Ritje de dikkere pap doe het niet, Sterre heeft ook verborgen reflux en hebben van het weekend dikkere papa gehad een ware nachtmerrie. Een andere kinderarts rade zelfs de eerste pap terug te gebruiken en dat doen we nu.
Smoeltje gefeliciteerd met je nieuwe baan top man goed begin. @carola ik gebruik pure mama van vsm het zijn gewoon extra vitamines die er voor zorgen dat je gezond zwanger wordt of een gezonde zwangerschap hebt er zit ook foliumzuur in en ik ben nog steeds niet zwanger ik slik ze nu bijna 2 maanden.
hey Zico, wel we gaan zien we hebben ze net gehaald morgen weten we het , hoop dat de nachtmerrie niet herbegint, begon nu te beteren..... Goed dat je het verteld thanks we geven nu ook Gaviscon bij twee keer een half ml geeft een filmke op het maagje en dan verteerd dit beter is in munt en anijs te verkrijgen en dit helpt! tip van de vroedvrouw Ritje
Hey meiden, thnx voor de felicitaties. Ben echt heel erg blij met deze nieuwe kans. Moet nog wel zien hoe het moet met zwanger raken enzo, maar dat ze ik dan tegen die tijd Ellen, wat, wat voor lekkers moet ik erbij nemen? Ik heb nu een koffiebroodje op ( na het warm eten) is dat ook goed?
Smoeltje, Gewoon lekker doorgaan met zwanger worden hoor! Er zijn belangrijke dingen en BELANGRIJKE DINGEN koffiebroodje mmmmjm Goh! Moet/mag nog minder dan 150 dagen. Gaat ook snel Er zijn er al een ruime 100 voorbij.
@ Smoeltje Gefeliciteerd met je nieuwe baan....s6 @ Ritje Een trotse zus zo te zien.... groetjes Anja
Nin0, wat sneu voor je oudste zoon dat hij ziek is. Hopelijk knapt hij snel weer op! Ik kan me goed voorstellen dat je even een dagje thuis bent gebleven, dat kan je inderdaad even flink slopen. Coto, heel verstandig inderdaad om na de VP nog een dagje thuis te blijven. Bij m'n eerste VP werd me ook 2 dagen rust geadviseerd, bij deze alleen op de dag zelf, maar ik heb zelf wel 2 dagen aangehouden. En inderdaad, voor je baas geen centje pijn ivm zwangerschapsgerelateerd verzuim. En als ik je echo zo zie, heb je denk ik geen voorliggende placenta. Ben benieuwd wat ze bij de VP daarvan zeggen. SanRob, fijn dat het afscheid van je vader zo mooi is geweest. Het klinkt misschien gek, maar daar zul je op den duur toch een mooie herinnering aan hebben. Dat heb ik zelf tenminste wel zo gevoeld met het afscheid van m'n moeder. Ik hoop dat je eerste werkdag je is meegevallen. Carola, ik heb zelf geen ervaring met de Etos pillen. Heb zelf gewoon eigen merk foliumzuur van de apotheek gebruikt en was zelf steeds erg snel weer zwanger. Smoeltje, geweldig meid. Van harte gefeliciteerd. En nog met uitzicht op vast ook. Helemaal goed. Anna, voor jou gaat het ook al weer de goede kant op. Nog een weekje en dan zit je op de officiële helft van je zwangerschap. Ritje, leuke foto van je dochters! Moby, het is inderdaad al weer even geleden dat we van je hebben gehoord. Alles OK? Of krijgen we eerdaags babynieuws? Met 2 kleintjes kan het inderdaad soms even pittig zijn, maar het is wel leuk.
NOD 12-10 Sandra1967 19-10 Veronika 21-10 2xmama 22-10 Ellenk 29-10 Bebek/Carola 31-10 Giegel 14-11 Benthe AFSPRAKEN 13-10 Anna VK 20-10 Diana controle gyn 20-10 Giegel gyn (uitslag bloedonderzoek) 27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo! 04-11 Diana 16w meting 10-11 Diana pretecho en controle gyn 02-12 Diana 20w meting en screeningsecho BEVALDATA 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke
Smoeltje: gefeliciteerd met je baan Anna: koffiebroodjes, mmmm, jeetje als ik nog denk wat ik allemaal heb gegeten en hoe, pakken ijs, en hoe ik komkommers wegwerkte, gewoon in twee stukken door midden knakken en in 3 minuten wegwerken. Ik vind het nu al niet meer lekker. Mijn kilo's schieten niet op hoor. Ik blijf een beetje hangen, maar ben niet echt dik, wel bijna 7 kilo zwaarder dan eerst, maar ik was altijd 63 kilo bij 1.72 meter. Nu net boven de 70 en aan het eind van de zwangerschap 83 geloof ik. Ik zie het nu nog als een vetreserve voor de borstvoeding en het vergt af en toe best wat energie. Jules was maar 1x wakker vannacht. Wel om half 3, maar daarna om half 8, dus beter dan de drie dagen ervoor. Ik heb gelezen dat het regeldagen kunnen zijn en bij een virus kan de baby ook regelen en aangezien broerlief ziek was/nog een beetje is en ik ook kwakkelig is het niet zo gek. Gelukkig gaat het vandaag weer beter. En het wordt tijd voor nieuw roze, wie o wie? Tsja tijd voor creatief is er niet echt nu, ik heb wel 1000 ideeen, maar uiteindelijk komt het er niet van. Ik had overigens de eerste keer achterliggende placenta en de laatste keer een voorliggende. Het klopt dat je je kleintje dan minder voelt, maar uiteindelijk voel je het wel. Bij beiden voelde ik beweging bij 15 a 16 weken.
@ RITJE: hey meissie, geweldig die foto's! En wat lief dat jullie hond een beschermend oogje ophoudt als de kleine huilt! @ ANJA: wauw, nog maar 4 weken, het wordt nu echt aftellen geblazen. Vast sterkte met de laatste loodjes! @ NINO: fijn dat het al iets beter gaat met het kleine prinsje. @ INEZ: boek je al resultaten met de WII? Ben heel benieuwd!
@Inez: heb inderdaad al effe niets gepost;voel me op het moment niet echt geweldig. Ligt bijna hele nachten wakker en heb regelmatig last van hartkloppingen......heeeel vervelend allemaal. Heb extra stress door het werk van mijn man....hebben nog veel geld tegoed van iemand die naar mijn mening zelf in de shit zit ofzo en dat werkt niet echt bemoedigend nu ik op het einde loop.....Probeer mijn slaap 's middags wat in te halen maar ook dat lukt niet altijd.. Nou ja, hopen dat de baby gauw komt maar als ik denk dat dat nog wel eens enkele weken kan duren raak ik wel een beetje in paniek!
@ MOBY: wauw, nog maar 3 weken. Hoop dat je toch nog aan rust toekomt. Heel veel sterkte met de laatste loodjes!
@Moby: Meid, hoe herkenbaar...! Ik lag ook hele nachten wakker (ruim twee maanden aan één stuk) en voor de gynaecoloog reden genoeg om me in te leiden. Ik moest er ook niet aan denken dat Emma twee weken langer als 'afgesproken' zou blijven zitten. Bespreek het met je verloskundige, misschien kunnen ze in jouw geval de natuur ook een handje helpen...
Hoi meiden, daar ben ik weer even! @Smoeltje: gefeliciteerd met je nieuwe baan! @Ritje: mooie foto van je twee dochters! Enne, die dakpannen zit wel goed hoor, haha! Lief is dat he, dat zo'n hond meteen een beschermende houding aanneemt als hij denkt dat Silke pijn heeft! Het zijn zulke geweldige gezinsleden! @Moby: de laatste loodjes meid! Ik hoop dat je in ieder geval gauw weer goed kan slapen, want je hebt je rust hard nodig nu! Sterkte meis! @Annna: wat gaat dat snel he! Geniet er nog maar even van, voor je het weet is het zover! Maar ja, dan begint natuurlijk helemaal een mooie tijd! En allemaal bedankt voor jullie reacties omtrent de zwangerschapspillen! Ik ben idd iemand die overal over nadenkt, maar door jullie tips kan ik er met een ander gevoel aan beginnen: niet met het idee om snel zwanger te raken, maar meer dat mijn lijf gezond is en qua vitaminen ed klaar is voor een eventuele zwangerschap! En dat kan volgens mij ook geen kwaad! Dus ik wacht mijn volgende NOD even af en als het dan niet raak is ga ik toch maar aan die pillen denk ik...baat het niet, het schaadt ook niet!
Ben net bij de vk geweest en alles was oke! De baby is nog niet ingedaald en heb aangegeven dat ik niet hoop tot de 42 weken rond te lopen, zoals het nu gaat. Ze begon over strippen maar daar is het nu te vroeg voor....afwachten dus! Ben gewoon heel verdrietig nu;hebben net te horen gekregen dat het met de vriendin van mijn man's vader aflopende zaak is. Ze heeft al een tijdje kanker maar het gaat inneens heel snel.... Dat samen met het gedoe op mijn man zijn werk en hoe ik me voel wordt me een beetje te veel! Mijn kinderen hebben vakantie en zitten al een hele week met een huilende moeder opgescheept;heb beloofd ze vanavond mee te nemen naar de Mac. Dit zou zo'n spannende tijd moeten zijn maar ik voel me alleen maar rot en verdrietig... Gelukkig komen mijn ouders volgende week uit het buitenland bij ons logeren....die heb ik ook al een jaar niet gezien dus heb er nu enorm behoefte aan! Sorry voor het geklaag maar kan effe nergens anders mijn verhaal kwijt........