35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeetje Diaantje, wat een leed! Gelukkig gaat het met je oma al een stuk beter. Nu je vriendje nog...! Ik hoop voor 'm dat hij niet tot 3 november met die vreselijke pijn hoeft rond te lopen... [-o<

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Kaat: ik ken je nog wel niet, maar ik wilde even zeggen dat ik het vreselijk voor je vindt dat je zo'n beslissing hebt moeten nemen, maar ik denk dat je zeker de juiste hebt gemaakt! Je kan je kindje niets bieden als je zelf doodziek bent, of het zelfs helemaal niet overleefd! Je had niets anders kunnen doen! Gefeliciteerd met deze nieuwe zwangerschap, ik hoop dat je er nu in alle gezondheid van kan genieten!

@Anna: :) Als ze 9 maanden blijven groeien val je straks voorover, haha!

@MaMa2x en Ellen: Ik duim voor roze voor jullie! Gooi alle duiveluitdrijvers in de strijd en fingers crossed!

@Moby: wat wordt het spannend nu he...ik hoop voor je dat je kleintje wat eerder komt, maar het moet een fijn gevoel zijn dat je er helemaal klaar voor bent! Ik wil je bij deze wel even heel veel sterkte wensen voor de crematie morgen, dat wordt een moeilijke dag. Ik zal aan je denken! Woensdag je ouders op bezoek, dat is dan weer heel fijn om naar uit te kijken! Je zit een beetje in een emotionele achtbaan nu en ik hoop voor je dat alle ellende nu achter de rug is en je alleen maar geluk treft!

@Shiela: spannend joh, de 2e echo! Lijkt me zo mooi om dat kloppende hartje te horen en een mooie echo te zien! Fijn dat jij je goed en rustig voelt, dan kun je er toch meer van genieten!

@SanRob: hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je je een beetje staande kunt houden! Ik denk aan je meis!

@Natas: dank je! Voel me inmiddels wel weer wat beter, hoewel ik iedere avond zo misselijk ben, niet normaal! Geen idee hoe het komt, maar wel heel vervelend! En tot overmaat van ramp werd ik vanochtend wakker met een pukkel die pontificaal midden op mijn voorhoofd prijkt :evil: Echt mijn week dus; heb overal pijntjes en kwaaltjes, word er gek van! Maar goed, onkruid vergaat niet, dus het trekt wel weer bij allemaal! :)

@Veronika: begrijp ik goed dat de zorg voor je hypotheek nu verleden tijd is? Dat is goed nieuws, gefeliciteerd! En een positieve blik op de toekomst voor wat betreft nieuw werk: dat zijn leuke berichten allemaal, zo hoor ik het graag! Mag ook wel, dat er wat positief nieuws jouw kant op komt!

@Zico: hoe was de doop van Sterre? Was het mooi? Ze moest van heel hard huilen, of vond ze het allemaal wel prima! Gefeliciteerd in ieder geval!

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben, maar anders: sorry! Ik ga zo lekker even uitwaaien met de hond, er staat een stevig windje en dat met een lekker zonnetje geeft prachtig herfstweer, onze bossen hier zien er zo mooi uit nu! Jullie ook allemaal een hele fijne dag!

Liefs, Carola

3. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    He bah Diaantje wat een narigheid allemaal dit weekend. Het zit je niet mee allemaal.
    En wat lief dat je zulke lieve woorden tegen me zegt. Vind het haast een vorm van rot voor je dat je allemaal leuke verhalen moet lezen!

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Diaantje: jouw berichtje kwam pas net door, maar wat ik tegen natas zei geldt dus ook voor jou, lief dat je er naar vraagt!
    Meid wat een weekend heb jij achter de rug! Ik denk dat je telefonisch consult nu achter de rug is, dus iki zit heel hard te duimen voor goed nieuws! En wat naar voor vriendje en eerlijk gezegd ook wel belachelijk, dat ze hem met zoveel pijn naar huis sturen! Je zou toch denken dat ze dan een spoedoperatie uitvoeren! Wens hem maar veel sterkte en jij natuurlijk ook! Pas goed op jezelf, want in al deze hectiek moet je ook niet jezelf vergeten! *Knuf*

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ LOLA: dank je wel, we hopen ook dat vriendje heel snel geholpen kan worden.

@ SHEILA: nee, het zit echt allemaal tegen, weet ook niet hoe het komt, ik zit denk ik in mijn ongeluksjaren :cry: , dus nu maar hopen dat die snel voorbij zijn. En nee hoor, het is niet rot om die leuke verhalen te 'moeten' lezen, ben gewoon echt heel blij :) dat er ook meiden zijn bij wie het wel voor de wind gaat, echt waar ;) En daar ben jij er eentje van ;)

@ BEBEK: dank je wel! Ja, het was ook belachelijk dat er gisteren niet meteen geopereerd werd, zoals wij ook hoopten. De chirurg vond dat er best tot vandaag gewacht kon worden om te kijken hoe vriendje zich vandaag zou voelen. En vanmorgen vond hij dus dat vriendje maar gewoon op de wachtlijst moest.

@ ALL: grrrrrrrrrr, ik moest om 15.00 uur bellen voor het telefonisch consult over de status van mijn omaatje, zitten ze gewoon in overleg, grrrrrrrrrrr :x , ik word teruggebeld

6. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Diaantje, ben wel trots op je om te lezen hoe sterk jij bent. Petje af!

7. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    :oops: Dank je wel SHEILA, we moeten door hè!

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Diaantje,
    Echt vervelend dat je lief nog zo lang met pijn rond moet lopen. Zo raar de gezondheidszorg hier in Nederland.
    Hopelijk hebben ze inmiddels teruggebeld voor je oma en gaat alles goed.
    Ik hoop dat het snel wel JULLIE tijd wordt. Dat hoeft echt niet te wachten tot 1 januari. Het moet gewoon snel jullie jaar worden.

Bebek, Carola,
    Fijn dat je je wat beter voelt en lekker geniet vd herfst. Het is ook mooi he!

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Diaantje ik hoop dat je vriendje snel geholpen word meid, het zit jullie even niet mee!
    sterkte en heel moedig vind ik jou hoor!
    als je ons nodig hebt zijn we er hier voor jou!
    dat weet je...

@Kaat, we begrijpen jou maar al te goed dat je lichaam belangrijk is,
    en dat je vooral daarnaar hebt geluisterd!
    Ook profiviat dat je terug zwanger bent en het veel beter gaat, een tweeling neemt ook meer af van een moeder!

Op het laatste vermagerde ik ook en heb ik ook aan baxsters gelegen,
    ik was op....gelukkig was het in de laatste maand!
    Ik wens je veel succes toe en een gezonde zwangerschap nu!
    dikke knuffel
    ben echt blij jou nog eens te horen, en neen
    veel bijna iedereen begrijpt jou beslissing maar al te goed!
    JIJ bent het belangrijkste!
    zonder jou geen kindje niets! maar ook geen Kaat meer....

@Schiela wat heb ik gelachen om jouw berichtje haha, ja het deed me aan mijn eerste keer denken,
    wauw wat vond ik ze toen geweldig, ik had ook kleine B,
    ineens mooier voller een C wat was ik fier!
    het groeit en valt meteen op erna groeit je buikje meer, dan zijn ze minder, maar als je borstvoeding geeft blijft dat wel even dus!
    maar ze blijven niet groeien :)

Hier wel na dus 20 jaar erover denken heb ik een bortvergroting laten doen, via tepel een C , niet te groot maar nu groieden ze ook dus en dat wilde ik niet nog groter! :cry:
    het brleef ermee en heb geen melk gehad omdat mijn klieren waren dus doorgesneden wist ik nu pas, maar daar was ik wel blij mee, geen borststuwing!
    en dat kan wat pijn doen BBBbbbrrrr
    ze zijn weer normaal zit nu 3 weken verder, en ze hangen niet
    zijn weer als ervoor,
    en ik ben der blij om weer men C :)

fijne avond Ritje

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Kaat, meid, wat hebben jullie allemaal mee moeten maken. Zoals velen voor mij al schreven, jou veroordelen omdat je hebt moeten besluiten om de zwangerschap af te breken? Echt niet. Zonder Kaat geen Ienieminikaatje. Ik hoop dat jij en je mannetje dit hebben kunnen verwerken en een plekje hebben weten te geven.

Wat een verrassing moet dat zijn geweest dat je weer zwanger bleek te zijn. En wat goed te horen dat je nu welliswaar wel misselijk bent, maar dat het vergeleken met eerder reuze meevalt. Ik kan alleen maar hopen en duimen voor je dat het hierbij blijft en dat je zwangerschap verder goed zal verlopen.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, lieve schat, ik hoop dat voor jullie de zon nu eens heeeeel snel gaat schijnen. Wat een weekeinde hebben jullie achter de rug. Ik hoop van harte dat vriendje eerder dan 3 november geholpen kan worden.
    Ook hoop ik dat je inmiddels meer weet van de artsen van je oma en dat het met haar nog steeds de goede kant opgaat.

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he kaat wat fijn je hier weer te zien.

neen ik beoordeel je ook niet.
    Heb van onze eerste dochter ook zo'n hele zware zwangerschap gehad en dan is het kiezen of delen en jij gaat voor op dat moment he.
    Wat was de verrassing groot toen jullie bleken zwanger te zijn.
    Ga voor jullie duimen dat deze keer alles goed zal verlopen. ;)

Ons Sterre was zo braaf met haar doop, ze heeft geen kik gegeven , ook niet toen bleek dat het water te koud was om te dopen.Ze trok eens even met haar hoofdje en dat was het.
    Wel had ik haar een 1/2 van te voren haar flesje gegeven want net op het uur van de doop moest ze normaal eten.

ook is kind en gezin gisteren geweest en zeiden dat Sterre het heel goed deed ook van bijkomen, ze zit nu al op het max van bijkomen ivm curve een 200gr per week, ze zit er al 100gr boven en we zijn nog geen maand oud. Ik natuurlijk apetrots.
    Woensdag moet ik voor gehoortest met Sterre en donderdag echo voor Sterre haar heupjes en dan naar de kinderarts, ga vragen of ze haar eens willen meten, wil weten of ze gegroeid is.

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Lola ik heb haar data van geboorte verkeerd, hoe kan ik het aanpassen.

Moet 24/9/2008 zijn

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, ook Yelina staat erbij.

Zico, na het plaatsen van je gegevens en een foto heb je een code gekregen. Wanneer je deze code invult wanneer je weer naar het vriendenboekje gaat, krijg je als het goed is je gegevens naar boven en kun je gegevens wijzigen. (als ik het goed heb onthouden).

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee Kaat,

goed om weer wat van je te horen. Hopelijk gaat het nu beter! Heel veel succes en fiets maar weer regelmatig langs hier ;)

voor de rest allemaal zwaai... ben niet zo lekker in orde dus heb niet te veel gelezen..

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede morgen meisjes,

@ ANNA: ja, het is echt heel vervelend voor vriendje. Hij durft niets te eten en leeft de hele dag op toast met jam en pijnstillers :( . En idd, je betaalt je blauw aan de premies, maar zodra je ze nodig hebt, zijn ze nergens te vinden en kom je gewoon op een wachtlijst :confused: ! Dank je voor je lieve bericht.

@ RITJE: ook jij bedankt voor je lieve woorden.

@ INEZ: en jij natuurlijk ook, dank je wel! Het afdelingshoofd belde me gisteren dat het een stuk beter gaat met oma. Haar nieren waren een stukje verbeterd en er was uitgesloten dat er een propje in de longen zat. Maar toen ik gisteren na het werk bij haar op bezoek ging, vond ik dat ze er slechter uitzag én ze herkende opeens niemand. Dus dit ook aangegeven op de afdeling. Een heel gesprek gehad! Vandaag krijgt ze weer bezoek van de longarts, de cardioloog en er wordt weer eens bloed geprikt, het arme vrouwtje van 38 kilootjes heeft een bont en blauwe arm van het prikken. Vandaag krijg ik weer een gesprek over de status, het wordt van dag tot dag bekeken. Wordt vervolgd.

@ ELLEN: hopelijk heeft het een roze reden, dat je je een beetje gammel voelt. Ik duim....en anders....beterschap.

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Dat kan ik me voorstellen! Gefeliciteerd met de goeie groeier! Lekker houden zo!

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Krijg het niet klaar, heb de code opgeschreven maar hij past het niet aan :cry:

19. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hé Dames,
    Dank voor jullie berichtjes. Het doet me goed weer met jullie mee te kunnen praten. Ik heerlijk vrij en ga vandaag maar eens jullie foto's bekijken!

fijne dag met veel chocomelk en boerenkool, want hier is het schijtweer!

Kaat

20. veronika

veronika Niet meer actief

Diaantje, wat een ellende voor jouw gelieven! Sterkte voor hen en voor jou, want jij hebt er ook maar zorg aan (en over).

Kaat, staat je goed die banner!

Hier is het redelijk weer, ga zo op de fiets de hypotheekstukken wegbrengen naar de bank, en daarna nog een stuk fietsen naar de mediamarkt... Kan altijd de metro terugnemen als het gaat regenen.

Deel Deze Pagina