35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Moby gecondoleerd.

Coto gefeliciteerd met je mijlpaal.
    Ik weet nog goed dat ik vorig jaar met 15 weken en 5 dgn het bericht kreeg dat het hartje gestopt was. Dus bij mij is dat de magische grens ;) En daar ben je nu officieel over heen! :) :) :)

Ik heb hoofdpijn en slaap dus ga zo lekker naar mijn huisje toe en lekker vroeg naar bedje . pfff.

Wellicht tot later vanaaf.
    dedoei

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ellen verzorg je zelf meid ik hoop dat je hoofpijn snel overwaait!
    en dat je toch nog een leuk weekend krijgt!
    liefs Ritje

3. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Moby meid jemig dat is toch snel gegaan zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor je schoonvader en je kinderen, ze zal wel gemist worden.

4. Deze dag begon met een bezoekje aan het consultatiebureau. De kinderarts was erg tevreden over Emma. Ze is goed gegroeid en weegt nu 4345 gram bij een lengte van 54 centimeter. Ze is dus maar liefst 1180 gram aangekomen in een maand!

Ook de kinderarts vindt dat Emma nog steeds wat onrustig is en raadde ons aan om voorlopig zeker nog door te gaan met inbakeren, vooral omdat Emma het erg prettig lijkt te vinden.

Er is ook nog even naar Emma's sleutelbeentje gekeken en er zit nu een bobbeltje in plaats van een kuiltje. Dat wijst er dus op dat het sleutelbeentje inderdaad gebroken is geweest...

@Veronika: Ik blijf ook duimen hoor... :D

@Moby: Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvaders vriendin...

@Anja: Héérlijk... bijna verlof! Geniet ervan...

5. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Lola,
    mens dan is het gebroken nu al!
    brrr geneest het en kan men er iets aan doen?

verder is ze heel goed gegroeit!
    amaai
    ons is nu in 2 weken 3,600kilo en nu is het maandag weer zien he
    maar ze gaat de goeie kant uit die van jou!
    hou ons op de hoogte van da knobbeltje.

Dat inbakeren kan dat lang?
    denk toch misschien een paar maand of de eerste maanden!
    t is een goei boeleke geworden he

Liefs Ritje

6. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Moby, sterkte met alle sores en stress. Ik vind het ontzettend rot voor dat je je tijdens deze laatste loodjes zo naar voelt.
    Gecondoleerd met het verlies van de vriendin van je schoonvader, veel sterkte voor iedereen en een hele dikke knuf voor jou.

Coto, veel plezier maandag.

Anja, geniet van je verlof meid, heerlijk!

Lola, wat fijn dat alles zo goed gaat met Emma. En ah gosh, heeft ze een gebroken sleutelbeetje gehad?

Ritje, inbakeren kan je tot aan 6 maanden. Maar als je merkt dat je kindje zich ingebakerd en al op de buik zou kunnen gaan draaien moet je ook stoppen.

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, Emma is lekker gegroeid zeg. En toch een gebroken sleutelbeentje. Wat sneu. Ik meen me te herinneren dat zoiets bij die kleintjes vanzelf zou moeten helen?

Anja, ik dacht dat een verloskundige altijd standaard zo rond de 36 weken vroeg wat de wensen zijn voor en rondom de bevalling.

SanRob, hoe is het nu met jou? Ik hoop dat het nog een beetje ging met werken, maar kan me ook goed voorstellen als het vies is tegengevallen.

8. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    hoi moby,

Sterkte met het verlies...gecondoleerd

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    bedankt Natas,
    is fijn dit hier allemaal te vernemen!

Ik hoop dat het met Emma goed gaat ook dat
    gerboken sleutelbeentje!
    liefs Ritje

10. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Inez

Ik weet het niet meer..... het is bij mij al 11 jaar geleden, dat zo'n vraag gesteld is.
    Maar het zal wel standaard zijn.

Zo ik heb verlof.... kreeg nog wel vragen van klanten hoelang ik nog moest vanavond... het leek wel of ze het wisten dat het mijn laatste werkdag zou zijn.

groetjes Anja

11. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Moby

Gecondoleerd....sterkte meis.....

digiknuf Anja

12. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Goeiemorgen
    Ik heb een buikfoto 16 weken geplaatst....ik ben nu toch wel echt zwanger!
    Ga lekker naar prenatal vandaag nog meer positiekleding kopen hihi

13. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ok man wilde ook op de foto met "zwangere buik" hihi met moeite wint hij het nog net!
    Wacht maar! :p
    Ik win straks :) van hem!

14. Voor zover we weten heeft Emma - gelukkig! - geen last gehad van het breukje. Het bobbeltje (vers kraakbeen) dat er nu op zit verdwijnt ook weer in een paar maanden en dan is het net alsof het nooit gebroken is geweest.

@Ritje: Inbakeren moet je vanaf 4 maanden gaan afbouwen, een kindje ouder dan 6 maanden mag namelijk niet meer ingebakerd worden...

@Coto: Hi hi... je man en jij zijn zo te zien precies even lang zwanger... :) ;) :) !

Nog even spammen...

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Och wat een lief plaatje en wat een schatje is Jasmijn ook....

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Coto: hoe kan ik die foto's zien? Digibeet me heeft weer geen idee waar ze moet zoeken :)

@Lola: zulke spam mag je vaker plaatsen hoor! ;) Wat een mooie foto en wat een plaatjes!

Ik ben vandaag niet zo actief, ben al paar dagen beetje 'bleh', futloos enzo, last van mn benen, gewoon niet in mn hummetje! Dus even niet zo actief op het forum, sorry! Ik wens jullie wel allemaal een fijn weekend!

17. Klik op de button 'album' onderaan het berichtje van Coto...

18. Hè hè... ik heb eindelijke de site van de dames helemaal bijgewerkt! Dank je wel Annna, jij gaf me het steuntje in de rug dat ik nodig had.

Het is namelijk leuk maar ook veel werk en met twee ukkies in huis is er eigenlijk altijd wel iets dat een hogere prioriteit heeft... ;)

19. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    druk druk druk hier, morgen doop en babyborrel... man is werken en ik ben tussen pappauze de spullen klaar aan het zetten.
    pfffffffffffffffffff.

Met onze kleine meid gaat het goed, ze weegt nu 2.840kg. Nog even en dan is het 3 kg.... we kijken er zo naar uit. :oops:
    Sterre is ook veel wakker en daar geniet ik ook wel van, zo kan je ze lekker knuffelen, enkel ze heeft precies een verkoudheidje onder de kniezen.
    Moet 24 ste naar kinderarts en zal het dan eens laten nakijken.

20. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    nieuwe foto's van sterre

Share This Page