35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Shiela: spannend hoor de tweede echo en fijn dat het nu allemaal wat beter aanvoelt!
    Hier inderdaad heel spannend...ben er eigenlijk wel klaar voor dus de baby mag komen!

2. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @Moby, ik las ook ergens iets van jouw over dat je niet meer goed in je vel zit/zat.
    Wel klein beetje grappig, want het is net Ritje zoals je reageerde dus het zal er toch bij horen. hihi.

Maar ik ga erg voor je duimen dat het kindje gauw komt!

@Inez, ja wat je zegt je weet nooit of je het goed doet of dat je er achteraf spijt van hebt. Heel moeilijk maar in elk geval achter onze eerste stap staan wel met 100%.

3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @ellen en mam2X veel succes dames en dat jullie nu al bij de roze mogen gevoegd worden!
    zou heel fijn zijn!
    kunnen we weer vieren :)

@moby ja hoor, het hoort erbij en sommige hebben er meer last van als anderen, en de laatste loodjes kunnen doorwegen en hard zijn!
    met mijn eerste zwangerschap was dit niet zo!
    dus elke kan anders zijn...
    veel sterkte meisje ik hoop dat het ietsje sneller kan voor jou al ist een weekje dat kan geen kwaad he!
    sterkte he, we verheugen ons op je babytje \:D/

@Schiela laat osn vooral ook iets weten van je tweede cho zal leuk zijn!
    het is soms veel ineens die informatie,
    al heb ik hier ook al veel antwoorden gekregen....
    van deze leuke dames!

@Veronica,
    ik hoop het voor jou ook en tof dat je er een goed gevoel bij hebt!
    je steunt altijd de dames hier dus je mag ook wel eens positief
    nieuws hebben voor jezelf he, en ik hoop snel ;)
    al nieuws voor werk?

@anna dat zijn de leuke momenten in het begin,
    nu hebben ze nog plaats genoeg he,
    geniet ervan meid!
    en als je kan neem er contact mee op met je ahnd, en je stem das altijd
    leuk!

@Zico ik hoop dat je de drukke dag gisteren hebt doorstaan!
    maar dat het ook leuk is geweest!

Hier Silke slaapt nu twee nachten na elkaar door is het een geluk?
    van mij mag ze zo door gaan, gisteren om 11u bedje in en om 7 uur wakker voor flesje, wel dronk ze dan nog eens om 8 uur bij,
    is een hele goede eter zit in de categorie gulzige eters bijna pfff
    zal van men vriend zen familie komen zijn goede eters maar niet dik hoor!
    Men vriend gaat donderdag terug werken,
    dan ben ik alleen terug met Silke!
    hier begint wat routine in te komen!

fijne dag dames zonnetje schijnt hier heerlijk!
    Ik stuur het door!

Ritje

4. Hoi dames,

Ik vind het hartstikke leuk dat velen van jullie inmiddels een berichtje hebben achtergelaten op de site van mijn meisjes.

Maar ik heb nog een 'verzoekje' aan de meiden met een kindje: Jasmijn en Emma zouden het erg leuk vinden als deze kindjes met een fotootje in het vriendenboekje komen te staan. En mama Lola vindt dat stiekem nóg leuker, want over een poosje is het erg leuk om terug te kijken hoe jullie kindjes er toen uitzagen... :D

@Ritje: Hier schijnt de zon ook. Dank je wel ;) !

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    hoi lola heb mijn kleine man dr bij gezet als vriendje(Reinier)

Ellen ook ik duim voor je

Alle andere dames bedankt voor het duimen.

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lola,
    Meteen weer even gekeken.

Mama2x, Ellen, ik hoop op dubbel roze, het wordt tijd dat er weer meer roze aansluit er naderen weer bevallingen en onze lijst moet gevuld worden.
    Sterkte weer met de laatste dagen voor NOD.

7. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Nou, ik heb trouwens nog wel een vraagje.
    Ik ben op het moment Briget Bordeaux. Mensen, kinderen ik wist niet dat het kon. Heb dit de vorige keer ook niet gehad. Echt waar en zeer! Wist ook niet dat het zo pijnlijk kon zijn. Echt als ik smorgens uit bed stap en ze gaan zeg maar weer in de hangstand dan doet dat pijn. hahahahaha niet normaal. hahaha moet er dan zelf om lachen.

Maar wanneer houden ze op met groot worden zeg maar. Het zal toch niet 9 maanden door gaan?

8. Hi hi... vroeg me al af wie dat leuke knulletje was :D !

9. Nee hoor... maar na de bevalling krijgen ze nog een extra boost (tenminste, als je borstvoeding gaat geven...) :D !

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Shiela, hihi, dat zou me wat zijn zeg, als het 9 maanden door zou gaan met groeien. Dan hangen ze op de grond.

Maar alle gekheid op een stokje, het verschilt van persoon tot persoon wanneer het groeien begint en eindigt. Bij mij begon het pas in de laatste weken van de zwangerschap.

Lola, ik zal eerdaags nog een plaatje van m'n meisjes erbij zetten.

Ritje, fijn dat het allemaal zo goed gaat met de kleine Silke. Jammer dat je mannetje deze week weer aan het werk moet, maar gelukkig begint bij jou de routine er nu goed in te komen. Dus dat gaat vast goedkomen.

11. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Nee komt niet goed 9 maanden! Dan ga ik inderdaad hangen.
    Maar ik ben er zelf van onder indruk. Jeetje wat een dingen heb ik nu. Mooi strak en vol. hahaha.
    Mn vriend heeft er ook enorm veel lol om. Loopt hij tegen me aan is hij ook onder de indruk dat het niet meer mee geeft. hihihi.

Maar euh, nog een vraagje. Ik had net een klein beetje doorzichtig slijm op mn toiletpapiertje. Das toch niks ergs?

(ik noem het allemaal maar gewoon bij naam smakelijk zal het toch niet worden)

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hihi Shiela,
    Ik heb echt lang moeten nadenken over je berichtje. Ik dacht een eerst dat je een boek aan het lezen was. Toen dacht ik dat je aan de wijn zat.
    Maar je spelling van BB is dan ook fantastisch!

Ik had in het begin al iets grotere en gevoelige borsten, daarna was het een tijd weg en nu af en toe weer.
    Mijn kleine B cup is gegroeid naar een volle C en voor 1 BH zelf een D. (tot een paar jaar geleden had ik net een ruime A cup, dus dit lijkt ongelofelijk) :confused:
    Ik heb het geluk dat mijn kleine borsten totaal nog niet hangen en ik ben heel benieuwd of dat ook zo gaat blijven. [-o<
    Ik weet van vriendinnen dat een kleine cup niet betekent dat ze niet slap kunnen gaan hangen. :(
    Nu heb ik echt een soort modelborsten, vol, rond en stevig.
    Moet er maar goed van genieten, want als de zwaartekracht toeslaat, is het onomkeerbaar. :D

Maar 9 maanden groeien lijkt me ook geen goed plan. 8-[

Doorzichtig slijm hoort er helemaal bij hoor Shiela, dus goed teken juist, je bent op en top zwanger! Tijdens de zwangerschap hebben veel vrouwen meer afscheiding.

13. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi Dames,
    na een hele, hele lange tijd horen jullie weer iets van mij. Zoals een aantal van jullie weten is mijn eerdere zwangerschap niet echt goed gegaan. Ik vegeteerde weg zo een beetje. Ik heb toen ook moeten besluiten de zwangerschap af te breken. Er was namelijk een mogelijkheid dat ik het niet zou overleven. Het bleken twee vruchtjes te zijn, die allebei een enorme hoeveelheid hCg produceerde. Ik was eerlijk heel bang voor jullie reactie (een gezond kindje weg laten halen omdat moeders het niet red) en moest eea. verwerken. Sorry voor mijn stilzwijgen.

Ik was er helemaal van overtuigd dat ik niet meer zwanger zou worden. de datum voor de sterilisatie was al gemaakt, maar.................................toen bleek ik opnieuw zwanger. Direct grote stress natuurlijk, want zoals het de vorige keer was wilde ik niet nog een keer en zou ook erg schadelijk zijn voor mijn lijf. Echter, de dokter heeft me gezegd dat als ik het direct heel rustig aan zou doen en direct bijvoeding zou krijgen het goed zou kunnen gaan en dat is ook zo.Ik ben wel een beetje misselijk, maar het is echt niets vergeleken bij de vorige keer. Ik heb een jaartje vrij genomen van mijn werk als dierenarts om de zwangerschap op een goede manier uit te dragen. Ik ben wel enorm moe, ook vanwege een overlijden die mij heel diep heeft geraakt.

Wie weet word ik toch nog moeder. al ben ik wel heel erg bang!

Ik heb zo nu een dan een beetje mee gelezen en gefeliciteerd voor iedereen die een prachtig kind heeft gehad.

Ik hoop dat ik nog welkom ben bij jullie!

Ik zal deze week even mijn banner aanpassen (hoe moest dat ook al weer) en de lijst aanpassen.

fijne dag,
    Kaat

14. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Lieve kaat,

Wat fijn dat je er weer bent. En wat enorm erg dat je je vorige zwangerschap hebt moeten afbreken. Ik was er al een beetje bang voor. Het zat er eigenlijk een beetje aan te komen, je kon uit de verhalen wel halen dat jij dit niet ging redden.

En tuurlijk hoef jij niet bang te zijn voor onze reacties. Het is denk ik al moeilijk genoeg om die beslissing te moeten maken. Dit was toch echt afbreken met een enorme reden.

Meis ben echt heel blij weer iets van je te horen. Hebben zo vaak aan je gedacht.

En gefelciteerd met je zwangerschap. Ik ga heel hard voor je duimen dat het dit keer allemaal goed gaat verlopen.

Hoe lang ben je nu onderweg?

15. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Hahaha Annna, nee geen wijn voor mij!

Maar jij geniet dus ook wel een beetje van je volle borsten! Wel fijn als ze niet meer gaan hangen.
    haha, wat een onderwerp!
    Ik vrees dat het bij mij vast wel een hang boel word. Ik zit nu op cup C maar vrees dat ik snel een bezoek moet brengen aan de livera.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heee Kaat,
    Wat fijn van je te horen. Natuurlijk kan niemand je kwalijk nemen dat je voor je eigen leven hebt moeten kiezen. Zonder Kaat ook geen kindjes van Kaat.
    Iedereen in jouw positie had dezelfde keuze moeten maken. Het enige trieste is dat de natuur soms zo in elkaar zit.
    Voor jullie zal het zeker een heftige periode geweest zijn. En nog natuurlijk.
    Bij een kinderwens verwacht niemand zulke heftige gebeurtenissen.
    Ik schrolde wel meteen weer naar beneden voor je banner, maar de juiste komt weer.
    Ik ben benieuwd hoe ver je nu bent. En ik hoop dat het heel goed met je blijft gaan en er over een paar maanden bij jullie ook een mooi gezond klein wondertje in de wieg komt te liggen.

17. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Oja Annna, met dat slijm heb je me helemaal gerust gesteld!

18. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Kaat,
    Al ken je me niet, ik heb ook meegeleefd met jouw verhaal, vanaf het moment dat ik hier was.... Heel goed om van je te horen, en je wordt hier niet veroordeeld hoor, alleen maar gesteund verwacht ik, want iedereen kan toch begrijpen dat het juist afschuwelijk is om zo'n beslissing te nemen.

Hoewel het de enige beslissing was die je kon nemen, wil ik wel aannemen dat je het er zelf erg moeilijk mee hebt gehad, de twee vruchtjes weggehaald te hebben.

Wat fijn dat je alweer een nieuwe kans hebt gekregen. Het zal toch best moeilijk zijn om het weer aan te durven. Klinkt wel alsof je het goed aanpakt, ik hoop van harte dat het je beter vergaat dit keer!

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Hey meiden,

Ben het hele weekend niet online geweest, heb een superhectisch niet-leuk weekend gehad. Donderdag werd mijn oma in het ziekenhuis opgenomen met een lekkende hartklep, long-lever-nierfuncties die niet goed meer functioneren, dus het zag er slecht uit. Zondag verraste ze ons: ze mocht van bewaakte afdeling naar de 'normale' afdeling :) . Om 15.00 uur heb ik een telefonisch consult met haar arts over haar status, dus duimen ladies! Zondag werd vriendje opgenomen met een koliek (galsteentje die dwarszit). Vriendjes temp was laag, 35 graden en bloeddruk was ook ontzettend laag. Er werd een hartfilmpje gemaakt, om te kijken of er niet meer aan de hand was, maar nee, het waren de galstenen. Vriendje zag helemaal grauw, zweten als een rund, dus ik was zeer bezorgd. Hij kreeg een hoop morfine toegediend tegen de pijn. Tot mijn verbazing werd hij vanmorgen gewoon ontslagen uit het ziekenhuis :confused: , er was een wachtlijst om te opereren :x . Zoals het er nu uitziet zal hij rond 3 november geopereerd worden. Grrrrrrrr, moet dus nog een hele tijd met de pijn rondlopen #-o ](*,)

Maar jeetje, wat hebben jullie veel geschreven in een weekend!

@ INEZ: nee, ben nog steeds niet begonnen met de oefeningen met het buikspierbankje :oops:

@ MOBY: zo, nog maar 2 weekjes :) , nogmaals veel sterkte die laatste loodjes. Oh, ik lees net dat de vriendin van je schoonvader is gestorven :( . Wens jullie allemaal, maar vooral de kids, heel veel sterkte! En idd, probeer je vast te houden aan de gedachte dat haar een pijnlijke weg bespaard is gebleven, schrale troost, maar toch......sterkte meis, vooral morgen met de crematie. En laat je idd maar lekker door je ouders verwennen!

@ ANJA: ook voor jou de laatste loodjes, geniet van je zwangerschapsverlof!

@ COTO: weer een mijlpaal, al 4 maanden, nog even en je bent over de helft :D ! Mooi buikje! En je hebt jezelf goed verwend, lekker hè, om je te laten gaan :)

@ ELLEN: heb je een beetje kunnen rusten in het weekend? Beterschap! Hopelijk heeft het iets met roze te maken :) ik duim [-o< [-o< [-o<

@ LOLA: wat heerlijk dat de kinderarts zo tevreden is over EMMA. Arme, dat het sleutelbeentje gebroken is geweest. Geweldig die foto van jullie 2 meiden!

@ BEBEK: gaat het al iets beter met je of voel je je nog steeds bleh? Beterschap!

@ ZICO: ook al zo'n geweldige foto's! Hoe was de doop en de babyborrel? Beterschap met de verkoudheid van STERRE!

@ MAMA2x: spannend, heel veel succes, ik duim voor roze [-o<

@ SANROB: wat fijn dat het werken prima ging. En natuurlijk is het nog moeilijk foto's te zien van je vader, het is nog zo vers. Zal nog wel een tijd aanhouden, maar neem ook de tijd om te rouwen. Wens je evengoed een fijne vakantie! Ik heb geen ervaring met Cyprus, maar wens jullie een hele 8) zonnige vakantie toe, geniet ervan!

@ VERONIKA: balen zeg dat de :evil: :evil: :evil: zo vroeg gearriveerd waren. Veel sterkte!

@ ANNA: zonde van die 15% korting die je bent misgelopen, of......nog meer inkopen doen en alsnog de kortingsbon inleveren :) Wat tof dat je de kleine nu zo goed voelt :)

@ SHEILA: vind het zo fijn dat het nu allemaal goed voelt! Houden zo!

@ RITJE: wat zalig dat SILKE zo'n goede eter is en zo goed geslapen heeft.

@ KAAT: hey lieve meid, wat fijn je weer onder ons te hebben. Jeetje, wat hebben jullie het moeilijk gehad met die keuze, maar wel een logische keuze waar je je niet schuldig over hoeft te voelen. En nu weer zwanger, heerlijk meid. Hopelijk zal het dit keer allemaal goed gaan. Welkom terug en nu blijven hè ;)

20. Lieve Kaat,

Fijn dat je er weer bent! We hebben allemaal nog vaak aan jou gedacht en vroegen ons af hoe het met je ging.

Allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Ik ben blij om te lezen dat het nu wel goed met jou gaat.

We waren destijds allemaal tamelijk eenduidig in onze reacties, die neer kwamen op hetgeen Annna net al schreef: 'Zonder Kaat ook geen kindjes van Kaat!', dus daar had je je echt niet druk over hoeven maken. We begrepen het allemaal en vonden het heel erg voor jullie...

Deel Deze Pagina