35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    VERONIKA: balen, gggrrrrr.

LOLA; wij hebben ook de Bugaboo Cameleon gekocht; leuk om te lezen dattie jou bevalt. Wij hebben deze gekozen omdattie inderdaad een grotere bak heeft als de anderen, maar vooral ook omdattie het kleinst is als je hem ingeklapt hebt.
    ANNA: ik heb hem ook via marktplaats, maar dan gloednieuw en voor ong 300 euro minder dan in de winkel.

2. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
  3. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    VRAAGJE;iemand nogn tip? We willen nog graag een weekje weg met zn 2tjes. Hetzij naar de zon (wel europa)OF een weekje in een luxe huisje en dan evt wat beauybehandelingen/sauna ofzo. Hoeft niet perese in Nederland. Iemand suggestie waar te kijken?

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, wij hebben de Quinny freestyle met 4 wielen. Wij waren op zoek naar een robuuste wagen waarmee je eventueel ook het bos in kon gaan of op ruw terrein mee kon wandelen en dat hebben we in deze wagen gevonden.

Omdat ik in een bus rij hoefde ik niet te letten op hoe groot of hoe klein een wagen na het inklappen was, de wagen gaat nl. in z'n geheel rechtop achterin de laadruimte. Ik weet dat hij redelijk makkelijk in te klappen is, maar heb het nooit geprobeerd.

Kun je niet met de kassabon en de kortingsbon van MissEtam teruggaan naar de winkel? Ik heb begrepen dat ze daar niet zo heel moeilijk over doen bij MissEtam.

5. veronika

veronika Niet meer actief

Hai allemaal,

Zo, heb vandaag weer eens heerlijk gerend! En ik zit met een rooie kop alweer achter de laptop te forummen haha.

Anna, we slaan mijn eitje over vanwege mijn ontslag en de hypotheek + verbouwing. Ik kan we wel voorstellen dat - nu de hypotheek rond is en het er op banenfront eigenlijk goed uitziet - we toch komend eitje wel gaan benutten. (De eerste keer "overslaan" was eigenlijk afgelopen eitje!). Zeker als een werkgever aangeeft een kinderwens geen bezwaar te vinden.

Ik zou alleen pas 1 maart willen beginnen, en dan zou ik dus al 4 mnd kunnen zijn theoretisch, dat is natuurlijk voor een werkgever toch wel een strop.

Ach we zien wel.

6. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    SMOELTJE: done!

7. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    We hebben wat gevonden op Cyprus, Limassol. Iemand ervaring?

8. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hahaha Coto, ik vind jouw buik mooier :D

Lola, wat een lief kusje van Jasmijn!

Zico, wat een lief popje is Sterre.

Bebek, hou je taai meis.

SanRob, het is nog maar zo kort geleden dat je vader overleden is, dan is de pijn vers. Tijd heelt niet alle wonden helemaal, maar maakt ze gelukkig wel zachter.

Ritje, de oogkleur kan tot wel 6 maanden veranderen.
    Maar als de baby rond de 10 weken hele lichte ogen heeft zullen ze niet donkerbruin worden, en vice versa.

Aaah Veronika, wat ontzettend balen :cry:

Haha Anna, wat een sportief beebje heb jij :)
    Met de kinderwagen (jahaaaa, er gaat een wéreld voor je open!) hebben wij gelet op de grootte voor in mijn auto en op grote wielen voor in het bos. We zijn uitgekomen op een 4-wiel Mutsaerts, ook niet zo idioot duur. Maar ik ga nu toch een draagdoek kopen want in onze modderige drassige polder loopt het niet echt lekker met de hond uitlaten.

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Smoeltje done!

oke ik wist het nier meer, ze zijn nu mooi blauw grijs!
    dan moeten we nog wat afawchten hey gek hoor daar jullie met donkere ogen geboren zijn!
    heb er ook al geweten met tandjes!
    wist je dat?

Fijne avond dames
    Ritje

10. veronika

Ik wilde ooit naar Cyprus, ik geloof vrij vroeg in het voorjaar, en toen viel de te verwachten temperatuur me nog tegen, de verwachting/langjarig gemiddelde voor Malaga was nog hoger! Het is natuurlijk al vrij laat in het jaar, dus ik zou wel even goed controleren of het er wel een beetje warm is rond de tijd dat je wilt gaan, zeker als je echt voor de zon gaat.

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Dat is ook iets om happy van te worden Anna. Probeer ook eens of de kleine je hand gaat volgen. Alyssa deed dat niet, maar Yelina deed dat wel of ging tegen m'n hand aanliggen. Heel lief.

12. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mijn eerste wagenfavoriet is de Stokke, dan kunnen andere wagens alleen nog maar meevallen in prijs! :) Maar de Buggaboo komt ook al aardig in de richting zag ik (al snel even gegoogled).

Grote wielen die ook vooraan kunnen op ruw terrein, kijk, daar kan je wat mee!
    Inklappen is voor mij ook wel belangrijk, hoewel we wel een grotere auto willen kopen, wij moeten de wagen in de kelder kwijt. We wonen nu nog op de 3e en 4e etage.

Lola, Future Maman, die zit hier inderdaad ook, ik zal vd week eens kijken. Weet je dat ik die winkel vd week nog voorbijgelopen ben en er niet eens naar gekeken heb. Zit naast een bruidszaak. Echt van die winkels waar je normaal gesproken nooit wat te zoeken hebt.
    Ik denk dat ik zeker ook een draagdoek wil.

13. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @smoeltje ik heb getekend hoor :D:D

Ahgggggg die duivels :evil: :evil: ook jammer veronika echt :( :(

14. veronika

Hee meiden,
    Hartstikke lief jullie reacties! Weet je, ik ben niet eens zo teleurgesteld, ik vind het juist wel fijn nu te denken/weten dat we dus in elk geval tot bevruchting kunnen komen... Het hele zwanger worden lijkt wel ietsje dichterbij gekomen voor mijn gevoel.

Mama2x en Ellen nu aan de beurt he: sterkte! Voelen jullie iets?

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hoi Veronika

Ik voel hier helemaal niks een beetje krampjes in mn buik 3 dagen geleden steekjes in mn buik baarmoeder
    mn (.)(.) doen wat pijn aan de zijkant en ik heb een puist op m,n kin maar dat zal komen omdat ik veel chocalade gegeten heb de laatste 2 weken.

Blijf hopen maar denk niet dat er iets is vanwege de chocolade en de krampjes en de puist die heb ik meestal als ik ongi moet worden.

nou nog 2 dagen dan weten we meer.

16. veronika

Toch blijft het spannend he mama2x! Sterkte met wachten en ik duim voor je.

(En voor jou ook Ellen!)

17. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Hier dan eindelijk weer een bericht van mij. Het is weer even geleden.

Als eerste SanRob en Moby, gecondoleerd en heel veel sterkte!

Wij hebben afgelopen vrijdag onze afspraak bij de gynocoloog geweest voor een vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Aangezien we er compleet blanko naar toe gingen omdat we er gewoon weg te weinig van weten konden we nog alle kanten op.

Wij hebben besloten om gewoon de nekplooimeting te doen. Mocht deze slecht uitpakken dan gaan we waarschijnlijk voor een vlokken test. Is de test enorm positief dan gaan we voor de vruchtwaterpunctie en dan gaan we weer in beraad of het de snelle of de uitgebreide punctie gaat worden.
    Pff, ons hoofd loopt over van alle info.

Volgende week woensdag hebben we onze 2de echo. Heel heel spannend. Al voelt alles anders dan de vorige keer. Ik zelf ben ook veel rustiger. Ik hoop dat dat positief is en dat we woensdag weer een mooie echo hebben.

@Moby, wat spannend bij jouw! Ik ga heel veel aan je denken meis!

Voor de rest moet ik alles nog even bij lezen.

18. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0

NOD

12-10 Sandra1967
    21-10 2xmama
    22-10 Ellenk
    29-10 Bebek/Carola
    31-10 Giegel
    14-11 Benthe + Veronika

AFSPRAKEN

13-10 Anna VK
    20-10 Diana controle gyn
    20-10 Giegel gyn (uitslag bloedonderzoek)
    27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo!
    29-10 Shiela - 2de echo
    04-11 Diana 16w meting
    04-11 Shiela - nekplooimeting
    10-11 Diana pretecho en controle gyn
    02-12 Diana 20w meting en screeningsecho

BEVALDATA

03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    17-01-2009 Kaat
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goede smorgus

Hoe is het trouwens met Sandra1967?

Hihihi ik heb ook een pukkel op mijn kin ;)
    Maar verder geen kwaaltjes dus denk dat ik woensdag gewoon weer ongi wordt.

Veronika, toen ik hier wist dat ik hier zou gaan werken hebben we ook niet zo goed geklust want ik vond het ook wel vervelend...

20. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Mama2x. Toch blijft het iedere keer weer spannend, of je er nu wel of niet iets van verwacht. Ik duim voor je!

Ellen, ook voor jou wordt natuurlijk nog even stug doorgeduimd!

Shiela, spannend hoor, volgende week 2e echo. Wat fijn dat het allemaal wel anders en beter voelt.
    Ik kan me voorstellen dat je hoofd nu helemaal overloopt van alle info. Het is ook allemaal niet niks, er is zoveel keuze in prenatale onderzoeken. Zoek er maar 'even' dat onderzoek uit wat jou het beste past.

Veronika, het is inderdaad fijn om te denken/weten dat je in ieder geval zwanger kunt worden. Ik kan me goed voorstellen dat het zwanger worden voor je gevoel nu wel dichterbij is gekomen.
    Hoe is het met je sollicitaties? Heb je al een mogelijke nieuwe baan in het vooruitzicht?

Share This Page