35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Veronika

Ik wens je heel veel s6 met je volgende stappen en dat je er gunstig vanaf komt...

groetjes Anja

2. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    hoi hoi,

Ik kom net terug van de verloskundigeen het was nog niet helemaal duidelijk of koppie al was ingedaald en kan vrijdag al terecht voor een liggingsecho.
    Uitslag van bloedonderzoek was oke, ik maak geen antistoffen aan.

Mag ik toch nog ff kijken...... echo...... :confused: :thumup:

groetjes Anja

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Fijn Anja... weer ff spieken.
    Spannend.

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ ANJA: fijn dat de uitslag van het bloedonderzoek goed was. En nog snel even een echo, altijd leuk, toch :)

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Moby, wat fijn dat je baby gedraaid is!

Fijn dat de uitslag goed was Anja.

6. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @ Yee altijd leuk anja, nog effe kijken naar de beeb. Is wel een raar idee nu nog kijken in de buik, over een paar weekjes al in het echt!

Nog even egoberichie
    Zit ik hier in de kantine, te praten over de echo gister en dat ik een VP ga doen. Zit er een vrouw naast me (nooit gezien, ook al raar dus) die begint een heel verhaal hoe bij haar de VP uitslag heel slecht was en dat de dokter had gezegd dat haar zoontje al helemaal niet meer kan leven.....
    Helemaal overstuur natuurlijk zij. Doordat echo er heel goed uitzag daarna bij een ander heeft ze toch uitgedragen en wat blijkt : een gezonde DOCHTER en blijkt dat ze fouten hebben gemaakt bij het DNA onderzoek....Dat soort verhalen wil ik helemaal niet horen! Stel dat het mij overkomt, en ik laat het wel weghalen waaaaahhhhh.
    NEE ik ga me niet druk maken nu, bij mij gaat het wel goed! toch?
    Stom mens....waarom hebben mensen toch altijd dat soort gruwelijke verhalen dan ineens! BAH ik werd helemaal verdrietig ervan.....

7. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Diaantje: Ik vind het toch zo superknap dat jij overal op reageert... Ik moet vaak zoveel bijlezen dat ik toch al gauw mensen vergeet... Heel slecht van mij! :( Maar ik lees alles, hoor!

@ Coto: Brrrrr, altijd akelig als mensen van die nare verhalen vertellen! Niet naar luisteren, hoor! Snap het ook niet, iedereen kent wel van die nare verhalen maar zeker bij een zwangere zou ik die nooit vertellen. Raar mens, dus!

@ Veronika: Zo rot om te horen, hoe kunnen bazen toch ineens zo veranderen. Ik heb nooit in een dergelijke positie als jij gezeten maar ben een paar jaar geleden wel overspannen geweest. Ik werkte al 8 jaar bij dat bedrijf en ook buiten het werk om trokken we op. Toen me dit gebeurde heb ik helemaal niks meer van ze gehoord. Toen ik mijn ontslag indiende (ging niet meer terug) kreeg ik een bevestiging en dat was het dan... :rolleyes:

@ Anja: wat goed om te horen dat je kleintje toch gedraaid is!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb m'n eisprong gehad en nu begint het fijne wachten weer... :( Altijd weer vervelend en ongetwijfeld een herkenbaar voor jullie. Ik heb verder helemaal nergens last van, geen buikpijn, geen zere tepels, gewoon helemaal niks.... Enfin, half oktober zal ik weten of ik aan de IUI moet of dat ik prachtig roze ga testen. Mijn gevoel zegt me dat het de eerste optie gaat zijn.

Moeten jullie ook nog steeds aan Kaat denken? Ik wel in ieder geval, ik zou zo graag willen weten hoe het met haar gaat... Ik verwacht niet dat ze hier terugkomt, maar ik blijf het me maar afvragen. En hoe zou het met Mollyvg zijn? En Smoeltje?

Gr. Benthe

8. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Benthe: hopen dat je uit jezelf roze test...
    en ik denk ook nog wel aan kaat;ben benieuwd hoe het allemaal gelopen is...

@Anja: leuk nog effe spieken;ik heb gisteren die echo gehad en bij mij nog niet ingedaald.....zou het niet erg vinden want zit behoorlijk hoog!

@Coto: ja vervelend zulke verhalen; ik heb me er ook vaak voor afgesloten;ben zelf zo'n onzeker typje!
    Ga er maar van uit dat het goed gaat anders heb je toch geen leven.
    Ik heb geleerd me vooral vast te houden ad positieve dingen anders wordt je langzaam gek.
    Ik duim dat het allemaal goed komt.
    Een kennis van mij had kans van 1:50 met combinatietest en heeft vlokkentest gedaan en was allemaal goed!
    Hoop dat dit je een beetje opvrolijkt,het kan dus ook goed zijn!
    Succes!

9. veronika

veronika Niet meer actief

Thx nogmaals voor de steun allemaal :D Pff ben zo moe, dit sloopt je, zo'n situatie!

Wat wou ik ook alweer zeggen... oja, Kaat (die ik eigenlijk zelf niet heb meegemaakt hier) en Molly, ja, hoe zou het zijn met ze, ik denk ook aan ze!

EDIT: even gezocht, Molly's laatste bericht is van 18 sep en 19 sep voor het laatst online. In haar laatste berichtje geeft ze wel aan dat ze het nieuwe eitje willen gaan proberen te benutten, heel benieuwd hoe het gaat dus! Van Kaat verder geen berichtjes meer, maar het zou kunnen dat ze nog wel af en toe meeleest... dus als je dit leest Kaat, je word gemist en we hopen (ook al kennen we je niet allemaal) dat het goed met je gaat.

10. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Jullie zijn lief!

11. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Pppffttt, net een gesprek gehad met vriendjelief... Hij wil nog niet starten met de IUI, sterker nog... Hij wil even een paar maanden niks!

Ik moet het even op me in laten werken, ik ben zo van die IUI uitgegaan dat dit toch wel een flinke tegenvaller is. Vorige week bij de gyn was hij er helemaal mee akkoord! :( Ik baal ervan, maar wat moet ik zeggen! Het is niet alleen mijn feestje, als hij rust wil dan moet ik daar in meegaan. Dat is wel zo fair. Zoals het er nu naar uitziet wil hij begin volgend jaar wel weer verder gaan met de MMM.

Nu ben ik even sipjes, dit komt voor mij nogal uit de lucht vallen namelijk...

Gr. Benthe

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi meiden, het ziet er naar uit dat mijn ongi toch doorzet... :'( Het is wel heel anders dan anders en het lijkt wel of het allemaal oud is en het is ook te vroeg (moest zondag pas en heb regelmatige cyclus!), maar het is teveel om zo maar een bloedinkje te kunnen noemen, dus helaas, het begint weer van voren af aan. Het was ook te mooi om waar te zijn, maar baal er wel behoorlijk van! Vanmiddag op kraambezoek geweest en een 4 dagen oude baby vast gehad en dan ben je wel spontaan verliefd! Extra balen dan dat mijn bezoek weer voor de deur stond... Nou ja, op naar de volgende poging en maar weer flink aan de klus dan!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Coto: Niet naar luisteren, naar zulke mensen! Het lijkt wel of die een ander expres horrorverhalen gaan vertellen om je bang te maken! Niet doen hoor, je bang laten maken en gewoon genieten van je zwangerschap!

14. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @bebek : KL*TE voor je van de :evil: :evil: :evil:
    Had leuk geweest als het zo snel raak was geweest! Wel raar dat je zoveel dagen eerder bent!

Dank je wel voor je lieve woorden. Ik doe dat ook niet hoor, maar ik vond het wel raar en opvallend!

15. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    DANK voor de tips ANJA.

COTO; inderdaad niet naar zulk gruwelverhalen luisteren. NATUURLIJK gaat het bij jou allemaal goed.

BENTHE; kan me voorstellen dat het ff slikken is, als je mannetje ineens rust wil en jij dat niet zag aankomen. Hoop dat ie snel weer bijdraait. Sterkte.

Raar hoor BEBEK, en jammer. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes.

16. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Mn vader was vandaag zo helder; echt fyn. We waren foto's ah kijken op de tv en er kwam er 1 waar ik op stond. Zegtie dat is trutta berta 6. En ik weet best wat het word hoor. Een jongen, het wordt mijn binkie. Lief he. Na weken bijna niks zeggen.

17. veronika

veronika Niet meer actief

SanRob, dat is heel fijn, zo'n moment, ben blij voor je dat je dat mocht meemaken met je vader. Traantje weggepinkt zeker :)

Bebek, jammer joh!

Benthe, dat is wel hard ja, kan me voorstellen dat je schrikt en teleurgesteld bent. Maar misschien valt het mee, en geeft even stoppen alweer lucht, idd moet je af en toe de ruimte kunnen nemen, het kost toch voor jullie allebei veel inspanning en emotie. Beter dat hij het zegt, dan voor zich houdt en opkropt denk ik?

Ik/wij nog geen enkele actie ondernomen op klusfront sinds het weekend.. :cry: Wel heel veel acties op hypotheek en banenfront haha, tja, je kunt niet alles tegelijk!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    SanRob, wat een heerlijk moment moet dat voor je zijn geweest.

Veronika, wat een vreselijke toestanden toch met je werk. Ik hoop van harte dat je er uit gaat komen met ze en dan wel flink in jouw voordeel.

Coto, mooie meting en nu op naar de VP. Niet teveel luisteren naar doemverhalen over een VP. Zelf heb ik er 2 gehad en die zijn beiden goed verlopen en de uitslag klopte verder ook gewoon.

Anna, went het al, om de bussen van MvM niet meer te hoeven volplassen? Ik was blij dat ik er aan meedeed, maar was ook net zo blij toen ik er mee kon stoppen.

Ritje, fijn dat je weer online bent en dat je je al weer zo goed voelt. Houden zo meid. En wat een prachtig mensje is Silke!

Zico, dat klinkt goed meid, dat je de kleine Sterre zoals het er nu naar uitziet vrijdag mee naar huis mag nemen.

Bebek, balen meid.

Benthe, ik kan me voorstellen dat je even schrok van de mededeling van je mannetje. Maar ik sluit me wel aan bij Veronika. Beter dat hij het je vertelt dan dat hij het voor zich houdt.

Pfff, blij dat ik weer on-line kan zijn. Was zo slim geweest om een fout mailtje te openen. Een of ander kl*tevirus die m'n pc lekker om zeep heeft geholpen. Geluk bij een ongeluk dat we afgelopen weekeinde nog net voor dit virus kwam een complete back-up van m'n pc hadden gemaakt. Ben nu gelukkig weer virusvrij.

19. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Nou moeders heeft haar eerste werkdag achter de rug en het viel vies tegen hoor na dat fijne verlof. Allereerst sliep ik slecht, Jules overigens prima, dus ik was lekker brak en het kolven viel ook weer tegen op het werk. Even anders dan thuis en onder stress lukt het ook niet zo goed. Gelukkig vandaag dagje pauze en morgen weer. Het was ook best gezellig hoor en ik heb lekker fotootjes laten zien en mijn vriendin collega van 41 is gelukkig eindelijk ook zwanger, 13 weken na 2 mk en weer heel lang wachten, ben zo blij voor haar, dus dat was heel goed nieuws. Straks prikje halen voor Jules, nr 1 pas, want de vorige keer ben ik het vergeten. Ben zo dement, ik wist al mijn passwords niet meer. Ik moet het maar met post it papiertjes doen.

Sanrob fijn dat je vader zo helder was. Toch heel bijzonder zo'n moment.

Bebek: oeps, ik dacht dat het raak was, maar helaas..........

Benthe: misschien is pauze inderdaad wel even goed, maar ik kan me voorstellen dat jij niet wilt wachten, moeilijk. Misschien kunnen jullie de wachttijd iets inkorten om elkaar tegemoet te komen.

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Bebek: gatsie zeg! Heel soms heb ik dat ook wel eens een paar daagjes eerder terwijl ik toch standaard 27 dagen heb. Verwen jezelf maar eens lekker en dan weer vol goede moed een nieuwe ronde in.

*knuf*

Deel Deze Pagina