SanRob, Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Ik ben blij dat hij rustig en vredig is gestorven en dat jij hem tot het einde hebt kunnen bijstaan. Ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte...
Zico, fijn het allemaal zo goed gaat met Sterre. Zo zie je maar weer, ook voor onze kleintjes geldt: Oost, west, thuis best. Smoeltje, er zijn inderdaad veel meisjes geboren, maar binnen nu en een paar weken krijgt Jules van Nin0 hier versterking. Moby en Anja krijgen allebei een mooi knulletje.
Sanrob, wat een verdriet jeetje ik wou hier net een foto van Sterre plaatsen , gisteren genomen dus ze is hierop 15 dagen oud
SanRob, Gecondoleerd met het verlies van zo'n beangrijk geliefd persoon in je leven. Zit wel met tranen in mijn ogen. Wat fijn dat je net op tijd was zodat hij samen met jou kon gaan. Heel veel liefs meid voor deze rare dagen die nog komen. En de moeilijke periode daarna naturlijk. Daantje, Geweldig gefeliciteerd! 10 weken, da's echt wel heel ver al voor de kansen. Ik hoop dat je lichaam de energie gaat vinden voor die twee kleintjes en jouzelf. Nu en straks natuurlijk! Woont je moeder in de buurt eigenlijk? HIHI en Inez voelde zich niet eens beledigd. Coto, Wil je me PBen welk KDV je hebt gekozen? Wij gaan misschien naar Schiedam verhuizen en denken erover die kant op al een KDV te zoeken. Dat is nl ook niet ver van mijn werk. Ken je mensen/kinderen die er geweest zijn en tevreden zijn? Wij stellen het KDV zoeken nog lekker makkelijk uit, maar straks vissen we misschien achter het net. Zou ik eigenlijk helemaal niet erg vinden. Van het idee wordt ik nu al onrustig. Het speelt voor ons pas vanaf September. Ik ben leerkracht en tot de zomervakantie redden we het wel met ouderschapsverlof of extra vrije dagen voor mijn vriend en af en toe een oma dagje. Moby, Ik hoop maar dat die kleine niet weer gaat draaien. Ik kan me bijna niet voorstellen wat veel ruimte hebben betekend. Het lijkt mij zo krap worden in de buik. Ik voel de kleine nu al een beetje in de weg zitten als ik buk etc. Natas, Niet leuk zeg! Maar ik verbaas me nergens meer over. Mijn functie werd tijdens een ziekteverlof ineens naar Luxemburg overgeplaats. Bedrijven denken soms maar wat te doen. Shiela, Een mooi verhaal, bevestigd maar weer dat autisten op een andere golflengte zitten dan wij, maar wel degelijk dingen oppikken vd wereld om hen heen. Anja, aftellen! Nog 5 weken, of... Niet vergeten alle dingen te doen die je zwanger nog wilde doen. Inez, Leuk een fototoestel voor Alyssa. Ik heb ook wel eens een toestelletje kado gegeven aan een ouder broertje. Om al het kraambezoek voor zijn zusje op de foto te zetten. ALs ik jouw berichtjes en die van Lola lees lijkt het me vaak nog leuker om twee kindjes te hebben dan 1 kleintje. Die reacties van de een op de andere zijn zo leuk. Oh Smoeltje, Je bent hier ook al! Dat van je werk klinkt ook goed zeg! Mooi om straks je jaarcontract met een kindje te beeindigen. Tegen die tijd heb je je vast al wel bewezen. Ik heb trouwens ook een jaarcontract gekregen. Dat terwijl ik er voor de vakantie eigenlijk ervan uitging dat ik een vast contract zou krijgen. Ook een lekkere miscommunicatie van mijn directeur. Ik maak me er helemaal geen zorgen over. Voorlopig is er nog wel werk te vinden. Ik ben dit weekend zonder lief, vanavond heb ik een 40 jaar feestje van een vriend. Daarvoor ben ik thuis gebleven terwijl hij een zeilwedstrijd is gaan doen. Ik zou eigenlijk ook meegaan, maar toen we het planden vreesde in geen energie genoeg te hebben. Nu heb ik die eigenljk wel weer, dus met dit mooie weer heb ik wel een klein beetje spijt. Gisteren al lekker met een vriendin gedronken en gegeten. Het is supermooi weer en eigenlijk ben ik nooit alleen nu. Altijd dat kleine mensje in mijn buik. Ik vind het zo leuk om tevoelen
@4xmama wat een lieverds zeg zo klein nog @sanrob gecondoleerd wel heel mooi dat je pap nog even gewacht heeft op jou Ik vind het erg emotioneel als ik het lees voel met je mee Sterkte met de crematie aan jou en je familie
Behalve dan wanneer de een begint te huilen als reatie op het gehuil van de ander (gelukkig nog niet vaak gebeurd hier)... @Zico: Mooi poppetje is jouw Sterre. Ik vind eigenlijk dat ze er helemaal niet zo klein en licht uitziet !
@Sanrob : Wat een kippevel verhaal zeg! Er is echt meer tussen hemel een aarde. Je moest hem gewoon nog zien, en erbij zijn als hij ging. Heel veel sterkte gewenst en ook voor je familie in deze moeilijke tijd!
@Annna : Ik heb gePBt (raar woord hihi) Ik heb me ingeschreven per 1 juli. Misschien neem ik toch nog vakantie op, maar ik kom altijd vooruit schuiven zei ze naar 1 aug als nodig....
@ Sanrob; Gecondoleerd en sterkte voor de komende tijd! Zo te lezen heeft hij echt op je gewacht. @ Zico; Het kiss-syndroom kenmerkt zich volgens mij door overstrekken. Maar kindjes met reflux overstrekken zich ook en het heeft dus overeenkomsten. Onze jongste heeft zich ook heel erg overstrekt tot ze ruim 1 jaar was, waardoor aan het kiss-syndroom is gedacht. Maar het bleek reflux met (door) een koemelkallergie te zijn.
ze heeft verborgen reflux en is gisteren van pap veranderd, dit geeft weer krampen tot gevolg, ganse tijd is ze weer onrustig, hopelijk is ze morgen weer aan de beter hand. Maar ik durf nog niet klagen hoor, m'n andere dochter die heeft een heel jaar dag in dag uit gehuild. Ze is een braveke
Weet je zo wat het verschil is tussen verborgen reflux en reflux? Bij onze dochter kwamen ze pas heel laat erachter dat ze reflux had doordat ze niet spuugde (dat klinkt als verborgen ) Zoals je het nu omschrijft met de krampen, lijkt het op wat mijn dochter had.
Of wanneer je met de kleine bezig bent en de oudste krijgt een driftbui Dat vond ik ook het allermooiste van het zwanger zijn, dat je de kleine kon voelen. Ooh Daantje, 10 weken al weer, je zit nu op een kwart. Dat gaat de goede kant op meid! Het lijkt me trouwens extra bijzonder om een tweeling te kunnen voelen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor je de kleintjes voor het eerst voelt.
Sanrob: gecondoleerd met je vader. Wat een naar bericht met toch een mooi moment door bij hem te zijn. Missdaantje: 10 weken alweer, je bent op de goede weg en ik hoop dat je je een stuk beter gaat voelen. Anna: jij gaat ook zo ontzettend hard, alweer bijna op de helft. Op naar de 20 weken echo. Ik ben alweer aardig gewerkt aan het werken, het voordeel is dat ik nu extra geniet van mijn vrije tijd met mijn jongetjes Ik heb alleen wel wat minder tijd om het forum bij te houden, maar lees zoveel mogelijk. en 4xmama wat een ontzettende lieve hondenbabies. Nu aan de Dorapasta met mijn oudste.
als ze opbraakt en deze terug inslikt en rare gezichten begint te trekken, knort, precies een vies neusje heeft bij ademen is dit allemaal tekenen van veborgen reflux zei de osteopate Refux zelg geven ze steeds over na eten of een tijdjen nadien. Onze zoon gaf projectielover. Het kwam er in een straal uit wat er een kwartier eerder was ingegaan.
klopt hier ook verborgen reflux knorretje en preicies vuil neusje al kuisen we het regelamtig, en soms een raar gezichtje, net wat je vertelde! mijn oudste had reflux die spuwde echt alles weer er fel uit! maanden lang! dat is het verschil tegen die reflux die verborgen vooral geen zwaardere papa nemen zei de kinderarts dan hebben ze het nog moeilijker met verteren! dus blijven we aan dezelfde melk, anty allergie pasgeboren ik probeer het hier bij te houden maar was vandaag even weg naar familie en een dutje dus is er weer achterstand, lees het wel antwoorden is soms veel coto een pbtje is een leuk of goed bedoeld privebericht yep je hebt het gezien zico ze is echt mooi je dochtertje een popemieke Ritje
Vanmiddag heb ik me behoorlijk geƫrgerd op mijn schoonmoeder. We gingen naar de kermis en voordat ik wist had ze kaartjes gekocht voor de vliegtuigjes. Ik was het daar niet mee eens, omdat ik Jasmijn daar nog te klein voor vind, maar dat werd weggewuifd. Gelukkig zat er een helicopter tussen die goed afgesloten kon worden, maar eruit kunnen vallen was niet mijn enige angst... En jawel hoor... Jasmijn was not amused en vond het doodeng toen de helicopter omhoog ging. En krijg dan je kind er maar weer eens uit... Zelfs de draaimolen was na dit avontuur niet meer leuk. Komen we bij mijn schoonouders thuis, is mijn schoonzus inmiddels gearriveerd. Bij het horen van het verhaal zegt ze tegen mij: 'Tja, het is niet zo slim om een kind van nog geen twee jaar oud in zo'n ding te zetten. De draaimolen is meer geschikt.' Ik zeg: 'Euh... dan moet je bij je moeder zijn, die had de kaartjes gekocht voordat ik er erg in had!' De volgende keer houd ik mijn mond dus echt niet...
Goede avond meiden, @ SANROB: allereerst wil ik jou en je familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ontroerend dat je vader op je gewacht heeft! Sterkte meid! @ 4x MAMMA: Lief die foto's van de puppies! @ SMOELTJE: welkom terug meid, ja, het een plekje geven is het moeilijkste dat er is. Heel goed van je dat je verder bent gaan zoeken op internet. Ik ga keihard voor je duimen dat jullie in november verder kunnen en ik ga nog harder duimen dat IVF jullie wel het roze geluk brengt. Ook heel veel succes met de nieuwe baan. @ ANNA: gelukkig weet INEZ dat ik het niet zo bedoel. Maar idd, als ik het teruglees, kan je het ook verkeer opvatten. Balen dat jouw contract is omgezet naar een jaarcontract ipv een vast contract. Heerlijk moet dat zijn, om nooit meer alleen te zijn @ ELLEN: ik duim met INEZ mee. @ INEZ: wat aandoenlijk zoals ALYSSA YELINA probeerde te troosten! Lief hoor @ RITJE: sterkte met je 'kleine knikker', hoop dat die snel verdwijnt. @ ZICO: ooh, wat een lieve foto van STERRE! @ LOLA: dat was geen goeie zet van je schoonmoeder! Arme JASMIJN, de kermis zou dikke lol moeten zijn, wordt het verpest door een ritje in de heli! Goed dat je het in ieder geval je schoonzus verteld hebt. @ MISS DAANTJE: wauw, al 10 weken, heerlijk meis, hoop dat je er snel echt van kan genieten. Wens iedereen een heerlijk zonnige zondag!
Lieve SanRob, Gecondoleerd met het verlies van je vader. Wat bijzonder en speciaal dat hij nog op je gewacht heeft. Harverwarmend, dit zal denk ik een herinnering zijn die je zal gaan koesteren. Ik wens jou en de andere nabestaanden een goed en warm afscheid van hem toe. Hou elkaar maar stevig vast. Dikke knuf!