35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    SanRob, ik vind het zo fijn voor je dat je die foto's nu hebt.

Heel veel sterkte de komende nacht.

2. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag Bebek!

Ik breek even in, ik kom hier heel soms iets posten....Je hoeft geen pen en papier te pakken, hoor. Ik dacht dat eerst ook maar ik heb van een van de dames hier begrepen dat ze het forum 2 keer openen...of zoiets. Dus dan kan je makkelijker terugkijken, of zoiets... :oops: Je begrijpt al: ik heb de klok horen luiden maar weet niet precies waar de klepel hangt.

Verder over die ovu-testen: daar staat het forum hier over vol geschreven; heeft zelfs een apart clubje, dacht ik. Dus ik denk dat je daar alles wat je wil weten kunt vinden.
    Ik begin altijd rond dag 11 van mijn cyclus. Neem het zekere voor het onzekere, heb meestal rond dag 13 of 14 (meestal 2 dagen achter elkaar) een positieve ovu-test.
    Zorg ervoor dat je de voorgeschreven uren niet drinkt en plast en probeer iedere dag rond hetzelfde tijdstip te testen. Ik bewaar ze dan meestal, schrijf dag en tijd er op zodat ik daarna ze nog even kan vergelijken.

Succes hoor! Groetjes van de 2de Lola (Lola2 dus)

3. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Morguh ladies,

@ SANROB: heb je een beetje een rustige nacht gehad? Heb aan je gedacht en wens je ook vandaag weer veel sterkte en kracht toe :)

@ NATAS: ben erg benieuwd naar de nieuwe foto's van DANIQUE. En ja....ik wacht op een wonder, daar zijn we echt aan toe ;)

@ 4X MAMMA: goed weer eens iets van je te horen. Ook naar de foto's van de puppies ben ik erg benieuwd. Ken het ja, dat je dier je baby wordt, vooral als je zelf nog helemaal geen kids hebt. Vind het fijn te horen dat het een stuk beter met je gaat.

@ INEZ: dank je voor het doorduimen! Heb je de HA voor Alyssa al gebeld? Hoop dat ze zich al een stuk beter voelt!

@ ANNA: jij geeft echt goede steun hoor ;) . Voel je je al iets beter nu? Heb je je beebje nog voelen bewegen?

@ BEBEK: idd gewoon 2x het forum openen. 1x om te lezen, 1x om te antwoorden

Hier weinig nieuws.

4. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    UPDATEJE: hij heeft een redelijke nacht gehad.Is nu wel stuk rustiger, maar glijdt steeds verder weg.

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ SANROB: in ieder geval fijn dat hij een redelijke nacht heeft gehad. En jij, heb je ook een beetje kunnen rusten? Nogmaals veel sterkte, meid, voor jou, je familie, maar natuurlijk ook voor je vader! Ik denk aan je, *KNUF*

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

4xmama: dikke knuf!

Bebek: Ik heb een cyclus van 27 en op dag 14 ei. Mijn lf (fase na ei) is 13 dagen en dat is 99 van de 100 keer.Dat weet ik nu door ovu testen. Heb dag 13 bijna altijd +test. voor de zekerheid begin ik op dag 11. Want soms heb je een wat langere of korte cyclus en dat zit hem bijna altijd in de dagen voor ei. De eerste keer ben ik op dag 10 begonnen.
    Dus net zo als Lola2 ;)

7. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Ik ben vannacht dus hier gebleven; heb ong 1.5 uur geslapen. Ben om 5.30u maar weer bij mn vader gaan zitten. Ben om 10.00u weer ff het bed gedoken.

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Denk je ondanks alles ook nog aan jezelf SanRob?!

9. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    SJA das wel lastig nu,maar mn familie houd het wel in de gaten hoor. Ik doe dan net of ik luister,haha.

10. @Bebek: Ik heb een tip voor je: Open deze pagina twee keer, dan heb je één scherm om te lezen en één scherm om meteen je reaties op hetgeen je leest te typen. Doe ik ook zo! O... ik zie dat je deze tip al vaker hebt gekregen... :)
    Ik heb de ovulatietesten gebruikt die je via dit forum kunt bestellen. Klik maar eens op de link van MatCare onder 'partners', links op deze pagina. Daar staat ook beschreven hoe het werkt...

@SanRob: Fijn dat je vader een stuk rustiger is dan gisteren. Geeft denk ik wel aan dat hij dan ook minder pijn heeft...

11. Ik ben vanmorgen met Emma voor de tweede keer naar de osteopaat geweest. Waarschijnlijk is nog één behandeling nodig en dan zijn we 'klaar'.

Omdat we verschillende dingen tegelijkertijd hebben gedaan (regelmaatmethode, inbakeren en osteopatie...) is het natuurlijk moeilijk te zeggen wat de het beste heeft geholpen, maar het is een feit dat Emma een véél rustiger én meer tevreden baby is dan twee weken geleden.

Echt geweldig :D !

12. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ LOLA: heerlijk om te horen, dan kunnen jullie nu nog meer van elkaar genieten :)

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, ik heb de HA nog niet kunnen bellen. Voor ik er weer aan dacht en in de gelegenheid was om hem te bellen was het beluurtje al weer voorbij.

Ze is nog steeds zichzelf niet, wat hangerig, jengelig, maar het lijkt nu wel eindelijk wat los te komen. Ik kijk het nog even aan vandaag en anders morgenochtend toch maar even op tijd eraan denken om te bellen.

Ze is nu even lekker naar buiten met oma. Hier is het heerlijk weer. Als het goed is gaan ze wat herfstblaatjes, eikeltjes en kastanjes zoeken voor op het KDV. Ben benieuwd waar ze mee thuiskomen.

14. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo ik ben er weer even, (stiekem op het werk).
    @Sanrob : Echt heel goed van je dat je er zo bent voor je vader, geloof hij weet dat je er bent, en dat zal hem ook rust geven!
    Gister het intake voor de VP. Ging heel goed eigenlijk, alles precies op tijd, echo was goed etc. Stond na kwartier weer buiten. Ik moet nu 20 okt 15:15 voor de VP.......Het voelt nog steeds goed!

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, fijn dat Emma nu zoveel rustiger is. Dat maakt het genieten toch een stukje makkelijker.

Ooooh en wat zal deze mama nu fit worden zeg. Ik heb een broertje dood aan sportscholen maar wil wel wat meer gaan doen dan alleen wandelen met honden en kinderen. Dus .... gisteren maar een Wii gekocht.

Gisterenavond de eerste sportspelletjes gedaan (tennis en boxen). Echt wel geinig om met dat ding in de weer te zijn. Er zitten ook nog wat kinderspelletjes bij dus wanneer wij een beetje in de gaten hebben hoe dat ding werkt, zullen we er ook samen met Alyssa wat mee gaan doen.

Vanavond gaan we het balancebord installeren. Het zal mij benieuwen ...

To be continued.

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Coto, fijn dat het nog steeds goed voelt om de VP te laten doen. Ik heb hem ook bij beide meisjes gehad. De eerste keer viel hij me echt wel tegen. Slecht team wat weinig informatief was, geen enkele poging deed om je gerust te stellen en flink aan het rauwdauwen was.

Deze keer ging ik er fluitend doorheen, was de prik gezet voor ik er erg in had. Ik had ze verteld dat ik aan de vorige keer slechte herinneringen had en ze deden erg m'n best om me op m'n gemak te stellen en zoals gezegd, het was voorbij voor ik er erg in had.

En een leuke bijkomstigheid van de VP is dat je weer een keertje extra naar je kindje kunt kijken.

17. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ja dat is waar, gister ook weer even een korte echo, en het was weer lekker aan het bewegen! Het is nog steeds een raar idee hoor, dat dat in mijn lichaam gebeurt! Ik voel nog niks, hoewel heeel soms denk ik : huuh wat was dat? Als of er een luchtbelletje knapt? Maar misschien zijn het gewoon mijn darmen hihi.
    Vanmorgen bij VK geweest, alles was goed heb het hartje weer gehoord! Ik word maar verwend. Als ik na de 20 weken echo en alles is goed helemaal geen echo's meer krijg ga ik het echt missen! Dan maar een pretecho plannen!

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ INEZ: heeft Alyssa lekker een herfstwandeling gemaakt met oma? En, wat heeft ze voor moois meegenomen? Ik heb ook een broertje dood aan de sportschool, maar ben vanaf dat ik terug ben uit Bali, 4 kilo aangekomen :confused: , dus...er moest iets gebeuren. Afgelopen zaterdag met vriendje MBT schoenen gekocht. Ben benieuwd of ze helpen! Lachen zeg met die WII, hebben we ook nog over nagedacht om die aan te schaffen, je weet wel, voor de lang saaie donkere winteravonden! Jij veel sterkte daarmee ;)

@ COTO: dat moet toch heerlijk zijn om zo'n frummeltje zo vaak te mogen zien spartelen :) Wens je vast veel succes voor de VP. Heel fijn dat het nog steeds goed voelt!

19. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Bebek,
    Als ik een lang berichtje schrijf dan doe ik dat vaak eerst in word of op het windowskladblok. Daarna kopieer ik het naar een bericht. Je loopt dan ook minder risico dat je dat wat je geschreven hebt weer kwijt raakt.

Over ovutesten, ik heb het wel eens geprobeerd, maar vond het lastig. Ik weet wel dat ze via internet, bijv bij Sensitest goedkope testen hebben. in de gebruiksaanw adviseren ze wanneer te beginnen. Dan hangt nl af van je gemiddelde duur van de cyclus.

Als je kijkt bij Fertility Friend kan je ook een heleboel informatie krijgen. Wel in het Engels, ze hebben zelfs een soort cursus. :)

Anja, ik had je foto nog niet gezien, maar hij is heel ontroerend, Je lijkt je vader vast te willen blijven houden.
    Een goede nacht bij je vader en moeder. Sterkte weer!
    Fijn dat je nog iets kunt doen voor hem (en haar)

Lola,
    Wat fijn dat de osteopaat goede resultaten boekt! Heerlijk!

Inez, Leuk op de Wii en de herfstwandelingen. Maak je ook een leuke foto voor ons?

Diaantje.
    Lekker gegeten dus op Bali :) ;)

Mijn beebje laat de hele dag van zich horen (of voelen eigenlijk) allemaal vreemde gevoelens. Leuk hoor! Ben er enorm blij mee en opgelucht over.

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kan ik helemaal geloven Annna. Heerlijk toch :) Geniet er maar lekker van. Volgens mijn vriendin is dat iets wat je heel snel mist ookal heb je je frummel in je handen!

Share This Page