35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanalex

5 aug 2008
    75
    0
    0
    Ik ben een beetje aan het rondkijken op zwangerschapspagina en kom jullie hier tegen. Mag ik meekletsen?
    Ik ben 39, we zijn bezig voor een tweede, anderhalf jaar terug hebben we een zoontje gekregen.

2. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MAMAVANALEX:watn mond vol;tuurlijk mag je meekletsen, gezelli. Hoop op snel roze voor jullie.WELKOM

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Even gedag zeggen : Straks lekker met mannetje naar Texel....hopen op een beetje beter weer....
    Tot maandag!

4. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    HEEL VEEL plezier en lekker weer COTO.

5. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Mollyvg heeft nu een paar keer een miskraam gehad vroeg in haar zwangerschap, vandaar dat ze nu afstand neemt van de lijst!

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

mamavanalex, welkom je vindt hier vanalles, bevallen dames, zwangeren en wannabe's dus sluit je aan. Altijd gezellig als er weer een theeleut bij komt.

7. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Dag Dames,
    @moby, dan zit je beebje gewoon heel lekker en heeft nog helemaal geen zin om in te dalen!

@mamavanalex: welkom hier

Ik heb niet mogen kiezen tussen een vp en een vlokkentest. Ik kreeg gewoon een vlokkentest. Ik heb een nekplooimeting gehad en die was 2,8. Samen met de uitslag van het bloed had ik een kans van 1:181. Dus een verhoogde kans op erfelijke afwijkingen. de echoscopiste zei dat het vruchtje wel een neus botje heeft en dat zie je bij downsyndroom kindjes zelden. Ook was te zien dat het kindje erg veel hersenen had voor de leeftijd. Dit maakt verder niet uit, maar wel grappig, want een neuroloog heeft ooit tegen mij gezegd dat ik heel erg veel hersenen heb (ze gebruiken is iets heel anders......!).

Met de K*T weer heb ik me maar toegelegd op het bakken van koekjes. Zet ik mijn mixer aan, ruik ik me daar een brandlucht. Rook uit je mixer hoort volgens mij ook niet. Ik dus met de hand koekjesmix maken (gaat niet geweldig).

Fijn weekend op txel of gewoon thuis,
    Kaat

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    mamavanalex, welkom hier en gezellig dat je hier komt meekletsen. Hopelijk krijgt Alex snel een brusje erbij.

Moby, da's wel even balen dat de kleine nog niet is ingedaald. Ik hoop dat hij dat alsnog heeeeel snel gaat doen, want hij mag nu best wel komen.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Moby:Goed nieuws dat alles ok was! Beebje zit daar lekker en warm en droog, die wil er helemaal nog niet uit, haha! Kom maar beebje, we zijn zo nieuwsgierig naar je! Sterkte met de laatste loodjes en veel plezier met je ouders!

@mamavanalex: welkom hier!

@Zico: gefeliciteerd met de 3 kilo van Sterre, goed nieuws! Feestje! Vooral voor de kids die nu pap mogen geven...:)

@Benthe: wat naar dat je je zo vervelend voelt, ik hoop dat je snel opknapt! Sterkte!

@Kaat: fijn dat alles goed gaat en dat je niet bent afgevallen! Lekker genieten nu!

@Coto: veel plezier met mannetje op texel; ik hoop voor je dat het weer daar beter is dan hier, want hier is het echt gribusweer! Maar vaak is het op Texel beter dan in de rest van het land!

Ik voel aan mezelf dat de duivels er weer aan komen: kan janken om niks, laat alles vallen en erger me dood om niks, heel typerend! Het enige 'voordeel' is dat ik dan wel meteen weet of mijn cyclus inderdaad korter is geworden (zoals vorige keer) of dat ik gewoon op 28 dagen zit! Ik hou jullie op de hoogte!

Xx

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @mamavanalex
    welkom hier bij de gezellige dames,
    en hoop dat je snel ook het geluk hebt om roze te worden,

@Coto fijne trip toegewenst, en geniet ervan meisje!

@moby, je babytje mag nu wel gaan dalen hoor, begint tijd te worden!
    we leven hier in spanning af het korot af hoor meisje de allerlaatste moeilijkste loodjes....
    kopje op!
    en dikke knuffel en sterkte!

@Kaat leuk dat je nu een goed gevoel hebt,
    zo zie je maar de neen zwangerschap kan veel anders lopen dan de andere was hier ook!
    ben heel gelukkig voor jou!

@Zico wat fijn he de 3 kilo! wat gaat dat snel en mooi, vieren maar meisje!

@Bebek ai ai ja ken dat gevoel van als ik ze krjg die dag ook wat gevoelig,
    verwen je eens even lekker deze avodn met dingen die jij leuk vind al is het in de sofa zitten met een heerlijk stuk chocolade of een lekker filmpje, of iets anders , knuffels meisje!

@Anja hou je goed he voor jou komt het ook korter bij en ik vind de laatste maand gaat snel al wil je het nog sneller!

@Benthe wat naar voor je meisje ik hoop dat het wel wat beter gaat en snel, is niet leuk je zo ziekjes voelen der door! hopen dat het helpt!

@Natas BV geven heeft voordelen en nadelen,
    het geef een mooie volle buste , mijn vriendin heeft het ook lang
    gedaan, en ervan genoten en de baby daar is het het steeds het beste voor he!
    maar hier heb ik het gedaan bij de eerste dochter, wat knuss die tijd maar het ging niet goed hoor en na 6 weken kwam er geen melk meer uit!
    toen de overschakeling naar felssen dat heeft voor vel problemen gezorgd hier,
    mijn oudste ging makkelijk af en kwam niet goed bij!
    zorgen dus!
    moest het gaan en goed had ik het zekers gedaan maar door de operatie en door het sukelen vorige keer heb ik er niet voor gekozen...
    Veel succes erbij jij en genieten maar!

Fijne avond Ritje

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Wel hier alles goed Silke slaapt door van 10 a 11 uur tot 7 uur s morgens en das leuk,
    ze eet goed en is rustiger en slaapt regelmatig,
    de oprispingen zijn blijkbaar beter door op Nan1 over te schakelen ietsje dikkere pap,
    en ze is een maand oud nu!
    wow wat gaat dat snel...

Ik rust dagelijks ook nog een uurtje of twee tussen door heb het nodig merk ik.
    Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe Ritje

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Ritje: Dank je voor je lieve woorden en het is een goed advies, ga ik zeker doen! Het weer is ook niet al te uitnodigend, dus dat wordt een avondje in mijn joggingbroek en slobbertrui op de bank hangen, met een lekker glaaje rode wijn! Nu mag dat nog, haha! Gefeliciteerd met de mijlpaal van Silke; 1 maand alweer! Wat gaat dat snel joh! Fijn dat ze ook zo lekker doorslaapt, dat geeft jou ook de kans om goed bij te tanken! Geniet van je weekend!

Liefs

13. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord

NOD

12-10 Sandra1967
    29-10 Bebek/Carola
    31-10 Giegel
    14-11 Benthe + Veronika
    18-11 Ellenk
    20-11 Mama2x

AFSPRAKEN
    13-10 Anna VK
    20-10 Diana controle gyn
    20-10 Giegel gyn (uitslag bloedonderzoek)
    27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo!
    29-10 Shiela - 2de echo
    04-11 Diana 16w meting
    04-11 Shiela - nekplooimeting
    10-11 Diana pretecho en controle gyn
    02-12 Diana 20w meting en screeningsecho

BEVALDATA

03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe

NOD

12-10 Sandra1967
    29-10 Bebek/Carola
    31-10 Giegel
    14-11 Benthe + Veronika
    18-11 Ellenk

20-11 Mama2x

AFSPRAKEN

27-10 Anna 20 weken echo!
    29-10 Shiela - 2de echo
    30-10 Miss Daantje nekplooimeting en bloedonderzoek
    04-11 Diana 16w meting
    04-11 Shiela - nekplooimeting
    10-11 Diana pretecho en controle gyn
    02-12 Diana 20w meting en screeningsecho

BEVALDATA

03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke

Kaat was van de lijst afgevallen. Nu staat ze er weer op.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, hoe is het met je meid? We hebben je al een paar daagjes niet gehoord. Ik hoop niet dat het betekent dat je oma is overleden.
    Hoe is het nu met je mannetje?

16. Oei... ik heb jullie een beetje 'verwaarloosd, ziek ik... :oops:

@Natas: Emma had woensdag zo'n 'spuugdagje', bij haar kwamen verschillende voedingen er met flinke golven uit. Gelukkig bleef het - net als bij Danique - bij één dagje.
    Enne... ik heb de twee 'verkeerde' Danique's verwijderd uit het vriendenboekje...

@Coto: Wat vervelend dat de punctie zo tegenviel. Hopelijk valt de uitslag daarentegen mee...

@MissDaantje: Ik hoop dat de misselijkheid nu langzaam (of liever: snel!) gaat afnemen nu je de 12-wekengrens bijna bent gepasseerd...

@Zico: Fijn om te lezen dat Sterre het zo goed doet en zelfs de magische 3-kilo grens heeft overschreden :D !

@Mamavanalex: Welkom!

@Molly: Toch hoop ik jou hier (ooit) weer tegen te komen met héél goed nieuws...

@Moby: Sommige kindjes dalen zelfs pas tijdens de bevalling, dus het feit dat jouw beebje nog niet is ingedaald zegt niets over wanneer de bevalling begint (ik hoop voor jou snel)... :D

17. mamavanalex

5 aug 2008
    75
    0
    0
    bedankt voor jullie welkom!
    we zijn inderdaad bezig voor een brusje voor Alex.
    Vorige week had ik (1 dag overtijd) een positieve test in m'n handen, maar heel vaag. Vanmorgen (1 week later) weer getest, hij was negatied, en nu zijn de :evil: :evil: gekomen. Dus dit is een miskraam, helaas.

Hihihi, de hersenen van mama!

18. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ja Kaat wel das mooi meegenomen, veel hersenen, slim meisje of jongen! :)

mama van Alex das een lichte miskraam dan,
    heb ik ook eens gehad een weekje!

MissDaantje wow het gaat echt vooruit he, en je zult minder lang moeten dragen want een tweeling komt sneller, rust maar goed uit!

fijne avond Ritje

19. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Super baby Sterre wat groei je goed………………
    Hoi mamavanalex welkom hier in ons clubje het is ier erg gezellig veel plezier hier
    Coto500 veel plezier op Texel ik vond het er erg leuk…tot maandag
    Hoop dat we molly toch weer snel terug zien

Ik ben een tijdje niet geweest ik heb 2 nachtdiensten gehad en als ik dan terug kom zie ik dat jullie zoveel geschreven hebben.
    Ik zal niet alles onthouden maar ja maakt niet uit toch?!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai M.v.Alex, welkom hier!

Kaat, wanneer krijg je de uitslag? (sorry als je het al gezegd heb)
    Dat een neusbotje goed zichtbaar was is idd heel gunstig!

Bebek, hou je taai!

Ritje, BV geven is prachtig en mooi zolang het een beetje goed gaat. Als het bergen stress en problemen wordt het een ander verhaal, dan schieten zowel de baby als de mama er niet zo veel meer mee op.
    Wat goed van Silke dat ze al doorslaapt, heerlijk voor je!

Lola, thnx voor het verwijderen van mijn geklungel :)

Ik onthou ook niet alles hoor MaMa2x ;)

Deel Deze Pagina