CAROLA: vlgs de richtlijnen zou je als zwanger bent door de hormonen een slechte stoelgang moeten hebben. Nou vanaf het moment dat ik zwanger ben, is mijn stoelgang uistekend, wattie normaal dus niet is. Dussss.................Ok het zegt nog niks, maar met de andere kwaaltjes die je hebt erbij........duim duim duim. RITJE; zoals al gezegd wat klink je heerlijk rustig. Wat onzettend fyn voor je. Geniet met alle teugen, nu alles zo goed gaat; geweldige foto. COTO: hoop dat alles goed is? 4XMAMA: ik moet zeggen dat ik ook gelijk het idee had/heb dat je hulp nodig hebt en inderdaad alleen maar om je te steunen en te helpen en je niet van je ideeen af te helpen. Als een psycholoog je niet lijkt (ik heb ook ervaring met allerlei hulpverleners en inderdaad je moet ff zoeken voor je degene hebt gevonden waar je je "thuis"voelt), is een maatschappelijk werker dan niet iets? Ik denk echt dat het heel goed voor je zou zijn.Het is zo jammer dat je je voelt zoals je je voelt. En een baby is er niet om je eenzaamheid op te vullen, want ook die word weer groot en heeft je dan weer minder nodig en dan?; (begrijp me niet verkeerd, ik bedoel niet dat ik vind dat je dan maar je babywens opzij moet schuiven)en als je je beter voelt, misschien lukt het dan wel om zwanger te worden. Geest en lichaam werken nu eenmaal samen. En ik bedoel natuurlijk niet dat iedereen die niet zwanger word, dus slecht in zn vel zit.
Ik vind het goed gesproken hoor SanRob. Het is niet fijn zeggen maar je hebt wel een beetje gelijk. Ik voel me op het moment niet zo goed. Misselijk, koud en diaree. Kan toch geen kwaad?
Realiseer me nu ineens dat ik al bijna 20 wkn weet dat ik zwanger ben, das lang.HAHA. Er gaat nu zoveel langs me heen. Maar word wel een beetje onrustig, heb het idee dat de tijd die nog komen gaat veeeeeeeeeel korter is dan die ik achter me heb. Het is ook wel iets korter natuurlijk. En alles moet nog gebeuren. heb tot nu toe alleen een box, kinderwagen, bedje zonder matras etc(wat nog geschilderd moet worden)commode(de kast die ik daarvoor heb moet nog aangepast worden). Al het kleine spul moet nog gekocht worden. En ik kan er geen tijd in mn hoofd en letterlijk voor vinden. ZUCHT. Iemand nog tip voor een babywinkel waar ik alles kan kopen zonder de hoofdprijs te betalen? Mag best endje weg zijn, want we gaan zaterdag de nieuwe auto halen en Robert voeg al waar we allemaal zouden kunnen rijden, hihi.
Vlgs mij gaat er weer wat heersen op virusgebeid SHEILA. (ben doktersassistente)Dus hou het daar maar op.
Wordt weer tijd voor de griepprik! Mijn dochtertje van 5 krijgt hem ook al vanaf haar 3e en ik ook sinds vorig jaar. Maar ik vraag mij nu opeens af of je hem wel mag hebben als je zwanger bent (alhoewel ik nog niet zwanger ben).
SHEILA; nee hoor het kan geen kwaad, zolang je geen buikpijn hebt.En dan nog kun je natuurlijk buikpijn hebben van darmkrampen.Veel drinken en rustig aan doen. Er hebben meer zwangeren diarree door de zwangerschap.En misselijk ja, dan kan net dus opn virus wijzen OF iets verkeerds gegeten OF een combinatie van zwangerschapsmisselijkheid en zwangerschapsdiarree. Nu weet je nog niks natuurlijk, maar hopen dat het snel weer over gaat. Sterkte
@ MOBY: het gaat op en neer, de ene dag voel ik me iets beter dan de andere. Vandaag voel ik me depri, maar het weer helpt ook niet echt mee Wel lief dat je het vraagt, net zoals mijn naamgenootje DIANA deed @ SANROB: jij hebt leuke dingen in het vooruitzicht: nieuwe auto halen en beebjesspulletjes kopen. Heel veel plezier, meid! En dat zijn wijze woorden voor 4x MAMMA. @ SHEILA: hoop dat je je snel weer beter voelt.
Hahaha SanRob, jij kunt het mooi vertellen. Maar ik ben inderdaad af en toe misselijk. Beetje buikkrampen en diaree. Ik ga vanuit dat het niets ernstigs is en dat het iets van een griepje is.
Sorry SHEILA, er zijn ook verschillende senario's mogelijk. We gaan gewoon uit van een virusje, vervelend maar gaat weer over. PUNT. DIAANTJE: kan me voorstellen dat het weer nu nog een extra stempel drukt. Hoop zeker voor jou ( maar ookn beetje voor mezelf) dat de zon zich snel weer laat zien en de nazomer nog iets langer gaat duren. Daar word je verdriet niet minder van, maar je voelt je wel iets beter en kan alles beter aan. Ach ik basel ook maar wat, slaat allemaal nergens op, ik zou gewoon zo graag willen dat je je beter gaat voelen en dat uiiteraard door datgene te krijgen wat je het liefst wilt. Vaak zou je zo graag daar even de hand in te kunnen hebben en aan de andere kant is het maar goed ook dat we dat niet kunnen. PPFFF wat ben ik weer fylosofisch o.i.d bezig. Zal ook wel door het weer komen.
Met PUNT bedoelde ik dus dat het niks engs is, mag zijn, zal zijn, gaat zijn etc. NIET dat je er niet meer over mag beginnen.(misschien had je dat wel begrepen maar voor de zekerheid .......)
Juist nu ik toch eens moet gaan informeren naar een tydelijke vervanger voor mn pedicurepraktijkje, gaan er steeds nieuwe klanten bellen. HEEEELE tijd rustig geweest, nu alweer 4 nieuwe in 2 wkn. Ben er wel blij mee hoor, met die nieuwe klanten.
De meningen verschillen over wel of geen griepprik geven aan zwangeren. Bij mn ene baas deed ik het wel, bij de ander niet. Maar als je het niet perse nodig hebt, omdat je bv maar lichte astma hebt, denk ik altijd maar, hoe minder "troep" je lichaam in als je zweanger bent hoe beter.