ons klein sterreke doet het goed met haar vorige pap. ik laat de wekker niet meer aflopen en ze maakt me zo wakker voor papjes s'nachts, dit geeft soms een speling van 1uurtje dat ik meer kan slapen. Gemiddeld slaap ik een 4 a 5 uurtjes.
Zico, wat heerlijk dat je al zo'n uurtje of 4 tot 5 door kunt slapen. Dan doet de kleine meid het zeker niet slecht op deze melk.
@Sanrob sterkte voor vandaag meisje, het is lief bedoeld van de familie misschien op hun manier jou wat willen steunen en ook het goede dat in je buikje zit toch belangrijk te maken! meisje ik vind het heel erg voor je en zou je zo een dikke pakkerd wilen geven en een goede knuffel, ik zend hem je en ik hoop dat je hem voelt! ik denk aan je vandaag...... dat shirtje was heel lief en zal altijd een mooie herinnering blijven voor je dit weekend veel bezoek gehad en weinig tijd om hier iets te plaatsen, ook heeft Silke veel last gehad van verborgen reflux en heeft gisteren maar 3 uur geslapen! geweend stikop waren we, tot de voedvrouw kwam en me een medicijn liet halen om na het papaje te geven en de reflux te verminderen dit geeft een filmpje op haar maagje , ze is vandaag rustiger, voelt zicht dus er beter mee, hopenlijk de hele dag.... Ik was stikop gisteren, @Benthe ik duim zeker voor je hier heeft het geholpen hoor! het resultaat is er dus! trek je niet teveel aan van sommige opmerkingen van anderen! Ik heb een hele mooie vriendin en die wil ook een tweede kindje ze is jonger en het lukt niet echt heeft een MK gehad vorig jaar, ze vond me wat oud maar nu ze ons geluk zag wilde ze dit ook, zo zie je maar! niet aantrekken! sommige denken niet na voor ze iets zeggen! @Veronica wel laat verzonken schepen achter je en bouw een neiuw leven op, misschien moest dit zo zijn! ga voor dat huisje en kijk maar rustig uit naar een nieuwe job! ga vooral niet voor minder meid! en soms als je het niet denkt kan het RAAK zijn, zoals hier! @Zico gelukkige verjaardag voor je zoon hoor! drie dikke kussen van me @Diaantje wat een leive vriend heb je zeg, houden zo, en hoe ist met jou gaat het een beetje? denk aan je hoor..... liefs Ritje
@ SANROB: wat een lief verhaal over dat shirtje, het zal wel een heel bijzonder shirtje worden! Voor vandaag wens ik je heel veel sterkte toe! @ ZICO: fijn te lezen dat STERRE het zo goed doet @ RITJE: hier gaat alles z'n gangetje, niks bijzonders eigenlijk, of wacht even. Gisteren vroeg vriendje of ik nu begonnen was met de ovulatietesten, maar nee, deze cyclus nog niet. Samen hebben we besloten om de volgende cyclus een poging te wagen. Heb het nog nooit uitgeprobeerd, dus, baat het niet, dan schaadt het niet, toch . Ben blij dat SILKE zich vandaag rustiger en dus beter voelt. Jij klinkt moe, gun je jezelf ook een beetje rust?!
Diaantje, wat goed om te horen dat jullie hebben besloten om samen nog een poging te wagen. En lief van vriendje dat hij zelf aan je vroeg of je al was begonnen met de ovu-testen. Dat hoor je vaak toch anders. Ritje, wat zielig dat Silke zo'n last had van de verborgen reflux. Ik hoop van harte dat het medicijn voor jullie allemaal, maar met name voor jullie meisje snel zal aanslaan. Dat ze vandaag al rustiger is, is een goed teken.
@ INEZ: ja, ik was eerlijk gezegd een klein beetje met stomheid geslagen . Had die vraag ook helemaal niet verwacht! Vriendje weet niet goed hoe het werkt met die ovutesten en dacht dat ik er al mee bezig was en hem zou vertellen wanneer ik mijn ei zou hebben, maar helaas . Ik verwacht er verder ook niet veel van, ik bedoel, dat het dan zou lukken, aangezien bij IUI ook de zaadjes rond je ei worden ingebracht, maar goed, we zien wel, vond het allang super dat vriendje er ook mee bezig is . Hoe is het met de verkoudheid van YELINA?
Met Yelina lijkt het gelukkig weer beter te gaan. En Alyssa is ook eindelijk niet meer verkouden, dus dat gaat hier de goede kant op.
Benthe, Geen leuke opmerking om te horen. Doet altijd pijn natuurlijk. Diaantje, Jullie hebben de wens toch nog wel erg strkt he! Kan ik me ook goed vorostellen. Het is natuurlijk ook niet onmogelijk voor jullie. Hooguit wonderbaarlijk, maar wonderen gebeuren wel vaker!
@ INEZ: gelukkig gaat het beter met je meisjes ! En ja, wij hopen ook op een wonder! @ ANNA: ja, de wens blijft, ook al ga je er steeds minder in geloven dat het ooit nog gebeurt, het zou voor ons idd een wonder heten. Hoe is het met jou?
@Inez: wat fijn dat de meiden weer de goede kant op gaan, gelukkig maar! @Diaantje: wat mooi dat je vriend er ook zo mee bezig is, ik hoop echt dat het bingo is voor jullie! @SanRob: wat lief dat shirtje! Dat is een heel mooi kadootje en ook mooi om later tegen de kleine te vertellen over de betekenis ervan! Ik wil jullie voor vandaag heel veel sterkte wensen...hoewel het heel moeilijk zal zijn, hoop ik dat het een mooi afscheid is en dat je vader in alle rust kan overgaan! Ik denk aan je meid! Dikke knuf! @Veronika: weer een hoofdstuk afgesloten nu je je ontslag getekend hebt, maar misschien maar beter: daar kun je toch nooit meer met plezier naar toe! En er komt een vast een veel leukere baan op je pad, dat je denkt van; heej, dat had zo moeten zijn! Ik duim voor je! @Zico: alsnog gefeliciteerd! @Lola: jij ook gefeliciteerd met deze eerste mijlpaal! @Benthe: net wat je zegt, het ontbreekt mensen nogal eens aan tact! Maar ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is! @4xmamma: wat lief, die pups! Echt geweldig, van die kleine, wollige hoopjes met natte neusjes, daar kun je toch alleen maar verliefd op worden! @Anja: wat gaat het snel nu he, spannend! Wel een lekker gevoel dat je er helemaal klaar voor bent! @Ritje: wat naar dat Silke zo'n last heeft gehad! Ik hoop dat het medicijn goed aanslaat, is toch altijd zo zielig als zo'n kleintje niet lekker is! Vandaag is mijn meest vruchtbare dag, dus manlief moet er flink aan geloven vanmiddag...en vanavond, haha! En nu maar hopen dat het raak is [-o< , hoewel ik er niet zo'n goed gevoel bij heb, vraag me niet waarom! Zal wel te maken hebben met het feit dat ik begin te twijfelen aan mijn cyclusdagen, dus ik denk dat ik volgende maand toch maar aan de ovu-testen ga! Mijn NOD dag van 5 oktober klopt dus ook niet meer, da's de 29ste geworden. Wordt weer spannend allemaal! Nou meiden, ik hoop dat ik niemand vergeten ben en anders sorry, en tot gauw maar weer, ga nu ff genieten van het mooie weer! Oja, hoe doen jullie dat toch met die foto's in deze berichten plaatsen?
Bebek, Ipv vandaag 2 keer je man mee te sleuren, dun je het beter een paar dagen achter elkaar doen hoor! Zo vergroot je inderdaad je kansen. Die eisprong blijkt vaak echt niet iedere maand op dezelfde dag te zijn. Diaantje, Je weet dat ik ook voor jullie wonder duim he! Het lijkt me een heel moeilijke fase voor jullie! Was nog vergeten te vertellen. Gisteren vond ik het weer spannend bij de VK. Mijn baarmoeder voelt al een paar dagen een beetje kramperig. En ik maakte me toch weer zorgen. Maar gelukkig bleek alles helemaal goed. Ik was wel heel opgelucht om het hartje en daartussen een paaar flinke trappen te horen. Mijn bloeddruk was nu 110/75, vorige keer 110/165, dus prima dat het iets hoger is en niet lager.
@Veronika: Spannend hoor! Ik hoop dat geen last zult krijgen van de kredietcrisis... @SanRob: Wat een ontzettend lief en attent kadootje van je zus. Ik zou het er ook niet droog bij hebben kunnen houden. Ik wens je veel sterkte bij het afscheid van je vader... @Ritje: Oei, heeft Silke ook al last van een verborgen reflux? Erg vervelend lijkt me dat voor zo'n ukkie. Jasmijn spuugde ook best veel als kleine baby, bij haar hielp Nutriton (johannesbroodpitmeel) erg goed. Dat maakt de voeding dikker, zodat het minder makkelijk terug omhoog komt... @Diaantje: Ik lees dat jullie hebben besloten om toch nog een aantal kansen te wagen. Ik ga weer héél hard duimen dat het met behulp van ovulatietesten wél lukt... @Inez: Gelukkig knappen jouw meiden weer op! Jasmijn is ook verkouden, maar ik ben bang datb die - net zoals vorig jaar - duurt tot aan het voorjaar... @Bebek: Dat wordt dus vanmiddag naar de Praxis en vanavond naar de Gamma... Mij is trouwens door de fertiliteitsarts verteld dat je beter om de andere dag kunt klussen. Ik plaats foto's via www.photobucket.com Daar maak je een online album aan en via dat album kun je een foto in je berichtje plakken... Vandaag mijn eerste dag alleen met de twee meiden. Roy moest gisteren weliswaar alweer werken, maar toen ging Jasmijn naar het kinderdagverblijf. Tot nu toe werken de dames voorbeeldig mee. Emma meldde zich om 8.10 uur (na de hele nacht lekker doorgeslapen te hebben) en Jasmijn een uurtje later. Nu liggen ze allebei in bed. Tegen 13.00 uur haal ik Emma op voor een voeding en daarna zal Jasmijn ook wel zoetjes aan wakker worden. Rond 14.30 uur komt een vriendin op kraambezoek en dan is de dag alweer om...
@Annna: haha, da's ook niet vervelend, een paar dagen achter elkaar! Hoe lang 'leeft' dat eitje eigenlijk, twee dagen toch? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt als je wat krampen voelt, zou ik ook hebben geloof ik, maar gelukkig is alles goed! En altijd een fijn moment om dat weer even te horen!
@ BEBEK: kleine kans hoor dat het bij ons bingo zal zijn, maar wel lief dat je met ons meehoopt. Ik wens jullie veel klusplezier, maar zoals ANNA al zegt: verspreid je kansen en klus gewoon een paar dagen achter elkaar @ ANNA: ik weet dat je met ons meeduimt, heel lief hoor! Moet toch heerlijk zijn om te horen, zo'n hartje! Gelukkig was alles goed bij de VK! En van de beeb op de puzzle is ook steeds meer te zien
@Lola: die photobucket heb ik gevonden, maar hoe krijg ik nou een foto hier? Ik ben echt een digibeet hoor, niet te geloven!
He hallo, @Sanrob : Veel sterkte vandaag! @Ritje : Ik hoop dat silke het beter doet nu. @diaantje : Succes met deze poging...ik hoop mee op een wondertje @Bebek : Klus ze vandaag! @Annna : Mooi dat alles goed is... Hier alles rustig deze week, ik voel wat kriebeltjes van binnen, ik denk toch echt de baby....! Ik heb helaas wel last van mijn onderrug sinds zaterdag, vorig jaar ben ik door mijn rug gegaan en dit voelt ook een beetje zo hoe het net daarvoor was, heel stijf....ik doe dus heel voorzichtig want ik mag nu natuurlijk niet die pillen! Heeft iemand nog raad? Maandag VP dus ben een beetje nerveus al........
@ COTO: dank je wel . Wat leuk dat je beebje begint te voelen. Nu maar hopen dat je snel van de rugpijn af bent. Maandag is nog ver weg, maar kan me voorstellen dat het nu al begint te kriebelen van de zenuwen. Ik duim maandag voor je!
Als je een foto plaatst in je photobucket-album, dan krijg je 3 links onder je foto te zien. De onderste kopieer je en plak je vervolgens in je berichtje hier. Succes!