Hai Ladies, He wat een gezellige pre-weekend praatjes hier! Wij zitten nog volop in de hypotheek- en ontslagstress... Ben er echt de hele dag druk mee geweest, lijkt wel een baan! Heb meer dan 50 mails geschreven en 50 telefoontjes gevoerd volgens mij. Maar ik heb wel weer een paar goeie acties gedaan en stappen gezet vandaag. Heb er dus weer even een iets rustiger gevoel over nu, dus ga wel een beetje gerust het weekend in. Hihi zelfs een poging tot baby maken gedaan gisteren Fijn weekend ook allemaal!
Kijk Veronika, dus gelukkig toch weer ruimte in je hoofd voor de leukere dingen. Heel goed meid. Anja, fijn dat de kleine nu met het koppie naar beneden ligt. Als hij nu nog even verder mee wil werken en ook nog gaat indalen zou het helemaal ideaal zijn. En niet verkeerd dat je er nog een paar leuke 4D plaatjes aan over hebt gehouden. Jij en Moby lopen wat dit betreft inderdaad wel gelijk op. Gaan jullie straks ook samen bevallen? Natas, tjee zeg, is die kleine man ook al weer een jaar. Toch bijzonder om even terug te kijken. Een jaar geleden zaten we beiden nog vast in die emotionele achtbaan, het einde leek zoek, maar zie nu. Toen bijna tegelijkertijd een MK cq MA, nu bijna tegelijkertijd een mooie meid. Hoewel ik zeer zeker niet meer terug wil naar die tijd moet ik wel bekennen, dat ik er sterker uit ben gekomen. Coto, shop ze. En ja, samen genieten is inderdaad erg fijn. Wij gaan morgen voor het eerst sinds lange tijd weer eens bij m'n schoonmoeder op visite. De laatste maanden is zij steeds alleen maar hier geweest en ik vond het wel weer eens tijd worden om daar ook weer eens heen te gaan. En als het zondag mooi weer is dan denk ik dat we maar weer eens met de meisjes naar de kinderboerderij gaan. Is voor Alyssa ook wel weer eens leuk om naar toe te gaan. Ook deze week vond ze het weer geweldig om naar het KDV te gaan, ze wilde er vandaag zelfs ook weer heengaan. Gelukkig voor mij wilde ze deze week wel meteen mee naar huis. Sterker nog, ik mocht niet eens met de juf bespreken hoe het was gegaan. Maar evengoed vermaakt ze zich er uitstekend. Ze heeft ook al leuke knutselwerkjes gemaakt, die hangen daar nu in hun klasje. Heel leuk.
Goh ja, dat is ook een jaar geleden, dat Chris opa werd. Wat fijn dat alles nu veel prettiger is bij jullie. Haha, ik lees dat Inez er ook al even bij stil staat. Ja meiden, wat een gelukkige veranderingen voor ons he! Ellen, ik hoop dat jij nu ook snel in het roze rijtje komt en mag blijven! Hoop ook dat het goed gaat met al die anderen die we al lange tijd niet mere horen! Ik ben er nu echt van overtuigd dat ik ons kindje voel bewegen. Mijn placenta ligt aan de achterkant, dat had jij ook kan ik me herinneren als ik het goed heb! Anja, Mooi zo! Coto, ik heb inderdaad ook wel eens zo'n scheut. Gelukkig zakt het ook snel weer weg. Soms is het juist een beetje zeurderig. Diaantje, Ik wens je jullie eigen wonder. Het gebeurd zo vaak, ondanks alle medische uitslagen en precedenten, hopelijk snel ook bij jullie. Fijn weekend allemaal!
@SanRob: Ik kreeg zelf ook kippenvel bij het zien van die foto! By the way... wat heb jij een mooie bruine buik... @Annna: Lekker geshopt, lees ik? Ik wens jullie veel plezier met het opruimen van de rommelkamer en nóg meer plezier met het inrichten van de babykamer... @Anja: Leuk hè, zo'n extra keertje 'kindje kijken'? Fijn ook dat aales er goed uitzag! @Iedereen: Fijn weekend!
Sanrob wat zul jij je heerlijk gevoeld hebben op het moment dat hij dat tegen je zei.....wat een genot om te l;ezen dat hij dat gezegt heeft
He meiden hier ben ik dan weer. Voor diegene die ons sterre eens willen bezichtigen, foto's te vinden onderaan via link. Ga zo te bed, sterre moet vannacht nog 2 voedingen krijgen en ben zeer moe op het moment
Welkom terug Zico! Heb de foto's al bekeken en ze heeft een mooi koppie. Ze zal nog erg veel voedingen moeten hebben per dag, maar dat jullie thuis zijn is een goed teken. Geniet van je gezinnetje
Hai Zico, goed je hier weer te zien, mooie set foto's! Lief meisje, en mooie grote mond heeft ze ook.
Anna, wat leuk dat je nu zeker weet dat je de kleine voelt bewegen. Wat een bijzonder gevoel is dat he? En jij stond er ruim een jaar geleden ook heel anders voor. Ik kan me je eerste posting nog goed herinneren. Je was net terug, zat op een prachtige roze/blauwe wolk die al snel uiteenviel. Fijn dat ook jij nu zwanger bent. En ik hoop dat nog velen zullen volgen met roze nieuws. Zico, wat een mooi meisje. En wat een trotse broer en zus ook. Geweldig om te zien. Fijn dat jullie thuiszijn nu. Lekker genieten nu hoor!
een jaar geleden had ik net dit forum ontdekt en volgens mij was ik toen druk bezig een super ei voor te bereiden wat nuj lekker aan de tiet hangt. 2e werkdag verliep beter, het went wel weer
NOD 05-10 Bebek/Carola 12-10 Sandra1967 15-10 Benthe 19-10 Veronika 21-10 2xmama 22-10 Ellenk 31-10 Giegel AFSPRAKEN 29-09 Coto nekplooi-echo 01-10 Anja - Verloskundige 11.00 uur 08-10 Shiela - verloskundige 1e echo 08-10 Miss Daantje - 2e echo 09-10 Diana nekplooi en 12w meting 13-10 Anna VK 20-10 Diana controle gyn 20-10 Giegel gyn (uitslag bloedonderzoek) 27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo! 04-11 Diana 16w meting 10-11 Diana pretecho en controle gyn 02-12 Diana 20w meting en screeningsecho BEVALDATA 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke
Halloooo allemaal gefeliciteerd met dierendag. We hebben enge dieren bekeken op de scouting. Heb een slang, een volgelspin, kikker (australische) en wandelende takken "geaaid" Brrrrr wat dat betreft zijn veel 5 jarige een stuk moediger dan ik. Giegel, balen meis! verd... maar zie nog een kans deze maand Zico welkom terug, wat een lieve foto's wauw, echt een poppetje
@giegel : He balen zeg, stomme @Zico : O wat een gave foto's, net een live verslag van de bevalling wat een schatje! En ja ik heb 2 zwangerschapsbroeken gekocht en een gaaf truitje. Het zit al lekker, maar nog weinig buik te zien..hihi. Het was gezellig
He Coto, Waarben jij geslaagd voor de broeken? Ik heb voorlopig alleen een spijkerbroek en een ribbroek van H&M. Maar ik zou graag ook nog wel wat anders willen. Om hier nou maanden in rond te lopen. Heb ook nog wel jazzpants die passen. Maar ik hoor graag over leuke winkels in Rotterdam en omstreken. Limmeke, ik vind het wel heel leuk voor je dat je de nieuwe beeb straks mee kunt nemen naar je bruiloft. Bijzonder hoor een jurk met een voedingssluiting. Ben je inmiddels al weer aan het idee gewend? Neemt je vertrouwen toe? Je bent al weer een weekje verder! Zico, Een mooi prutske hebben jullie zeg! Als ze alleen op de foto staat lijkt ze niet zo klein, maar met een hand erbij zie je toch wel dat ze niet zo groot is. Maar wel heel mooi.
Hallo dames, ik had gisteren een lange brief met op iedereen een antwoordje klaar vraag ik een voorbeeld en alles weg, erna was ik te moe..... Dus ga proberen alles bij te houden sorry als ik dus iemand vergeet, was wat moe de laatste daagjes.... @Zico het is een echt prinsesje wat een mooie fotos hoor, we komen je weker eens bezoeken als je eventjes tijd hebt en het niet te druk is! en wat ben ik blij dat je terug bent! probeer je rust maar goed te nemen meid en wat een trotse papa en kids ze stralen he! @Limmeke das mooi en trouwen en een kindje op komst, wat een zalig geluk voor jou, wens je heel veel geluk met beide en geniet ervan! @Moby wat mooi dat het kindje gedraaid is, nu nog de laatste moeilijke weekjes door spartelen hoor, en dan genieten van je wondertje! @Veronica focus je op de goede dingen he je hypotheek en je huisje, een baan komt wel en misschien wel beter, alleen is het frustrerend van dit mee te maken, sommige hebben gewoon geen respect maar jij moet wel alles doen! Je verdient beter en ga hierna voor beter licht je wel goed in wat je kunt doen, want ontslag als je je werk goed doet! kan er niets aan gedaan worden? al is het een schadevergoeding, dan heb je dat toch en voelt het misschien beter aan voor jezelf! neem het niet op jou meid! sommige mensen zijn eikels, sorry voor het taalgebruik @Annna ik heb een paar broeken uit premaman, twee lange en een short en een piratenbroek......maar das in Belgie @Giegel sterkte en een dikke knuffel meid, even weer verwerken, al doet dat verschrikkelijk pijn! ik denk aan je..... @Nino mooi dat het weer went je werk, begrijp dat het even aanpassen is weer! had dat ook bij de eerste enorm! HIer wel het gaat we hebben Silke ook ingebakerd en ze heeft beter geslapen 1 maal wakker op de nacht en das ook goed voor ons. men ventje vond het een gek zicht maar de voedvrouw heeft hem overtuigd en deze nacht Silke ook! De routine komt stilaan, heb heel veel hulp van men ventje! t is een schatje en mijn oudste is er gek op... ons gezinnetje is compleet! Het gekke is hoe moeilijk de zwangerschap was ik nu ook denk zo n rusitg kindje wel moest ik 10 jaar jonger zijn , na een jaartje nam ik nog eentje, maar mijn lichaam zegt nu oke, Silke is een uiterste tegen mijn oudste dochter, die was super actief en best heel moeilijk, dit kindje is rustig en een zaligheid! en ja ik heb twee schatten van dochters en gelukkig aanvaard mijn vriend mijn oudste als eigen kind! en dat is ook omgekeerd, sinds hij haar helpt zijn de schoolprestaties en haar rust veel verbeterd, ze hebben ernorm veel respect voor elkaar! Het zal nooit haar vader zijn, maar heeft wel dat plaatsje voor haar ingevuld nu..... wat ze miste met haar eigen vader. Zo zie je maar het bestaat het geluk in een klein hoekje... en ik gun het iedereen! http://silkebruynseels.beebiesite.nl/ dit was de foto van op het geboortekaartje liefs Ritje