Heeeeeeeeee goede avond allemaal.... Ik heb onze Miss Daantje al ff niet meer gezien, of heb ik ze gewoon over het hoofd gezien? SanRob, mooie foto en wat een mooie bruine buik heb jij! Benthe, ff rust kan ik wel volgen hoor. Maar is niet leuk. Maar goed babietje moet wel met liefde gemaakt toch? (of het nu gewoon is of via iui, ivf, icsi etc) En wie weet ff rust en rustig doorklussen je weet maar nooit Je zal niet de eerste zijn....
meiden sorry ik lees alles mee en leef ook mee hoor, maar ben nog steeds dingen aan het regelen en moe, ben nog even aan het recuperen .... morgen ga ik eens tijd nemen om op de meeste te reageren dikke knuffel en fijne avond allemaal jullie zijn stuk voor stuk kanjers van meiden! Liefs Ritje
Kaatje wat grappig van die foto van men zwanger buikje , ben net gaan kijken bij de buik van de maand, en was grappig hoeveel stemmen ik heb ik vond de foto mooi en heb hem er maar bijgezet... Hoe ist met jou meid? veel succes met je babytje Liefs Ritje
Oh Coto, wat vreselijk irritant en naar dat verhaal over VP van die vrouw. Zo zul je altijd zien, iemand heeft wel een of andere horrorstory waarvan je je soms nog afvraagt ook of het wel waar is. Niets van aantrekken hoor! SanRob, wat fijn voor je dat je even dit momentje met je vader had. Om later aan terug te denken meis, met de foto op een mooi plekje. Benthe, heel veel succes weer op de wachtbank. Ik vind het knap hoe je omgaat met de wens van je vriend om nog een paar maanden te wachten. Weet niet of ik zo geduldig zou kunnen zijn geweest. Ah Carola, wat jammer Wat een mazzel dat jullie net een back-up hadden gemaakt Inez! Phoe Nino, niet leuk weer werken Anna, ik kan me goed voorstellen dat je graag weer een echo wilt of het hartje horen ter bevestiging. Het blijft moeilijk hè, er echt helemaal 100% vertrouwen in te hebben. Maar de bewegingen zullen steeds duidelijker worden in je buik, en ik denk echt dat je nu je kindje al voelt. Ik vraag me ook af hoe het met sommige meiden gaat die al een tijd hier niet geweest zijn.
@ritje : prio 1 jij en je baby hoor, je hoeft je niet te verontschuldigen! Ik maak me ook nog steeds niet druk hoor, helpt toch ook niet, verandert niks eraan. Volgende keer zeg ik er wel wat van, dat ik niet op dat soort verhalen zit te wachten..... Zo ik stond net op van bureaustoel, enorme steek rechtsonder baarmoeder! Niet leuk. Is dat nu bandenpijn?
Coto, dat klinkt inderdaad als bandenpijn. Niet fijn, maar wel een bekend kwaaltje. SanRob, wat een geweldige foto meid, die van de handen van je vader op je buik. Dat nemen ze je niet meer af. Anna, het kan heel goed zijn dat het inderdaad de kleine is die je voelt. Vaak denk je in het begin, zou het ...? En dan ineens weet je gewoon dat het al die tijd al de kleine uk is geweest.
@ BENTHE: heb je een pb-tje gestuurd. En natuurlijk blijf ik met je meehopen [-o< [-o< [-o< , meid, veel sterkte @ SANROB: hele mooie ontroerende foto! @ ANNA: daar ben ik het roerend mee eens: ik hoop ook dat iedereen hier snel posi test. Wat gezellig dat je met vriendje leuke dingen hebt gekocht. Lijkt me ook helemaal geweldig om te doen. IK WIL OOK @ RITJE: jij bent ook een kanjer, hoor neem de tijd om te rusten, daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen! @ COTO: sterkte met de bandenpijn! @ ELLEN: ja, idd bijna weekend, eindelijk, deze week duurde echt heel lang! Hier weinig nieuws. Heb ook even genoeg van de banners en heb ook even geen zin om mezelf in de lijst NOD toe te voegen. Ben op sommige punten even een beetje afstand aan het nemen.
Kan ik me goed voorstellen Diaantje. Helaas zijn alleen verstand en gevoel het niet altijd met elkaar eens...
Dat is hier idd het geval ELLEN, al moet ik zeggen dat verstand en gevoel wel steeds dichter bij elkaar komen Met jou alles goed?
Fijn... Met mij alles goed. Ben lekker uitgerust tijdens mijn vakantie merk ik. Voel me echt goed. Kan er dus weer met frisse moed tegenaan..
Ook ik wens iedereen een fijn weekend;heb het druk met schilderen vd woonkamer..... Bah, ben blij als het morgen klaar is! Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik ga lekker shoppen met mannetje. Zoontje is er dit weekend niet dus lekker met zijn tweeen. Het is een lief kereltje hoor maar nog even genieten samen is ook erg fijn......
Allemaal heel fijn weekend! Wij hebben 2 verjaardagen, zaterdag naar m'n zus en zondag naar m'n stiefkleinzoontje. Wordt dus gezellig druk!
Hoi Hoi, Ik heb een liggingsecho gehad.. koppie lag al mooi naar beneden, was nog niet ingedaald en nog ruim in het vruchtwater... maar het mooiste is dat ik er een paar 4d echo's aan over heb gehouden..... wat een mooie plaatjes ben helemaal in mijn nopjes ervan..... groetjes Anja