar geen invloed op uit kan oefenen! Misschien als we allemaal positieve zonnestraaltjes naar je toe sturen? Ik denk eerlijk gezegd dat ik ook gewoon ongi ga worden de 5e hoor, heb niet het gevoel dat er n nieuw leventje is :( Maar ik blijf hoop houden, ook voor jou en de andere meiden!

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heb je hondenpupjes? Ik ben gek op honden! Wij hebben zelf een pracht van een rottweiler, da's eerlijk gezegd ook een beetje ons kind! Succes, fijn weekend en ook ik kom straks ff checken of er nieuws van Ritje is!

11. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    He he, ben ik weer.
    En nog steeds stilte bij Ritje.

Carola, ja we hebben pups. Vier schatjes. 3 reutjes en een teefje. Ze worden morgen 5 weken oud. Moeder Kappa en vader Chico kan je zien in mijn album.

Mijn kindjes zijn tevreden met volle buikjes gaan slapen. Net nog een beetje gespeld, mij aan slof getrokken, Kappa aan haar poten en aan haar staart. Hebben een sok gevonden en nu is het hun speelgoed. Ze maken zelfs ruzie daarover, net grote honden, met gegroom en geblaaf. Echt schatjes.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ik heb nog geen sms gehad van Ritje!
    Bij de kapper zelfs af en toe m'n foon uit de tas gehaald omdat ik dacht dat ik 'm niet goed kon horen met 't lawaai van fohns en zo. Maar helaas, nog nix. Ik hoop zo dat alles goed gaat!

Hey Carola, tuurlijk heb ik nog wel wat duimen over voor jou :)

4xmamma, geen bloed geeft moed.

Lola, ja ik gebruik de Pacco doek met Danique. De RR-methode bracht al een stukje rust, het inbakeren erbij nog wat meer. Bevalt ons heel goed, Danique slaapt er overheerlijk in.
    Ik heb het zonder begeleiding gedaan. Danique was toen al voor de 1ste keer onderzocht door de CB-arts en haar heupjes waren goed gekeurd. Dat zou ik wel eerst laten nakijken, want anders mag je niet inbakeren.
    Er zit een goede gebruiksaanwijzing bij, en ik had daarnaast ook het boek van Ria Blom gelezen. Ik geloof dat ze voor kleintjes onder de 4 kilo een aparte doek hebben.
    Je mag de doeken dus 'gewoon' gebruiken, maar het kan ook met hulp van het CB.

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe

NOD

28-09 4xmamma
    05-10 Bebek/Carola
    06-10 Giegel
    12-10 Sandra1967
    15-10 Benthe
    19-10 Veronika
    21-10 2xmama
    22-10 Ellenk

AFSPRAKEN

29-09 Coto nekplooi-echo
    29-09 Giegel gyn
    08-10 Shiela - verloskundige 1e echo
    08-10 Miss Daantje - 2e echo
    09-10 Diana nekplooi en 12w meting
    13-10 Anna VK
    20-10 Diana controle gyn
    27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo!
    04-11 Diana 16w meting
    10-11 Diana pretecho en controle gyn
    02-12 Diana 20w meting en screeningsecho

BEVALDATA

29-09-2008 Ritje --> 26-09!
    03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    17-01-2009 Kaat
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre

Carola, je staat erbij meid.

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    He jammer, nog geen nieuws van Ritje. Zat met spanning te wachten, kon alleen niet eerder online komen omdat internet eruit lag.

15. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LOLA;ik vind je geboortekaartje super.

Veronika; mijn dikke buik en mn vader op 1 foto, ja das nog wel een goeie. Tis alleen lastig dat mn vader plat ligt. Hij begroette me gister met "he bolletje". dat is voor mij al genoeg. Het is gewoon te moeilijk voor hem. Ook erover praten.

16. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    ZICO: Heel heel heel erg gefeliciteerd met jullie dochter Serre, prachtige naam.Hoop dat jullie snel naar huis mogen.(maarja ben pas op pagina 274, dus wie weet wat voorn nieuws er op de vlgd pagina's komt)

Zeg INEZ; IK moet nog bevallen in Apeldoorn hoor. HAHA. Zit me hier bang te maken. nee hoor, tenminste............

17. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    MissDAANTJE: WATN GEWELDIG NIEUWS. HEERLIJK 2. En dat het met alletwee zo goed gaat, parchtig.

BEBEK; welkom.Hoop dat je snel roze mag worden.

18. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    HEHE bijgelezen.

Ook over LIES; sja alles is al gezegd, dus ga er woorden meer aan vuil maken. Zonde van onze tijd.

DIAANTJE: wilde, net als de anderen, dat we iets voor je konden doen. ECHT konden doen. Ik ben me er terdege van bewust dat ik bevoorrecht ben zo makkelijk zwanger te raken. Heel heel veel sterkte. Hoop dast je het vol kunt houden om te blijven klesten bij ons. Je bent te waardevol.

19. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    ELLEN; welkom terug.Helaas niet roze.

Nou ff berichtje over mezelf; heb vandaag maares zelf de auto in de prak gereden (ong 5 mnd geleden deed iemand anders dat, toen de achterkant, nu dus de voorkant). Ben achterop een busje gereden. Ik ben te snel afgeleid. Moet zeggen dat ik al een paar weken het gevoel had dat dit me ging overkomen. En het ging de afgelopen week al niet zo lekker met me. Ik wil zo graag genieten van mn zwangerschap, het is de 1e keer en zal ook de laatste keer zijn.Maarja er is geen ruimte, niet in mn hoofd en niet in de dagelijkse bezigheden.Daar was ik de afgelopen dagen erg verdrietig van. En nu dit weer. Vriendje zie ad telefoon vanavond; ben niet boos, kan mij ook overkomen en het verbaast me niet dat het jou nu overkomt (door mn vader en slecht slapen etc daardoor). Maarja toen kwammie thuis en het enige wat ik wilde was zn armen om me heen, maar nee.....kreeg alle schade opgesomt, en tolen dat hij toch echt niet tzt onze auto's ging ruilen (hij heeft vd week BMW station gekocht) als ik ruimte tekort kwam met kind etc. NOU EN BEDANKT. gaatie lopen zeiken dat mijn auto er vaak niet uitziet etc. En dat hij dat dan moet schoonmaken. punt 1 we hebben afgesproken dat hij de auto zou wassen etc(issie ff vergeten) punt 2 valt het best mee met het "er niet uit zien"maar hij is nogal een pietjeprecies en elk haartje en stofje moet weg, letterlijk.
    Dit is nu al de 2e keer in 2 wkn dat ik letterlijk mn hand naar hem uitsteek omdat ik hem nodig heb en hij die negeert.
    Sorry, moest het ff kwijt. Kan er ook niet van slapen, vandaar dit uur. maar heb wel ff lekker een paar dgn kunnen bijlezen.

20. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    EN NU: RITJE en SILKE waar zijn jullie?
    (uuhh het is toch Silke?)

Share This Page