35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    RITJE: parchtige foto.

Heb mijn buik bruin gehouden door elk zonnestraaltje te pakken die we hier nog hadden.

Mijn vader zal letterlijk vandaag of morgen overlijden.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    SanRob, heel veel sterkte meid en een dikke knuf. Ik wens jou en je familie de kracht en wijsheid toe om dit goed te doorstaan.

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He ritje wat een mooie site.

Eindelijk heb ik even de tijd om hier nog eens te komen piepen, onze oudste kinderen zijn naar de kermis, wij met dit regenweer blijven lekker thuis.

Onze eerste wensen gaan uit naar Miss Daantje, gefeliciteerd met je 2ling, heb het je nog gezegd he ;)
    Diaantje 1 : ik wou dat ik een stukje van jullie verdriet kon afnemen, de traantjes vloeiden toen ik jullie beslissing las. Wij hebben hier onze kleine pruts in onze armen en jullie hebben dit geluk niet.

Had 30pagina's bij te lezen en de zwangerschapsdementie is nog niet weg

ik heb gelezen dat er ook zwangeren zijn , die wil ik ook van harte feliciteren.

Nu effe over ons.
    Donderdag heeft Sterre een wiegedoodtest ondergaan en deze was negatief, ze hebben dit tijdens de nacht gedaan want ze moest 4 uren slapen voor dit lukte.
    Deze dag had ik veel last van babybleus en zag alles negatief in, zomaar rolden tranen over m'n wangen, soms tot vervelens toe.
    Vrijdag om 9 u present om Sterre te gaan wassen in de couveuse-verward bedje afdeling en kreeg dat goede nieuws te horen.
    De spanning was nog de dag voordien te snijden want Sterre was toen op donderdag maar 5 gr bijgekomen en 2500gr zou ze niet halen.
    Maar vrijdag was ze dus weer meer bijgekomen en de kinderarts kwam me vertellen dat ze mee naar huis mocht, ik mocht haar gaan ophalen en naar m'n eigen kamer brengen.
    Dit grote nieuws heb ik natuurlijk direct aan het thuisfront gemeld dat we degelijk met 2 naar huis mochten.
    Binnen het uur was m'n man daar .
    Om 15.00u hebben we het ZH verlaten en onze kinderen waren thuis al aan het wachten met moemoe en vava.
    Wat was het geweldig thuis te zijn.

De nacht van vrijdag op zaterdag werd Sterre enkel wakker voor te eten. Geweldig dus.
    Ze krijgt voeding om 1.30 en 5.30u s'nachts .En ze was gisterenmorgend zelfs 40 gr bijgekomen, goed he.....
    Gisteren was ze overdag ook rustig maar ganse dag had ze geen kakje gedaan en had ze last van krampen vele krampen tegen de avond aan.

Om 20.00u werd ze gisteren al wakker en heeft ze gehuild tot 21.30 u toen ze haar papje kreeg. Nog steeds had ze niet kunnen afgaan.
    En trok zo weg dat je zag dat ze krampen had.
    Die nacht barste de bom.
    Telkens 1 uur voor haar voeding werd ze brullend wakker, er hing een geurtje binnen dat wel iets in haar broek deed beloven. Bij nader onderzoek zat haar broekje vol, over detaille maar te zwijgen, de keer nadien een uur voor haar voeding weer van het zelfde. Ze bleef steeds wakker tot ze haar papje kreeg.
    Dus veel slaap heb ik niet gehad dus....Maar neem het er graag bij.

Om 9 u net voor haar badje ook van het zelfde.

Helaas bij het wegen kwamen we erbij uit dat ze 30 gr is afgevallen.
    Dat is dus iets wat ik niet betrouw, ik hoop dat morgen terug steigende lijn zal zijn anders zullen we terug contact moeten opnemen met het ZH.

Haar papja eet ze goed al is het wel serieus zoeken welke tut, want ik het ZH had ze er speciale die je niet buitenaf kunt verkrijgen.Bij de ene werd ze doodop en de andere verslok ze zic steeds.
    Ook eet ze al vrij veel op dit moment 75 cc water met 2 1/2 schepje poeder.

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

SanRob heel veel sterkte!

5. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Sanrob
    ik wens je heel veel sterkte toe en vind dit bericht over je vader verschrikkelijk,
    het raakt me diep dat je dit nu moet meemaken al ,
    ik geef je van uit hier een dikke knuffel en zal een kaarsje branden voor hem!
    en aan jou denk ik veel,
    liefs Ritje

@Zico das normaal hoor al die emotionele buien in het begin,
    als er iets is met je kindje maak jij je ongerust is hier ook geweest!
    en dat je traantjes eens vloeien hoort erbij, al krijg je erna goed nieuws
    en geef het even tijd, kom tot rust,
    kan een paar dagen duren meid!
    sterkte en dikke knuffel
    liefs Ritje

6. veronika

veronika Niet meer actief

Sanrob, heel veel sterkte.

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sanrob,
    Heel veel sterkte voor jou, je familie, maar ook je vader. Het moet ook moeilijk zijn voor hem jullie nu achter te laten.

Blijft je vriend wel in de buurt nu?

Ritje, mooi kiekje op je kaartje!

8. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Heel veel sterkte Sanrob!

9. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ MOBY: is de woonkamer mooi geworden?

@ NATAS: gezellige verjaardagen gehad?

@ COTO: heerlijk gewinkeld samen? Vriendje en ik zijn zaterdag ook samen wezen shoppen, gezellig zonnig dagje 8)

@ ANJA: gefeliciteerd met je mooie echo! Nog maar minder dan 6 weken, wat gaat dat snel!

@ VERONIKA: Jee, jij hebt het erg druk met het vinden van een nieuwe baan en de hypotheek. Fijn dat je toch ook tijd hebt gevonden om ge klussen ;) ! Vandaag je ei, hè!

@ INEZ: het was vorig jaar idd een hele nare rottijd voor jou en NATAS, maar ik vind het heerlijk te lezen dat je er sterker uit bent gekomen. Ben ook heel blij dat jij en NATAS nu een prinsesje hebben, is jullie na die rottijd echt gegund. Heeft je schoonmoeder genoten van de meiden bij haar thuis? Jammer dat het zondag zo'n rotweer is geweest, echt geen weer voor de kinderboerderij. :( Leuk dat je nu al de knutselwerkjes van ALYSSA in de klas kan bewonderen. Zal ze zelf wel reuzetrots op zijn.

@ ANNA: oh wat moet dat heerlijk zijn om je kindje te voelen bewegen! Ik hoop dat jij gelijk krijgt, wat betreft ons wondertje, daar hopen wij ook vurig op.

@ ZICO: wat een geweldige foto's van STERRE. IK WIL OOK Geniet maar met z'n allen van zo'n mooi meisje!! Fijn dat jullie thuis zijn! Dank je voor je medeleven, doet me goed jouw lieve berichtje te lezen.

@ NINO: gelukkig verliep je 2e werkdag al beter en went het weer!

@ GIEGEL: kl*t* zeg, dikke *KNUF* en hopelijk de volgende ronde meer succes :)

@ RITJE: meid, heerlijk, je klinkt heel positief. Ben zo blij voor jullie na die moeilijke periode nu samen heel gelukkig. Zalig die foto van SILKE en AMBER, 2 mooie meiden.

@ SANROB: oh nee, wat een treurig bericht. Heel veel sterkte voor jou en je familie, maar uiteraard ook voor je vader. Meid, ik denk aan jullie!

10. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Sanrob:heel veel sterkte toegewenst aan jou en je familie!

@Zico: wat een geweldige foto's en wat een klein poppetje zeg!

@Diaantje: de kamer is naar wens en er moet alleen nog een stuk muur gerepareerd worden en dan is alles echt klaar!

@Inez: ik hou mijn gemak wel hoor, heb het schilderwerk een beetje uit handen gegeven en zelf wat meegeholpen!
    Merk dat alles nu wel zwaarder wordt!

@Anja: leuk he, zo'n 4d -echo en fijn dat alles goed is;wie weet ben je eerder als ik? Ben benieuwd!

11. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hoi sanrob ik wens je heel veel sterte toe meid en een hele dikke knuffel.......hou die laatste momenten vast.....sterkte

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, wat naar dat Sterre zo'n last heeft gehad van de darmpjes. Dat kan inderdaad nachten geven dat je zelf weinig tot niet kunt slapen.

Je vertelde dat Sterre een wiegendoodtest heeft gehad. Misschien een domme vraag, maar wat houdt dat precies in? Wordt er dan getest of je kindje een vergote kans op wiegendood heeft? En hoe kunnen ze dat dan testen?

Ritje, mooie website en wat een prachtige foto van je meisjes voor het geboortekaartje.

Diaantje, het was inderdaad geen weer vandaag om naar de kinderboerderij te gaan. Wat een weer zeg, echt herfst.
    Ja, het was echt leuk om de eerste werkjes van Alyssa te zien. Ik kon alleen helaas niet goed beoordelen of ze er nu zelf ook trots op was, aangezien ze niet echt mee wilde lopen om me haar werkjes te laten zien. Maar dat zal vast wel komen in de toekomst.

Vandaag was ze erg zielig. Ze is nog steeds verkouden. Onderhand al 3 1/2 week. Steeds lijkt het over te gaan, om vervolgens steeds erger weer terug te komen. Vanavond heb ik ze maar met een zetpil naar bed gedaan.

Yelina heeft ons vandaag 'beloond' met een eerste 'hardop' lachje. Ik zat even met haar te kroelen en ja hoor, daar kwam het eerste geluidje bij het lachen. Zoooo lief!

13. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @giegel wat kl^te voor je zeg

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oja, dit wilde ik nog met jullie delen.

We hadden vandaag nog zoooo iets liefs .... Alyssa wilde en mocht Yelina vanochtend op schoot. Wilde de kleine schat haar truitje omhoog doen om Yelina de borst te geven.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Moby, heel goed meid, delegeren. Fijn dat het zo mooi is geworden.

16. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @inez wat schattig zeg zo lieffff

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    De 2 verjaardagen waren gezellig, maar drrrrrrrruk! :)
    Nu even bijkomen hoor, en Danique ligt ook al een tijdje in een halve coma.

Ja Inez, toen mijn stiefkleinzoontje vorig jaar geboren werd zaten wij er heel anders bij hè. Net als Anna, Zico en anderen. Moest ik ook nog aan denken. En ik denk net als jij dat ik er ook sterker ben uitgekomen, zoals vaak is wanneer je iets naars heb doorstaan.
    En wat vliegt de tijd inderdaad, hij is alweer een jaar! Een heel ventje, die dol is op kiekeboe spelen, heel hard kruipen, stapjes maken aan de hand van papa of mama en aan de video + tv zitten.
    Hoe was het bij je schoonmoeder, en op de kinderboerderij?

Hahaha Anna, mocht je Chris ooit in 't echie tegenkomen dan moet je hem geen opa noemen hoor....... dat woord komt niet in zijn woordenboek voor. Hij is tuurlijk een jonge god hè :rolleyes: :D
    Heerlijk hè, die bewegingen van je kindje. Ja mijn placenta lag ook aan de achterkant, schijnt dat je dan dingen beter/sneller voelt.

Zico, wat een geweldig lief prulleke! Aaaah, en dan al die slangen en draadjes, goshie toch.

Ah Giegel, wat balen :cry:

Limmeke, trouwen op je verjaardag volgend jaar en dan een kleintje...... wat wil een ouwe taart nog meer :)

Ritje, ik lees dat Silke het inbakeren ook zo lekker vindt. Fijn dat ze zo goed slaapt! Hier pak ik ook nog steeds een klein meisje voor elk slaapje in als een cadeautje ;)
    Je klinkt heel gelukkig, en dat vind ik heel fijn om te lezen. Ik heb jouw foto's ook bekeken, wat is Silke een lievie!

SanRob, dikke knuf.

Diaantje, ik hoop toch zo dat jij er over een jaar ook héél anders bijzit dan nu!

Oh, ik las nog iets over een hardop lachje van Yelina : Danique doet dat nog nét niet maar ze hangt er tegenaan, er komt al een heel klein beetje geluid bij. *smelt*
    Beterschap voor Alyssa.

18. veronika

veronika Niet meer actief

Hai dames, hoe is het hier met jullie? Nog steeds weinig "rust" in mijn hoofd om goed mee te lezen en te leven. Ik lees er wel vluchtig overheen maar ben dan alles weer vergeten :cry: Behalve het verdrietige nieuws van Sanrob niet echt iets dringends geloof ik, of mis ik iets?

Gisteren een verjaardag met "ooms en tantes" gehad, die vol interesse waren voor het huis. We werden er zelf weer blij van, zijn er al een tijdje niet meer op een leuke manier mee bezig geweest, alleen met hypotheekstress en ander geregel-ellende. Gelukkig lijken de kansen op een hypotheek ook zonder mijn inkomen op dit moment wel aanwezig, maar het blijft ontzettend spannend.
    Had vandaag echt een mooie donkere ovutest, ik zou m echt wel posi willen noemen! Dat was leuk, en voor het eerst eigenlijk. Ik had het idee al vanochtend, ik vond mijn vriend erg "aantrekkelijk" nl, haha :oops: Het "slechte" nieuws is dat we besloten hebben het eitje niet te benutten deze maand, en volgende maand ook niet. Eerst een nieuwe baan of goeie freelance opdracht vinden. Ik vind het niet zo erg, wel rustig op een of andere manier, het is ook teveel tegelijk anders.

Geen reacties van Molly of Kaat he? :cry:

Nou dag lieve allemaal, dat was het weer even, sorry voor het egobericht.

19. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Sanrob

Ik wens je en man heel veel sterkte toe...
    voor de komende tijd..

@ Moby

De tijd zal het zeggen... zolang dat alles goed is daar binnen, moet het maar blijven zitten ;) ;)

Maar nu ik die 4 d echo heb gezien... word de wens om het vast te houden wel sterker..... :) :)

groetjes Anja :baby:

20. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    @Sanrob ": Heelveel sterkte gewenst de komende tijd voor jou en je familie, we denken aan je....
    @anna : Ik heb een zwarte en een spijkerbroek gekocht bij H&M.....
    @ritje : Fijn dat silke zo'n rustige lieverd is!
    En al die lieve kleine en wat grotere kinderverhalen : Heerlijk!
    En dan het shoppen vandaag : Helemaal naar Eindhoven gereden naar babydump en jawel de kinderkamer en een kinderwagen (Jawel de bugaboo) met alles erop en eraan gekocht! Belachelijk veel geld uitgegeven maar goed, niks is goed genoeg! hihi...het was weer leuk....
    Morgen het intake gesprek voor de VP....weer een stapje.

Deel Deze Pagina