35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, het verschilt hier per zwembad vanaf wanneer ze de baby's toelaten bij babyzwemmen. Hier mag je meezwemmen vanaf dat ze ongeveer 10 pond wegen. Ze gaan er van uit dat de kleintjes zichzelf dan beter warm kunnen houden.

En baby- en peuterzwemmen wordt inderdaad in een bad gedaan waar het net een paar graden warmer is dan in de 'gewone' zwembaden.

Ik denk dat ik me toch eens wat meer ga verdiepen in het baby/peuterboek dat ik heb gekregen. Kijken wat ze daar zeggen over peutertjes die wel eens in een driftbui blijven hangen.

Zo, en nu ga ik maar eens even bankhangen. Ik ben zo moe, dat ik nauwelijks m'n ogen kan openhouden. Ik zit hier gewoon te knikkebollen achter m'n PC.

Tot morgen!

2. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo nog even!
    Kaat gefeliciteerd met je goeie uitslag...!
    Ik moet zelf nog 2 weken wachten op de uitslag van de VP...
    Rug voelt nog stijf maar geen specifieke pijn meer...
    Ga zo slapen welterusten allen!

3. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Kaat

Gefeliciteerd met je goede uitslag... en ook een jongentje.... tja we zullen we moeten met al die dames hier :D :D

groetjes Anja

4. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Ze hebben de oude tijd hier nog :( :(

5. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Mama van Alex niet het fijnste om te lezen dat het niet meer weg gaat ;)
    Ik had dit ook al gehoord van de huisarts. Ze kunnen ook aanwezig zijn zonder dat ze zeer doen. Maar ik heb laxeermiddelen gekregen en dat helpt wel echt. Om even heel onsmakelijk te doen, mijn ontlasting was brokkelig :oops:

Kaat was gaaf een zoon! Wat super en ik ben zo blij voor je dat het zo goed gaat.

Annna, wat fijn dat alles goed is met jullie kleine ukkie. En wel enorm jammer dat je niet een mooie foto mee hebt gekregen. Zou ik persoonlijk zelf heel erg belangrijk vinden.

En ik ga inderdaad heel goed met mn werkgever om. Ik werk hier inmiddels 10 jaar en 40 uur in de week en heb zeker een goede band met hem. Hij is ook 1 van de weinige die weet dat we zwanger zijn. Om alle afspraken ect. vond ik dat hij het moest weten omdat ik geen scheve gezichten wil hebben hierover. Wat collega's vinden maakt mij niet uit. Dat komt wel weer goed maar mn werkgever vond ik toch iets anders.

Maar ik goed ik zit inmiddels zwaar met een zere buik van de zenuwen. Vannacht slecht geslapen. Mijn vriend snapt er niks van. Hij is nergens bang voor. Hij is er 100% van ovetrtuigd dat alles helemaal goed komt.
    En mn werkgever werd net ook haast een beetje boos dat ik nerveus was want hij zegt ook dat alles goed komt. Dussss....

6. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ja ik zat idd te kijken en ik heb kaat er af gehaalt sorryyyyyy per ongeluk :rolleyes: :(

volgens mij klopt de lijst nu helemaal niet meer :confused: :confused: mijn afspraak die ik er op had gezet is nu ook weg iemand een idee hoe dit kan ?dacht dat ik het fout had gedaan maar annna was de laatste die hem bewerkt heeft dus zou iemand kunnen kijken

Ik heb 5 november een afspraak om alles grondig te laten controleren omdat zwangerschap uitblijft.....
    Kan iemand het er bij zetten?

dank jullie :D:D

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe

NOD

12-10 Sandra1967
    29-10 Bebek/Carola
    31-10 Giegel
    14-11 Benthe + Veronika
    18-11 Ellenk
    20-11 Mama2x

AFSPRAKEN

29-10 Shiela - 2de echo
    30-10 Miss Daantje nekplooimeting en bloedonderzoek
    04-11 Diana 16w meting
    04-11 Shiela - nekplooimeting
    05-11 MaMa2x controle gyn
    10-11 Diana pretecho en controle gyn, Anna VK
    02-12 Diana 20w meting en screeningsecho

BEVALDATA

03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Shiela, succes vandaag.

Mannen gaan hier helaas voor ons inderdaad anders mee om. Zij voelen niet de hele dag wat wij wel voelen. Bij ieder pijntje en krampje wat even anders voelt ben je gewoon meteen bang dat het niet meer goed zit en dat is heel logisch wanneer je al eerder een MK hebt gehad.

Ik duim voor je voor een goede echo meid. Hopelijk kun je het na deze echo echt goed bevatten dat jullie nu toch echt een prachtige kleine uk gaan krijgen. En gaat dan ook het echte grote genieten beginnen.

9. @Kaat: Wat leuk, weer een jongetje erbij! En wat nog belangrijker is: Alles is goed... :D

@Annna: Ik moet nog worden geopereerd aan 'dit soort gelazer', maar 'iets' houdt me tegen om een afspraak te maken :oops: . Ik doe eigenlijk liever mijn (tweede bevalling) over... :(
    En ooooooooooh, wat gemeen... ons zo in spanning laten ;) ! Maar fijn om te weten dat alles er goed uitzag.
    Vozzie is inderdaad al een poos niet hier geweest, Diana een week of twee geleden nog...

@Inez: Borstvoedingskindjes schijnen in het begin sneller in gewicht aan te komen dan 'flessenkindjes'. Als het goed is, trekt dat ook weer bij (al merk ik daar bij Jasmijn nog niet veel van... :( )
    Ik wens jullie veel waterpret!
    Jasmijn hangt sinds een week of twee ook erg aan mij. Vooral als ik Emma voed, wil ze nog wel eens de aandacht opeisen. Op zich niet op een vervelende manier, maar omdat ze nog wat onhandig is, moet ik haar dan wel keer op keer corrigeren...

@Anja: De tijd wordt op dit forum pas op het einde van de maand oktober aangepast, las ik...

@Shiela: Ik duim ook voor een mooie echo! En dan gaan genieten hè... ;) ?

10. Emma gaat trouwens iedere week meer op Jasmijn lijken. Het is zelfs al zo dat wanneer ik een foto maak van Emma, ik meteen een daarop gelijkende foto van Jasmijn in mijn hoofd heb. Net zoals bij deze foto...

Het is dat ik de foto van Emma eerder al heb geplaatst, anders hadden jullie mogen raden wie wie is... :)

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Lola wat trekken ze op elkaar,
    je kunt ze niet uit elkaar houden dat was met mij en men zus ook!
    raar he, deze twee zijn anders de eerste dochter had donker haar Silke blond,
    ze zijn twee uitersten uiterlijk!

mooie kindjes he wow
    Ritje

12. @Ritje: Emma's haartjes zijn wel een stuk lichter dan die van Jasmijn...
    Kun jij (en de andere mama's met meer dan 1 kindje...) ook eens foto's plaatsen waarop je kids even oud zijn? Leuk om dan te verschillen cq overeenkomsten te zien... :D

13. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Ben vandaag naar de verloskundige geweest

Koppie is ingedaald en beebje heeft een groeispeurt gemaakt, heb nog ff gevraagd naar wat ze dacht hoe zwaar hij zou zijn .... rond de 8 pond..pffff
    Ik verlies inmiddels ook wat vliesjes.. verder niet erg, alles word week van binnen....zolang er geen geen bloedverlies bijkomt.
    Verder alles oke ;) ;)

groetjes Anja

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    VERONIKA: de foto van mn vaders handen op mijn buik komt op het gebortekaartje, daarom heeft het nu nog geen prominente plaats.

ANJA; de eerste tekenen zijn er.Spannend.

MOBY: hoe staat het vandaag bij jou?

LOLA: jij hebt toch de Buggaboo cameleon? Heb jij het autostoeltje er ook van? Of een maxi-cosi. Mijn voorkeur gaat uit naar het buggaboo stoeltje. Watn geweldige foto's; ze lijken echt sprekend op elkaar.

SHEILA: hoe was het ? sterkte met je aambeien; ellende dingen.

KAAT: geweldig gefeliciteerd met het feit dat alles goed is met jullie zoon. Watn heerlijk nieuws.

15. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Vanmorgen bij de verloskundige geweest; alles ok. Groeide goed.

Moet 17 december naar de gynaecoloog om te bekijken hoe "we"de bevalling gaan doen.

Gister bij de creche wezen kijken; vind het maar niks. maarja na een goede berekening zit stoppen met werken er helaas ook niet in.

OOk gister met de checklist van Prenatal aan het shoppen geweet; alles gekocht wat erop stond.
    Heb dinsdag intake gesprek voor de kraamhulp; dus ik dacht laat ik maar zorgen dat ik alles heb, dan kan ik dat zeggen. geen idee of dat nodig is, maarja je hebt het toch nodig en hoef ik daar niet meer aan te denken.

Nu nog zwangerschapsyoga regelen; ben ik laat mee begreep ik van de verloskundige.

De babykamer in wording (wat zeg ik KAMER?, kamerTJE) is leeg nu op de lp's van vriendlief na.
    Zijn klerenkast staat nu op onze slaapkamer, zonder deuren want die kunnen niet open dan, erg gezellig, in bed liggen en dan tegen een open klerenkast aankijken. Maar ff godijntje voor hangen. OOOOOO HOOP ZO DAT ONZE VERBOUWING DOOR KAN GAAN.

16. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ik ben terug en helemaal in happy stemming.
    Wat was de echo gaaf! Heel goed kloppend hartje. En een enorm bewegelijk ding! KIPPEVEL!

Vorige keer was het kindje 7 weken en 3 dagen we we zijn nu exact 3 weken verder en het kindje is nu 10 weken en 3 dagen. Dus het groeit helemaal perfect. Echt het was zo enorm gegroeid met de vorige keer. Pff, ben zo blij, ik was zo bang.
    Ze zei wel dat mn zwangerschap wel gewoon blijft staan op 11 weken. Dus dat doe ik hier dan ook maar.
    Ik ga nu even genieten mn mannetje. Maar ik wou jullie nog wel even snel op de hoogte brengen.

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    SHEILA: ook bij jou goed nieuws, heerlijk.Gefeliciteerd!Genieten nu.

18. veronika

veronika Niet meer actief

Hai SanRob, das helemaal een mooie bestemming voor de foto! Fijn dat alles helemaal goed is en je alles lekker gekocht heb al. Wat willen jullie verbouwen, en waar hangt het vanaf of het door kan gaan?

Shiela, ook gefeliciteerd met je echo, super klinkt dat!

Anna, jij ook he! en Kaat, idem!

Lola, mooie dochters, idd zeg, die wangetjes en kinnetje: 2 druppels water.

Anja, het komt echt dichterbij! Wil je graag een buddy, om je bevallingsnieuws snel te plaatsen? Wil het best doen hoor!

Dag allemaal, zo maar weer eens solliciteren! Brrrr het is koud hier, 6 graden maar.

19. @Anja: Nu wordt het spannend, meid... :D

@SanRob: Ik heb inderdaad een Bugaboo Cameleon, maar wel een 'gewone' Maxi Cosi'. Ik geoof dat het autostoeltje van Bugaboo nog niet bestond toen wij twee jaar geleden voor een autostoeltje gingen shoppen. De Maxi Cosi past trouwens ook op de Bugaboo hoor...

@Shiela: SUPER! Gefeliciteerd...

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kaat gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles OK is.

Bebek bedankt voor de appeltaart, heb hem ff opgewarmd en met een lekkere beker warme choco opgesnoept ;)

Hier mannetje ziek, ik hoop dat hij dit weekend weer is opgeknapt ;)

Deel Deze Pagina