35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeetje... nog steeds geen nieuws van Ritje :( , ik hoop maar dat alles goed met haar en Silke is. Telkens als ik wakker werd vannacht, moest ik als eerste aan haar denken. Ik heb net Emma gevoed (ze heeft lekker geslapen tot 6.45 uur) en ik dacht: 'Ik kijk snel even of er nog nieuws van Ritje is voordat ik nog even terug mijn bedje in duik...'

@Natas: Dank je wel voor je uitleg! Ik geloof dat de arts haar heupjes een paar dagen na de geboorte heeft gecontroleerd, maar ik zal voor de zekerheid even contact met het cb opnemen...

@SanRob: Arme schat! Zo geschrokken en dan niet de knuffel krijgen die je nodig had. Dikke knuffel van mij...

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    goeiemorgen dames, pff,, duurt lang dat nieuws van Ritje :)

SanRob: knuffel meis, is schrikken.. en erg vervelend dat je niet de steun krijgt die je op dat moment nodig hebt :(

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    SanRob, wat balen van de je aanrijding en alles wat daar uit voortkomt. Maar die auto, da's maar blik, jij en de kleine zijn veel belangrijker. Ben je er zelf wel goed uitgestapt?

Dat je nu best even flink teleurgesteld bent in je mannetje, da's niet gek. Je kunt z'n steun nu zo hard gebruiken, gaat 'ie daar ff lopen zeuren. Daar zit je nu echt even niet op te wachten.

Heb je vannacht toch nog een beetje kunnen slapen? Ik kan me voorstellen dat er nu zoveel door je hoofd gaat vanwege de ziekte van je vader dat het slapen gewoon niet lukt. Dikke knuf!

En laat je niet bang maken over het Gelre hoor. Ik was het er alleen niet mee eens dat ze me hebben laten doorlopen terwijl ik en een hoge bloeddruk had, er duidelijke aanwijzingen waren dat Yelina erg klein was en dat er geen vruchtwater meer was.
    Voor de rest heb ik uitstekende begeleiding gehad en is alles rondom de KS verder goed verlopen.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jammer, nog geen nieuws van Ritje. Ik had gehoopt dat ze alles nu op de rit had en dat ze nu lekker met de kleine Silke in haar armen lag.

5. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Nog steeds geen nieuws van Ritje. Dat is lang. Ze weet ons goed in spanning houden.
    Ik heb vannacht gedromd dat ik ging op de site kijken en stond een PB van Ritje.
    Werd ik wakker en gelijk naar PC rennen, niets.
    Zal het allemal goed zijn met hun? Ik begin mij echt zorgen te maken.

SanRob, nou nou, alsof je nog niet genoeg heb aan zieke vader, nu nog die auto. Het ergste natuurlijk is dat jou vriend zo reageerd. Sterkte meid. Bij ons kan je alles kwijt en uithuilen. Onze knuffels heb je met overvloed.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Helaas, ik heb nog steeds geen sms gehad van Ritje.

Ja Lola, ik zou de heupjes dan nog even een keer extra laten checken, of dat in ieder geval overleggen met het CB.
    Vanmorgen had ik Danique liggend in bed gevoed en waren we beide weer even weg gedommeld. Toen ik eruit ging sliep ze nog en ik wilde haar even zonder inbakeren overhevelen naar haar wiegje. Maar eenmaal daar geland begonnen die armpjes weer te fladderen en te maaien en binnen 5 minuten was ze weer wakker. Kan toeval zijn, maar ik blijf die doeken een uitkomst vinden!

Materiele schade en de rompslomp die je ervan hebt is heel vervelend, maar gelukkig ben jij niet gewond SanRob.
    Mijn man kan ook wel es met rationele dingen komen op het moment dat ik gewoon even een schouder nodig heb. Ik heb geleerd om dat dan gewoon tegen hem te zeggen. Zo van "dat is misschien allemaal wel zo maar zullen we het daar later over hebben, nu heb ik even je schouder nodig en een aai over m'n bol".
    Sterkte meid, en een knuf!

7. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Sanrob

Ik weet niet precies hoe het moet met plaatjes...

Maar ook vanaf deze kant....

*******EEN DIGIKNUF*********

groetjes Anja

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Inez: wat lief dat je me bij de NOD hebt gezet, dank je!

@ sanRob: wat vervelend van je aanrijding! Gelukkig mankeren jij en de kleine niks! Mijn vriend kan ook zo reageren, maar dat is dan meer omdat hij ff niks met zijn emoties kan!

@Ritje: waar blijven jullie nou? Hoop dat alles goed is!

@allen: een fijn weekend gewenst; geniet van het zonnetje!

9. Jeetje... nog steeds geen nieuws van Ritje... :(

@Natas: Dat doet Emma dus ook: wild maaien met haar armpjes. Vorige week zat ook haar hele gezichtje onder de krassen. Ik leg haar nu steeds in bed met haar armpjes naast haar lijfje en daar wikkel ik dan een gevouwen hydrofielluier omheen (geleerd van de kraamhulp toen Jasmijn geboren was). Ze kan dan niet meer maaien met haar armpjes, maar haar beentjes zijn dus wel nog gewoon vrij. Dit scheelt al een heleboel, maar echt stevig vast zit zo'n luier niet...

10. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Dank jullie wel voor jullie knuffels. Word er helemaal warm van.

11. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Nog steeds niets van Ritje. Wat duurt het lang, zeg. Zal ze Silke al in haar armen hebben, ik denk het wel. Ik denk dat ze zware bevalling heeft gehaad, en moet nog uitrusten voordat ze kan sms-en, of ze wil zelf HET NIEUWS vertellen.

Hoe dan ook, we kunnen alleen maar afwachten.

12. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @4xmama we begrijpen elkaar goed.

Ik ben niet zo zeer jaloers op de zwangeren hier ik heb 2 prachtige kinderen maar voor mijn gevoel is mijn gezin nog niet compleet en dan doet het pijn als je toch weer ongi wordt.
    Begrijp me niet verkeerd hoor.....

@ellenk IERLAND WAUW ik heb er gewoond in Cork prachtig land hoop dat jij het ook zo mooi vond.

13. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Meisje, ik begrijp je als geen ander. Ik heb zelf 4 kids, maar zal (figuurlijk) moord doen voor nog eentje. En ik zit nu op het latste dag van mij cyclus, zenuwen gieren weer door mijn kop. Ik weet dat het bijna niet kan, ik ben 13 jaar geleden gesteriliseerd, maar toch hoop ik iedere maand weer omdat ik in april 3 keer posi test heb gehaad, en halfe dag later ongi ben geworden.

En wat jaloezie betreft, het is niet zoiets als echt boos jaloers, het is meer "leuk, en ik dan?"

Ik hoef mij zelf niet in jou schoen te wringen, ik sta in het zelfde schoen. En ik bergijp je heel goed.

Maar laten we hopen dat wij ook gelukkig kunnen zijn met vervulling van onze hartenwens.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lola, zo'n hydrofiel om haar armpjes wikkelen werkte hier een week of 2 (ook geleerd van de KZ), daarna was Danique sterk genoeg om haar armpjes eruit te wurmen.
    In de Pacco-doek kan ze overigens wel haar beentjes nog bewegen hoor. Minder dan als ze helemaal vrij zouden liggen, maar de doeken zijn zo gemaakt dat een kindje nog in de kikkerstand kan liggen met de beentjes. Dus daar zit ruimte voor beperkt getrappel.

SanRob, mag ik je vragen waarom jullie het bij 1 kindje gaan houden?

Het zint me niet zo dat ik nog geen sms van Ritje heb gehad of dat we hier nog niets gezien hebben........

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mama2x, ik vond het geweldig. Echt Mega mooi en niet ver weg dus ik roep iedereen op het eens te bezoeken!

Nog niets van Ritje... pffffffffffff wat is dat wachten zwaar ;) :) hahahaha....

SanRob, verdorie zeg, ongeluk zit in een klein hoekje. Toen ik zwanger was (vorig jaar) toen was ik ook niet zo handig in het verkeer en dus extra voorzichtig...

4xmama spannend?

16. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hmmm

Duurt lang.....

Nieuws van ritje.... maar we wachten af

groetjes Anja

17. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Ellen, voor mij is de spanning af.
    Mijn bezoek is binnen.
    En nu is het voor mij echt afgelopen.
    Ik kap ermee, hoe moeilijk het ook is.
    Weet nog niet hoe het verder zal lopen, maar ik moet het wel volhouden. Het kan niet meer zo, iedereen leidt eronden. En dat wil ik niet.

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

lieve 4xmama ontzettend k*t!
    Doe wat je het beste lijkt. Heel veel sterkte meis wat je ook doet!

vette knuf!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    4xmamma, jammer meid. Sterkte!

Ik hoop ook dat alles goed is met Ritje, haar mannetje en beide dochters en dat ze nu lekker met de jongste ligt uit te puffen en er gewoon even niet aan heeft gedacht om een berichtje te doen.

20. Mij ook niet eerlijk gezegd. En hoewel jij 'officieel' haar buddy bent, zou ze mij ook per sms iets laten weten. Maar ik heb dus ook nog niets gehoord... :(
    Ik hoop maar dat ze haar gsm gewoon vergeten is mee te nemen naar het ziekenhuis...

Deel Deze Pagina