@ Moby Het lijkt wel of we de zelfde dingen moeten ondergaan..... leuk man.... gaat het een beetje gelijk op. Groetjes Anja
Anja, fijn dat de uitslagen van het bloedonderzoek goed zijn. En wat vervelend he? Nog een keertje mogen spieken naar de kleine uk. Moby, wat een opluchting lijkt me dat, dat de kleine toch nog zelf is gedraaid. Als hij dan nu ook nog verder mee zou willen werken en in zou gaan dalen zou dat helemaal geweldig zijn. Nin0, je eerste werkdag zit er weer op. Ik kan me best voorstellen dat het toch nog even flink tegenviel. Vandaag lekker even bijkomen en morgen weer vol goed moed er tegenaan! Je zult zien hoe snel het weer went om weer aan het werk te zijn.
@ COTO: Wat een eng verhaal idd van die vrouw! Daar moet je toch niet aan denken. Begrijp ook niet dat mensen zulke verhalen gaan vertellen tegen een vrouw die zwanger is en de VP nog moet ondergaan. Veel sterkte meid! @ BENTHE: ik wens je alle geluk van de wereld dat je nu eens eindelijk roze mag worden. Het wordt gewoon echt de hoogste tijd en het zou toch helemaal geweldig zijn als het deze ronde zou zijn, zodat je niet aan de IUI hoeft. Ik duim keihard. Sterkte in de ww. Ik denk ook veel aan de meiden die we hier niet meer zien en hoop dat het ze goed gaat. Oh, ik lees net dat je vriendje nog niet aan de IUI wil. Balen zeg, kan me voorstellen dat dit je koud op het dak komt vallen. In dat geval duim ik nog harder en ik blijf duimen. Als je toch ongi wordt, duim ik gewoon dat jullie in de rust spontaan roze worden. Nogmaals heel veel sterkte! @ BEBEK: balen *KNUF*, veel succes in de volgende ronde. En ja, als je dan zo'n klein, lief beebje vast mag houden, is helemaal het hek van de dam en wil je ook zo snel mogelijk! @ SANROB: heerlijk dat je vader gisteren helder was. En wat moet dat je goed hebben gedaan dat hij je beebje 'zijn binkie' noemde. Echt helemaal geweldig, ben er gewoon heel blij om voor jou! @ VERONIKA: wat fijn dat het opschiet op het hypotheek-en-banenfront. Jammer van het niet-klussen, maar je hebt nog ff tot je ei, dussssssssssss......... @ INEZ: gelukkig had je een back-up gemaakt én ben je nu weer virusvrij! @ NINO: je 1e werkdag zit erop, dus de kop is eraf. Kan me zo goed voorstellen dat het tegenviel. Heerlijk dat je collega zwanger is, kan je lekker met haar meeleven. Veel sterkte voor Jules zijn 1e prikje.
Meid, wat wat ontzettend fijn voor je... ! @Benthe: Sh*t, dat is behoorlijk slikken wanneer je partner met de mdedeling aankomt om even rust te willen, terwijl je zelf het liefste door wilt gaan. Maar zoals je zelf al zegt: Je moet er met zijn tweeën achter staan. Ik hoop voor je dat jullie snel weer op één lijn mogen zitten... @Nin0: Wat jammer dat je eerste werkdag wat tegenviel. Hopelijk zit je er snel weer helemaal in!
* Inbraak * @ Ritje, weet niet of je nog weet wie ik ben, ik heb je een tijd op msn gehad... maar kwam je toevallig tegen in de buik van de maand gallerij. Zie dat je inmiddels zwanger bent geweest,en nu bevallen van een kleintje. Gefeliciteerd ! * Uitbraak *
Heej lieve meiden, hartstikke bedankt voor jullie lieve berichten en knuffels, doet me goed! Jullie zijn echt lief, ben blij dat ik jullie 'ontmoet' heb! Ik baal er inderdaad ook wel van, zeker nadat ik dat humpiedumpie heb vastgehouden, maar idd: nieuwe ronde, nieuwe kansen! We geven de moed nog lang niet op, dus op naar de volgende klusronde! @SanRob: wat een mooi, bijzonder moment met je vader, dat kan niemand je meer afpakken! Fijn voor je, zo'n koestermoment! @Nin0: vervelend dat je 1e werkdag tegenviel, maar het moet toch wel leuk zijn om lekker te pronken met je mooie beebje! @Benthe: balen joh, dat je zo'n domper te verwerken krijgt! Maar het is waar, je moet er samen voor gaan en wie weet wat er voor moois gebeurt in die 'rust'periode! Zo, ik ga mezelf en mijn ongibuik maar weer even zielig vinden: mooi excuus om er een flinke reep chocola in te proppen, haha!
@Sanrob : Echt fijn dat je vader zo helder was....zie je wel, ze weten en zien meer dan je denkt! En bedankt voor de lieve worden... @Benthe : Wat een mededeling ineens....maar misschien draait hij wel snel weer bij! Verder vandaag voor het eerst van collega's de opmerking gehad : Goh, je gaat het nou echt zien he? hihi is echt leuk!
Lieve meiden, Tuurlijk is het zo dat als hij eventjes rust wil dat het dan natuurlijk ook wel kan! We hebben samen deze wens en moeten er dus samen wat voor doen! Het is niet zo dat mijn lief nu helemaal niet meer wil, hij wil alleen pas na de jaarwisseling verder met de IUI. Ik heb het even op me laten inwerken, en het is wel OK. Ik wil graag door, maar 3 maandjes op een lager pitje kan ik ook wel overbruggen. En we blijven het wel proberen, alleen zonder hormonen en zonder IUI. Ik ben ook blij dat hij erover begonnen is. Beter nu even stoppen dan dat het hem straks allemaal te overweldigend wordt en hij helemaal niets meer wil... En ach, wie weet gebeurd er wel iets verrassends... Ik blijf hopen! Gr. Benthe
@IEDEREEN: ja het is echt fyn dattie zo'n heldere dag had. Doet me echt goed. We hebben foto's gemaakt van zijn handen op mn buik, of had ik dat al verteld.Zal ff proberen er 1 in mn album te zetten. We blijven met je mee hopen BENTHE.
Ja gelukt; buikie met handen staat in mijn album. We hebben foto's gemaakt met mijn moeders en vaders handen samen erop en deze. En deze vind ik het mooist.
Als ik hem zie zeker BENTHE. Mn vader was die dag zo goed, dattie tegen de tijd dat we de foto's gingen maken total loss was, dus hij sliep half.Maar dat maakt niet uit, we proberen het gewoon nogn x maar deze nemen ze me niet meer af.
Hoe doen jullie dat toch allemaal, die leuke smileys en die gekleurde letters? En wil iemand me even uitleggen hoe ik al die foto's kan bekijken waar jullie het steeds over hebben? Ik ben zo nieuwgierig, zeker als ik alle oh's en ah's hoor: dat moeten haast wel allemaal mooie foto's zijn en die wil ik hartstikke graag zien! Maarre, ik ben een beetje een muts als het op dit soort dingen aankomt en als ik naar fotoalbums ga zie ik alleen maar algemene foto's....Please help me!
BEBEK: die kleuren weet ik ook niet, maar als je nieuw antwoord aanklikt ipv in het hokje onderaan de pagina schrijft, kun je smileys gebruiken. En de foto's bekijken doe je op "album"te klikken van degene die je wilt zien.
hahaha wat een gedoe! Maar het is me gelukt, eindelijk! Fijn dat er iemand zo slim was dat ie het wel snapte want anders zat ik nu nog te zoeken, haha! Dank je wel!!!
Benthe, Jouw vriendje hoeft misschien wel heel lang niet meer aan de klus. Als je zwanger bent dan heeft het weer gewoon vrijen of seks. Ik wens jou gewoon zwanger. Ik wens trouwens dat iedereen hier maar eens snel zwanger wordt! Vind het zo vervelend dat iedereen maar zo moet balen steeds weer! (ook al is het nog maar sinds pas Bebek) En dan wil ik ook allemaal gezonde zwangerschappen en kindjes. Coto, een vriendin vertelde mij zo'n verhaal ook nog pas. (heb gelukkig zelf niet voor de keuze gestaan om nog een VP te doen) Ik denk dat je ook zeker niet op de mening van 1 arts af zou moeten gaan bij zo'n bericht. Maar dit zijn echt de rare uitzonderingen. Uiteindelijk positief dat het een gezond kindje bleek, maar je zult toch maar al die maanden in spanning en verdriet je zwangerschap moeten doorgaan. Maar het zal vast allemaal goed gaan en een goed uitslag voor je geven. Natas, Ik ben er vaak dan overtuigd ons kindje te voelen. Aan de andere kant wil ik toch ook heel graag weer een bevestiging van VK of een echo. Ik vond het heel spannend wat te kopen. Ik durf het nog steeds niet zo heel goed. Toch heb ik samen met vriendlief heel leuke dingen gekocht. (ik had wel het voorwerk al gedaan hoor! Ik ben er wel achter dat we samen niet lekker gezellig kleertjes zullen gaan kijken). En een knuffel voor in de wieg hoefde van hem ook nog niet We zijn wel begonnen met het opruimen van de eerste spullen in de (rommel)aanstaande babykamer. We zullen waarschijnlijk wel een kast voor onze eigen spullen in die kamer moeten plaatsen.