35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Kaat leuk je er weer bij te hebben en wauw al 12 weken meid! proficiat!
    meer geluk dan ervoor he!

Veronica bbrrrr wat een weertje om er door te moeten pak je maar goed in, en succes met het indoen van je belangrijke papieren he!
    want ben de auto gaan indoen en heb een reserve gehad en het regent hier ook,
    niet leuk,
    wel de wagen , MMmmmmm die rijd zo goed!
    stationwagen, helemaal mijn ding!
    ben even naar de markt geweest bloemstukje halen in zijde rozen
    voor schoonmoeder voor de 1 ste Nov
    anders komt het er weer niet van, en de regen bleef maar aanhouden!
    BBbbrrrrr

Zico wat fijn he dat ze zo mooi groeit mijn zit ook op zo n 200 grm per week,
    heb aan je gedacht hoor zondag,
    het was mooi weer hoop dat je genoten hebt!

Silke slaapt al goed door derde nacht van 11u tot 6 a 7 uur smorgen
    wel goed ..

Liefs Ritje

Liefs Ritje

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    man man, hoe doen jullie dat toch, steeds persoonlijk op iedereen reageren! Ik kan het echt niet bijhouden daarom pik ik er maar paar uit :)

Diaantje: wat mega K dat ze je liefje zolang nog laten doorlopen met pijn.. Verder lees ik dat je echt wel heftig weekend achter de rug hebt.. :( dikke knuf meis.

Kaat: jij kent mij ook niet.. maar heb je verhaal wel gevolgd hier. Kan alleen maar zeggen: mensen die anderen veroordelen op beeindigen van zwangerschappen, die weten zelf niet wat het is. Ik kan mij heel goed voorstellen dat jullie die keuze een vorige keer hebben gemaakt, ik weet uit eigen ervaring hoe het is om volledig opgevreten te worden van binnen door de beeb. En als je dan moet kiezen.. stoppen met zwangerschap of je eigen gezondheid.. eigenlijk is dat niet eens een keuze he. Ben dolblij te lezen dat je opnieuw zwanger bent, dat het dit keer stuk beter met je gaat en dat je grote wens nu wel vervuld gaat worden!

hmm en toen was ik de rest alweer kwijt :(.

Hier: ben doodziek, braak longen uit lijf en gyn besloot dat ze me wilde opnemen. Ik echter grote stijfkop en zie dat echt pas als allerlaatste optie.. ik weet nl dat er medicatie is waar ik me wat beter bij voel, alleen krijg ik die nu niet meer :(. Ze vertelde gisteren aan foon dat ik waarschijnlijk weer een Mola zwangerschap zou hebben gezien de heftige misselijkheid.. dus ik was in alle staten toen mannetje thuis kwam. Die heeft meteen de VK gebeld en ik kon direct komen voor echo.. Groot was opluchting dat we een mooi vruchtje zagen met kloppend hartje. Heb ook meteen weer neus vol van dat butt ziekenhuis hier.

Mijn dagen breng ik voor grootste gedeelte liggend in bed door.. voor mij op moment 1 van weinige momenten dat ik me iets minder slecht voel. Dus vergeef me als ik weinig of nergens op reageer :)

3. Dat kun jij niet aanpassen en ik helaas ook niet (minpuntje van die site). Je kunt het beste Sterre nóg een keertje opvoeren en dan haal ik de 'verkeerde Sterre' weg. Dat kan namelijk wel...

@Diaantje: Als ik jou verhaal over je oma lees, dan denk ik: 'Er wordt toch heel wat 'gesold' met die oude mensjes...' Ik hoop dat ze er bovenop komt!

@Limmeke: O jee, meid... ben jij nu degene die ontzettend misselijk is :cry: . Ik hoop met heel mijn hart dat het jou niet zo vergaat als Kaat de vorige keer... [-o<

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Limmeke, oh meisje toch, ik hoop dat het niet te erg word voor je en dat alles goed komt,
    want na Kaat ben je toch wat bang hoor!
    verzorg je meisje...

sterkte
    Ritje

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Kaat, wat fijn dat je hier weer mee komt kletsen. En al weer 12 weken zwanger. Dat gaat helemaal de goede kant op.

Goh, bij jou ook al schijtweer?

Diaantje, wat verdrietig dat je oma niemand meer herkende, dan heb je aan de mededeling dat het beter zou gaan ook niet zo heel veel. Hoe is het vandaag met haar?

Lola, hoe is het nu met Jasmijn? Nog steeds verkouden of gaat het nu beter met haar. Ik hoop niet dat ze er weer zo heel erg lang mee zoet is.

Limmeke, balen dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk heb je snel geen last meer van die misselijkheid. Gelukkig had de gyn het mis vwb die molazwangerschap.

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik zag trouwens op de website van MissDaantje dat ze daar afgelopen weekeinde nog een berichtje had bijgeschreven. Ze is nog steeds erg moe en beroerd, hoop echt dat ze zich snel beter gaat voelen en dat ze weer lekker mee kan kletsen met ons.

Molly, we hebben al even niks meer van je gehoord. Ben benieuwd hoe het nu met je is?

Oh, en Ellen, beterschap meid. Hoop dat je je snel weer beter voelt.

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Jeetje diaantje wat een kl*te weekeind zeg...hopen dat hij niet te veel pijn heeft en fijn dat je oma weer op een 'gewone' afdeling mag hoop dat het goed blijft gaan met je oma.

Hoi Kaat eindelijk daar ben je dan ik heb ze veel gehoord
    gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop dat alles goed zal verlopen

8. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Hey meisjes,

Zojuist met het ziekenhuis gebeld, oma gaat achteruit :cry: . Haar nieren werken niet meer zo goed, ze eet en drinkt slecht, ze krijgt nog steeds prednison en is zuurstofafhankelijk, etc., etc.. Ik vrees het ergste :cry: . Ga na het werk als een speer naar het ziekenhuis, dus wordt morgen vervolgd.

@ KAAT: hier ook schijtweer, past precies bij mijn treurige hum. Maar warme choco ging er idd wel in! Gezellig dat je weer meepraat :D

@ VERONIKA: dank je wel meissie. Ben je nog nat geworden?

@ RITJE: wat fijn dat SILKE :baby: zo goed doorslaapt, komen jullie ook aan rust toe!

@ LIMMEKE: dank je wel meissie! Wat balen zeg dat je je zo misselijk voelt. Maar nu niet de stijfkop uithangen hè, doen wat het best is voor jou en je beebje. Geweldig dat jullie weer een mooi kloppend hartje hebben mogen aanschouwen, is toch weer een hele opluchting \:D/ . Heel veel sterkte en voor jou een knuf terug!

@ LOLA: ja, ik vind ook dat er met die oude mensjes gesold wordt. Ben gisteren ook aardig tekeer gegaan tegen een verpleegster. Toen ik bij oma aankwam, had oma haar slangetje van de zuurstof eruit getrokken, dus ze lag in bed met het slangetje naast het bed. Tja, zei de verpleegster, dat trekt ze er zelf steeds uit. Ik: tja, misschien dan een idee om een paar keer per uur te gaan kijken of het nog erin hangt? GRRRRRRRRRRRR :x

@ INEZ: ja, het was ook heel treurig. Ze is altijd zo'n sterke vrouw geweest, ze is al 91! Toen ik haar gisteren vertelde wie ik was, vroeg ze wel meteen hoe het met vriendje was, dus dat wist ze weer wel, terwijl ze toch 28 kleinkinderen :rolleyes: heeft. Toch weer knap, vond ik!
    Ben idd ook heel benieuwd naar MOLLY, MISS DAANTJE en mijn naamgenootje DIANA!

@ MAMA2x: was idd een kl*t*weekend! Dank je meissie!

@ ALL: dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden, doet me goed dat ik het hier even van me kan afschrijven.

9. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    DAg dames ik heb jullie hulp nodig jullie weten allemaal hoe het moet (ik ook maar het wil niet)dus ga ik het maar gewoon vragen toen ik jonger was 3 jaar geleden was in een poep en een zucht zwanger en nu wil het niet meer.
    Zoals jullie weten heb ik februari een Miskraam gehad ik was toen ruim 8 weken zwanger en nu pffffffffffffff.Het wil gewoon niet....
    Nou komtie hoor....bevruchtingsvraagje....

Ik heb even een vraagje rond de bevruchtingsperiode :oops: :oops:

Wat doen we verkeerd doen we het niet op tijd of de verkeerde dagen .
    Help ik weet het niet meer....

Op de dag van de ovulatie doen we het meestal niet wel de dag er voor en de dag daarvoor...rond de vruchtbare periode dan.

Wie kan er helpen?ik wordt er een beetje moedeloos van :rolleyes: :rolleyes: iedere maand weer ongi.....

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ MAMA2X: ook al klussen we op de juiste dagen, zaadje en eitje moeten elkaar ook aardig vinden. Er komt dus een hoop mazzel bij kijken. Maar als je je zorgen maakt, breng eens een bezoekje aan de gyn, misschien kan ze je onderzoeken. Sterkte meis, ik weet hoe je je voelt. Wij klussen ook al dik 2.5 jaar op het juiste moment en het is ons nog nooit gelukt :cry:

11. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ja ik denk dat ik dat ook maar eens moet gaan doen een afspraak kan inmmers geen kwaad.

Thanks voor de tip....

12. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Hallo allemaal Nin0 kan het allemaal niet zo goed bijhouden, maar ik ben zo blij met het berichtje van Kaat.

Lieve Kaat,

Wat moet dat vreselijk voor jou en je man zijn geweest, eerst doodziek, daarna om er zelf niet aan onder door te gaan afscheid te nemen van je kleintjes in wording, een vreselijk verhaal, ik heb nog vaak aan je gedacht, maar wat een goed nieuws dat je nu alweer 12 weken zwanger bent en dat het nu beter gaat. Je verdient het hoor. Goed dat je rust neemt qua werk.

Andere meiden, ik ben niet bijgelezen, het is echt druk werken en 2 kleintjes en de rest, maar ik blijf lezen hoor.

Hier weer zieke oudste, weer een bed vol kots afgelopen nacht, maar Jules slaapt weer beter, dus ik kan het nu beter hebben.

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ MAMA2x: veel succes dan maar, hopelijk wordt je er wijzer van en gaat het snel lukken ;)

@ NINO: Beterschap voor je oudste. Gelukkig slaapt JULES beter, zodat je je oudste goed kan opvangen! Sterkte met de drukte!

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nino,
    Lwuk dat je wel weer even langs kwam om ons op de hoogte te brengen van je drukke bestaan.
    Beterschap voor Dries ;)

Limmeke, ook leuk van jou weer wat te horen. Niet leuk dat je je weer zo slecht voelt. Verschrikkelijk het gevoel dat je beschrijft. Hopelijk gaat het snel beter met je. En dat ziekenhuis :( verschrikkelijk om je zomaar te zeggen het zal wel weer een Mola zijn.

Mamax2,
    Jammer weer niet gelukt. :( Balen dat je het gevoel hebt dat het jullie maar niet lukt. Toch zie ik ook nog geen reden tot wanhoop hoor! Er zal vast niets mis zijn, maar het kan geen kwaad om je eens te laten doorverwijzen. Al is het alleen maar om je te laten adviseren en geruststellen.
    Met het oog daarop is het misschien een idee om al eens te temperaturen (weet niet of je dat al deed) Dan heb je dat maar vast gedaan als je doorverwezen wordt en kun je het meenemen in het eerste gesprek.
    Succes en hopelijk komt het niet eens zover.

Hier is het trouwens weer heerlijk weer inmiddels.
    Ik ben ook happy van mijn werk.
    Ik heb op een muur die 6 jaar geleden geverfd is de lelijke plekken bijgewerkt. Meestal werkt dat niet, want de verf is dan inmiddels een beetje verkleurd. Maar er is gelukkig helemaal niets van te zien. Gelukkig hoef ik dus niet de hele muur te doen.
    Dit vond ik al best zwaar, het was voornamelijk de onderkant die beschadigd was, dus bukken en op de grond zitten. Ik moet er echt van uitrusten en even accepteren dat het de komende tijd alleen maar erger zal worden...

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Kaat; Fijn dat je weer terug bent hier op het forum!
    Ik heb me vaak afgevraagd hoe het met je ging en vind het heftig om te horen dat je vorige zwangerschap is beeindigd maar heel logisch dat jullie die keus hebben gemaakt.
    Het allermooiste is natuurlijk dat je opnieuw zwanger bent en dat het nu een stuk beter met je gaat!
    Daarom weer Gefeliciteerd!

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

2xmama: Tis inderdaad.
    Ik was ook vorig jaar de eerste seriueze poging meteen zwanger daarna duurde het dus heel lang..

Volgens mijn gyn zit het ook wel aan je leeftijd ... Het kan nu eenmaal langer duren als je ouder bent. .. tja....

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    KAAT; wat ontzettend fyn weer van je te horen.J hebt denk ik 1 van de meest moeilijk beslissing van je leven moeten maken. Vreselijk voor je.
    Maar er is jou weln een kindje gegund, want zonder dat je ermee bezig was, bleek je zwanger. En het gaat nu redelijk goed, naar ik begrijp. Ik wens je verder een hele fyne, onbezorgde zwangerschap toe en ben erg blij dat je weer terug bent.

LIMMEKE; he wat vervelend zo beroerd. Maar wel goed voor jezelf en beeje zorgen he.

VERONIKA: ze zeggen dat het in november 22-25 gr is. Altijd afwachten natuurlijk.

DIAANTJE; watn weekend. En arm omaatje; heel heel veel sterkte voor en met haar..

18. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    dank je diaantje

19. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    hoe is het bij jou ellenk?

Mijn gyn heeft al eerder de verbazing :confused: ge-uit dat ik zo snel zwanger was dus ja ze zei dat ivm mijn leeftijd.
    en nu duurt het zo lang....ik heb altijd mn tempratuur bij gehouden allleeen niet altijd de zelfde tijden wel de bassale temp.
    en ovulatie testen heb ik gedaan en altijd een positieve test per maand ;) >>van sensitest

nou we wachten wel af jullie horen het van mij.

dikke knuffels voor jullie allemaal

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hier leuke maar vermoeiende dag,
    Silke had veel last weer van reflux is de ene dag tegen de andere!
    en had beneden geslapen ventje was ook stikop en ze had goed overgegeven gisteren avond laat!
    toch heeft ze goed doorgeslapen tot 6 van 12 u snachts

nu voel ik het,
    de vermoeidheid,
    ben ook een stukje met zijden bloemen gaan halen voor op 1 nov op het graf te zetten van men vriend zen moeder,
    anders komt het er niet van en ook de auto naar de garage gedaan,
    controle was oke,
    gisteren de zaal vor de babyborrel 9 nov gaan nazien en ook
    het aantal gaan doorgeven en welk menu,
    wel ik wilde dit doen omdat men vriend zen familie groot is,
    ik mijn vrienden hij zijn en we komen op 140 man,
    zen vader wilde omdat deze zoon nog niets had gehad,
    nooit getrouwd nooit gebouwd,
    de babyborrel doen en betalen,
    ik dacht oke hij had vorig jaar het moeilijk gehad treurt nog steeds
    om zen vrouw mijn vriend zen moeder en ik dacht weet je ik ga hem laten doen!
    als hem dat wat vreugde geeft oke dan!
    ik had een klein zaaltje verwacht was goed!

Maar hij wilde het goed doen!
    feestzaal van familie, maar daar gaan grote trouwen door en ook
    grote feesten, er is een kleinere zaal en we moeten de mensen splitsen in twee vrienden bijeen en erna familie!

eerlijk ik zie er wat tegenop,
    het is zo n grote familie en heb ze eens even gezien omdat hier alles snel is gegaan...
    relatie huisje en baby!
    gelukkig is er een lang weekend na om te bekomen vooral voor ons allemaal...

misschien omdat ik moe ben lijkt me dit wat zwaar hoor!
    maar zal er een speciale dag van proberen te maken!

Ook die stalker gaat door!
    moet morgen de onderzoeksrechter even bellen.....
    dat mens is nu ne keer echt zot se!
    en ik wil dit achter me, al werkt het gerecht zo traag.....
    het vermoeid me!

fijne avond Ritje

Deel Deze Pagina