35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, ik hoop voor Jasmijn dat ze er toch eerder van af is dan pas in het voorjaar.

Coto, wat leuk dat je de kleine nu al kunt voelen. Het blijft bijzonder.

Anna, wat fijn dat alles goed was bij de VK. Dat blijft toch iedere keer wel weer spannend he? Ben je nog aan het shoppen geweest?

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lola, heel veel kindjes willen 's avonds meer bij papa en mama zijn. En ook meer willen drinken, onrustig zijn (ook met flesvoeding), etc. Waarom dat zo is weet geloof ik niemand.
    Als je met kolven ook op de avonden er een goede voeding uithaalt dan lijkt met me niet aan je produktie liggen. Het kan wel wat minder vet zijn, wat niet te controleren valt.

4 dagen voor D-day geklust, lees ik Ellen. Tis mogelijk hoor!

Wat een pijnlijke opmerking Benthe, van die zus van je vriendin. Soms moeten mensen echt es wat beter nadenken voordat ze iets gaan lopen blaten.
    Ik duim voor je meid!

Wat lief van die cadeautjes SanRob, vooral die van je zus.
    Je vader zou trots zijn geweest op zijn kleinkind in zo'n mooi shirt!

Goed zo Veronika, getekend voor je ontslag. Daar wil je nu toch niet meer werken, nu kan je verder. Hoe is je sollicitatie gegaan?

Anna, wat fijn dat alles weer goed was bij de VK.

Diaantje, wat fijn dat je vriend er zelf over begon.
    Ik ga voor je duimen volgende maand! Ovutesten hebben mij heel veel goeds gebracht, zo'n wondertje gun ik jou ook.

Hahaha Lola, ja de dagen gaan snel hè :D

Oh leuk Coto, je baby voelen!

Veel plezier met klussen Bebek 8)

Wat zielig voor Silke, de verborgen reflux, en ook vreselijk vermoeiend voor jou Ritje. Gelukkig helpt dat medicijn!

3. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss

Helaas... het mag wederom niet zo zijn... :(

Liefs, Benthe

4. Leuk hè? Dan voel je je echt in je eentje met z'n tweetjes... :D

@Benthe: Balen meid :cry: ! Maar haal even de woordjes 'quote' aan het begin en einde van een gequote lijst weg. Anders kan de volgende jouw lijst niet quoten en moet dan terugvallen op de lijst ervoor. Maar op die lijst staan dan jouw gegevens niet op...

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe

NOD

05-10 Bebek/Carola
    12-10 Sandra1967
    19-10 Veronika
    21-10 2xmama
    22-10 Ellenk
    31-10 Giegel
    14-11 Benthe

AFSPRAKEN

13-10 Anna VK
    20-10 Diana controle gyn
    20-10 Giegel gyn (uitslag bloedonderzoek)
    27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo!
    04-11 Diana 16w meting
    10-11 Diana pretecho en controle gyn
    02-12 Diana 20w meting en screeningsecho

BEVALDATA

03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    17-01-2009 Kaat
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heb vanmiddag weer wat leuke kleren gekocht. Moet wel even geld over maken va mijn spaarrekening want vooral mijn nieuwe laarzen hakten erin. Heb echt klapkuiten gekregen nu. :(

Benthe, Jammer weer. Ook al verwachtte je het een kein beetje. Toch balen. Ik hoop dat je snel weer nieuwe energie vind om je op te laden.
    @$%*(&&^#*()*)&^%&^% duivels ook!
    Ik heb echt respect voor jullie uithoudingsvermogen! Steeds maar weer opladen en positief denken.

Coto, weet je of je placenta aan de achterkant ligt, dn zou het best kunnen.
    Ik moet er zelf wel echt mijn best voor doen om het kindje te voelen. Me goed concentreren en soms een beetje druk uitoefenen op mijn baarmoeder.

Bebek Carola, jouw NOD op de lijst klopt waarschijnlijk niet, of was je al aan een nieuwe cyclus begonnen sindsdien.

SanRob,
    Ik hoop dat jullie toch een soort van 'fijne' dag hadden. Een dag waarop het verder goed voelt met zijn allen die je vader dierbaar waren.
    De kadootjes zijn erg lief. Maar ik kan me je dubbele gevoel bij de opmerkingen voorstellen.
    Natuurlijk verdient je zwangerschap veel meer aandacht dan die kreeg tot nu toe, maar eerst klaar zijn met het een natuurlijk.
    Sterkte voor wat nu komen gaat!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, wanneer is jouw nieuwe NOD? Dan kunnen we die op de lijst aanpassen.

Anna, lekker geshopt zie ik. Leuk hoor!

Benthe, je had het wel een beetje verwacht, maar evengoed ontzetend jammer meid.

Lola, Yelina is inderdaad ook een tijdje 's avonds erg onrustig geweest. Wilde dan niet in haar bedje slapen, alleen bij een van ons in de armen en soms in de box. We hebben dat z'n tijd gegeven en inmiddels slaapt ze gewoon bijna de hele avond in haar eigen bedje.

Anna en Coto, ook met een voorliggende placenta is het mogelijk om je kindje al heel vroeg te voelen. Alyssa voelde ik met exact 16 weken en Yelina al rond de 13 weken.

8. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @Sanrob wat lief dat je dat shirtje hebt gekregen met BINK er op zelf ik hier heb er tranen van gelaten.
    Wens je nog sterkte toe de aankomende tijd maar denk ook aan je baby :D:D
    @Benthe wat een opmerking zeg van je zus nou we duimen voor je voor een goeie volgende ronde

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Niet doorslapen he, dit slaap ik per nacht, Sterre moet om de 4 uurtjes eten hebben , maar trek er maar een uurtje per voeding af voor je terug in bed ligt, dit voor te voeden he ;)

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    hihi het maar 4 uurtjes slapen achter elkaar is hier ook,
    en ook wat druk en nu de verborgen reflux,
    het medicijn helpt een beetje ging veel beter vandaag,
    maar denk toch op de iets dikkere pap over te schakelen hoor,
    het hoort erbij en is vermoeiend voor elke moeder.... ;)

Heb ze daarstraks bij me in bed genomen en en we hebben samen een dutje gedaan!

Coto en Anna leuke toch je kindje voelen en ja als de placenta vanachter ligt voel je ze sneller en dat gaat goed vooruit in meer en meer voelen,
    bij mij lag de placenta vanachter en ik voelde der laat!

Benthe wat spijtig weer meisje voor je,
    is nie leuk een dikke knuffel voor jou....

Sanrrob ik hoop dat deze dag nog wat is meegevallen en je
    erdoor bent geraakt....sterkte meid

Inez zo doe ik het soms ook vooral als ze het moeilijk had met de krampjes

fijne avond dames
    liefs Ritje

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Voor Lola Dost

12. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie

Dost voor Lola

13. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Hallo meiden,

Hier een gesloopte mama met een ziek mannetje van drie die mij twee keer helemaal heeft ondergespuugd en een lief mannetje van drie en halve maand die sinds drie dagen niet meer doorslaapt, pfffffffff ik dacht dat het zo goed ging. Ben nu aardig brak en heb maar een dag vrij genomen om bij mijn oudste te zijn en omdat ik na drie zeer gebroken nachten een soort wandelende zombie ben die niet in staat is te werken. Ach het komt wel weer goed, maar ..............................

Heb niet zo veel bijgelezen...

Liefs Nin0

14. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @NinO : Dat klinkt zwaar meid! Ja er zijn toch ook grijze wolken tussen die roze! Ik denk er soms ook over hoe we dat gaan doen....maar daar kan je je echt niet op voorbereiden denk ik.....

@Annna : Ik weet niet waar mijn placenta ligt eigenlijk. Misschien kan ik dat maandag vragen tijdens de VP. Ik heb daarna ook nog een dagje rust (werd aangeraden door de arts) en hoef niet vrij te nemen van de baas. Het is een ziekmelding tgv zwangerschap....is wel lekker denk ik.

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede morgen ladies,

@ SANROB: hey meisje, gaat het een beetje met je na die zware dag? Hopelijk is het een mooi afscheid geweest! Heel veel sterkte nogmaals!

@ NATAS: ja, vriendje is een echte lieverd en tevens lekker ding :D ! Hoe is het bij jullie, met jou, met Chris zijn oog en natuurlijk met de kleine prinses?

@ BENTHE: oh meisje toch :cry: , da's echt balen :cry: . Ik weet hoe je je voelt, had nog wel zo goed voor je geduimd en het je zo gegund. Heel veel sterkte en een hele dikke vette *KNUF*. Neem maar even een baaldag.

@ ANNA: lekker gewinkeld! Ook nog iets leuks voor de kleine gevonden?

@ RITJE: geweldig die foto's. Heerlijk samen een dutje gedaan gisteren?

@ NINO: heel veel beterschap voor je ziek mannetje en voor jou veel sterkte! Komt zeker weer goed!

@ COTO: lekker toch, zo'n dagje vrij na de VP, zeker als je er geen dag voor hoeft in te leveren ;)

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Benthe :(
    balen of te wel gewoon k*t weer!

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
  18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @ Benthe: balen meid, dat het niet gelukt is...Ik hoop voor je dat het de volgende keer wel raak is! Maar daar heb je nu natuurlijk helemaal niks aan! :(

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    JULLIE ZIJN ALLEMAAL LIEF> DOET ME ECHT GOED.

maandagavond bij condoleance waren er meer dan 200 mensen en gister bij de crematie 145 (natuurlijk zijn er ook mensen beide dagen geweest). Hier zijn we erg blij mee, dat verdiende mn vader echt.Er waren 5 sprekers(waaronder mn oudste broer en zus).Het geheel was gewoon erg mooi en het klopte allemaal. Ik denk dat mn vader trots op ons is dat we het zo mooi geregeld hebben voor hem.Ik hoor ook alleen maar dat mensen het allemaal erg indrukwekkend en mooi vonden.
    We hebben na de dienst de bloemen op het graf van de vader van mn moeder gelegd en bij het oorlogsmonument en de gedenkplaat voor de mensen die gecremeerd zijn (mn andere opa en oma's)Er waren iets van 20 bloemstukken.

En nu gaat het gewone leven weer beginnen, heel raar. Morgen weer werken, waar ik totaal geen zin in heb.Ben ook nog zo moe en verkouden.(en ben normaal dus nooit ziek of verkouden)

BENTHE: balen meid. KNUF.

Las ook over verkoudheden e.d. de 1 weer opgeknapt de andere aan het begin. Sterkte. Sorry ben het verder weer vergeten.

Deel Deze Pagina