35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Jippie toch iemand in het roze, de merry van Molly. Gefeliciteerd!

2. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ja Lientje, mijn puf vor spelletjes met Duplo, smurfen en welpjes van de AH is ook een stuk minder, ha ha. Mijn kleine meneer mag dan ook iets meer tv zien dan anders.

3. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@Benthe: Wel ja, is het vanavf al zo spannend met voetbal en dan maak jij de spannign nog groter. Ik gun het je echt heel erg.

@4xmamma: Ik had de avond voor ik positief teste een positieve ovu-test. Het test streepje was wel veel donkderder dan het contyrole streepje.

@Shiela: ook voor jou ga ik duimen. Ik heb nu een algemeen duimritme aangenomen voor iedereen die het nodig heeft van dit forum.

@Molly: Ik kom je paard wel even rectaal toucheren (als je dat nog zo mag noemen als je hele arm erin gaat). enne......fijn dat je op mijn wilt oefenen, maar ik sla ff over. Wel enorm bedankt voor het aanbod! Ik kan me voorstellen dat ik je de komende dagen niet spreek, want jij hebt bijna je ei. Jij bent natuurlijk aan het nico-en (van het bekende klus programma)

@ninO: hoe was het klussen in je huisje? Beetje warm buiten hé.

Ik ben net terug van de verloskundige en alles was toppie (heb ook een echo gehad). Een goed hartje een hoofdje met wat nu nog een waterhoofd lijkt, maar wat een hersenblaasje schijnt te zijn. de ouders zijn Nerds dus ik ga ervan uit dat mijn kindje meer heeft dan alleen water in het hoofd. daarnaast waren er een soort van armpjes en beentjes te zien. Hier mee werd op verzoek druk naar Molly gezwaait. De groei klopt precies met het aantal dagen, dus dat is ook goed.

Om eerlijk te zijn, ik ben kapot en af. Ik ga mijn oude hangmat maar eens opzoeken, want ik ben zóóóó moe. Ik ben nog wel ongeloveloos misselijk en meer dan een halve raket heb ik vandaag niet gegeten. Morgen weer in potje plassen en dan zien we het wel weer.

Wat zal ik lekker slapen zonder 3 snurkende, kwijlende mensen om me heen en zonder slangetjes aan mijn lijf.

mensen, het leven is mooi! fijne avond,
    Kaat

4. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Kaat : fijn dat je weer thuis bent en een goede echo!

@Benthe: wat spannend.....ook ik heb stiekem een ovu-testje ertegenaan gegooid 4 dagen voor mijn NOD En die was ook bijna net zo duidelijk als het teststreepje!
    Het is alleen jammer dat je er geen zekerheid aan kan verbinden!
    Ik duim voor je en denk aan je en natuurlijk aan alle andere 'bijna-test' dames.
    SUCCES ALLEMAAL!

5. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Kaat: leuke banner!

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Ehhh Kaat, je hoort ALLANG in bed te liggen!
    Zonder snurkers, maar ehhhhhhhhhh je hebt toch juist een snurker in huis?

Mijn ovulatietest zegt nog NIET dat ik bijna mijn ei heb hoor, temp doet ook niets bijzonders, dus ik ga een banner zoeken die alleen de dagen van de cyclus bijhoudt.
    Vent belt net dat hij gaat proberen zelf Tiki(of tika?) Massala te maken, is onze nieuwe Albert Heijn magnetronverslaving. Sukkeltje heeft alleen geen rijst gehaald, dus :confused: nu gaat hij het met spaghetti maken... :rolleyes:

7. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Molly: eet smakelijk?

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Kaat, fijn dat je weer thuis bent. En ook al bij de VK geweest en alles is OK met de uk. Geweldig! Nu jijzelf nog opknappen, dat zou wel fijn zijn.

Nin0 en Lientje, ik ben blij dat ik niet de enigste ben die er op dit moment wat moeite heeft om een kind te entertainen. En dan heeft Lientje nog de mazzel dat haar zoon al 8 is, dus dat hij zichzelf al goed kan vermaken.

Molly, alvast eet smakelijk. Het zal vast ook wel goed smaken met spaghetti. En inderdaad fijn dat de merrie drachtig is. En natuurlijk willen we straks wel foto's zien van Kaat die de merrie toucheert/scant.

9. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Hihihi, zelf heb ik Kaat ook nog nooit gezien, net als jullie...

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Lientje: dank je wel meid!

@ Kaat: je bent weer lekker thuis én je hebt een mooie echo gehad, top! Slaap lekker vanavond, waarschijnlijk voor de laatste keer in je oude bed en dan vanaf morgen lekker breed slapen in je nieuwe!

@ Molly: smakelijk!

Ik wens iedereen een hele fijne zwoele avond. Wij krijgen zo bezoek van mijn schoonouders, dus zet zo mijn laptop uit! Tot morgen, doeiiii

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo allemaal,

tjee jullie zijn niet te volgen voor een druk werkende dame. Maar goed beter dan bij de bank waar ik te veel op het forum hing zodra mijn collega's de deur uit waren. Heb nu alleen maar tijd om ff een keer te spieken of er al meer roze bij is.

Ik ga zo maar eens ff een ovu testje er tegenaan gooien tegen mijn EK-ei ;)

Laterrrrrrrrrrrr

12. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hmmm... ik lees alleen maar over superduidelijke ovu-testen voordat er "zwanger" werd getest... :( Zou het dan echt een losse flodder zijn.... :(

Tsja, ik kan niets anders doen dan afwachten... Vriendje heeft me nadrukkelijk verzocht om niet eerder dan woensdag te testen... Hij wil persé niet dat ik me van alles in mijn hoofd haal, geloof ik. Hij heeft ook wel gelijk. Hij heeft ook wel gelijk. Dus ik ga me morgen proberen te beheersen en woensdagmorgen pas testen...

Getver, ik knijp 'm echt dat het toch niks is met die ovu-test. Misschien toch geen goed idee van mij om zo te testen... Nu wordt het alleen maar spannender!

Gr. Benthe

13. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
  14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, hou je haaks meid, deze laatste paar daagjes.

Molly, leuke banner hoor, maar ik hoop dat hij snel weer mag worden vervangen door een zwangerbanner.

Ellen, succes met je EK-ei!

15. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Ikben net terug van ZH. Ben er echt kapot van. Zat daar te janken van onmacht. Die arts zei:"Niemand kan je helpen met je rug en bekken. Leer om te gaan met de pijn." Kortom "Leer daar mee leven".

Dat doe ik al 6 jaar lang.

Sorry, moet even bijkomen.
    Ben nu even niet gezelig.
    Kom later weer terug.

16. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    4xmama, kan een pijnpoli niet iets voor je doen? Een virendin van mij heeft megaveel pijnen na een auto ongeluk van 25 jaar geleden, ze gaat elke 3 mnd naar de pijnpoli en dan branden ze wat zenuwen in haar nek door.

17. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Molly, gefeliciteerd met je drachtige merrie!

Benthe, ik duim me een slag in de rondte voor je [-o<

Kaatje, wat fijn dat je zo'n mooie echo had!

Diaantje, hoe is het nu?

Wat een naar bericht 4xmamma. Veel sterkte!

18. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    @diaantje: hoe is het bij jou? nog steeds geen ongi te bekennen?

@mollyvg: gefeliciteerd met je merrie.

@Kaat: hoe is het nu thuis, voel je zich goed en nog steeds zin in kroket?

@Benthe: hou vol tot woensdag, dan weet je het zeker(hoop ik). Ja ik heb makelijk te zeggen, ik moet nog 8 dagen wachten. Je moet mij eens zin als het dag of twee tot mijn NOD is. Ik ben net zombie van zenuwen.

@Shiela: vol houde meid, en niet door draien die latste dagen, anders moetem wij witte jassen bellen.hihihi

@mollyvg: ik heb al tig keer bij de pijnpolie geweest. Niets.

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Ellen: nou, test ze en klus ze!

@ Benthe: ik zou inderdaad gewoon even een paar dagen wachten, tenminste tot NOD en dan pas een zwangerschapstest doen. Tot die tijd: veel wachtsterkte! Ik blijf voor je duimen en hopen.

@ Molly: wat een lieve banner heb je, hopelijk brengt dat lieve beertje geluk en mag je de banner snel voor een zwangerschapsbanner inruilen.

@ 4x mamma: ah gatver zeg, da's schrikken en behoorlijk balen. Veel sterkte hoor.

@ 4x mamma & Natas: nee, hier nog steeds geen ongi te bekennen. Voel af en toe steekjes in de buik, ongibuikpijn komt en gaat en zojuist voelde ik net zoiets als blaasontsteking (dus steekjes daaronder), vanmiddag wel hoofdpijn en vandaag wat doorzichtig slijm. Nog steeds niets duidelijks dus.

Voor straks: truste en tot morgen maar weer!

20. Didy35

Didy35 Lid

Jun 9, 2008
    5
    0
    0
    Beste mensen van het forum
    Zelf ben ik 35, heb een lieve vriend en zit een beetje te dubben.
    Ik heb een kinderwens maar wil zo graag dat als wij een kindje krijgen er de ruimte is en ik meer kan bieden dan nu.
    Ik heb een 2 kamer woning ( wel een oude zolder, ooit tot slaapkamer om te bouwen met veel geld ) en verdien net rond het minimum,vriend ook.
    Zijn er vrouwen met dezelfde ervaring? klein wonen, klein inkomen.
    Groter wonen zou wel kunnen misschien ( wel meer huur ) maar mijn ouders en zus wonen in dezelfde straat ( waar ik een goede band mee heb ) en zou niet zo maar hier weg willen ( heb erg lage huur, 120 euro, pas gerenoveerd)
    Misschien is het probleem een beetje dubbel, je wilt zo graag alles goed doen en ik heb niet echt het goede voorbeeld gekregen thuis ( waren mij liever kwijt als rijk, onzeker typje dus... ) en dat onzekere zit er nu nog een beetje.
    groetjes
    didy

Share This Page