Heej meiden, ik las op een andere topic iets over Etos zwanger worden pillen, kennen jullie dat? En werkt dat ook? Ik vraag me dan af of er echt een pil bestaat die er voor zorgt dat je sneller zwanger raakt....eerlijk gezegd geloof ik daar nooit zo in, maar misschien ben ik wel te kritisch wat dat betreft!
@SanRob: wat fijn dat het zo'n mooi afscheid was! Het is toch mooi om te weten dat alles zo is verlopen als je vader graag had gewild, ook al blijft het een verdrietige gebeurtenis! gek is dat he, dat je dan ineens weer verder moet met het 'gewone leven'....Maar je vader zal altijd bij je zijn, misschien troost dat je een beetje! Sterkte meis! *Knuf*
DANK CAROLA. Ik heb hem meerdere malen gervaagd op mijn kleintje te passen. En mn oudse broer is er van overtuigd dat mn vader verder zal leven in mijn kleintje.Daar hou ik me maar aan vast. Hoewel het nu nog alleen maar een nachrmerrie lijkt. Gister tydens de dienst zat ik naar de kst te kijken en dacht; nou nu heeft dit optreden wel lang genoeg geduurt(hij heeft jaren aan toneelspelen gedaan, met meestal de hoofdrol), sta n u maar weer op en zeg dat het een geintje is. Maar helaas................
SanRob, ik ken het gevoel...je beseft het gewoon niet, het is zo ongrijpbaar! Mijn moeder is heel plotseling overleden toen ik 26 was en tot op de dag van vandaag begrijp ik het nog steeds niet...Vind het ook zo moeilijk dat ze mijn eventuele kindje nooit zal zien, maar ik denk dat je broer gelijk heeft, dat hij verder leeft in je kleintje! Ik heb ook het gevoel dat ik eigenschappen van mijn moeder heb 'gekregen' na haar overlijden, dus er ik geloof daar zeker in! En hij zal zeker waken over die kleine, maar zeer zeker ook over jou, hou je daar aan vast! En pas ook vooral goed op jezelf in deze moeilijke tijd! Xx
@ SANROB: goed te lezen dat het gisteren een mooie crematie is geweest, voor zover je zoiets mooi mag noemen. Geeft een fijn gevoel als er zoveel mensen zijn geweest, zodat je weet dat er mensen zijn die je vader de laatste eer willen bewijzen, een laatste groet komen brengen. Is het niet een beetje te snel om te gaan werken? Zou je niet even tot rust komen? En zeker als je je niet helemaal gezond voelt. Dat van dat je vader in je kleintje zal voortleven, da's een hele mooie gedachte! Nogmaals heel veel sterkte! @ CAROLA: ik heb een tijdje de etos zwanger worden pillen gebruikt, maar ben er mee opgehouden. Het heeft niet mogen baten!
Ik heb ze ook ff gebruikt maar mijn cyclus werd er langer door terwijl hij zo mooi op 27 dagen was dan wil je geen 30-31 dagen. En voelde me er ook niet zo prettig bij. Ik heb ook van heel veel meiden gehoord dat ze ontzettende buikloop kregen, dus niet iedereen reageert er goed op. Maar goed je zou het kunnen proberen... Ik ben er iig mee gestopt.
sorry Carola ze waren voor jou, was laat en wat moe vergeef het me aub elke hond heeft toch een speciaal plaatsje in je hart he @Sanrob mooi toch zo n afscheid, zal weer wennen zijn het leven verder opnemen, sterkte meid! @coto ik heb het geweten dat de placenta vooraan lag door de 3D echo daar kon men het goed zien maar de gyn zal het ook wel weten hoor, @Natas meisje ik vroeg me al af hoe jullie het soms doen ook anderen met twee jonge kindjes, kijk echt naar jullie op hoor, als ze met twee beginnen is het zeker vermoeiend, vraag hulp als je kan en probeer ook even te rusten, want zonder jou lukt het ook niet je kindjes opvangen! sterkte meid, hoop dat het snel beterd daar.... De verboregen reflux is beter en we leggen haar hoger, en gaan vandaag dikkere pap halen en het medicijn helpt wel, heb niet meer geslapen van 4 tot deze morgen eruit papje en heb in de zetel geslapen tot half twaalf Liefs Ritje
@Ritje: nou vooruit, ik vergeef je Nee hoor, grapje; ik vind het al hartstikke lief dat je zoveel moeite gebt gedaan voor me! =D> Je zal wel doodop zijn na zo'n nacht, dus doe maar een beetje rustig aan vandaag! En ja, je hebt gelijk, zo'n hond is echt een beetje een kind hoor, hij is echt onderdeel van het gezin! het is ook zo'n lieverd, ook al staat het ras slecht bekend, da's echt onzin want het zijn onwijze gezinshonden! Nou meis, rustig aan vandaag hè! X Carola
Dames, i got the job! Joepie de poepie! Ze hebbben gepuzzeld en nu krijg ik een jaar contract met uitzicht op vast. Oh, wat ben ik blij na alle sombere berichtjes van de laatste tijd.
@Bebek: Wat een schatje is je hond... Op deze topic is eerder ook al eens geschreven over die Etospillen. Ik wilde ze toen ook gaan halen, maar dat bleek al niet meer nodig te zijn... @Nin0: Beterschap voor je oudste en voor jullie allemaal een goede nachtrust gewenst... @SanRob: Wat fijn dat het adscheid van je vader zo mooi was. Het is inderdaad raar om te beseffen dat de wereld door draait, terwijl hij voor jou juist lijkt stil te staan... @Smoeltje: Gefeliciteerd met de baan!
@ SMOELTJE: helemaal geweldig, eindelijk weer eens een lichtpuntje: van harte met je nieuwe baan en hopelijk is het daar hartstikke gezellig! Veel succes! @ CAROLA: oh, dat was jouw hond. Wat een lieverd! Mijn schoonouders zweren ook bij rotweilers en die van hun zijn ook helemaal geweldig geweest altijd.
Graag gedaan Carola, je rotweiler is een lieverd, ach ik richt honden af en gezonde honden in het hoofd is niet meestel het probleem en ook soms niet het ras, gewoon opvoeden en de verandwoordelijkheid van de eigenaar naar de hond toe, en met kids, ik laat de honden niet er alleen mee, of ik ben erbij, moest wel lachen zondag we zaten buiten bij het goede weer en men schoonbroer nam de klaine op de schoot en ze hulde even toen stond mijn duitse herder wel op recht tegen het poordje en hield het in het oog ter bescherming! vond het grappig! van doe haar niets want ik spring erover en dan sta ik wel bij je he! ze liet haar ongerustheid merken.... Het is een lieve mooie rotweiler vind ik Carola! je mag er fier op zijn! @smoeltje wat ben ik ontzettend blij voor je , zo zie je maar he een nieuw begin voor jou! fantastisch gewoon! Dank je dat je me lief vind, Carola ben ik ook al ben ik soms een echt leeuwke ook hier fotos van mijn dochtertje nog maar een paar hoor, http://be.fotoalbum.eu/Ritje/a140200/slideshow Liefs Ritje
Nee joh, je bent gewoon iemand die haar hersens gebruikt. Er zit een kruidje in dat zou kunnen helpen bij het reguleren van een onregelmatige cyclus. Verder een heleboel vitamines en mineralen die vaak ook in de andere 'vrouwen/zwanger-wens' multivitaminen zitten; Dure gravitamon, goedkope kruidvat... Een homeopaat schrijft hetzelfde kruid ook voor, maar dan in een veel hogere dosis dan in de pil zit van de Etos. (er zitten aan ieder kruid ook bijwerkingen, een arts weet dan wat hij wel of niet voorschrijft) Net als alle pillen kunnen ze een positief effect hebben als je er in geloofd. Maar echt snel zwanger wordt je er niet van, HELAAS. Net als Ellen werd mijn cyclus korter toen ik ze een maandje of 2 geslikt had. En daar zat ik ook niet op te wachten. Dit kan ook heel goed aan wat anders gelegen hebben hoor, ik had net daarvoor een curettage gehad. Sanrob, Fijn dat de dienst mooi was. Ik hoop dat je nog heel lang je vader dicht bij je mag voelen en dicht bij jullie BINK (stoere naam trouwens!) Wat dacht je ervan om maandag pas weer te gaan werken? Smoelje, Top joh! Een nieuwe baan, de positieve vibes daaruit zullen vast goede ontwikkelingen bespoedigen. Nino, Balen dat het je zo sloopt nu. Maar wel begrijpelijk... Sterkte ermee!
@Ritje: Ik heb genoten van je foto's! Ik moet dringend eens tijd vrijmaken om de site van Jasmijn om te zetten in een 'dubbele' site en foto's van Emma te plaatsen. Je kunt wel merken dat je met één kind meer tijd overhoudt dan met twee...
Bedankt Lola maar ik heb er ook geen tijd voor gehad zo tussen in en ventje is thuis anders geraken ze er niet op! en ben nu de beste aan het verzamelen voor dvd voor schoonfamilie en ons elke maand appart of in powerpoints! weet nog niet ik zeg het nogmaals ik doe mijn petje af voor twee kleintjes na elkaar voor de moeders! liefs Ritje
Ah Benthe....... Anna, bij 19 weken moest ik me ook nog concentreren om de baby goed te voelen. Even rustig op de bank zitten, aandacht erbij, en zoals je schrijft wat druk op je buik helpt ook. Zalig gevoel hè, en ook voor Coto! Nino, hou je taai en beterschap voor je oudste. Diaantje, met Chris z'n oog zijn (nog) geen veranderingen. Met het kleine prinsesje gaat het uitstekend! SanRob, fijn dat het afscheid van je vader zo mooi is verlopen. Wat kan dat dan belangrijk zijn hè, de aanwezigheid van al die mensen. Bebek, die Etos zwanger worden pil is 'gewoon' een vitaminepil met nog wat erbij wat gunstig zou kunnen zijn voor een zwangerschap. Ik heb 'm toevallig wel geslikt maar ik denk niet dat ik daardoor zwanger ben geraakt hoor. Leuke hond heb je! Smoeltje, gefeliciteerd met je baan!
Hoihoi, bedankt voor jullie reactis, ik ga ze morgen allemaal beantwoorden! Maar voor nu is er werk aan de winkel voor manlief en mij! \/ Fijne avond allemaal en tot morgen, dan reageer ik uitgebreid!
klussen bebek doen meid! dat de pannen van het dak vliegen! wil je dolgraag in het roze zien se Liefs Ritje