35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. En tóch is het zo :D ! Welterusten...

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lieve foto's Lola..

Bebek, hoe was je taart gelukt?

3. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    @moby, ik denk aan je hoor!

He ik had mn geld gezet op enkele dames maar ik lees dat dat niet gelukt is. Ik vind dat ik lang genoeg onderaan het lijstje heb gestaan.

En nu heb ik weer iets. Voordat ik zwanger was ik al een paar keer naar de huisarts geweest omdat ik zo'n pijn had in mn poepert, zeg maar.
    En nu is het niet meer te harden en ben ik gister toch maar weer naar de huisarts geweest.
    En wat sommige misschien al denken - aambeien - en dan ook nog inwendig. Pfff, heb ik weer. En zeerrrrrrrrrrr!
    Maar goed het is niet anders. Moet er mee leven tot de bevalling heeft ze me verteld.

En ik ben vannacht al weer begonnen met slecht slapen. Morgen om 12.50 uur echo. Ben zo enorm nerveus! Ben zo bang.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nou meiden, het is niet te geloven, maar mijn appeltaart is gelukt! En inderdaad: die geur en het proeven geven je weer wat goede moed! :) Bij deze stuur ik jullie allemaal een stukje :)

@Annna: leuk, weer een echo! Beebje vind het natuurlijk leuk om zich eens even goed te laten bewonderen! Zijn het mooie plaatjes geworden? Ik ben benieuwd! Enne, ook ik ben mega nieuwsgierig naar het geslacht! ;)

@Lola: wat een plaatje! Ze is zo vrolijk, daar krijg je zelf een lach van op je gezicht als je naar haar kijkt!

@Ritje: jij woont echt op de goeie plek als ik weer eens wil bakken! Lijkt me heerlijk, al dat verse fruit! Dat is dan verantwoord snoepen he, als je dat in een taartje doet! :)

@Shiela: pijnlijk is dat he, aambeien! Ik ben niet eens zwanger en ik heb ze al :x Erfelijk kwaaltje, heel naar! Beetje smeren met sperti en vaseline wil de pijn nog wel eens verzachten! En als het heel erg is kun je beter met water spoelen onder de douche dan afvegen, dat helpt ook! Sorry voor het onsmakelijke verhaal, maar ik weet hoe veel last je daarvan kan hebben, dus wilde je de tips niet onthouden! Sterkte ermee! Enne, ik zal aan je denken met de echo morgen! Het komt vast allemaal goed en het wordt vast een prachtige echo! Kan me goed voorstellen dat je bang bent en maakt niet uit wat wij zeggen: pas als je zelf gezien en gehoord hebt dat alles goed is, voel je je weer wat rustiger! Maak jezelf niet gek meid!

@Coto: goed dat je meteen naar therapeut bent gegaan! Wel vervelend dat je zo'n last hebt nu, maar als dat gauw weer over is en je hebt dan helemaal geen pijn meer is het voor het goede doel geweest! Ik hoop dat de pijn snel weg is! Sterkte!

5. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Bebek, dank je voor je lieve woorden. En wat je zegt bemoedigende woorden altijd goed maar ik zal het toch eerst moeten zien!

En wat de douche, vaseline ect. betreft. Het zit bij mij inwendig dus dit alles word een beetje lastig ;)

Ik heb net van mn werkgever een tip gekregen over een zetpil. Volgens hem moet deze goed helpen. En ik heb gegoogled en deze mag ook door zwangere vrouwen gebruikt worden.

6. @Shiela: Aambeien... oei, oei! Weet er helaas alles van... :(
    En denk eraan: Veel vezels eten en eventueel Roosvicee Laxo drinken...

@Bebek: Je appeltaart was héérlijk... ;) !

7. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Shiela: wat vervelend van die aambeien, kan inderdaan zeer pijnlijk zijn!
    Succes morgen bij de echo.....ik ga ervan uit dat alles goed zit en dat je lekker kan genieten van het kijken naar jullie beebje!

8. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Sheila, wat ellendig dat je aambeien hebt gekregen. Het lijkt me heel pijnlijk, sterkte!
    Morgen gaat je ukkie naar je zwaaien, echt waar :) ;)

Coto, ik hoop voor je dat het nu beter zal gaan met je rug.

9. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord

NOD

12-10 Sandra1967
    29-10 Bebek/Carola
    31-10 Giegel
    14-11 Benthe + Veronika
    18-11 Ellenk
    20-11 Mama2x

AFSPRAKEN
    13-10 Anna VK
    20-10 Diana controle gyn
    20-10 Giegel gyn (uitslag bloedonderzoek)
    27-10 Miss Daantje - prénataal onderzoek, Anna 20 weken echo!
    29-10 Shiela - 2de echo
    04-11 Diana 16w meting
    04-11 Shiela - nekplooimeting
    05-11Mama2x Grote controle Gyn
    10-11 Diana pretecho en controle gyn
    02-12 Diana 20w meting en screeningsecho

BEVALDATA

03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke

10. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Wel sneu nu is weer Kaat van de lijst! En misschien nog wel meer

Hoe kan dit toch elke keer? Volgens mij 2x mama pak jij de verkeerde lijst. Want ik weet dat Miss Daantje de 30ste een afspraak heeft en niet de 27ste.

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Schiela die aambeien vrij lastig en pijnlijk, ik dacht ik heb een joekel maar gewoon vleeskleur maar op een dag of drie was die weg!
    gek!

hoop dat het snel weggaat meisje liefs Ritje

12. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Jeetje, ie iemand me aan het boycotten, want inderdaad ik ben er weer af! Maakt niet uit hoor, ik zet me er gewoon weer tussen.

Ik heb niet alles terug gelezen omdat ik heel erg veel hoofdpijn heb (heb ik anders echt nooit), dus naar een schermpje kijken gaat ook niet zo lekker. Hoe voelt migraine aan? Zijn er meer dames die dat hebben met de zwangerschap?

Sheila, nee aambeien heb ik gelukkig niet, maar het schijnt echt een heel erg naar iets te zijn.

Ritje, ik hoop dat je mijn spreuk nog kent: Pas op heren, deze dame kan castreren. Ik wil dus heel graag die stalker even "helpen". Heeft die man niets anders te doen.....tssssss. Ik heb ook ooit eens een stalker gehad die op een gegeven moment met een mes in ons huis stond, de politie heeft hem met 6 man uit huis moeten halen. De dag erna liep hij weer rond. Het maakt je zo onzeker.

Wij hebben hier onverwacht vroeg al bericht gekregen over de uitslag van de vlokkentest. Ik schrok heel erg toen ze al belde, maar het goede nieuws is: ALLES IS GOED MET ONZE.............ZOON. We krijgen dus een jongen ( dat idee had ik ook al, geen idee waarom). We zijn er erg blij mee.

Ik ga als de hoofdpijn weg is alles even na lezen......sorry het is geen desinteresse hoor!

gr,
    Kaat

13. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Je hebt een goed contact met je werkgever dus! :)
    Maar het lijkt mij zeker geen pretje, vervelend hoor. Ik ben er zelf ook wel bang voor maar voorlopig gaat het goed.
    Lola, was jij trouwens niet geopereerd aan dit soort gelazer? of ben ik in de war?

Lola,
    Mooi knipoogje!

Stalkers, lijken me verschrikkelijk, of het nou lichamelijke dreiging is of geestelijk lastigvallen.
    Goh, die pakjes dat zegt dus niet altijd wat. 56cm is dus kennelijk niet altijd 56cm.

Natas,
    Je stelt me helemaal gerust. Nog een paar daagjes meid... Sterkte met je daarop voorbereiden.

Kaat, Ik had voordat ik zwanger was vaker last van hoofdpijn. Heb wel al twee keer heel erge last gehad.
    Gefeliciteerd meid dat de uitslag goed is. En met jullie knul. Voor jou ook lekker genieten dus. (naast het misselijk zijn en hoofdpijn hebben dan) Hoe gaat hete met dat eerste trouwens?

Meiden de echo was helemaal goed. Het ging supersnel. Het voelde een beetje "ik moet opschieten, want ik loop achter" van de echoscopist.
    Maar we waren natuurlijk allang blij dat alles goed was.

Doordat het eerste zo snel ging werden we een beetje ongerust toen hij opeens wel lang bleef kijken bij de niertjes en het hartje. Maar gelukkig werden die ook OK bevonden.
    Dus nu nog lekker 20 weken genieten. :)

Ik heb 1 halve foto, laatste van het rolletje fotopapier, een paar vlekken wat de botjes van het gezicht voorstelt en nog een mooie vd ruggegraat.
    Misschien toch een goede reden voor nog een pretecho. ;) Maar dat weet ik eigenlijk nog niet, we zijn al lang blij dat alles zo goed is.

We waren ook net op tijd met melden dat we het geslacht niet wilden weten. Waren we vooraf vergeten te zeggen. Toen hij richting de buik ging bedacht ik het net op het juiste moment.
    Dusseh, iedereen die nieuwsgierig is, lekker nieuwsgierig blijven!
    Wij hebben trouwens wel heel erg een jongensgevoel. Bijna iedereen zegt ook dat ik zwanger ben van een jongen.
    Soms met enorme complimenten; van een meisje ben je stralend zwanger, van een jongen zie je er vermoeid en vaal uit :(

14. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    wat erg Kaat die staker met een mes dan nog!
    neen hier is het psychisch,
    het is al doorgegeven aan de politie maatregelen
    van de onderzoeksrechter en das al veel!

Maar ik begijrp dat niet he met een mes voor je staan en direct die zot laten loslopen!
    ach er zijn momenten toen ik zwanger was dat ik dat nu neem ik een geweer! maar dat heeft geen zin!
    Men zou veel harder moeten optreden op dat vlak in de wet!
    en sneller!en hardere straffen!

Wat ben ik blij voor jou een Zoon wauw meisje das zo'n leuk nieuws!
    zie je het komt goed!
    geniet er rustig van he dikke knuffel en het is fijn jou er weer bij te hebben!
    PS op de pagina links onder buik van de maand staat men foto ga eens kijken omdat, je er toen niet was! t is niet om te stemmen hoor want mijn kaartjes die ik kan winnen zijn allang gemaakt!
    hihihi
    volgende maand heb ik de foto van het geboortekaartje erop gezet van mijn twee dochters!

liefs Ritje

15. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    lola wat een knappe foto's

16. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

NOD

12-10 Sandra1967
    29-10 Bebek/Carola
    31-10 Giegel
    14-11 Benthe + Veronika
    18-11 Ellenk
    20-11 Mama2x

AFSPRAKEN

29-10 Shiela - 2de echo
    30-10 Miss Daantje nekplooimeting en bloedonderzoek
    04-11 Diana 16w meting
    04-11 Shiela - nekplooimeting
    10-11 Diana pretecho en controle gyn, Anna VK
    02-12 Diana 20w meting en screeningsecho

BEVALDATA

03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke

Zo!

Hebben we de laatste tijd nog wel eens wat van Vozzie gehoord? Nee toch, of ben ik zo vergeetachtig.
    Diana is hier ook al lang niet meer geweest. Hopelijk gaat alles nog goed met haar. Weet iemand iets?

17. mamavanalex

Aug 5, 2008
    75
    0
    0
    Ik vond die maten niet altijd kloppen hoor, sommige kleertjes vallen reuze groot, en soms piepklein.

Shiela: die aambeien zijn bij mij na de zwangerschap nooit meer weggegaan :( Ik moet ook echt met tarwezemelen alles zacht houden :(

Bebek istiyorum: ben je Turkse? Maar je kan wel lekkere appeltaart maken, ik kon het hier ruiken, mmm!

18. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, zoals de anderen al zeiden, de maten kloppen niet altjid. Het kan soms gebeuren dat je kindje in 3 maten zit, dat hij/zij de grote 50ers nog aanpast en dat hij/zij de kleine 62ers ook al past.

En ja, of je kind nu maar 1 of 3 of meer poepluiers op een dag heeft, dat maakt niet uit, de wasmachine is geduldig en het geeft een goed excuus om even lekker los te gaan met kleertjes.

Fijn trouwens dat alles goed gaat met jullie uk, dat geeft wel een goed gevoel he?

Vozzie is hier inderdaad al heel lang niet meer geweest. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat.

Diana was geloof ik ook steeds erg ziek, dus die zal waarschijnlijk de puf gewoon niet hebben om te posten.

Kaat, fijn dat bij jou de uitslag ook goed was. En een knulletje. Nog even en de boys zijn hier in de meerderheid.

Shiela, bah, aambeien. Hopelijk ben je er snel vanaf.

Lola, mooie foto's hoor! En wat is ze al weer gegroeid. Ze is dus nu gewoon even zwaar als Yelina.

Bebek, dat was een heerlijke appeltaart hoor!

Morgen ga ik voor het eerst zwemmen met Yelina. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Het valt welliswaar op hetzelfde tijdstip als het peuterzwemmen met Alyssa, maar goed, met haar ging ik toch al om de week zwemmen, dus zo heel erg is het ook weer niet.

En vanavond het eerste 10 minutengesprekje gehad op het KDV over Alyssa. Ze zijn daar zeer tevreden over hoe het met haar gaat. Ze is er nog wel erg rustig vergeleken met thuis, maar het schijnt dat ze op deze leeftijd toch zeker 2 tot 3 maanden nodig hebben om te wennen.

We merken wel heel duidelijk aan haar dat ze de laatste tijd nogal wat ingrijpende veranderingen heeft meegemaakt. Ze is toch wel weer veel driftiger dan eerst en ze hangt ineeens erg aan mij sinds een week. Papa mag haar 's avonds zelfs niet de luier verschonen en de pyama aantrekken. Nou ja, ik ga ervan uit dat dit slechts tijdelijk is en dat wat dat betreft alles sel weer het oude is.

19. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Even niet geweest en weer vluchtig bijgelezen.

Kaat: gefeliciteerd met de goede uitslag en je jongetje.

Anna: ik heb ook het jongetjesgevoel bij jou, maar ja je weet het nooit. FIjn dat alles goed was. Succes met het uitzoeken van de wagen. Wel balen drie trappen oplopen. Ik zweer bij de easywalker, kan je overigens met rentepunten bij de postbank voordelig kopen.

ha ha poepluiers, Ik heb een maandlang 10 tot 15 luiers gehad vanwege de antibiotica, maar nu heeft hij er maar 1 a 2 per week. Scheelt veel wasjes.

Het werk is nogal druk met die slechte beurs, veel onrust, maar ik zit er vaak bij alsof ik zwaar onder invloed ben, komt vast door de borstvoeding, ik ben nogal dement en afwezig, lastig op het werk en verder ben ik zo happy met mijn mannetjes. Het is echt genieten, hoewel ik nu pas tijd voor mijzelf heb en voor een glaasje wijn (eentje) om vervolgens morgen om kwart over zes weer op te staan en misschien een nachtvoeding tussendoor.

en het wordt weer eens tijd voor wat nieuw roze!

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Inez, mijn vriend heeft twee boeken gekregen en leest er redelijk in en ze hebben zo rond deze tijd en die van jou de periode om meer aan de moeder te hangen!
    en daar hun rust te vinden, ons kan hevige momenten hebben en we reageren dan snel om handjes rustig te houden , het zwaaien geeft ze dan een overdrife,
    helpt het niet dan leggen we haar eventjes op de buik, helpt ook!
    maar dan blijven we erbij!

dat zwemmen ik had het al gezien maar wist niet dat het kon met een kindje van 2 maand is dat een speciaal bedje dan voor kleine kidjes en warmer?
    zou leuk zijn!

fijne avond Ritje

Share This Page