ANNA: mag een beebje wel vervoerd worden in de auto in de bak? Vlgs mij moet het in de maxi-cosi zitten. SHEILA: he bah hier wordt je onzeker van. Maar klachtjes komen en gaan. Wil niks engs zeggen.
YO STERRE YO STERRE, ga zo door. Bijna elke weekend krijg ik wel de opmerking : sjezus wat groeien die dingen, (.)(.), vh weekend was het dat ik zo zwaar ben omdat er 30 kg tiet aanhangt. ZOOOOOOOOOOOO lekker complimenteus. Nou ik hou het er maar op dat het goeie melkfabriekjes zijn geworden. Ik heb hem al gewaarschuwd dat het maarzo kan zijn dat ik er theezakjes aan overhoud. Wassie niet blij mee. HAHA.
haha Sanrob, Het moet wel complimenteus blijven natuurlijk. Die wagenbak kan met twee autogordels op de achterbank bevestigd worden, het kindje ligt dan in de wagenbak ook nog met een soepele soort gordel om. Het schijnt ook de enige wagenbak te zijn die zo'n optie heeft. Ik ga straks maar eens naar de prenatal in Alexandrium. Nog meer onderdompelen in de zee van wandelwagens. (ik bijt me er helemaal in vast geloof ik) Coto goede tip, de korting geldt nog!
Anna, welk merk wagen is dat dan? Shiela, ik hoor wel vaker van meiden dat rond de 10 weken de buik weer even slinkt. Verder nemen vanaf ca. 10 weken de meeste kwaaltjes af.
Heb net half uur tot 3/4 u buikkramp achter de rug. PPPFFF als dit enigzins op weeen lijkt, ,laat maar dan. Zweetdruppels liepen langs mn lichaam.
Nou: Eat your heart out girl Komt allemaal wel goed. Ja ja meiden jullie schieten allemaal lekker op.
Inez, dank je. Dat wist ik echt niet. Ben eigenlijk de hele tijd heel erg vrolijk dus wat dat betreft moet alles goed gaan/zijn. Mn vriendje hoopt al dat ik zo vrolijk blijf. Krijg ook om de domste dingen de slappe lach. Maar nu zijn mn bups minder en heb inderdaad het idee dat mn buikje minder is. En het allerbelangrijkste misschien nog wel. Ik heb het gisteravond tot half elf vol gehouden en dat is me de afgelopen 8 weken niet gelukt thuis. Maar ben blij te lezen dat dat kan allemaal vanaf week 10. Het is dan ook wel op de dag af. ' p.s. denk dat ik vanavond wel kan slapen want ik vervolgens ook nog eens de hele nacht slecht geslapen, veel wakker en maar dromen!
Wat ontzettend goed en mooi dat je nog een kans neemt en dat die nu goed lijkt te gaan. Ik lees het hier net pas, omdat ik er voor gekozen heb hier niet meer te komen. Veel succes, en broed maar een heel mooi Kaatekindje uit.
@shiela : Ik heb ook het idee dat de eerste 8/9 weken mijn buik opzwol en daarna weer wegging. Volgens mij zijn dat de hormonen die ervoor zorgen dat alles een beetje opzwelt. Nu pas sinds een week of pas echt een zwangerbuikje gekregen. Mijn boobs doen ook geen zeer meer, hebben ook niet zo'n zeer gedaan behalve de t.p.ls.... Maak je niet teveel zorgen hoor! Maar ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan.....
Heel erg fijn dat iedereen met bijna de zelfde uitspraak komt. Neemt in elk geval een deel van mn zorgen weg. Dus Coto makkelijker gezegd dan gedaan klopt zeker maar deze antwoorden nemen wel een stuk zorg weg!
Coto, je VP lijkt me geen pretje. Heb je erna nog last gehad? Ah gatver Ellen, wat balen Moby, nu echt de laatste loodjes voor je! Zou wel erg leuk zijn dat de baby komt als je ouders nog hier zijn. Wanneer gaan ze weer weg? MissDaantje, dikke kus! Wat naar die bijwerkingen van je meds Benthe. Maar weet je wel zeker dat je daarmee auto kan en mag rijden? Kijk uit hoor! Nino, ja de voordelen voor Danique van BV geven zijn natuurlijk het belangerijkste. Maar ik ben ook ijdel genoeg om te hopen dat ik net zoals jij er geen theezakjes aan over zal houden. Je schrijft trouwens dat je die niet hebt, ben je opgehouden met BV geven dan? Sterre, gefeliciteerd met je 3 kilo! Anna, wat bedoel je met de bak van de kinderwagen direct op de achterbank kunnen plaatsen? Voor zover ik weet is alleen je kind in de maxicosi vervoeren veilig. Klopt dat een pasgeborene daar niet te lang in mag zitten, maximaal 2 uur per dag. Dus als je ergens aan komt moet de baby er inderdaad meteen uit. Toevoeging : las later je uitleg. Ik weet niet of ik dat zelf wel zo zou doen, de maxicosi is er niet alleen door de gordel maar is er ook voor de stevigheid van het stoeltje e.d. Sheila, in dit stadium komen en gaan de zwangerschapsverschijnselen dus het hoeft helemaal niets te zeggen hoor!
Het heet Jane en komt uit Spanje. Ik ga ook zeker wel nazoeken hoe de wagen dwars op de bank uit testen komt. Benthe, Ik was jou vergeten te antwoorden. Naar dat je je zo rot voelt door alles wat je moet slikken. Ik hoop dat de hormonen ook een goed doel gaan dienen. Lekker geshopt met 15% korting bij de nieuwe Prenatal. Goede tip Coto! Nog een spijkerbroek, 2 jurkjes en nog wat lange shirtjes. Dit samen met de broeken die ik van mijn vriendinnen heb geregen, heb ik eigenlijk niets meer nodig. Maar ja... Anders ga ik alleen nog maar leuke minispullen kopen, ik heb toch echt zo'n zwangere kopersdrang... Morgen ook nog leens ekker een dagje met mijn moeder op stap.
Lieve Molly, Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je hierbij graag alle goeds toewensen. We zullen je missen meid!
Ellen, he getsie. Kaat, wat fijn dat alles goed was. En niet eens afgevallen. Geweldig. Het is inderdaad niet erg als je niet aankomt. Zolang je maar goed en gezond blijft eten haalt de kleine uk zelf wel alle voeding eruit die hij/zij nodig heeft. Heb jij zelf niet de keuze gekregen tussen vlokkentest en VP dan? Moby, wat heerlijk dat je ouders nu weer in Nederland zit. Beebje van Moby, kom nu maar snel naar buiten, dan kun je niet alleen met je papa en mama kennis maken, maar ook nog eens met je opa en oma uit het buitenland! MissDaantje, wat fijn dat je weer even bent langsgekomen. Ik hoop echt dat je je nu snel beter zult voelen en dat dit niet de hele zwangerschap zal doorduren. Coto, dat gewroet met die naald is inderdaad heel vervelend. M'n eerste VP was er ook helaas niet een om over naar huis te schrijven. Heb toen ook de eerste 2 dagen veel last van buikpijn gehad. Dat het ook anders kon heb ik de tweede keer gemerkt. Die was voorbij voor ik er erg in had en achteraf nauwelijks pijn. Benthe, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt door die hormonen. Wel heel lief van je mannetje dat hij hoopte dat het betekende dat je zwanger zou zijn. Hihi Natas, lekker BV blijven geven dan hoor! Nin0, je hebt helemaal gelijk meid, BV is het beste wat zo'n kleintje kan krijgen. Het frustreert mij dan ook wel eens om te lezen dat meiden die kennelijk genoeg voeding lijken te hebben besluiten er mee te stoppen omdat het na 1 dag proberen niet lukt. Ik vind het ook zo jammer en oneerlijk verdeeld dat ik hier een klein meisje heb dat zich goed liet aanleggen, maar er gewoon bijna niks uit kon krijgen omdat mijn melkfabriekje het gewoon niet goed deed. Heb het bij elkaar 10 weken geprobeerd. Meer voor de gezelligheid dan vanwege de hoeveelheid, maar vond het geweldig dat ik in ieder geval heb mogen proeven van dat mooie en intieme BV-gevoel. Dat is meer dan ik ooit had kunnen denken na m'n borstverkleining. Zico, gefeliciteerd met de 3 kg grens van Sterre. Hebben haar broer en zus genoten van het mogen voeden van de kleine Sterre? Shiela, veel wakker zijn en dromen zijn toch echte zwangerschapskwaaltjes hoor! Anna, ik heb even een beetje gegoogled naar de Jane, maar ik moet bekennen dat ik toch wel de voorkeur geef aan de stevige en degelijke maxi-cosi. Dat lijkt mij persoonlijk toch de beste en bovenal meest veilige manier om de kleine in de auto te vervoeren. En ja, het gebeurt inderdaad wel eens dat ze ligt te slapen in de wandelwagenbak en dat ze even wakker wordt ivm het overhevelen in de maxi-cosi. Maar de ervaring leert, dat zo'n kleintje in de regel toch weer direct in slaap valt door het wiegen.
Ik heb uit nieuwschierigheid ook even op de Jane gegoogeld En ik zou het ook niet kopen. Zoals ik al zei is de maxicosi niet alleen ontworpen voor de gordels die wel in de Jane zitten, maar ook voor de stevigheid van het stoeltje.
Ben gisteren bij de vk geweest en alles was oké! Alleen nog steeds niet ingedaald en dat zit toch wel id weg... Vandaag zijn mijn ouders bij ons dus nu mag het beebje komen...ben er echt helemaal klaar voor!
KOM MAAR BEEBJE VAN MOLLY> JE MAG ERUIT>WE ZIJN BENIEUWD HOE JE ERUIT ZIET. Ik heb denk ik wat gemist; wat is de reden dat MOLLY niet meer bij ons "komt".?Sorry, als dit erg ongeinterresseerd overkomt, weet het echt niet.
@ Moby Jammer dat je beebje nog niet ingedaald is... word wel tijd toch maar het kan snel gaan... Veel plezier met je ouders groetjes Anja