35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heel jammer! Ik had je graag anders gegund. Sterkte...

2. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo daar!
    Inderdaad raar dat we nog niks gehoord hebben! Zal ze in zo'n ouderwets ziekenhuis liggen waar mobiele telefoons zo'n beetje helemaal geweerd worden? Misschien wel....het kan nu niet meer lang duren toch?
    RITJE LAAT WAT WETEN!
    @Sanrob : Jee schrikken zeg, auto-ongeluk! En ja mannen grggrgrg sommige weten echt niet hoe ze dan moeten reageren! Dat moeten we ze dan echt vertellen he?
    @4xmama : Sh.tz..i vervelende situatie zeg, heel veel sterkte ermee....

3. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    mmmmm duurt lang met Ritje maar ik denk dat je gelijk hebt Inez, die zijn vol van baby geluk en dat berichtje komt wel ;)
    We zijn alleen zo nieuwsgierig ;) ;)

@4xmama, balen, sterkte maar goed dat je inziet dat er toch een hoop dingen zijn die er reeds wel zijn en van kunt genieten, daar heb ik me de laatste 2 1/2 jaar ook aan vastgehouden. Je wereld kan en mag niet totaal instorten bij elke ongi hoe vervelend en pijnlijk ook. Je omgeving kan er tenslotte ook niets aan doen.
    Veel sterkte ;)

Hier vandaag toch een beetje onrust om bloedneus die ik vanmorgen en vanmiddag heb gehad. Weet wel dat het onschuldig is :rolleyes: maar krijgt toch een extra lading omdat ik dat bij de vorige zwangerschap die eindigde in mk ook had (en terwijl ik verder nooit in m'n leven bloedneus heb gehad :confused: ).....
    blehhhh en dan je niet lekker voelen erbij is echt minder, wou dat ik een echo apparaat thuis had om ff te spieken :oops:

liefs

4. :baby: :baby: :baby: Ik heb nieuws van Ritje! :baby: :baby: :baby:

Ik heb zojuist Zico aan de telefoon gehad en zij kon me het volgende vertellen:

Gisteravond rond 18.00 uur is Silke geboren na een voorspoedige bevalling. Ze is 48 cm lang en weegt 3.330 gram. Doordat Silke lucht in de darmpjes had, dronk ze slecht en moest ze in het ziekenhuis blijven. Ritje ligt daarom ook nog in het ziekenhuis. Ze voelt zich goed, is alleen erg moe...

Ritje, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat Silke snel naar huis mag, zodat jullie thuis volop van haar kunnen genieten!

5. Dan komt hier het laatste nieuws van Zico...

Ondanks dat Sterre heel goed drinkt, is ze helaas afgevallen en ze weegt momenteel 2.205 gram. Woensdag (Zico's ontslagdatum...) moet ze minimaal 2.500 gram wegen, anders mag ze niet mee naar huis. Zico heeft dan wel nog de mogelijkheid om haar ziekenhuisverblijf met twee dagen te verlengen.

Sterre heeft slechts één dag in de couveuse gelegen, daarna ging ze over naar een verwarmd bedje. Dat is dus hartstikke mooi! Alleen mogen Zico's oudste kinderen hun zusje nog niet vasthouden en knuffelen.

Zico, ik duim heel hard voor je dat Sterre de komende dagen flink aankomt, zodat ze woensdag al met jou mee naar huis kan!

Ik moest jullie allemaal de hartelijk groeten doen van haar. Ze baalt enorm dat er geen internetaansluiting is op haar kamer...

6. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg

7. 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke

Die Jules... heeft de mooie dames straks voor het uitkiezen! Wie gaan er straks voor wat meer jongetjes zorgen :) ?
    Of hebben 'oudere mannen' ;) minder Y-zaadcellen... 8) ?

8. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Ritje: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SILKE; EN NU LEKKER GAAN GENIETEN!!!!

@Zico: hopelijk komt Sterre snel wat aan en kunnen jullie haar mee naar huis nemen! heel veel sterkte!

@Diana: Ja, het komt nu wel heel dicht bij en ben er de laatste dagen wat meer mee bezig omdat de kleine in een stuit ligt! :(

@Sanrob: kop op meid; mannen kunnen soms zo tactloos reageren.... :x
    Sterkte met je vader!

@4xmama: héél veel sterkte met je beslissing!

@mama2x: ik begrijp je gevoel; heb zelf ook al twee kinderen en verlangde ook heel erg naar een derde. Bij mij was het id 6e ronde raak dus geef de moed niet op ookal is dat soms héél moeilijk!

9. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Lola: als het goed is krijgt Juul versterking als er hier een geboren is...

10. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Jules, sorry!

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahahahaah

:baby: :baby:

Ritje en rest van de familie gefeliciteerd met Silke![/b]

:whistle: \:D/ =D> :({|= :)

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zico jij ook veel sterkte met Sterre en dat je haar gewoon mee mag nemen.

13. Ja dat klopt, jij krijgt een knulletje (was ik even vergeten... :oops: )

14. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Jeeeeee :
    Ritje en familie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!
    @Zico : Positief blijven, als ze goed drinkt moet woensdag toch lukken!
    Jeee Ik ben helemaal blij...

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jaaa, gisteren was het toch Ritjesdag.

Ritje, man en dochter, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje Silke. Hopelijk gaat ze snel heel goed drinken en mogen jullie snel naar huis.

Zico, fijn dat ook bij jullie alles goedgaat. Ik hoop dat de kleine Sterre een flinke groeispurt gaat maken zodat ze met jullie mee naar huis mag.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah gelukkig, goed nieuws van Ritje!
    Lieve Ritje, van harte met jullie mooie meisje!!!

Zico, ik hoop dat je kleine Sterre woensdag genoeg is aangekomen dat jullie beiden naar huis kunnen. Ik ga ervoor duimen!

Diana, inmiddels een beetje bekomen van je bloedneus?
    Het kan er idd bij horen, ik heb het ook een paar keer gehad. Maar dat het je doet denken aan je mk dat kan ik me voorstellen.

4xmamma, wat een naar bericht :cry:
    Gelukkig heb je veel om terug te kunnen vallen. Je man, je 4 kinderen, je hondjes. Maar het zal moeilijk zijn om dit een plekje te geven, heel veel sterkte.

17. Ik was ook blij dat Zico me het goede nieuws kon geven, ik begon me eerlijk gezegd toch wel een beetje zorgen te maken...

Ik had Zico namelijk een sms-je gestuurd om te vragen hoe het met haar en Sterre ging. Ik dacht: 'Laat ik meteen even vragen of zij misschien iets meer weet over Ritje...'
    Zico belde mij vervolgens om me even bij te praten. Hartstikke leuk om nu van één van jullie de stem eens te hebben gehoord... :D

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Fijn dat Zico meer wist en het aan jou kon doorgeven Lola, ik begon me ook ongerust te maken.

19. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Ritje, van harte gefeliciteerd met Silke. Hoop dat jullie snel weer naar huis mogen.

Zico, het is normaal dat kindjes in eerste 24 uur afvallen. Nu moet ze echt aankomen. Hoopelijk werkt Sterre mee, zodat jullie woensdag samen mogen gaan.

Natas, lieve schaat, zo veel om terug te vallen heb ik niet. Mijn oudste woont al samen met haar vriend bij zijn ouders. Gelukkig kunnen ze goed vinden. Maar omdat ze de laatste tijd zo moeilijk had met werk, school, vriend, wel of niet eigen huis, is zij overspannen geworden. Nu zit zij echt niet op mijn problemen te wachten, en dat wil ik zelf niet. Een zoon van ons, die 1,5 jaar jonger is dan zij, bijna een jaar geleden met zijn truttige vriendin stikkem weg gegaan. We weten nog steeds niet waar hij zit, hoe het met hem gaat en of leeft nog. Helemaal niets. Verder hebben wij nog twee: een jongen van 17, die alleen aan zijn vriendjes en vriendingetjes denkt, en meid van 14, een puber dus.
    Mijn man is ook bezig met zijn eigen ellende. Ik weet wel zijn standpunt, hij ziet zichzelf niet als vader van kleuter op zijn 56-te.
    Mijn pups gaan over drie weken weg, dan heb ik ook niets meer.
    Wat blijft er nog over? Ik alleen. En mijn wens, die niet kan uitkomen.

We hebben net BBQ gemakt, er was ook vriend van onze jongen bij, die blijft slapen. Ik heb een glasje jenever achterover gegooid op de dood van mijn hartenwens.

Eerlijk gezegd, voel ik mij eigen ook een beetje dood. Een deel van mijn hart en ziel is dood gegaan.

Sorry meiden voor die gezeik. Ik heb maar niemand behalve jullie bij wie ik het kwijt kan.

Als jullie geen zien hebben in die gezuur, kan ik het wel begrijpen.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jippie, goed nieuws van Ritje! Ritje en familie: heel, heel, heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Silke! Ik hoop dat ze gauw goed gaat drinken!

@Zico: ik hoop dat Sterre woensdag goed is aangekomen zodat je haar mee naar huis mag nemen! Ik duim voor jullie allemaal!

Deel Deze Pagina