35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Jippie Silke is er. Ritje en man van harte gefeliciteerd. Supernieuws.

en Limmeke jij ook gefeliciteerd,

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tnx allen :D

3. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    :D :D :D Limmeke gefeliciteerd

lekker dat zweven op zo'n wolkje ;)

liefs

4. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    NATAS: we houden het bij 1 kindje (zeggen we nu stellig) omdat we dat al eerder afgesproken hebben, we willen het kindje graag alles geven en daarbij zelf ook nog genieten van leuke dingen in het leven. En nu .komt mijn leeftijd daar bij; ik weet niet of ik na mijn 40e er nog een keer aan zou willen beginnen. Begrijp me niet verkeerd; ik oordeel over niemand die dat wel doet, alleen voelt het voor mijzelf niet goed. maar mensen veranderen, dus je weet maar nooit.............

Echt balen voor je 4 x MAMMA, maar als inderdaad iedereen eronder lijd?...........Hoop dat je toch de rust zult vinden en wie weet dan.............

5. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    ;) komt me heel bekend voor die afspraak maar als de kleine er is verander je inderdaad totaal, zien wat de gevoelens bij jullie doen..... ;)

Fijne zondag aan iedereen gewenst

liefs

6. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    JAAAAAAAAAAAAAA RITJE: GEFELICITEERD. Wat fyn dat alles goed ie gegaan.SUPER

LIMMEKE: gefeliciteerd; Hartstikke blij voor je.En nu lekker gezond blijven zitten, een maand of 8.

7. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Goeiemorgen,
    ego-berichie :
    Vannacht me echt rot geschrokken. Moest weer eens plassen. In die maatbeker van MvM. Haal ik hem weg, zitten er twee bloedstreepjes langs de rand, heel helder rood. En ook nog met afvegen.....
    Vanmorgen helemaal niks meer. Dus 2 druppels bloed verloren...
    Ik weet dat het kan, maar omdat ik echt nog nergens last van gehad was het behoorlijk schrikken! Dinsdag toch even vragen, gelukkig krijg ik dan nog een echo! Brrr was echt eng even...

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heeeee, Wat leuk, zie dat Limmeke weer zwanger is.

GEFELICIZWANGER MEIS!

Ritje,
    Wat was de spanning hier opgevoerd zeg! Maar gefeliciteerd met je dochtertje!

Zico,
    Jouw dochtertje moet maar flink nog even doorgroeien!

Coto,
    Heb je daarna nog wel geslapen? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
    Waarschijnlijk was het een externe bloeding, schaamlippen of iets dieper van binnen.

Mamax2 en Ellen,
    heb vorig jaar ook eindelijk Ierland mogen bekijken en vond het fantastisch mooi. oa in Cork geweest. Vond ik erg leuk omdat ik daar mensen kende met wie ik gewerkt had, werkten bij Apple.

Nino,
    Bloedneuzen horen juist bij een zwangerschap (tenminste dat kan erbij horen) Je bent bijna over de 12 weken heen. nog even volhouden. (maar het is oh zo moeilijk he, steeds maar weer zoeken we toch bevestiging. Ik heb ook nog steeds zo mijn dipjes hoor!

Mamax4,
    Behalve dat je je ene zoon niet meer ziet, zijn het wel pupers die gewoon met puberdingen bezig zijn. Geen enkel kind van die leeftijd moet veel bezig zijn met het wel en wee van hun ouders. (praat uit ervaring, dat is helemaal niet leuk)
    Ik hoop dat je wel kunt genieten van je kinderen, ook al lijkt het soms of ze je niet zien staan en het huis als een hotel gebruiken.

Hier heb ik heel veel geborrel in mijn buik. Maar heb ook pijn in mijn darmen gehad. Toch heb ik wel het gevoel dat er ook wel bewegingen van het kindje bij zitten. Moet me er wel op concentreren en er voor gaan liggen.

9. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    === inbraak===

Even wat nieuws van Zico: Sterre was weer afgevallen tot 2180g, waardoor de kans groot is dat Zico haar niet mee naar huis mag nemen als zij uit het ziekenhuis mag. Sterre eet wel goed: zit aan 8 voedingen per dag van 45cc, maar Zico is natuurlijk ongelukkig dat ze misschien niet mee mag. Ook laat ze weten dat het met Ritje en Silke de goede kant uit gaat. Silke eet al 20cc en is van haar darmkrampjes verlost.

=== uitbraak===

10. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Limmeke

Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap......

groetjes Anja :baby:

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tnx allemaal

balen als Sterre nog ff in ziekenhuis moet blijven.. duimduim dat gewichtsafname nu ophoudt!

12. Limmeke: Te gek, zwanger! Gefeliciteerd...

Zullen we gewoon afspreken dat steeds wanneer iemand bevalt, een ander haar plaats op de bevallijst inneemt door positief te testen... ;) ?

@Zico: Wat ontzettend jammer dat Sterre weer is afgevallen en dat terwijl ze goed drinkt :( . Ik blijf duimen...

@Ritje: Fijn om te vernemen dat Silke van haar vervelende krampjes is verlost!

13. Lijken onze twee meiden op elkaar? Kijk en oordeel zelf...

Jasmijn is op de foto 5 dagen oud en Emma 3 dagen...

14. En nog een foto van Emma 'in actie'...

21, 22, 23... pffft 50 push-ups is toch wel veel hoor, kijk maar naar mijn fronsrimpels... :)

15. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Lola, je zal niet zeggen dat dat twee vreemde meiden zijn. Ik zal haast denken dat het een zelfde kind is.
    Hoezo zusjes?

Ja en die foto in actie, prachtig, echt waar.

Ja Limmeke heeft Ritje afgelost. Ik dacht dat ik het zal zijn, omdat Ritje bevallingsdatum was ook mijn NOD datum, maar helaas. Het is Limmeke haar geluksmaand. En ik ben heel erg blij voor haar.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wow Limmeke, wat een geweldig nieuws! En dat voor een ouwe taart :D
    Gefeliciteerd \:D/

4xmamma, ik bedoelde niet te zeggen dat je je zorgen kwijt kan bij een puber. Dat kan niet nee en dat is voor dat kind ook niet de bedoeling.
    Maar ik ben rijk met 1 kindje en een lieve man (die ook wel es zo z'n problemen heeft, dat hoort erbij). Jij bent rijk met 4 kinderen en een man. Snap je wat ik bedoel? Je wens opgeven is hartstikke moeilijk en zwaar, maar er zijn ook nog mooie dingen in je leven.

Dank voor je antwoord SanRob!
    Ik zou nu zó een 2de willen. Net als Diana ben ik benieuwd of jullie bij je huidige mening blijven, hoe dat straks gaat voelen.

Coto, ik kan me voorstellen dat je geschokken bent!
    De kans is véel groter dat het niks is om je zorgen over te maken dan wel, probeer daar maar aan te denken tot dinsdag.

Geborrel in de buik Anna?.............. :baby: :baby: :baby:
    :D

Dank je voor het nieuws Kibi.
    Ik blijf duimen voor Sterre dat ze toch genoeg gaat aankomen. Fijn dat met Silke alles goed gaat!

Yep Lola, ze lijken zeker op elkaar!
    En wat een knappe meid die Emma, al zo aan het gymnastieken :D

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Het is gewoon nog steeds dezelfde springerige krullenbende, maar dan nu iets korter en minus het grijs :D

18. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Lola

Tjonge wat gaat dat snel he'
    nu zo al koppie omhoog houden.
    Ze lijken sprekend op elkaar.....

groetjes Anja :baby:

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi meiden, mag ik weer even wat vragen? Ik denk dat ik me enorm aanstel en wil er eigenlijk niet mee bezig zijn, maar let op alles nu! :-s Maar ik zag vanochtend ineens dat de aderen op mijn
    (.)(.) veel opvallender zijn en sinds gisteren krult mijn haar ineens veel meer en ik heb last van een vlotte stoelgang (nou heb ik ook spastische darm, dus tja...) ;) Mijn nod is over 7 dagen pas, maar vroeg me af of het iets zou kunnen betekenen?

@Limmeke: gefeliciteerd! geniet ervan!

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bebek: ik heb altijd blauwe aders op mijn (.) voor NOD, deze maand niets nada noppes.
    Bij de een symptoompje, bij de ander hoort het gewoon bij ongi helaas.

Dus even geduld.. :D

oo krullen.. misschien dat mijn piemelehaar ook gaat krullen hehehehe

Deel Deze Pagina