35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Vaseline in je haar Nino? Wordt het daar niet weer ontzettend vet van?
    Ach ja, wel weer es wat anders dan een pluizig pleeborstelhoofd :D

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Morguh ladies,

@ 4X MAMMA: ik wil je nogmaals veel succes wensen en je laten weten dat ik aan je denk! Sterkte meis!

@ LIMMEKE: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ga keihard voor je duimen dat het helemaal goed komt dit keer! Geniet ervan!! Ik zag dat jij ook een maansteen draagt, ik ook, maar het heeft nog niet mogen baten!

@ ELLEN: als jij een pendel voor november hebt, ga ik keihard voor je duimen, duim, duim, duim, [-o< [-o< [-o<

@ COTO": dat geloof ik dat je geschrokken bent van het bloed. Daarna niets meer? Veel succes met de nekplooimeting! Lief buikje ;)

@ ANNA: wat leuk :) dat je toch denkt je beebje te voelen. Lijkt me een overweldigend gevoel, geniet ervan!ik wil ook [-o< [-o< [-o<

@ KIBI: da's balen :( dat ZICO STERRE waarschijnlijk nog niet mag meenemen woensdag, al duim ik dat STERRE tegen die tijd wel is aangekomen en toch nog mee naar huis mag. Van RITJE dus daarentegen goed nieuws :D Fijn zo!

@ LOLA: dat vind ik een geweldige afspraak, van de bevallijst :thumup: En ja, je meiden lijken echt wel op elkaar, 2 druppels. Zwijmel, wat een leuke foto's weer.

@ MOBY; nu kunnen we met jou gaan aftellen ;)

@ BENTHE: ik ga deze maand nog harder voor je duimen dan anders [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< . Hoop echt dat je op de valreep roze test! Heel, heel veel sterkte meid, zet 'm op!

@ INEZ: ook ik vind je meiden op elkaar lijken, ze zijn beiden even mooi ;)

@ NINO: echt heel lief die foto's van JULES, zwijmel, smelt....

3. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Goede morgen meiden.

Nino, het idd een schatje, die zoon van jou, zo lief.

Meiden van droog, krullend en pluizig haar weet ik alles van. Heb mijn hele leven lang. Er is geen een kapper die het goed in model kan brengen. En enige wat bij mij helpt: ik pak 200 gram gepelde walnoot, doe het in een fles, en git olijfolie eroverheen zodat olie bedekt de walnoten. Sluit het af en laat twee weken staan in donkere plek. Daarna gebruik ik het als masker(niet voor slapen gaan) voor een hanf uurtje. Bij mij werkt het goed.

Natas, wat jij zegt is misschien zo gek nog niet, maar ik ga niet naar psygholog, heb er nare ervaring mee, wel ben ik bij mijn huisarts geweest.
    Maar uiteindelijk moet ik het zelf doen. En ik doe mij best. Het is soms heel moeilijk, maar het moet wel lukken, kan niet anders.

4. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    4xmama. Zegt de huisarts dat je het zelf moet doen? En een andere Psycholoog? Is dat niet een optie? Af en toe kom je er zelf niet meer uit en moet je gewoon met iemand praten.
    En uit jouw laatste berichten lees ik alleen maar dat je niemand hebt. Je moet wel voor je zelf op komen horen!

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ben vanmorgen naar de gyn geweest waar ze o.a. een inwendige echo hebben gemaakt van de eierstokken en mijn baarmoeder en een stukje weefsel bij mijn baarmoedermond hebben weggehaald (als ik het goed hebt onthouden).
    Was natuurlijk weinig op te zien en er is nog bloed geprikt om te kijken of ik een ei-sprong heb gehad. Hij zei nog wel dat ik met mijn vrij regelmatige en korte cyclys toch wel positieve ovu-testen had moeten hebben.

Over drie weken moet ik terugkomen en krijg ik de uitslag.
    Hoop dat ik die uitslag niet meer nodig heb :oops:

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ GIEGEL: en ik ga voor je duimen dat je de uitslag niet meer nodig hebt.... ;)

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    4mamma: niet iedere psych is het zelfde he.. wat psychische hulp ben ik door de afgelopen jaren een ervaringsdeskundige geworden. Het is even zoeken naar de juiste persoon die jouw gedachten even een positieve impuls kan geven.

giegel: duim duim duim duim duim!

natas: kids lijken dus echt wel op elkaar!

voor diegene met pluizig haar: serum van John Frida heeft hier wonderen gedaan.

mezelf: vandaag ff bij HA langs geweest omdat ik verga van de jeuk. heb zalfje gekregen daarvoor, hopen dat het helpt, anders door naar gyn. Verder zei hij omdat ik al zo vroeg goed posi getest heb, dat beebje goed ingenesteld zit, dus op dat punt zou het niet echt meer fout mogen gaan zoals vorige keren.
    ben weer beetje blij dus!

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wordt je wc daar wel schoon van? Dan is het in ieder geval nog ergens goed voor ;) :)

Nin0, wat is Jules ook al weer veranderd zeg. Wordt vast een knappe vent later. Dat is hij nu trouwens ook al hoor!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Limmeke, die jeuk is een herkenbaar zw.kwaaltje. Man, ik verging soms gewoon van de jeuk. En een smeerseltje van de huisarts heeft hier wonderen gedaan.

En fijn dat je nog even een steuntje in de rug van hem hebt gehad voor wat betreft je zwangerschap. Ik duim voor je dat het deze keer goed mag blijven gaan.

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo meiden,

ik had natas een sms gestuurd maar blijkbaar is die niet aangekomen,
    Zico vertelde het me, haar dochtertje is langzaam maar goed aan het eten en komt stilaan bij heb ik vernomen....

Hier alles goed, voor een in gang zette bevalling was het redelijk goed om 5 uur is ze ongeveer gebroen een prachtig kindje,
    had wel lucht in de darmpjes en daardoor heeft ze een dag een half niet willen eten,
    ik maakte me uiteraard zorgen,
    maar een lieve verpleegster heeft het in gang gezet en ze eet nu redelijk,
    ze woog 3330 gram en 48,5 cm groot,
    de bevalling viel echt mee,
    beter als met de eerste dochter,
    we zijn thuis en hier is er voor mij veel meer rust!
    men ventje is een schatje heeft me enorm gesteund en altijd aan mijn zijde geweest!
    wat een fantastisch gevoel geeft!

we zijn trots en fier op haar,
    fotos heb ik zal ze eens op internet en hier zetten maar ben nog stikop en geef me even tijd!

Ik vind het geweldig van jullie dat jullie allemaal zo aan me dachten,
    schitterend!
    ik ook jullie hoor!
    bedankt van deze trotse ouders voor al jullie felecitaties,
    en die Ritjes dag vond ik geweldig!
    we zijn heel blij met onze dochter,
    we hebben er veel moeite moeten voor doen, en
    we zijn er ontzettend gelukkig mee!

Limmeke gefeliciteerd he,
    geweldig! weer een roze bij!
    ben heel erg blij voor je!

dikke knuffel voor deze geweldige dames van dit topic!

Liefs Ritje ;)

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Ritje: wat leuk om je hier weer tegen te komen! Fijn dat de bevalling is meegevallen en dat alles goed met mama en dochter is! Nogmaals van harte gefeliciteerd! (ik weet niet hoe jullie al die mooie roze en gekleurde grote letters maken, dus beetje saai bij mij, sorry!)

Ik heb vannacht/vandaag zo iets raars gehad, moet ik ff kwijt: ik droomde dat mijn zusje me midden in de nacht opbelde om te vertellen dat ik zwanger was, echt heel vaag! En vervolgens belt er vanochtend een turkse vriend van ons met de vraag of ik soms zwanger was...Hoe bizar he?! Ik hoop dat het een tken aan de wand is, maar toen ik naar de wc ging had ik een beetje roodbruin bloedverlies, echt 1 veegje maar en toen was het weer weg...moet pas zondag bezoek krijgen, dus wel vreemd...Maar het is vast een beetje te vroeg om te testen! Dat bloedverlies heb ik anders ook, maar dan op ongidag en zet zich daarna meteen door in helderrood. Vind het maar gek allemaal, maar wou echt dat ik er niet zo mee bezig was! Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar moest ff mn ei kwijt! :)

12. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    He lieve Ritje,

Echt je klinkt al weer een heel stuk rustiger. Wat goed dat het allemaal goed gaat!

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ LIMMEKE: nou meid, dat is nog eens een posibericht van je HA :thumup:

@ RITJE: meis wat ben ik blij :) dat je ook weer even online bent, je wordt hier echt gemist. Heerlijk om te lezen dat de bevalling meeviel en dat jullie zo'n lieve verpleegster hadden! Geweldig dat jullie nu thuis van de kleine SILKE :baby: kunnen genieten. En nu goed naar je lichaam luisteren en goed uitrusten! De foto's komen wel als je weer iets fitter bent (ik kan niet wachten :oops: , ben zo nieuwsgierig naar je kleine prinsesje).

@ BEBEK: dat is idd heel bizar. En dat veegje oud bloed, zou natuurlijk ook een innestelingsbloeding kunnen zijn, toch [-o<

14. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ha Ritje, alweer online. Fijn om te horen dat het goed gaat, maar doe lekker rustig aan. TUurlijk willen wij Silke wel bewonderen hoor.

Ja Natas vaseline, klein beetje tussen de handen wrijven en dan een beetje je haar temperen, het helpt bij mij heel goed en Elvive extra glad haarmasker onder de douche bij het doorkammen, anders breken bij mij alle kammen en ik heb ook krullen, hoewel minder dan twee jaar terug.

Bebek: spannend dat beetje bloedverlies, had ik ook en ik was zwanger. Nu beetje veel bloedverlies, want ik ben weer eens ongi.

Limmeke sterkte met de jeuk

en bij Coto zie ik inderdaad wat groeien, leuk hoor.

15. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @ritje : Welkom terug stoere meid! Fijn dat het allemaal goed is gegaan. En we zijn helemaaaaal nieieieiet nieuwsgierig naar de kleine hoor!
    (Dus wel)

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Diaantje1: dat zou best wel kunnen ja, had ik nog niet eens aan gedacht, maar las net ergens dat de innesteling ongeveer week na bevruchting plaatsvindt en we hebben vorige week zondag geklust... :) Dus misschien is dat het wel! Vind het reuzespannend allemaal, vooral omdat ik nu van jullie zoveel mooie, blije berichten lees! Daar hoop ik toch echt gauw deel van uit te mogen maken!

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Limmeke, helaas hebben de spullen van John Frieda hier ook niet geholpen.
    4xmamma, ik heb vroeger ook wel es olie in m'n haar gegooid maar dat wordt wel erg vettig. En wasverzachter, hielp even wel iets.
    Hihihi Inez, ik zie mezelf al m'n hoofd in de wc steken :confused: :)
    Nino, ik heb tegenwoordig een grote pot vaseline in huis voor Danique, dus ik zal eens wat van haar creme jatten :) . In ieder geval goedkoper dan dat dure Kerastase :rolleyes:

Limmeke, de jeuk zou kunnen horen bij de zwangerschapskwaaltjes. Maar wel heel vervelend!
    Fijn om te weten dat beebje lekker goed ingenesteld zou moeten zijn.

Lieve Ritje, fijn dat je weer thuis bent!
    En natuurlijk ook heel fijn dat alles goed gaat met Silke. Neem je tijd, maar ik ben wel heel nieuwschierig naar een fotootje van haar.

Hmmm, Carola............. heel misschien innestelingsbloed? [-o<
    Je droom valt makkelijk te verklaren, je bent er zelf natuurlijk heel veel mee bezig. Maar de vriend die vanmorgen belde, dat vind ik heel frappant!

18. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Ritje: wat fijn dat je weer thuis bent en geniet lekker en doe vooral rustig aan!

@Coto: ik zie inderdaad ook al iets,leuk hoor!

@Bebek: zou inderdaad innestelingsbloeding kunnen zijn!

Heb zelf vanochtend een flinke aanval van hartkloppingen gehad, heel vervelend!
    Ben in een soort paniek naar de buurvrouw gerend en het wilde pas na een half uur wat zakken....
    Misschien toch teveel gedaan vanochtend?
    Vanmiddag maar wat op de bank gelegen en nu gaat het wel weer....
    Hoop dat het niet nog een keer gebeurd, heel eng....

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    JEUK.... HELP
    Mijn borsten jeuken sowieso al de hele tijd, maar op mijn rug heb ik allemaal droge schilferachtige plekjes die ook erg jeuken. Morgen ga ik maar eens naar de HA.

We hebben lekker 2 dagen vrij. (verplichte ADV dagen, vanwege suikerfeest)
    Vandaag hadden we een cursusdag levensreddend handelen. vnl beademing en circulatie op gang houden. En we moesten brandjes blussen en een brandsimulatie oefening doen. In een truck vol rook zonder licht de weg zoeken. Ik vond het allemaal erg leuk, maar collega's snapten niet dat ik in die brandsimulator durfde met mijn zwangere buik. Het viel mij erg mee, maar als je het heel eng vind dan zal het vast anders zijn. Sommige collega's gingen er dus echt voor geen goud in.

MvM was vandaag voor het laatst om de flessen op te halen. (lekker weer gewoon gaan zitten, toch best makkelijk)
    Het fotolijstje is inderdaad wel grappig, omdat het zo klein is. Ik had gedacht dat het een standaard lijstje was op briefkaart formaat.

Limmeke, jij gaat nog lekker ruim voor je bruiloft en verjaardag bevallen he! Fijn dat de HA je wat vertrouwen kon geven. Heb je meer dan genoeg nodig in het begin.

Coto,
    Je begint bij jou ook al echt wat te zien hoor! Leuk!
    Ik zal ook maar eens een buikfoto maken, voordat ik 38 weken ben.

Carola,
    Die stoelgang dat is denk ik geen goed kwaaltje, die anderen zou best kunnen. Het blijft nog even spannend.

Benthe,
    Ik hoop voor je dat dit de laatste keer in het ZH was. (ja verder alleen nog voor echo's)

20. Mij is na de zwangerschap van Jasmijn ook iets grappigs met mijn haar gebeurd. Ik heb altijd behoorlijk steil haar gehad en toen ik vorig jaar mijn korte lokken wilde laten groeien, bleek ik ineens (grove) krullen te hebben. Ik weet niet hoeveel mensen me hebben gevraagd of ik een permanentje had genomen :) ! Ik ben dus benieuwd of de krullen na deze zwangerschap blijven, 'erger' worden of weer verdwijnen...

Jeuk heb ik alleen in de laatste fase van de zwangerschap gehad. Ik leek wel een junk, zoals ik aan mijn buik zat te krabben... :oops:

@Nin0: Ik vind Jules ook wel goed bij Emma passen! Maar gelukkig komen er binnenkort wat knulletjes bij, zodat de dames niet om Jules hoeven te gaan vechten... :) ;) :)

@Giegel: Ik zal hard voor je duimen dat je vóór de uitslag al een andere uitslag hebt gehad (die van een positieve zwangerschapstest... :D )!

@Ritje: Fijn dat je er weer bent! Geniet van je kraamperiode (en van alle periodes daarna natuurlijk ook... ;) )

@Bebek: Heeft je nickname eigenlijk een bepaalde betekenis?

@Moby: Ik heb tijdens mijn laatste zwangerschap een maand of twee lang veel last gehad van hartkloppingen. Ze traden inderdaad vaak op als ik wat teveel hooi op mijn vork had genomen. Zeker in combinatie met benauwdheid, vond ik dat ook best eng...

@Annna: Fijn dat je toch blij was met het fotolijstje ;) !

Deel Deze Pagina