35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ MOBY: jeetje meis, jij zit nu in een superemotionele achtbaan :( . Je hoeft natuurlijk geen sorry te zeggen, we zijn er hier toch voor elkaar in goede en in slecht tijden?! Wat een verdriet :cry: . Maar probeer toch een beetje aan je beebje te denken! Hoop dat je met de kids een gezellige avond bij de Mac zal hebben en dat je ouders je de volgende week tot steun kunnen zijn. Heel veel sterkte!

2. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Moby, meid het zit even niet mee, kan me indenken dat je je rot voelt en emotioneel. Goed toch juist dat je het hier van je afschrijft.

Hier alles nog okee. NOD nadert, ben toch een beetje zenuwachtig en denk hele vage lichte streepjes te zien op testjes (ja tuurlijk, toch weer lekker vroeg testen, nb terwijl we mijn ei hebben overgeslagen). Daarnaast nog steeds druk met huis en hypotheek (het is nog steeds niet rond, wat een GEDOE!) en leuke sollicitatiegesprekken.

Het lukt niet om alles bij te lezen, sorry dames, ik lees wel regelmatig een paar pagina's maar het lukt me niet om echt zinnig te reageren ofzo...probeer wel af en toe iets te laten horen.

Diaantje, hoe is het met jou? Ik zag je reactie op mij nog wel, lief!

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo,
    @Inez : wat goed dat je mijn placenta op mijn echo kan zien ? Ik zie alleen maar vlekken...
    @Moby : Jee wat een tijd moet dat zijn voor jou. Verdietig, spannend alles tegelijk. Maar inderdaad kan je alles kwijt hoor hier, sterkte ermee.
    @Veronika : het klinkt toch wel weer spannend ! Hoor je vaak hoor,, hoe minder ermee bezig hoe meer kans lijkt het wel....we hopen mee met je...
    Verder niks bijzonders hier....Bijna weekend en daarna echo waaaah. Maar eerst zaterdag lekker bij vrienden langs, zondag (stief)zoon bij tante in vakantie huisje brengen en maandag dan weer terug en om 15:15 is het dan zover.
    Waarschijnlijk ben ik er maandag avond weer....doei

4. @Moby: Strippen ging helaas bij mij niet, vandaar dat de verloskundige mij doorstuurde naar de gynaecoloog. Ik hoop dat het bij jou wel kan.
    Dikke knuffel van mij voor de laatste loodjes...

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Sterre begint al kuren te krijgen zeg.

Als ze aandacht wil en ben niet snel genoeg of de kids dan begint ze gewoon te kuchen.
    Zo klein en al streken hebben :)

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Moby, Wat een narigheid allemaal :( Mag je best even bij ons uithuilen hoor! Hoef je je niet te excuseren. Beter dan in de Mac. Wel ontzettend fijn dat je ouders komen. Dat zal je vast goed doen. Hoe lang blijven ze? Een lange tijd, gaan ze blijven tot je kindje er is?
    Hopelijk duurt dat niet al te lang meer. Weet je hoe lang een kindje erover kan doen om in te dalen? Durut dat enkele dagen of kan dat ook in een paar uur?

Veronika, Hoe vaag zijn je streepjes? Dat is wel positief hoor! Maar ook nog wel weer vroeg...
    Ik hoop voor je mee! Spannend!

Hee lola, Ik dacht ik ga nog eens foto's bij je kijken maar ik kreeg dit bericht;

Het album welke u probeert te zoeken bestaat niet...
    Klik hier om terug te gaan naar onze hoofdpagina
    waar u een zoekfuctie vindt...

Zijn jullie zelf aan het werk, of is er iets mis?

Diana, ik heb je al een tijd gemist. Ik hoop wel dat alles nog goed is met je/jullie.

Volgende week gaan we kijken bij een vriendin die haar zolder heeft opgeruimd, ze heeft in elk geval nog een box en wagen een bedje.
    Zelf vind ik de Stokke eigenlijk wel heel leuk. Nog nooit getest ofzo hoor!
    Die zijn wel loeiduur, dus maar eens rondkijken en serieuze proefritjes gaan maken.

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Moby: het is wel een hoop wat je op je bordje krijgt! Ik kan me voorstellen dat je even overloopt! Gelukkig heb je ons om tegen aan te praten, misschien helpt dat een beetje! Ik hoop dat het snel wat rustiger voor je wordt meis!

@Zico: geweldig: zo klein en dan al zo'n eigen willetje! Ik kan dat wel waarderen! Haha, dat wordt nog wat als ze gaat kletsen straks! :)

@ Veronika: vervelend dat het nog steeds niet rond is met je huisje, maar wel positief dat je een aantal leuke sollicitatiegesprekken hebt gehad! Wie weet wat er voor moois uitkomt! Spannend die testjes, ik ga heel hard voor je duimen!

8. Ik ben gisteravond inderdaad met het album bezig geweest. Ik heb de eerste foto's geplaatst en Emma toegevoegd. Ik heb daarom de naam van de site veranderd in: www.jasmijnenemma.beebiesite.nl
    Het was alleen gisteren al zo laat dat ik dat nog niet verder heb gecommuniceerd... :oops:

Bij een tweede of volgend kindje komt het zelfs geregeld voor dat de baby pas indaalt tijdens de bevalling...

9. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Bedankt meiden voor de lieve woorden, doet me goed!

@Anna: dat indalen kan,als je al eerder bevallen bent soms pas tijdens de bevalling gebeuren dus je kan er eigenlijk niet veel van zeggen....
    Mijn ouders komen zowiezo voor 4 weken en misschien blijft mijn moeder nog wat langer!
    Mijn vader is pas met pensioen en dus hebben ze alle tijd!
    Hoop dus dat de baby op tijd komt; mijn vader is namelijk kinderarts en wil heel graag bij de bevalling zijn.
    Ben benieuwd!

10. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Lola: leuk de foto;s op de babysite;viel me op dat je hetzelfde bed hebben als wij!
    Wij hebben het gisteren omhoog gezet op kratjes, maar lig nu wel echt hoog....
    Hoe hadden jullie dit opgelost?

11. veronika

Zico, hihi, zo'n kleine dappere donder!

Moby, wat fijn dat je ouders er even zullen zijn! En jij, en ook Anja, het schiet echt al heel erg op he, bij jullie! Wat fijn en spannend, krijgen we weer een klein geboortegolfje hier ;)

Allemaal: echt onzin hoor, ze zijn echt onzichtbaar! Ik zie ze voor het raam als ik het stickje in het licht heen en weer beweeg misschien een beetje. Haha ik maak mijzelf gek, er is misschien echt wel helemaal NIKS te zien. Ik zal gewoon rustig moeten afwachten, en wellicht gewoon zondag weer die ellendige :evil: :evil: om de klok op gelijk te zetten...

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

hihihi Veronika.... ik ken het ;) ;)
    spannend :)

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik moet nog 5 dagen pfffffffffffffffff

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    oei, 2 meiden hier in spanning!
    Ik hoop op dubbel roze hoor! Maar sterkte nu met de tijd tot NOD/

Lola,
    Ik ga dan maar even kijken op de nieuwe site.

Goh! Inez en Moby, wat een weetje. Je kunt er dus nog helemaal niets van zeggen Moby. Ik hoop maar dat het kindje snel komt. Maar laat eerst je ouders maar komen! Leuk hoor! Hebben ze wel lekker logeerruimte, zit je elkaar niet te dicht op de lip?

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Moby,

Kop op meis....

veel plezier bij de het gebouw met de M

16. veronika

Tja en we hadden notabene mijn eitje overgeslagen. Dus het slaat echt alles als ik zwanger zou zijn... :cry:

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Inderdaad!

18. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @moby we zijn een luisterend oor en oog schrijf lekker van je af meid.Ik snap het helemaal......

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Coto, helemaal zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij zie ik hem niet voor liggen. Het ziet er in ieder geval anders uit dan mijn echo's waar je hem duidelijk kon zien.

Lieve Moby, meid allereerst een dikke knuf, want die heb je nu even nodig. Het zit je allemaal even niet mee, met je man's werk, de ziekte van de vriendin van je schoonvader. Ook nog eens slecht slapen, het is niet zo gek dat je nu in een emotionele achtbaan zit. Je hormonen werken nu ook niet echt mee. Ik hoop van harte dat je snel weer in een wat rustiger vaarwater komt en dat je ondertussen toch nog een momentje kunt vinden om lekker te genieten van de kleine uk in je buik.
    En Moby, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor, schrijf lekker van je af, het maakt je problemen niet kleiner, maar het lucht wel even op dat je het ergens kwijt kunt.
    Maar gelukkig wel een lichtpuntje, want volgende week komen je ouders. Blijven ze lang genoeg om je bevalling mee te maken?

Oooh Veronika, vage streepjes op je test? SPANNEND! Wanneer ga je weer testen?

Ellen, nog 5 dagen. Spannend weer. Ik hoop op roze nieuws!

Diaantje, het trainen met de WII gaat prima, iedere dag ben ik er zeker wel een uur mee aan de slag. Langer durf ik niet zo goed, omdat ik bang ben dat ik anders te hard van stapel loop en een terugval ga krijgen.
    Ik doe ook voornamelijk de wat rustiger oefeningen, veel balansoefeningen en wat yoga, een beetje steps en ritmeboxen en zo nu en dan eens wat tennissen. Daar val je niet echt hard van af. Maar ik merk wel dat ik een beter uithoudingsvermogen heb gekregen. En daar ben ik al erg blij mee.

20. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ VERONIKA: hier alles z'n gangetje, niks bijzonders eigenlijk. Bij jou begint het nu spannend te worden. Ik hoop dat de pendel uitkomt. Wie heeft bij jou gependeld dat jij zelfs je bevallingsdatum erbij hebt? Klinkt goed, die leuke sollicitatiegesprekken :D .

@ COTO: je hebt in ieder geval wat afleiding in het weekend. En dan...spannend..ik ga voor je duimen, komt goed!

@ ZICO: zo, jouw kleine dame weet het al vroeg te brengen, die aandacht trekken. Jong geleerd is oud gedaan... ;)

@ ANNA: alweer een stapje verder: op zoek naar de grote babyspullen. Leuk hoor! En idd, ik mis m'n naamgenootje ook. DIANA, waar ben je?

@ LOLA: ik ga zo eens de nieuwe site bekijken, ben reuzebenieuwd!

Deel Deze Pagina