35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Lola: wat een goed nieuws, dat Emma het zo goed doet! Ze is écht een kadootje!

@Moby: hoe gaat het meid, hou je het nog een beetje vol? Ik lees net dat je laatste officiële week is ingegaan, ik ga duimen dat het beebje snel komt! @Beebje: kom maar gauw, we zijn allemaal zo nieuwsgierig naar je! :baby:

@Veronika: Wat naar dat je ze beroerd bent geweest! Het kan best een reactie zijn op alle spanningen, dat moet toch je lijf uit op de één of andere manier! Maar fijn dat je weer bent opgeknapt en lekker hebt gerend!

@Ritje: Meid wat een ellende met die stalker! Heb wel veel respect voor de manier waarop je er mee omgaat, knap hoor! Ik hoop dat ze hem voor lange tijd van de straat plukken, zodat je er geen last meer van hebt! Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad met de hondjes show! Ook altijd fijn om even met mensen een goed gesprek te hebben en te weten dat je niet alleen staat! Sterkte met die gek! (leuke foto trouwens, een lief, huiselijk tafereeltje, lief!)

@Anja: hoe gaat het met jou meid? Bij jou ook de laatste loodjes, ik hoop dat het allemaal goed met je gaat! Ben heel benieuwd naar het beebje!

@Inez: wat fijn dat Yelina zo goed eet en groeit! En goed dat jullie achter dat scheve nekje aanzitten; je kan beter nu iets teveel oefeningen doen dan later de problemen ervan te hebben!

@natas: ik heb geen ervaring met spuitpoep luiers, dus kan je niet helpen, maar het lijkt me geen feest! Is voor die kleine natuurlijk ook helemaal niet fijn, maar lijkt me voor jullie ook vervelend! Succes!

@mammavanalex: Dat vind ik een goeie deal: samen op naar de volgende ronde!

Alle meiden bedankt voor jullie troostende woorden! :thumup: Ik ben echt blij dat ik jullie heb leren kennen, want wie anders snapt hoe kl*te het is dat die duivels weer komen etteren! Is lekker om je even zielig te voelen en jullie troostende woorden te lezen, bedankt allemaal! =D>

2. Precies! Ik zie nóg steeds heel helder voor me hoe ik iedere maand (5 jaar lang...) op te plee zat te janken van teleurstelling. Ik begrijp jullie dus als geen ander...

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

We kennen idd het gevoel Bebek.

4. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Hallo allemaal,
    Hier alles nog rustig.
    Af en toe een pijnlijke harde buik maar nog geen tekenen dat er iets te gebeuren staat!
    Donderdag weer naar de vk en verder maar afwachten!
    Ik hou jullie op de hoogte.
    Groetjes, Moby

5. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ik ben er weer.
    Heerlijk weekend gehad op texel. Zaterdag heel mooi weer, lekker relaxed naar het strand, en ecomare geweest. Heerlijk uit eten...
    Zondag baggerweer, maar toch lekker ontbeten en koffie en geluncht. Daarna naar huis, wel roteind in de regen met veel file. Ach 5 uur thuis.
    Lekker vroeg naar bed, en heel lief voor elkaar geweest hihi :oops: :oops:
    het mocht weer na de VP .....
    Straks naar fysio, hoewel mijn rugpijn natuurlijk een stuk minder is geworden, zal je altijd zien.....
    Nou ik ga weer aan het werk...

6. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    aiai ik hoop dat het snel weer het oude word,
    en we snel online kunnen....

@coto hoop dat die rugpijn snel overgaat!
    heb er ook altijd regelmatig last van,
    en door de val hier de dag voor de bevalling heb ik ribben
    gekneusd bleek achter af nu is dat stilaan beter, verzorg je wel en laat die Fysio zijn werk maar goed doen!

@Moby meisje lukt het de laaste loodjes!
    sterkte en alvast nog een week zonder teveel last , maar dat zal niet simpel zijn!

@Bebek ja ik jankte ook elke keer duurde het minstens een dag of een halve eer ik erover was!
    en heb niet zolang geprobeert! maar 6 maand!
    want de tijd drong he 41 jaar!
    stort je hartje maar uit.....we zijn zielmaatjes hoor !
    sterkte

@Lola wat leuk he een kadootje uitpakken t is mooi
    het zo te horen!
    en dat alles goed gaat ook, en t is nie simpel
    twee kleine meiden klaar te maken smorgens samen pfff
    petje af voor jou!
    fijn dat dat sleutelbeentje genezen is ik maakte me zorgen erover!
    en dat ze zo goed groeit, hier kind en gezin is herzet de dokters zijn er pas donderdagmorgen....
    dan weet ik hoe groot en hoeveel ze is bijgekomen!

He he :) ja die tutter stak verkeerd! :)
    zal het zeggen, mijn eeuwige vrijgezel is een huisvadertje eerste klas geworden!
    niemand die dat ooit erin zag behalve zen familie die wisten dat wel al heeft hij altijd alleen gewoond en de wereld afgereisd, genoten van alles wat er was!
    grappig hier bij mij is die blijven steken :)
    NU met de tutter zelfs en pampers vervangen en flesjes geven!
    knap toch!

@Anja jij bent diegene die het minst jammerd , gaat het daar wel?
    ik denka ltijd die meid heeft zo n fantastische zwangerschap!
    veel succes de laatste weken komen eraan!
    verras ons maar!

we hebben een andere nieuwe cosi aangeschaft , dit is beter nu ligt ze nbeter is beter afgeschermd en veel veiliger dan die dat ik van mijn vriendin heb gekregen,
    het was nodig!
    deze morgen heel druk en ik was er moe van hier in huis!
    pffff

heb net dutje kunne doen was nodig!

liefs Ritje

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goed dat je het even aangeeft Lola, ik had het bericht gemist! Ik hoop maar dat het niet te lang duurt, die verhuizing, ben er helemaal aan gewend geraakt dat mijn vriendinnetjes van de site er altijd zijn!

Ik ben een appeltaart aan het bakken, het is niet te geloven! De mensen die mij kennen zouden in een deuk liggen als ze het wisten, want ik ben helemaal geen fan van alles wat er met de keuken te maken heeft, maar ja, ik kreeg ineens de kolder :) Zal mij benieuwen of het wat wordt, haha!

8. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Vraagje aan de moeders;
    kloppen de maten van de babykleren nou ongeveer met de lengte van kinderen. dwz past een kindje van 56 of 58 cm nou echt maat 56, of wisselt dat ook nog wel eens?

En is het nog leuk als je 3 keer per dag mag/moet omkleden en schoonmaken? ;)

Bebek,
    Ik vind appeltaarten bakken als je ongesteld bent geworden een heel goed plan. Met zo'n heerlijke geur in je huis vind je al snel weer goede moed.

Lola,
    Misschien wel eens goed voor me om een beetje af te kicken, alhowel ik jullie wel zal missen. Ik hoop niet dat we groot bevallingsnieuws gaan missen hierdoor.
    Ik moet trouwens zeggen dat ik nu opeens veel spullen heb dat ik van mezelf er eigenlijk niets meer bij mag. Maar misschien nog wel iets heeeel leuks wat ik echt nog niet heb.
    Ik heb vorige week goed geshopt bij de nieuwe prenatal met korting.

Wij gaan straks naar de echo en het beebje is heel opgewonden ervan. Die vind het kennelijk heel leuk om zich te laten zien straks.
    Ben benieuwd of die zich straks ook gaat uitsloven met mooie bewegingen. Misschien gaan we meteen een hapje eten, dan kom ik waarschijnlijk pas morgen terug hier.

9. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    anna dat van 50 maat is 50 cm lengte kind heb je goed begrepen.
    ik heb een lijstje gemaakt voor in de portomonee ivm sterre haar maten.
    Lekker makkelijk hoef je niet steeds uit te tellen heb opstaan rond hoeveel maanden het gemiddelde is van maat.

Ik heb toch de gyn maar eens gebeld ivm de :evil: :evil: , het kan goed zijn dat het de :evil: :evil: ;moet nu effe aankijken en de dagen afwachten dan ik een normale cyclus ze heb , blijft het duren moet ik terug bellen.
    Maar ze vermoeding dat ik de :evil: :evil: op bezoek heb :cry:

10. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Vandaag zijn wij (nog) zonder poepvlekken doorgekomen, hoezee hoezee :)

Hahaha Lola, ik noem Danique in de bakerdoek ook een kadootje. Met strikje en al, heel leuk om elke keer uit te pakken :D
    Wat fijn dat het breukje al genezen is en het zo goed gaat met Emma.
    Al 3 Emma's op de groep? Ik wist niet dat Emma zo'n populaire naam was, of is dat toeval.

Coto, fijn dat je een goed weekend hebt gehad!

Anna, ja hoor zelfs 3x per dag ut kind afpoetsen en omkleden is leuk :D
    Nou moet ik er wel bij zeggen dat Danqiue bijna alles leuk vind en op de commode heeft ze de grootste lol. Als ze bij aankleden veel zou huilen zou het een ander verhaal zijn.
    De maten vallen erg verschillend per merk, raar maar waar. Hou maar es een romper van de Hema op een romper van b.v. Prenatal, die van de Hema lijkt dan wel een maat groter.

11. veronika

veronika Niet meer actief

Heee Anna hoe was de echo? Heb je nog een mooie foto voor ons?

Moby en Anja, hebben jullie al buddies, indien gewenst? Wel heel leuk voor ons hoor, hebben we lekker snel nieuws van jullie ;) Maar als jullie het nieuws zelf hier willen brengen snap ik dat ook natuurlijk, dat lijkt me ook leuk.

Bedankt nog voor jullie lieve woorden mbt mijn ziekjes zijn! De eerste week misselijk vond ik niet zo erg :oops: toen dacht ik dat ik wellicht zwanger was nl! Des te erger was de tweede week haha. Maar ik knap langzaam op, idd, de spanning zal er wel uit moeten komen op deze manier. Gewoon gezond eten en beetje rustig aan doen!

Diaantje is nog niet weer gesignaleerd, he?

12. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Anna hier wel kies ik van 0 tot 3 maand is begin dan neem ik altijd tja als je voor 3 maand gaat zou je kleertjes voor 6 maand moeten nemen altijd iets meer dan de leeftijd is!
    zo heb ik het gedaan ook in kiezen voor de kleding voor de uitzet vroeger en nu!
    Ik kleed ze 1 keer per dag aan,
    alles zit mooi in de luier en nergens drupt het of lekt het,
    geen rode billetjes ook niet!
    1 keer heb ik ze moeten heraan doen omdat ze plaste terwijl ik ze een andere luier aan deed en dan liep alles natuurlijk onder!
    Ze heeft wel regelmatig en bavetje om.

Veronica verzorg je meid!
    maak ons niet ongerust!
    beterschap!

LOla drie Emma's ze zijn in je mooie naam!
    zie dat je de juiste terug oppikt :) grapje!

coto leuk een goed rusitg fijn weekend,
    zal goed gedaan hebben!

IK ga dit hier missen hoor en degene die moeten bevallen dan weten we nik! eigenlijk vind ik dat wel heel erg spijtig!

Bebek als je niet zover woonde kwam ik eens lekker proeven van je appeltaart en bracht appels mee ik woon in een grote fruitstreek van appels en peren en kersen!
    je zou taarten kunnen bakken!

fijne avond Ritje

13. @Coto: Lief hè, die zeehondjes in Ecomare? Ik had er toen graageentje mee naar huis willen nemen...

@Ritje: Gekneusde ribben kunnen behoorlijk lang zeer doen, dat weet ik helaas uit eigen ervaring... :(
    Als ik de mooiste Emma mee terug neem, dan heb ik de juiste... :D

@Bebek: Mag ik ook een stukje... ;) ?

@Annna: De maten van babykleertjes verschillen per merk. Soms was Jasmijn maatje 56 van merk A nog te groot, terwijl maatje 62 van merk B al krap begon te zitten.
    Willen jullie het geslacht van het kindje weten? En zo ja, mogen wij dat dan ook weten (ben niet nieuwsgierig hoor... :oops: )?

Even spammen...

Knipoogje...

14. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    haha mooi Lola je meid, ferm ze is goed gegroeid he!
    en dat muziekje boven het bed ,
    gek we hebben net hetzelfde! :)
    grappig toch!

mooi foto's het lachebekje! :)

Ritje

15. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    En een half uurtje later heeft Danique er vakkundig en grondig voor gezorgd dat ze weer een schoon setje aanmocht :D

Aaaaah Lola, wat een MOPPIE!
    Maak jij ook zoveel foto's van je kinders? Voordeel van het digitale tijdperk, je kan plaatjes blijven schieten tot in het oneindige. En filmen doen we ook veel. Behalve met de 'grote' videocamera maak ik ook af en toe filmpjes met m'n fototoestel die ik dan naar de tantes en oma kan sturen. Helemaal onderaan in mijn photobucket foto-album staat er eentje, ook erg leuk om te doen.

Anna, lekker een hapje wezen eten? Ben erg nieuwschierig naar je echo!

16. @Natas: Ja, ik maak ook behoorlijk veel foto's. Het grote voordeel van een digitale camera is inderdaad dat je een hele serie foto's achter elkaar kunt schieten om vervolgens de leukste eruit te halen. Dat deed je niet toen je alle foto's nog moest laten afdrukken...

17. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Lola

Mooie foto's..... wat een meid al weer ;)

@ Veronika

Nee heb idd nog geen buddy... heb daar nog niet eens aan gedacht omdat het nog ver weg was :oops:

@ Ritje

Mijn zwangerschap verloopt ook op rolletjes, maar het zijn gewoon de meest voorkomende klachten ...
    Heb een schimmeltje gehad, drukpijn, last van de rug, maagzuur...
    en verder het zijn de laatste loodjes en we zijn geen 18 meer dus het gaat ook net even anders en we hebben allemaaal onze bezigheden zodat we daardoor worden afgeleid denk ik.... :) :)

groetjes Anja

18. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @lola : wat een schatje! Ik kan soms echt niet geloven dat wij over 5 maanden ook zo'n kleintje hebben
    De manueel therapeut heeft dus echt mijn rug gekraakt. Er zat een blokkade in de onderste wervels, daardoor ga ik scheef staan en komt er teveel druk op de rest. Dus maar goed dat ik geweest ben. Heb nu erg veel pijn maar daar was ik voor gewaarschuwd! Heb weer een afspraak over 2 weken....Ga zo lekker slapen...welterusten!

Share This Page