Hallo, Zo ik heb de prenatal leeggekocht! Jurkje + legging, rokje + truitje+vestje, broek + truitje en nog een trui en 3 handige lange mouwen t-shirts Wel gaaf en 15% korting op alles! O ook maar even goeie laarzen mmmmm heerlijk hoor. Net even lekker geslapen en straks op bezoek bij vrienden....
@Zico het gaat goed met Zico fijn en morgen een fijne maar oh wee drukke dag! maak er iets speciaals van! mooie fotos Lola wat een mooi plaatje van jou twee mooie leuke meiden! fantastisch! ze zijn beiden even mooi zou niet weten welke het mooist is Coto wel fijn he nu ben je wat op je gemak en de grens over voor toch safe te zijn, en ga maar leuk je ding doen, laat de kleding ok maar eens zien op foto, proficiat met je 15 weken, yep je ventje zen buikje is nog even iets dikker maar dat haal je wel in hoor! fijne avond Ritje
@anja en nu genieten van je verlof lekker uitrusten voor de baby komt @coto500 leuk hoor die foto,s mooi buikje enne je man die zou hard z,n best moeten doen als hij jou wil inhalen hahahahah En lekker geshopt leuk al die kleine mini kleertjes @lola wat een schattige foto van je meisjes smeltsmelt @zico gaat super met sterre zeg groeit als kool heerlijk om te horen en weer prachtige fotos
MOBY: gecondoleerd meid, en heel veel sterkte voor jullie allemaal. Een spanning die je nu inderdaad niet kunt gebruiken. Neem je rust!KNUF. Dames die tegen de NOD aan zitten; SPANNEND, we gaan voor roze. Hier alweer 2 dagen gewerkt, ging prima. Alleen kreeg ik vrijdag tussen de middag koorts. We gewoon doorgewerkt. Het blijft onwerkelijk. We zitten nu bij mn moeder, en blijven hier slapen. Zat net foto's van mn vader te bekijken die in de kamer staan en dan krijg ik het toch moeilijk.Logisch natuurlijk, het is nog maar 1.5 week. Aankomende week vakantie, maandag nog wel 2 klanten die ik heb moeten afzeggen vorige week.Maar mn hele huis moet van onder tot boven gesopt worden. BLEEEHHHHH.
@Zico: Wat een lekkertje is Sterre! 't Is een vrij donker kindje, nietwaar (oogjes en haartjes...)? @Coto: Goed geshopt meid! Kun jij er weer even tegenaan... @SanRob: Natuurlijk is het nu nog moeilijk om naar de foto's van je vader te kijken. Nu overheerst nog het gevoel van verdriet om je vader, later zal het warme gevoel (door de leuke herinneringen aan je vader) de boventoon gaan voeren...
haartjes zijn donker blond en blauwe ogen, eerst dacht ik dat ze bruine zou krijgen maar ze gaat denk mijn kleur krijgen, blauw grijze
oke vraagje waneer staat het kleur weer vast van de oogjes was dat op 6 weken? weet het niet goed meer is zo lang geleden, en mijn oudste heeft alle kleuren gehad, tot ze donkerbruin waren bijna zwart! wel heel mooi, ik heb blauw grijs mijn vrind de papa blauw, nu zijn Silke haar blauw, das normaal, vraag me af wanneer ze de originele kleur krijgen? Ritje
NOD 12-10 Sandra1967 21-10 2xmama 22-10 Ellenk 29-10 Bebek/Carola 31-10 Giegel 14-11 Benthe + Veronika AFSPRAKEN 13-10 Anna VK 20-10 Diana controle gyn 20-10 Giegel gyn (uitslag bloedonderzoek) 27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo! 04-11 Diana 16w meting 10-11 Diana pretecho en controle gyn 02-12 Diana 20w meting en screeningsecho BEVALDATA 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke Helaas zijn bij mij de duivels gisteren al gearriveerd. Das twee dagen te vroeg... heb ik nog niet eerder meegemaakt sinds ik het in de gaten houd. Ik heb wel het gevoel dat er hier iets "gerommeld" heeft deze keer, het was toch anders dan anders en ik voel me ook raar. De testjes waren na de twee dagen met de hele lichte streepjes ook weer spierwit. Afijn, op naar de volgende maand! O nee, we gingen mijn eitje 2x overslaan....
@Veronika: @Ritje: Bij Jasmijn heeft het ook lang geduurd voordat we zeker wisten dat ze bruine ogen ging krijgen. En toen veranderden ze nog van lichtbruin naar heel donkerbruin...
Veronika, ach wat jammer, die schijnen het maar niet te willen begrijpen. Nl. dat ze nu gewoon eens een tijdje weg moeten blijven. SanRob, da's niet zo gek hoor, dat je nog er vreselijke moeite mee hebt om de foto's van je vader te bekijken. Nadat mijn moeder overleed heeft het jaren geduurd voor ik er naar een foto van haar kon kijken zonder in tranen uit te barsten. Wel lekker dat je nu vakantie hebt. Maar ga je niet te hard te keer met poetsen? Gun jezelf ook een beetje rust meid, het is zo hectisch voor je geweest de laatste weken. Lola, mooi hoor, je bijgewerkte site! Coto, geweldig hoor, die foto's van je meezwangerende man! Ben benieuwd of hij dat nog een paar maanden mee volhoudt, maar ik ga toch voor jouw winst! Ritje, ik dacht dat je pas met een half jaar met zekerheid kon zeggen welke kleur ogen je kindje krijgt. Zico, drukke dag vandaag. Veel plezier vandaag!
Sanrob, Fijn dat het wel redelijk ging op je werk. Fijn dat jullie bij je moeder zijn gaan logeren. Samen verwerkt vaak toch wel heel prettig. Ik denk ook dat je nog wel heel lang "last" zult hebben van tranen wanneer je aan je vader herinnerd wordt. Dat zal helaas ook bij de mooie momenten van jullie kindje straks wel gebeuren. Maar zo is hij er dan toch wel bij ook straks! Mooie buikfoto's van Coto, mooie kindertjes van Lola en Zico! Veronika, Jammer dat de duivels er zijn. Waarom zouden jullie 2 rondes overslaan? Gaan jullie dat nog echt doen? Vraagje voor de dames met kleintjes. Welke wagen hebben jullie destijds aangeschaft en wat zijn de grote voordelen (en kleine nadelen ervan) snel en handig nklappen, wendbaarheid, strand of boswandelingen, hoeveelheid wielen. Ik wordt helemaal gek als ik denk aan 'kinderwagenland' en zou echt niet weten waar te beginnnen bij een selectie. Ik baal een beetje, ik kom net een bon tegen van miss Etam voor 15% korting, (had ik ooit in een blijde doos gekregen, die 2 maanden na mijn miskraam kwam, maar alles is toen direct de kast ingegaan) Vorige week heb ik daar voor een ruime 100 euro gekocht. Maar een mooie reden om nog maar eens weer kleren te kopen. Coto, waar had jij de 15% korting van Prenatal vandaan? Ik ben alleen bij Prenatal op de Coolsingel geweest, daar stond alle positiemode achteruitgestopt op een klein en donker oppervlak. Absoluut niet inspirerend. Vida Vita in Rotterdam was om onduidelijke reden tijdelijk gesloten... Ik zit trouwens heerlijk met mijn laptopje op schoot en een heerlijk bewegende schoot vol hele duidelijke kleine schopjes en stootjes. (aerobic uurtje daarbinnen lijkt het! Ik ben helemaal happy
Lieve meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve woorden! Heb vannacht eindelijk weer een keer goed geslapen en dat scheelt meteen een hele hoop. Dinsdagochtend de crematie en dan wil ik echt weer een beetje rust in mijn hoofd....en dan woensdag komen mijn ouders! Ga ik me nog even lekker laten verwennen! En dan mag ons beebje komen....ben er echt helemaal klaar voor! Allemaal een fijne zondag toegewenst xxx Moby
@Annna: Ik heb een Bugaboo Cameleon en ben daar erg tevreden over. Het grote voordeel van deze wagen is de grote wagenbak. Ik hoor sommige ouders klagen dat hun kindje al met 4 maanden niet meer goed in de wagenbak past. De wagenbak van de Bugaboo is 90 centimeter, dus daar kunnen ze zeker tot 6 maanden in. Daarnaast vind ik deze kinderwagen gewoon erg mooi. Een nadeel? De prijs... ! Op marktplaats zijn deze kinderwagens echter zeer gewild, dus je krijgt er bij verkoop nog een behoorlijk bedrag voor... In Rotterdam zit toch ook een filiaal van Future Maman? Ik heb daar (in Roermond dan... ) veel gekocht deze zwangerschap. Ik ga trouwens binnenkort mijn zwangerschapskleding op marktplaats zetten (de vorige keer was ik het zó kwijt). Dus als er hier iemand interesse heeft? Het betreft voornamelijk kleding van Vida Vita, Mamalicious en Noppies in de maat S/38... @Zico: Gefeliciteerd met de doop van Sterre! Een fijne dag gewenst...
Even een snel berichtje...Het schijnt dat er regelmatig gezegd wordt dat alle kinderen met blauwe ogen geboren worden, maar mijn zusje en ik hebben die fabel uit de wereld geholpen: wij zijn allebei met gitzwarte ogen geboren en ze zijn nog steeds hartstikke donker! Is niet echt een antwoord op je vraag, maar wou het ff kwijt Fijne zondag allemaal!
Haha, weet je dat ik dat ding nooit eerder heb gezien! Is me echt niet opgevallen! lekker suf weer... Maar thnx voor deze tip!