Joh ik lees ook altijd alles maar kan ook niet altijd overal op reageren. Maakt niet uit, dan reageren er wel weer anderen
@mamavan alex:welkom hier en gezellig meekletsen! Ik heb ook twee keer zo'n testje gehad en hoop dat het de volgende keer heel goed raak is voor jullie! @lola: das inderdaad waar,zei de verloskundige ook al. Hoop ook dat het nu snel gebeurt;ben erg nieuwschierig hoe de baby eruit ziet en hoe alles zal verlopen...
Weet niet of ik het jullie al verteld heb, we zijn gisteren met ons Sterre naar de kinderarts geweest voor echo en had rechtstreeks eens gevraagd om haar te wegen en te meten. We moesten echt gaan zitten. Op dit moment is ze 54 cm, dus bijna 10 cm gegroeid in 1 maand en ze weegt 3100kg. Verder deed ze het zo goed dat ze niet meer op controle moet naar de KA. Alsook de echo van haar bekken was ok, ze zijn volgroeid
wauw Zico dat gaat de goede kant op hoor, en wat groeit ze snel he, fijn voor jullie geniet ervan! Ik ben terug gaan trainen deed me goed de mensen te zien en te praten over dingen, heb ze ook getrakteerd op een drankje voor de geboorte voor de kleine, was leuke avond, ook is die stalker nog steeds bezig mensen van die club lastig te vallen over mij! ben er rustig in hoop dat men snel reageert! door het gerecht! De hondjes deed het goed ik voelde teveel ging niet mijn buikspieren deden wat lastig....maar stilaan opbouwen dus! en het was een fijne avond! Ritje
Hallo meiden! Ik kwam alleen maar even vertellen dat ik vannacht ongewenst bezoek heb gehad van de Wel ff balen, maar ik voelde het al aankomen en nu weet ik tenminste wel dat mijn cyclus toch korter is dan 28 dagen, maar op de 25/26 zit en dat is nu al de 2e keer, dus dan kan ik daar in ieder geval rekening mee houden! Wordt vandaag dus een bleh dagje, want het weer speelt ook niet echt mee, maar ik ga wel lekker naar de zwarte markt in Beverwijk, dus dat is leuk, want dan kan ik mijn gedachten even verzetten! Dus hoppa; ibu'tje erin tegen de krampen en gaan met die banaan! Ik wens jullie allemaal een fijne zondag!
Zico, fijn dat het zo goed gaat met Sterre! Ritje, oei, een stalker? Maar gelukkig een leuke avond gehad Bebek istiyorum, jammer dat de zijn gekomen, we gaan samen voor de volgende ronde Vinden jullie trouwens ook niet dat ze die zomer/wintertijd maar moeten afschaffen? Ik heb het geprobeerd uit te leggen aan Alex, maar hij snapte het niet helemaal en werd daarom juist extra vroeg wakker Dus om 8 uur liepen we al buiten te wandelen (voordat de regen kwam!).
Kijk Alex, Ieder voordeel heb ze nadeel; jij hebt nog buiten kunnen lopen toen het droog was. Maar ik weet ook al haast wel dat ik morgen extra vroeg op mijn werk zal verschijnen. Carola, Balen joh, hopelijk zal je niet al te lang dit soort ervaringen moeten krijgen en is het snel raak. Veel pelzier op de zwarte markt. Gisteren hebben wij serieus naar wagens gekeken. En ik dacht dat het leuk zou moeten zijn... maar bleuh, wat een keuze. En vooral wat zijn die reiswiegen zwaar. Mijn voorkeur ging in eerste instantie uit naar de Mutsy Slider. Maar doordat daarvan de duwstang mee gaat van het frame en handvat wordt van de reiswieg is dat ding loeizwaar. En nu zit er nog niet eens een kindje in! Ik zal er 3 verdiepingen mee op moeten (zonder lift) Baal er nu al van. Ook de anderen die we geprobeerd hebben waren best al wel zwaar. Dat wordt veel trappenlopen voor mij straks! Nou ja, goed voor mijn dikke billen zeggen we dan maar Nu wil ik eerst nog een mutsaert zien, maar daar moeten we weer ergens anders voor naar toe.
Hai allemaal! Wat een regenachtig donker weertje vandaag, bij jullie ook? Heb net wel lekker gerend, dat is heerlijk in de regen! Lekker veel zuurstof in de lucht ofzo... Ik ben vorige week best ziek geweest, in totaal 2 weken misselijk geweest en last van mijn maag gehad . Het was echt naar, je kunt dan zo totaal futloos zijn - ik was niet zo ziek dat ik met koorts in bed moest - en je afvragen hoe je ooit weer energie voor dingen kunt hebben... Zoals voor solliciteren en huizen verbouwen enzo Gelukkig komt dan vanzelf de energie weer op als je langzaam beter wordt. Heb dus alweer gerend, en weer een sollicitatie verstuurd! Fijn gevoel. Anna, wat een gedoe met die wagens! Het is natuurlijk ook best wel belangrijk, maar je zou haast hopen dat je een goeie van iemand kunt krijgen, zodat je niet hoeft te zoeken Bebek, jammer van je , gatsie, en jij ook Mama2x Mama van Alex welkom! en succes, misschien is het voor jou wel snel raak! Zico, gefeliciteerd met je kleine hard groeiende meidje! Fijn gevoel zeker. Kaat, spannende uitslag Ritje wat ellendig dat die stalker nog steeds actief is zeg! Moby, laatste weekjes he, wat heel spannend, ik snap dat je benieuwd bent. Anja, jij toch ook bijna zo ver? SanRob, ik hoop dat het goed met je gaat en je langzaam een beetje tot rust komt en lekker gaat zwangeren. Heb je de foto al ergens mooi ingelijst en neergezet? Diaantje, alles goed met jouw zorgbehoevende gelieven? Miss Daantje, hoop dat je weer eens langs komt waaien met mooie echofoto's en hoop ik verhalen dat je je iets beter voelt? Molly, leuk dat je er even was, misschien lees je nog mee, benieuwd hoe het verder met je is na die roerige tijd en je afscheid van het forum. Zo! Sorry ik ben vast nog dames vergeten, maar dit was zo even wat ik in mijn hoofd had. Nu nog even extra rekken en douchen, ben wel uitgezweet nu denk ik . Fijne zondag nog allemaal!
Zico, wat ontzettend fijn dat Sterre het zo goed doet! Wat jammer Bebek Anna, ik heb een Mutsaerts en wij zijn er tot nu toe erg tevreden over. Maar wat een gedoe idd hè, een kinderwagen uitzoeken. Ik zag toen door de bomen ook dat bos niet meer. Uiteindelijk hebben wij onze keuze gebaseerd op de combinatie van grote wielen (voor in het bos) maar niet zo idioot duur, en toen kwamen we op Mutsearts uit. Lastig hè kleine Alex, die wintertijd Hier is het redelijk gegaan. Ik had Danique er gisteravond later uit gehaald voor de laatste slok en ze heeft vanmorgen idd ietsje langer geslapen. Ze werd nu om 08.00 zomertijd wakker, dus 07.00 uur op de huidige klok. Keurig kind! Wat vervelend dat je je zo naar hebt gevoeld Veronica Aan de moeders met heftige-poepluier-ervaring : Danique poept zo'n 2 tot 3x per dag. Ze knettert dan als een ouwe kerel en volgens mij spuit het er met aardig wat kracht uit. Zo'n 2 weken terug begon ze elke keer door te lekken, ook met direct verschonen waren haar kleertjes vies. We zijn overgestapt van maatje 2 naar maat 3, maakt helaas niets uit. Meestal lekt het door op de rug, soms bij de beentjes. Maar 1 of 2 keer per dag moet ze schone kleertjes aan, hoe snel ik er ook bij ben. We gebruiken de luiers van het Kruidvat, gisteren Pampers gekocht maar het was vanochtend alweer feest. Hebben jullie nog een ideetje wat ik hiertegen kan doen? Chris en ik zijn allebei onze stem bijna kwijt. Bij mij begon het gisteravond, bij hem vanochtend. Nu is Danique hier de enige die lekker babbelt
@Bebek Istiyorum jammer hoor dat de duivels je hebben weten te vinden. @natas volgens mij kun je er niks aan doen tenminste ik kon er bij onze kleine man, nu 2 1/2, en bij mijn dochter nu 17 ook niks aan doen het kwam gewoon tot dat ze over gingen op flesvoeding. @ritje is er echt niks te doen aan die stalker hier in Emmeloord las ik laatst dat er eenstalker flinke straf had gekregen celstraf geloof ik. Hoop dat er snel uitkomst komt voor jullie en rust
Natas, ik vrees dat we wat dat betreft hier ook hetzelfde probleem hebben. Het enige wat SOMS helpt is een maatje groter of goed opletten of de luier echt goed zit, maar voor de rest vrees ik, dat Danique naast een schone luier ook schone kleertjes aan zal moeten net als Yelina. Carola, he verdorie. Hebben ze weer niet goed opgelet en dat bordje Verboden voor genegeerd. Zico, wat groeit Sterre lekker zeg. Ze is de achterstand flink aan het inhalen. Veronika, fijn dat je weer bent opgeknapt. Da's ook niks waard om je zo beroerd te voelen. Anja, gefeliciteerd met je 37-weken grens. Vanaf nu zou je thuis mogen bevallen. Ben even kwijt of je daar ook voor ging of dat je een ziekenhuisbevalling hebt. Ritje, bah bah, nog steeds last van die stalker zeg? Maar wel weer lekker getraind. Leuk hoor. Zal het hondje ook wel blij mee zijn geweest dat je dat weer zelf deed. Vrijdag ben ik met Yelina voor de laatste controle bij de kinderarts in het ziekenhuis geweest. Ze waren tevreden over de groei, 4730 gram en 58 cm. En voor haar houding krijg ik nog een oproep voor de fysio. Ze is een beetje gespannen in haar lijfje en wil soms haar hoofdje wel eens wat scheef houden. En dat willen we natuurlijk niet hebben. De reden dat ik daar extra achteraan zit is, dat bij de inmiddels 10-jarige zoon van vrienden er indertijd niks aan is gedaan en dat knulletje gaat met een scheef hoofd door het leven. Hij heeft daar sinds vorig jaar manuele therapie oid voor, maar daar zit nog niet echt schot in. Voor de rest gaat het lekker met Yelina. Ze eet goed, groeit goed en begint ook al lekker te babbelen.
Ben een halve dag weggeweest Silke mee ze heeft zich flink gedragen was naar het Belgisch kamipoenschap gaan kijken, hondjes he, mijn hobby was leuk nog eens mensen te zien en ze vonden de baby geweldig! @Bebek sorry balen meid! is zo frusterend soms he @Veronica fijn dat het beter gaat met je houden zo meid! @Moby alles nog oke? nog eventjes hoor je bent er bijna! succes we leven met je mee en kijken naar het kindje en jou bevalling uit! @wow Inez Yelina doet het prima zo te horen! kijk er maar goed naar uit naar dat hoofdje he want je hebt het al 1 keer meegemaakt, ik wist het niet dat dat kon zo zie je maar weer, hier leer je altijd bij! @natas het is leuk als ze goed doorslapen gisteren hier van 11 u s avonds tot 8 uur nog oud uur das fijn se! das mooi voor jou je kunt je rust zeker ook gebruiken! oh ja Natas ga eens ander water gebruiken het hangt van het merk water af hoe hard of ook hoe lopend de poep is, vraag eens na.. echt se is een tip van de vroedvrouw! of geef ze wat water bij! @Anna die dingen zijn soms zo zwaar en onhandig pfff, kies er eentje uit die bij jou past, en goed aanvoelt! Ja jongens die stalker , t is lastig, t was even kalm geweest! heb de onderzoeksrechter aan de lijn gehad en ging dit dossier voorang geven en ze zei me dat als dit zo bleef er zelf gevangenis straf op staat, maar die man stopt niet er zit een hele erge vijs los, heeft al heel zen leven conflicten met mensen, leeft in zen eigen leefwereldje! Maar wat me goed deed, hij schuimd de clubs af en probeert negatieve verhalen te verzamelen, maar vind bot en zuigt dus maar wat leugen uit zen duim en plaats die onder zijn site journalistiek zegt hij, terwijl hij door de raad van journalisitek als zot verklaard word! en we kunnen alleen maar wachten op het gerecht en op onze advocaat! is wel alstig al probeer ik dit even los te laten, maar op de grote westridj heb ik veel mensen gesproken en goede contacten en het liet ze precies niet koud dat ik op zo'n harteloze manier lastig gevallen word en geviseerd en belogen! Dat deed echt goed! warme gesprekken gehad vandaag en dit had ik even nodig! Heb dus al twee mensen gehad die met elkaar meedoen en me dit aandoen! allebei even ziek en mensen hebben hier al jaren last van die twee! Ik hoop dat het gerecht ze snel stopt en dus wachten we he! Maar het is beter bij me dan vroeger se! fijen avond liefs Ritje
Meiden die al bevallen zijn, kan het dat ik al ongesteld ben geworden, normaal de de dag sterre 1 maand werd. ik aanzie het als ongesteldheid, maak me een beetje zorgen
Het is wat snel Zico, maar dat kan. Ritje, ik geef borstvoeding dus ik kan niet het water veranderen Wat is dat toch vreselijk, die stalker. Je staat zo machteloos en het heeft zo veel invloed op je leven. Inez, nou dan mag ik wel de garderobe van Danique gaan aanvullen. Hè wat naar, shoppen Met 2 tot 3x per dag een nieuw setje aan kom ik nu dus niet uit, of ik moet veel wassen draaien met nauwelijks kleren in de machine. Fijn dat Yelina zo goed groeit. En je kan beter nu wat 'te veel' fysio doen dan later een probleem hebben. Ik hoop dat de oefeningen snel effect zullen hebben.
@ Inez Ik heb weer gekozen voor een ziekenhuis bevalling omdat ik met beide meiden ben bevallen met medische indicatie werd het advies nu ook weer in het ziekenhuis. Voor mij zelf en de ervaringen die ik heb gehad ook wel prettig. groetjes Anja
Ja Zico ik weet het niet want ik heb nooit keizersnee gehad ik ben nu na een maand pas van de ongsteldheid af! misschien kunnen anderen je helpen die dit ook gehad hebben.... Ach ja ik weet dat het wel stopt als het gerecht begint maar ik vraag ook schadevergoeding want ik heb heel wat kosten gehad door dit! advocaat, gerecht, kliniekopname! en ik hoop een zware straf voor hem, en ik ben niet de enige! staan al zoveel klachten bij politie dat voor mij in mijn voordeel is! kan niet zwaar genoeg zijn zijn straf! Maar kan het beter relativeren dan toen ik zwanger was! en heb ook soms even moeilijke momenten maar gaat beter dan toen ik zwanger was. En vooral ik geniet veel van ons kleintje! doet me goed als ik al in der mooie oogjes kijk! Papa , Silke en de tutter!
Natas, ja naar he? Dat shoppen. Hihi. En ja, dat was nu ook m'n insteek. Beter nu wat te veel, misschien wel wat overbodige fysio dan te laat gereageerd en net zo'n scheef kind krijgen als onze vrienden. Ik snap nog steeds niet dat daar niet eerder actie op is ondernomen. En ik ga er wel vanuit, dat de oefeningen baat zullen hebben. Anja, aan bevallen in het ziekenhuis is verder niks mis, al gaat stiekempjes m'n voorkeur nog steeds uit naar een thuisbevalling. Lekker in je eigen omgeving, heerlijk lijkt me dat. Maar mocht het er ooit toch nog eens van komen, (al denk ik op dit moment van niet), dan wordt het sowieso een geplande KS. Zico, het zou inderdaad kunnen dat het al een menstruatie is. Wel een beetje vroeg, maar niet onmogelijk. Maar mocht je het niet vertrouwen gewoon even een belletje naar je gyn doen meid.
Vanmorgen ben ik met Emma naar de kinderarts (van het ziekenhuis) geweest. De kinderarts van het cb constateerde al dat het breukje in het sleutelbeentje prima was genezen en deze arts kon dat alleen maar bevestigen. Emma werd ook nog even gewogen en gemeten. Ze weegt nu 4.780 gram en is 56,5 centimeter lang. Dat betekent dus dat Emma in anderhalve week tijd maar liefst 435 gram is aangekomen ! Ik vroeg dus ook of dat niet wat erg veel was, maar het schijnt niet ongewoon te zijn voor een borstvoedingskindje... Voordat ik met Emma naar het ziekenhuis ging heb ik (voor het eerst sinds 6 weken...) Jasmijn naar het kdv gebracht. Jeetje, wat een gedoe om twee kids op tijd aangekleed en gevoed te hebben . Nadat ik Jasmijn had afgezet, ben ik even een handje gaan geven aan de leidsters van het groepje waar Emma vanaf 1 janauri naar toe gaat. Ze blijkt dus al de derde Emma in dat groepje (en dat is nog een klein groepje, want pas opgestart vanaf september) te zijn... En wat betreft de wintertijd: Emma werd vanmorgen inderdaad een uurtje eerder wakker dan ik van haar gewend ben (7.15 uur) en van Jasmijn is het moeilijk te zeggen. Haar heb ik om 7.30 uur uit bed gehaald, omdat ze naar het kdv moest. Ben benieuwd wat zij morgen doet... Uit de categorie 'prietpraat': Ik noem Emma altijd gekscherend 'kadootje' als ik haar ingebakerd uit bed haal. Jasmijn zegt nu tegenwoordig: 'Kadootje uitpakken!' als ik met Emma beneden kom . Nu is Emma voor ons natuurlijk ook wel een kadootje... ............................................................................................................................................. @MamavanAlex: Bah meid, wat balen. Zulke dingen kun je eigenlijk liever maar niet hebben geweten... @Moby: Je 'ofiiciële' laatste week is ingegaan. IK duim dat je ukkie deze week geboren gaat worden! @Zico: Super dat Sterre het zo goed doet. Ze is echt goed gegroeid... @Ritje: Fijn dat je weer bezig kunt zijn met je honden... Leuke foto van papa en de speen. Weet hij wel dat hij hem verkeerd om in zijn mond heeft... ? @Bebek: @Veronika: Goh... twee weken ziek, da's behoorlijk lang! Gelukkig ben je weer opgeknapt... @Natas: Mijn ervaring (met Jasmijn) is dat tegen spuitpoep geen enkele luier is opgewassen, helaas... @Annna: Veel kijkplezier gewenst vandaag! Enne... ik zal zo snel mogelijk foto's maken en je mailen. Ik ben er de afgelopen dagen helaas niet aan toe gekomen...