Lieve 4xmama, wat vervelend om dit nieuws te horen! Ik begrijp je beslissing heel goed en snap dat het vreselijk moeilijk is! Heb er wel veel respect voor dat je zegt dat je niet wilt dat iemand eronder lijdt, maar het doet toch pijn om zo'n beslissing te nemen. Ik hoop dat de natuur je toch gunstig gezind is en een verrassing voor je in petto heeft, misschien juist wel als je er wat minder mee bezig bent! Sterkte meis!
NOD 05-10 Bebek/Carola 06-10 Giegel 12-10 Sandra1967 15-10 Benthe 19-10 Veronika 21-10 2xmama 22-10 Ellenk AFSPRAKEN 29-09 Coto nekplooi-echo 29-09 Giegel gyn 08-10 Shiela - verloskundige 1e echo 08-10 Miss Daantje - 2e echo 09-10 Diana nekplooi en 12w meting 13-10 Anna VK 20-10 Diana controle gyn 27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo! 04-11 Diana 16w meting 10-11 Diana pretecho en controle gyn 02-12 Diana 20w meting en screeningsecho BEVALDATA 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke
Carola, bedankt meid dat je voor mij hoopt, maar dat hoeft niet, niet meer. Ik wil die hoop niet, veel te pijnlijk zien iedere keer hoe die hoop breekt, de schelven zijn veel te scherp, en ze snijden te pijnlijk. Hopelijk gaat mij hoop met mijn trannen eruit.
@ MOBY: ik duim voor je dat de baby vanzelf zal draaien! En wat leuk dat het een jongen wordt! @ INEZ: klopt, het leven van Alyssa is de afgelopen tijd echt heel erg veranderd, maar gelukkig met allemaal leuke dingetjes. Ze heeft een mooi nieuw prinsessekamertje, een lief poppetje als zusje erbij en ze gaat naar het KDV waar het haar helemaal goed bevalt . Is idd waarschijnlijk heel erg wennen voor zo'n kleine meid, maar ze doet het gelukkig goed! De rest volgt vanzelf! @ SHEILA; je bent geen oververhitte zwangere hoor, maar ik ben zo langzaamaan wel een oververhitte niet-zwangere na het laatste berichtje van Lies, ze heeft het gewoon niet begrepen, dus...ben eerlijk gezegd blij dat ze weg is. Ik wil wel nog even zeggen dat ik me hier heel erg gesteund voel door de meiden van dit forum. Heb echt het gevoel dat er hier meiden zijn die het voor onder andere mij opnemen. Dat geeft mij een warm gevoel. En dat is het laatste dat ik erover heb gezegd. @ LOLA: en nu maar hopen dat het geholpen heeft bij EMMA. Alvast fijn dat het slapen goed is gegaan. @ NATAS: heeft de kapper je een nieuw kapsel aangemeten? Ben erg benieuwd! @ ANNA: ben het helemaal met je eens. De meiden op dit forum zijn stuk voor stuk topmeiden. We kunnen hier overal over praten en iedereen steunt elkaar door dik en dun. En tja, als er dan eens sporadisch zo'n Liesje komt binnenwippen met haar rare teksten, zijn we het er over eens dat dit niet gepast is, gewoon omdat we weten waar sommigen hier mee bezig zijn en dat dat niet niks is. Voelde me echt gesteund door jullie en ik denk met mij ook bijvoorbeeld Benthe! Maar...uiteraard is het hartstikke gezellig als er meer meiden bij komen, gezellig! @ COTO: wat balen dat je zo'n hoofdpijn hebt, hopelijk gaat het snel voorbij! Fijn dat je mannetje weer thuis is en jullie de 8e samen jullie beebje kunnen bekijken! @ BEBEK; tuurlijk duimen wij allemaal voor je! Grappig die naam, ik ben Indisch en het betekent eend in het maleis, de taal die daar gevoerd wordt. @ 4X MAMMA: nee, dat was niet de bedoeling, ik had zo voor je geduimd. BALEN! Meid, ik wens je heel veel sterkte! Oh ja, en je mag hier natuurlijk zoveel zeuren als je wil. Nogmaals veel sterkte met wat je ook beslist, zolang je er maar zelf achter staat. @ SANROB: Dank je wel voor je hartverwarmende berichtje en wat lief dat je vader je begroette met 'he bolletje'. KL*T* zeg, je ongeluk, maar nog droeviger is de reactie van je vriendje bij thuiskomst. Is alles wel goed met jou en het beebje? Meid, ik wens je heel veel sterkte, jij zit toch ook in een moeilijke periode nu. Hoop dat je evengoed een goed weekend zal hebben en dat je vriendje bijdraait en je toch nog in zijn armen neemt. En niks geen sorry, hoor, we kunnen hier toch overal over praten?! Extra dikke *KNUF* van mij! @ DIANA: naamgenootje toch, nu weer een bloedneus. Hopelijk niks om je verder zorgen over te maken. Nog even en dan ben je de 13 weken voorbij, hoop echt dat je je dan beter voelt. @ RITJE, man en Amber: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje SILKE! Hopelijk mogen jullie snel naar huis en dan komt het echte genieten! SILKE , welkom in deze wereld, ik wens je een gezond leven toe, met veel liefde, geluk en plezier! Jeetje, wat heb jij ons in spanning gelaten, meid, ben heel blij met het bericht dat alles goed is gegaan! @ ZICO: heel veel sterkte de komende dagen met STERRE. Hopelijk komt ze snel bij, zodat ze snel naar huis mag en ook je oudste kids haar kunnen knuffelen. In ieder geval heel fijn dat ze maar 1 dagje in de couveuse hoefde!
Gefeliciteeeeerd Ritje met jullie dochtertje! Blij dat dit voor jou achter de rug is en dat jullie nu mogen genieten van de kleine aanwinst!
Diaantje, nee, ik sta er zelf niet achter zo'n beslissing, het liefst ben ik vandaag nog zwanger, maar ik moet wel. Ik heb geen andere keuze. En bedankt dat ik hier mag zeuren. Sla alvast paar kili's suiker op, want het word hier nogal zeur van mij. Nee, hoor. Ik ben gewend om mij zelf op te schuiven voor anderen, dat doe ik al hele leven laang. Ik weet gewoon niet beter. Bij mij gaan andere alltijd voor. Zo ben ik. En deze keer is niet anders dan anders. Dus het lukt mij wel om mijn gevoellens te verbergen en mij eigen wensen te negeren in belang van andere. Ik ben sterk, het moet wel lukken.
@ Ritje Van Harte gefeliciteerd met jullie dochter Digiknuf Anja @ Hier word ook hard gewerkt aan een jongentje
Da's dan toch anders dan hier in het ziekenhuis. Bij ons mogen broertjes en zusjes, ongeacht de leeftijd, gewoon bij hun broertje of zusje komen. Kinderen van bezoek daarentegen moeten 12 jaar of ouder zijn.
Limmeke, zie ik dat goed? Twee strepen? Meid, van hartelijk gefeliciteerd. Wat een mooi huwelijkscadeau . Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij voor jou. Super.
2 strepen ja! ben al dagen van wap af hahahaha.. testte nl ver voor nod al positief... al vrij kort na ei.. vandaag is NOD, ongi is niet gekomen, dus durf nu eindelijk weer wat hoop te hebben
@ Ritje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ben blij dat alles goed is gegaan en hoop dat je je bevallingsverhaal nog gaat vertellen als je zover bent. @ Zico: Minder dat Sterre is afgevallen zeker omdat ze al zo klein is. De meeste kindjes vallen wel af na de geboorte en uiteindelijk moeten ze binnen 3 weken weer op geboortegewicht zijn. Gaat vast goedkomen deze dagen, zodat jullie haar mee naar huis kunnen nemen. @ Limmeke: Gefeliciteerd Geniet ervan he Hoop je snel te volgen
Limmeke: gefeliciteerd meis! Kan me voorstellen dat je ook ff van de leg bent Niet te lang natuurlijk want je moet nu gaan broeden I love good news! Konden we allemaal wel ff gebruiken toch?! Ik wel iig.
Limmeke, van harte gefeliciteerd!!!!! Niet zo gek hoor, dat je van de leg bent. Lekker op die roze/blauwe wolk blijven nu meid!
4xmama: huilen is goed, dat lucht je hart! Ik vind het zo erg voor je, kan wel met je mee huilen! sterkte!