Limmeke, tis me nooit eerder opgevallen, maar misschien hoort het idd wel bij ongi, daar ga ik maar van uit, kan het alleen maar meevallen! Die krullen zijn leuk ja, ik hoop dat die niet meer weg gaan, haha! Maar je hebt gelijk; geduld is het beste...laat dat nou net mijn slechtste eigenschap zijn! :-s
@lola : Wat een schatjes van meiden zeg, en dat opdrukken heel grappig! @natas : Ja ik maak me ook niet te druk...kkan toch niks doen tot dinsdag en verder voel ik niks geks of anders dan gister..... Verder lekker van het weer genoten en mannetje staat nu macaroni te maken, alles snijden en bakken mmmmmmm, lief he?
tNatas, nee meid, ik weet dat je dat niet zo bedoelde, en ik ga mijn kids met mijn problemen ook niet opzadellen. Het is gewoon zo dat ik niemand heb bij wie ik terecht kan, werkelijk niemand. Ik had geprobeerd om met mij moeder daarover te praten. Ze verklaarde mij voor de gek en zei dat ik psychohulp nodig heb, en dat ik stome doos ben om op mij leeftijd over zulke dingen denken. Vriendingen heb ik niet, en bij mijn buurvrouw kan ik niet met zoiets terecht. Vandaar dat ik zei dat ik er helemaal alleen voor sta. En dat behalve jullie heb ik niemand. Vandaag heeft mijn man een meisje-pup opgepakt, en mijn dochtertje jongen-pup. Ze zeiden ook "mam kijk, ik heb een meisje, en ik heb een jongen" Ik ik zei: "en ik heb niemand" en ik bedoelde niet de pups. Zoals onze oudste dat heeft uitgelegd, ik heb nog heel veel moederliefde in me, en die moet ik aan iemand geven, iemand die dat echt nodig heeft, want onze kinderen hebben dit soort liefde nu al niet meer nodig, die hebben ze al gehaad met overvloed. Voor hun is nu tijd voor andere liefde, en die hebben ze. En waarom het nu voor mij dubbel zo moeilijk is, juist deze maand dacht ik dat het goed zat. Al na paar dagen na mijn ei begon ik pijnlijke borsten te krijgen, daarna tepels, op gegeven moment kon ik niet meer op mijn buik slapen, alles deed heel zeer. Rond mijn innesteling begon misselijkheid. Het leek zo op zwangerschapsmisselijkheid. Ik dacht echt "yes". En dan dit, kei hard met mijn bek tegen de grond aan. Pijn. Maar ja. Ik ben niet alleen op de wereld, er gebeuren ook leuke dingens, niet met mij, maar dan heb ik pech. Ik ben blij dat iemand gelukkig is. Zoals Limmeke, Miss Daantje, Shila, Ritje, noem maar op. Iedereen op zijn eigen manier gelukkig.
@Limmeke: gefeliciteerd met je zwangerschap! @Lola: ze lijken idd heel veel op elkaar.....schattig! @Bebek: zo heeft iedereen weer andere verschijnselen maar beter zichtbare aders kan een zwangerschapsverschijnsel zijn! Nog even geduld, ookal is het moeilijk! @Zico: ik hoop dat Sterre toch langzaam aansterkt en dan lekker mee naar huis mag! @Ritje: fijn te horen dat het met jullie ook de goede kant opgaat! Ja, en nu sta ikzelf bovenaan het lijstje...............
Wauw! Ik heb het hele weekend zo druk gehad dat ik nu pas tijd heb om te kijken hoe het met Ritje is gegaan! @ Ritje: Heel heel erg gefeliciteerd met jullie Silke! @ Zico: Hè wat jammer nou dat Sterre niet zo goed wil aankomen. Laten we hopen dat ze voor woensdag ineens een groeispurtje in gaat zetten! @ Lola: wat een knappe meiden allebei! Je moet je toch wel heel rijk voelen met zo'n prachtig gezinnetje! Wel bijzonder trouwens dat jij 9 maanden Clomid hebt gehad (dat was jij toch?) Mijn gyn wilde het pertinent niet langer geven dan 6 maanden... @ Limmeke: proficiat meid! @ Moby4: Spannend! Nu sta jij bovenaan het lijstje, super! Ik sluit me trouwens helemaal bij Diaantje aan! Ik voel me ook heel erg gesteund door alle lieve meiden hier! Mijn vriend kan het maar niet volgen, die heeft niks met fora op internet... Maar ik vind het heel erg fijn om tegen jullie aan te mogen miepen als ik het even niet meer zie zitten! Deze maand hoop ik nog net een tikkeltje meer dan anders dat het gaat lukken... Dat zou betekenen dat we aan de IUI ontsnappen en dat zou me erg welkom zijn! Natuurlijk vind ik het fijn dat er nog een vervolgtraject bestaat maar ik vind het ook allemaal maar eng! Ik doe erg mijn best om dit niet mijn leven te laten beheersen, maar dat lukt niet zo erg! We gaan weer met frisse moed verder! Gr. Benthe
Lieve Ritje Gefeliciteerd met je dochter @zico ik hoop dat jou kleine snel mee mag naar huis......en snel aankomt
4xmamma, als ik je bericht hier zo lees, vanaf een digitale afstand, dan zou ik het raadzaam vinden om wat hulp te zoeken. Niet om je van 'rare ideeën af te helpen', maar juist om jou te hélpen met je gevoelens en gedachten. Benthe, de meeste mannen snappen niet veel van het forummen Gelukkig wij wel!
NOD 05-10 Bebek/Carola 06-10 Giegel 12-10 Sandra1967 15-10 Benthe 19-10 Veronika 21-10 2xmama 22-10 Ellenk AFSPRAKEN 29-09 Coto nekplooi-echo 29-09 Giegel gyn 01-10 Anja - Verloskundige 11.00 uur 08-10 Shiela - verloskundige 1e echo 08-10 Miss Daantje - 2e echo 09-10 Diana nekplooi en 12w meting 13-10 Anna VK 20-10 Diana controle gyn 27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo! 04-11 Diana 16w meting 10-11 Diana pretecho en controle gyn 02-12 Diana 20w meting en screeningsecho BEVALDATA 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke
Benthe, natuurlijk hoop je dat je aan IUI kunt ontsnappen. Dat zou toch helemaal geweldig zijn. Lola, mooie meiden hoor. Ik zou alleen echt niet durven zeggen of ze op elkaar lijken. Ik zie dat bij m'n eigen meiden ook niet. Het enige waarvan ik dat zou kunnen zeggen zijn de oogjes. Verder vind ik ze totaal niet op elkaar lijken. Natas, niks mis toch met je krullen? Nee, dan mijn stijle haar dat zo stijl is, dat er bijna niks mee te beginnen is. Zelfs een permanentje houdt maar kort, dus daar ben ik al jaren geleden mee gestopt. Nu alleen maar zo nu en dan een kleurtje in m'n haar.
Tis nooit goed of het deugt niet hè Inez. Maar serieus, ik ben ook best wel blij met m'n krullen hoor. Maar als het weer net zo wordt als voor de zwangerschap dan ziet het er toch wel anders uit dan jij gezien hebt. Minder vol, maar dat is nog niet zo erg. Wat ik wel lelijk vind is dat het dan zo ontzettend droog is, gortdroog. De krul gaat er dan bijna uit, enkel nog pluis en kroes. Wat voor creme ik er ook in gooi. Ik vind jouw meisjes op elkaar lijken, echt wel!
He hallo, @4xmama : Natuurlijk mag je hier alles kwijt. Maar het blijft moeilijk om er echt over te praten dan. Ik ben het wel een beetje met natas eens. Praat eens met je huisarts? Ik wil me er niet mee bemoeien hoor, je moet doen wat goed voelt... PS Ik heb weer eens een buikfoto geplaatst, je gaat al wat zien!
He Natas, je was me voor. Coto, ik zie 'm ook hoor, dat bollinkje. En geloof me, dat gaat de komende maanden nog flink door met groeien. Natas, da's inderdaad niet fijn dat je haar zo droog is. Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik blijf het grappig vinden dat bijna iedereen vindt dat de meiden op elkaar lijken, terwijl we het beiden niet zien.
Ritje en man proficiat met jullie dochter Silke! Limmeke: gefeliciteerd met je zwangerschap, ik zie het nu pas Groetjes, Lola2
Haren, praat me er niet van. Er hangen twee jongetjes in en het begint nu uit te vallen, typisch after zwangerschapskwaaltje. Droog en pluizig haar, beetje vaseline, ben ik achter gekomen na echt kapitalen te hebben uitgegeven aan hele dure kappersprodukten, goedkoop, zuinig en het is het enige wat mijn haar een beetje in bedwang kan houden. en ik moet toch maar weer eens naar de kapper, ook wat grijs en een aardige uitgroei. Ik heb er echt een hekel aan, maar de laatste keer was maart. Leve de haarband. Ik hoop dat kleine Sterre snel naar huis mag en dat Silke van haar krampjes af is en dat de kersverse mama's snel herstellen. Wat een topper die Emma. Jules is niet zo van de push-ups. Net zo sportief als zijn ouders dus...
Ritje gefeliciteerd met je dochter Silke Limmeke, wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd! Zatermorgen voor het laatst online geweest omdat ik nieuwsgierig was naar Ritje. Daarna echt geen tijd meer gehad en dan gebeurd er van alles. Jeetje, maar wel een hoop goed nieuws! Alleen helaas niet voor 4xmama. Toch lieve 4xmama is wat Natas zegt misschien helemaal geen verkeerd idee!
Nin0, Yelina is ook nog niet zo van de push ups wanneer ze op haar buik ligt. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik haar niet veel op haar buik leg om spugen te voorkomen. Maar wanneer ze op m'n buik ligt, dan duwt ze zichzelf wel goed op en kan ze haar koppie ook al aardig in bedwang houden. Haaruitval heb ik tot nog toe geen last van gehad. Maar wat niet is kan nog komen, dus ik zal niet te vroeg juichen. Grijze haren vallen ook nog mee, zo nu en dan trek ik er eens 1 uit met de pincet. Het wordt alleen wel weer eens tijd om m'n haren te verven, dat heb ik voor deze zwangerschap voor het laatst gedaan. Om de een of andere reden voelde het deze keer niet goed om te verven gedurende de zwangerschap. Toen ik van Alyssa zwanger was heb overigens wel regelmatig m'n haren geverfd.
NinO ik zie nu pas dat je foto's geplaatst hebt. Wat een enorm lief kereltje is Jules. Echt een schatje en echt een mannetje!
Ja dat is opzich jammer. Ik ging jouw ook even bekijken maar daar is de foto inderdaad te klein voor. Huis inrichting ziet er trouwens wel erg mooi uit. Lekker strak, hou ik wel van!