35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Zie hem niet RITJE.

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    gaat moeilijk

Ritje

3. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ RITJE: wat een geweldig, gelukkig gezinnetje, zwijmel :baby:

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo ritje, wat leuk die foto

5. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ritje wat een mooi plaatje.

SanRob, haha nesteldrangverschijnselen? Ik weet geen goede babywinkels voor alles in 1x, ik hou wel van de Kids Factory voor ideetjes (ook wel kots factory vanwege sommige prijzen) en koop vooral niet teveel. Ik had veel kleertjes besteld via internet in een kleur die Jules niet staat, gaan dus weer op Marktplaats. Je kan beter achteraf iets bestellen als je het echt nodig hebt, maar babyspullen maken ook juist hebberig.....

help mijn laatste dag verlof, morgen is het weer werken geblazen en ben benieuwd hoe het gaat, ik werk op de afdeling Private Banking bij een kleine bank en het zal wel aardig hectisch zijn met al die koersdalingen. Het hele gebeuren gaat overigens aardig langs me heen, want al die mamahormonen houden mij meer bezig, zoals het stijgen van mijn melkproduktie.

6. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    AAAAHHHHH RITJE!

7. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ NINO: wens je morgen veel sterkte met je 1e werkdag. Lijkt mij hartstikke moeilijk, na zo'n lange tijd thuis te hebben gezeten :(

8. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Jeetje ninO weer werken morgen. Dat zal tegen vallen. En kan me voorstellen dat het allemaal langs je heen gaat!

Heel veel succes morgen.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Veronika, hoe was het gesprek met je baas?

Diana, sterkte met de misselijkheid en moeheid. Je bent bijna bij de 12 weken, ik hoop voor je dat het snel wat minder wordt.

En Sheila, ook zo moe. Ik herken het, erg vervelend want je moet wel gewoon door. En sterkte met de diarree, niet fijn maar dat zal niet erg zijn voor je zwangerschap denk ik.

Coto, ik ben ontzettend benieuwd hoe de nekplooimeting gegaan is!

Diaantje, nee ik heb de vaseline nog niet uitgeprobeerd. Er zit nu al een andere creme in, ik ga het doen nadat ik het weer gewassen heb.
    Irritant hè, dat gekroes en gepluis.

Oooh Ritje, wat een lief prulleke is Silke! Amber is ook een erg leuke meid trouwens om te zien.
    Ben blij dat je weer online bent, en met goede berichten. Gelukkig eet Silke nu goed en geen last meer van haar darmpjes. En ik ben ook erg blij dat jij je goed voelt. Geniet van elkaar!

En aan Zico, wat een goed nieuws dat je waarschijnlijk vrijdag samen met Sterre naar huis mag!

Anna, al wat voor je kindje gekocht?
    En heb je nog meer 'darmgeborrel' gevoeld? ;)

SanRob, ik vond ook toen ik over de helft was dat de tijd veel sneller leek te gaan dan daarvoor.
    Maar je hebt nog tijd genoeg om het kleine spul te kopen hoor. Wij hebben veel bij BabyDump gekocht, volgens mij is het daar wel redelijk geprijsd.

Giegel, nee de griepprik mag je niet hebben als je zwanger bent of in de 3 maanden vóor zwangerschap. Dus als ik jou was zou ik dit jaar overslaan, dat heb ik vorig jaar ook gedaan.
    (SanRob, ik heb dit toen nagevraagd en dit wordt zo voorgeschreven door de VacinatieZorg die bij ons op kantoor komt prikken)

Oh Nino, morgen weer werken :confused:
    En of dat niet erg genoeg is, dan ook met je neus in de boter in deze hectiek. Succes morgen!

10. veronika

veronika Niet meer actief

Natas, lief dat je het vraagt, het was niet erg leuk :cry: maar je moet erdoor heen. Ik geloof dat ik gewoon opzegtermijn + 2 maandsalarissen ga krijgen en dan wel bezwaar aanteken bij de kantonrechter zodat ik zo nodig wel recht op WW zou hebben.
    Het is wel erg hoe je aan de kant gezet kunt worden zeg, maar blijven is daardoor toch ook geen optie meer. BAH. Ben dus ook niet zo gezellig, en heb niet zo'n zin om hier veel te schrijven, maar ik lees wel mee hoor en probeer een beetje "bij" te blijven.
    Enneh mijn eitje is natuurlijk alweer bijna onderweg, dus ik ga vanaf morgen maar weer eens ovu-testen en temperaturen! En "gericht klussen" hihi, en dan gaat het hele baby-maken ook weer wat meer leven voor mij denk ik...

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ VERONIKA: wat een ongelooflijke kl**th*mmel is die baas van je, zeg. Heb je er lang gewerkt? Heel veel sterkte meis

12. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Veronika, weet je al de reden van het ontslag? En ik zou er nooit mee akkoord gaan met een ontslag maar dat zul je ook vast niet doen!

13. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Daar ben ik:
    @ritje : wat een scheetje die dochter(s) van jou!

De nekplooimeting is gelukt. En het was een goede uitslag. Maar ja wat is goed, het blijft kansberekening. Volgens mijn leeftijd heb ik een kans van 1 : 123. Met de nekplooi, bloed wordt dit gunstiger 1:303. Alles boven de 200 is een goeie uitslag dus dat is dit ook. Maar ik kan nog steeds die 1 zijn natuurlijk! Dus ik ga vruchtwaterpunctie doen om het zeker te weten. Dat hadden mijn man en ik afgesproken van te voren. Maar ik heb nu wel weer een nog beter gevoel erover. Ik weet eigenlijk bijna zeker dat het goed zit.
    Zo en in die 5 dagen was het als weer 1.25 cm gegroeid! Bizar hoor!

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Veronika, valt daar niet meer geld uit te slepen?
    (dokken zullen ze, dokken! :evil:)

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Coto, de kansberekening is zeker gunstig, dat is fijn!
    Ik kan me wel voorstellen dat jullie doorgaan met een VP. Voor mij zou deze uitslag een twijfelgeval zijn voor wel of geen VP. Niet heel slecht maar ook niet heel goed. Die van ons was 1:720, dat is toch van een wat ander kaliber.
    Weet je al wanneer je de VP krijgt?

16. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    waah ik ging erasmus bellen, kon ik donderdag al terecht....beetje snel ik kon mijn agenda niet leegmaken. Nu ga ik maandag om 15:15. Intake-gesprek en weer een echo! pffff ik wordt wel verwend met die echo's....
    Kan toch geen kwaad he?

17. veronika

Bijna 3 jaar nu. Tja, ik twijfel nog heel erg of ik echt inhoudelijk verweer moet gaan voeren en de rechtszaak voor laten komen.
    Iemand vroeg dat nog: of de hyp al rond was, nou nee dus. Het is echt afschuwelijk hoe je ineens in de problemen kunt belanden! Niet dat we de hypotheek niet kunnen betalen, ik heb echt voldoende spaargeld voor vele maanden als dat nodig zou zijn, en ik kan ook heus snel een baan vinden, maar nu op dit moment is de timing wel heel erg slecht. Sorry voor het egobericht...

18. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @veronika : Het is belachelijk hoe ze met mensen omgaan soms. Ik zou echt als ik jou was langs een rechtswinel gaan of dit zomaar kan. Heb je geen rechtsbijstandverzekering? Dan kunnen die je helpen....Volgens mij moet je in ieder geval bezwaar maken tegen het ontslag!
    Sterkte ermee!

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Maakt niet uit Veronika, ik kan me voorstellen dat het nu allemaal ff anders is. Pfffff wat een kl*te iets is dat. je staat er niet bij stil wat er in eens op je afkomt.

Ritje wat een prachtige foto's ! Ikke wil ook ;)

Coto volgens mij kan het geen kwaat hoor :) Lekker spieken :)

Griepprik: Hier wordt het afgeraden ook als je zwanger wilt worden. Wel grappig dat het overal anders is...

20. veronika

Ja, dank voor jullie bezorgdheid, ik vraag er zeker juridisch advies bij hoor! We hebben vandaag "onderhandeld" (in elk geval nog 1,5 maand erbij gekregen), en ze gaan nu een voorstel opsturen. Dan haal ik er advies bij. Wat me iets beter doet voelen is: ik werd donderdag (toen ik het net gehoord had) gebeld door een lieve klant die toevallig aan me moest denken. En gisteren, werd ik gebeld door een headhunter :confused: Heb ik nog nooit meegemaakt. Dat geeft toch een fjin gevoel. Alleen die hypotheek :(

Deel Deze Pagina