Jasmijn moet zelfs nog twee worden. In eerste instantie zat ze alleen, maar er kwam een kindje van een jaar of drie naast haar zitten. Die bediende dus de knuppel, maar deed dat nogal houterig, waardoor de helicopter op en neer schokte... Bij ons is de zon pas rond 14.30 uur doorgebroken.
Dat heb ik inderdaad ook al eens gehoord, ja... Tot nu toe gaat het vandaag goed. De eerste twee voedingen (8.45 uur en 13.30 uur) heb ik één borst aangeboden en de voeding erna (17.30 uur) twee borsten. Om 20.15 uur heeft ze van papa een flesje gehad, maar ook na het flesje (120 cc + 4 schepjes) had ze nog honger, dus toch nog maar even de borst er achteraan. Toen was het goed... Maar het is dus gek dat ze het op de eerste twee voedingen heel lang volhoudt en later op de dag steeds eerder honger krijgt... @Diaantje: Lief vriendje heb je... O @4xmamma: Wat een schatjes, die pups...
Even snel voor ik mijn bedje induik: Allereerst, SanRob: ik wil jou en je familie graag ongelooflijk veel sterkte toewensen in deze tijd. Het verlies van iemand die je zo ontzettend dierbaar is doet zoveel pijn... Dikke knuf! @ Lola: arme Jasmijn! En arme jij! Wat zul jij het rot hebben gevonden om Jasmijn zo angstig te zien en haar niet te kunnen troosten! @ 4xMama: Lieffffff! Ik heb zo'n 15 jaar katten gefokt en ik heb altijd zo ontzettend genoten van dat kleine spul en die intens gelukkig mama's... Je hart smelt vanzelf! @ Smoeltje:"Thumbs up!" Wat goed dat je zo'n eigenwijsje bent! Super! Heel veel succes trouwens met je nieuwe baan. Hier nadert de NOD met rasse schreden. Voor het eerst zit ik niet echt op hete kolen. Met het klusschema van deze maand lijkt het me bijzonder onwaarschijnlijk dat het gelukt is. Ik voel ook helemaal niets, geen zere/gevoelige (.)(.), niet vaak plassen... Gewoon niente-nada-noppes! Gisteren op een feestje heb ik een één of ander palinghapje op. Heel bijzonder voor mij omdat ik sinds mijn 4e jaar geen vis meer heb gegeten, ik griezel ervan zelfs. Nog nooit ben ik gefopt als ergens ook maar een spoortje vis inzat, tot nu... Dit ontlokte de reactie van de zus van een vriendin "je bent zeker zwanger?"... Ze weet niet dat wij het juist ontzettend graag willen en dat kan soms van die pijnlijke opmerkingen geven... Dezelfde zus blinkt niet uit in tact, trouwens. Zij is zwanger en prompt kwam de volgende opmerking "Tsja, niet gepland... gebeurd iedereen wel, toch?" Uhhhh... niet dus! Liefs, Benthe
Lola, ik merk het hier zelfs met de flesvoeding dat er 's ochtends meer tijd tussen de voedingen zit dan 's avonds. Benthe, wat kunnen sommige mensen inderdaad een op z'n zachtst gezegd knullige opmerkingen maken.
Diaantje, wat ontzettend lief van je vriend. Ik hou ontzettend van attente lieve mannen die aan dit soort ogenschijnlijk kleine dingen denken. Heb gelukkig ook zo'n exemplaar die toevallig ook in de beveiliging werkt, dat was toch een hele stoere werksoort met van die harde mannen? Benthe, ik heb het mijzelf aan moeten leren, was altijd erg bescheiden en heel lief, zo lief dat je tanden ervan uit zouden vallen.
Benthe, ik ga superhard duimen. Ik had ook niet het gevoel zwanger te zijn toen met ons Sterre, maar was dit wel. Onze zoon wordt vandaag 13 zeg; wat vliegt de tijd
@Zico: gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Inderdaad... wat vliegt de tijd! Emma is vandaag ook een beetje 'jarig': een maand geleden lag ik om deze tijd te puffen (en half te slapen... )
Voor alle mama's die hun kindje inbakeren en nog wel wat extra slabben kunnen gebruiken... http://www.inbakeren.nl/onderzoekervaringen.php Geef je mening over inbakeren en maak een foto van je ingebakerde kindje!
Hai dames, Hoe is het hier? Waar is de lijst eigenlijk? heel ver terug volgens mij. Ben benieuwd hoe het met de NOD-ers gaat. Hier nog niet veel nieuws. Krijgen langzaam een paar offertes binnen voor de hypotheek, heb getekend voor mijn ontslag, had vanochtend een sollicatie, dus het kabbelt zo'n beetje voort. Nog een paar werkdagen voor de boeg en dan... vrijheid! Wel die hypotheek regelen natuurlijk, en al die andere huizen dingen. Mijn eitje hebben we overgeslagen, maar ik vind het toch stiekem een beetje spannend omdat we 2 dagen voor ei nog wel "geklust" hebben...
Goede middag meisjes, @ BENTHE: ik ga kei- en keihard voor je duimen dat het deze 5e clomidronde raak is [-o< [-o< [-o< , dat met die vis, geeft toch goede hoop! Succes die laatste paar dagen en hou de buiten! Die opmerking #-o ](*,) , sommige mensen.........GRRRRRRRRRRRRR. @ SMOELTJE: ja, heerlijk he, zulke mannen . Dus je hebt ook een ruwe bolster, blanke pit @ ZICO: van harte met je zoon en een hele fijne verjaardag gewenst @ LOLA: jij van harte met het mijlpaaltje van een maand van EMMA! En ja, mijn vriendje is een hele lieve, echt mijn allessie @ VERONIKA: hey meissie, had je al gemist! Ja, die lijst, da's echt allang geleden. Geen idee hoever terug je zou moeten zoeken . Toch getekend voor je ontslag, lees ik, het is idd geen doen om na zoiets nog samen te werken. Wens je heel veel sterkte met het vinden van een nieuwe baan én ik duim natuurlijk dat zaadje en eitje elkaar deze maand toch aardig en lief vinden
NOD 05-10 Bebek/Carola 12-10 Sandra1967 15-10 Benthe 19-10 Veronika 21-10 2xmama 22-10 Ellenk 31-10 Giegel AFSPRAKEN 13-10 Anna VK 20-10 Diana controle gyn 20-10 Giegel gyn (uitslag bloedonderzoek) 27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo! 04-11 Diana 16w meting 10-11 Diana pretecho en controle gyn 02-12 Diana 20w meting en screeningsecho BEVALDATA 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke Het was even zoeken, maar daar is de lijst dan weer!
BENTHE: mijn klusschema was ook 3 x niks en zie daar vandaag 25 wkn zwnager, dussssss.... Ik duim voor je. Vandaag de condoleance gehad; onzettend veel mensen; wrs net boven de 200.Morgen nogn hele zware dag met de crematie; er zijn in iedergeval 5 sprekers, dus word een hele zit. Had ik al verteld dat ik eergister kadootje voor de kleine gekregen heb? Shirt van mn zus met "BINK"erop, zoals mijn vader dus de mkleine vorige week noemde. dat leverde tranen met tuiten op natuurlijk. En van mn schoonzus een heel leuk pakje en van mn nichtje een berepakje als winterjas zeg maar. heel lief. met als commentaar dat ik me nu kon en moest gaan concentreren op het zwanger zijn en alles wat daar bij hoort. Had het er wel een beetje moeilijk mee dat ze het deden terwijl mijn vader nog niet ECHT weg is, maar weet wel dat het alleen maar heeeeeel lief en goed bedoeld is.
SanRob, wat ontzettend lief van dat shirtje. Dat zul je straks waarschijnlijk wel met veel plezier bij de kleine aantrekken. En voor vandaag, heel veel sterkte meid, ik zal aan je denken.