Kaat, gefelicteerd met de goede uitslag v.d. test van jullie ZOON! En Anna, jij van harte met de goede 20 weken echo! Misschien zie je er nu vaal uit, maar straks lig jij te stralen met je kindje in je armen Inez, ik stel mijn babyzwemmen dus nog even een weekje uit maar ik ben erg benieuwd hoe Yelina het gaat vinden. Fijn dat Alyssa het op de KDV zo leuk heeft. Ik hoop voor je dat haar driftbuien snel minder worden. Nino, schijnt idd dat je door borstvoeding een zombie kunt worden. Door de oxytocine die vrij komt, is een rustgevend hormoon...... gaap! Anja, de tijd kun je zelf in je profiel aanpassen (naar GMT +1) Fijn dat je controle goed was bij de VK. Lola, nou ik had niet geweten wie Jasmijn is op de foto en wie Emma! Ik heb geen vergelijk met 2 kindjes, maar wel met Danique's halfzusjes en daar lijkt ze niet zo op. Eén halfzusje lijkt op haar moeder, eentje meer op Chris, en het ziet ernaar uit dat Danique meer op mij lijkt. Maar kinderen van dezelfde ouders kunnen ook heel erg verschillen, mijn zus heeft donkerbruin haar en hele donkere ogen, ik heb lichtblauwe ogen en had als baby een paar blonde haartjes. SanRob, wat een mooi idee om de foto met je vaders handen als geboortekaartje te gebruiken. Fijn dat jouw controle ook weer goed was. Sheila, van harte met je mooie echo! Veronika, hoe is het met je sollicitatie gegaan? Wij hebben gister een intakegesprekje bij de KDV gehad, voor Chris was het de 1ste keer dat hij daar kwam. Zo met Danique gezellig op de arm van Chris en haar meteen weer lekker mee naar huis nemen ging het allemaal wel..... maar om haar daar achter te laten vind ik toch een heel ander verhaal. Maar ja, zal wel moeten.
@shiela: wat fijn een goede echo,ga idd maar effe lekker genieten! @Anna: jij ook een goede echo! @Anja: nu wordt het echt spannend.....sterkte met de laatste loodjes! Hier alles rustig. Heb wel een beetje onrustige nacht gehad na een migraine-aanval en een paar pijnlijke harde buiken.Voelde me vanochtend ook niet geweldig maar nu al beter. Morgen weer naar de vk;ben benieuwd of de baby nu wel ingedaald is!
Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd maar ik kan op het moment de fut niet opbrengen om alles te lezen;hoop dat met iedereen alles goed gaat! Dikke knuffel voor jullie allemaal van mij! Moby
Hoop het ook voor je, beterschap! @Natas: Ik was ook heel enthousiast over het kdv toen Roy en ik (met dikke buik) er voor het eerst gingen kijken. Tijdens het intakegesprek - een paar weken voordat Jasmijn daadwerkelijk zou gaan - was dat enthousiasme ineens een héél stuk minder! Dat lag niet aan het kdv, maar ik had ineens sterk het gevoel dat niemand Jasmijn zo goed zou kunnen verzorgen als ik. Maar dat gevoel ging gelukkig over toen al heel snel bleek dat Jasmijn het prima naar haar zin had op het kdv... @Moby: Ik ben ook benieuwd wat je beebje heeft gedaan. Ik moet trouwens morgen ook naar de verloskundige, voor de nacontrole deze keer...
Het zal ook idd wel goed gaan Lola, er liepen een heleboel kindjes die nog leefden en zelfs vrolijk waren . Maar oh gut, mijn kleine krummel de grote drukke buitenwereld in Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is dat ze de fles is gaan weigeren. Moby, sterkte met de laatste loodjes!
Ik begrijp dat jij borstvoeding geeft en dat Danique niet uit een flesje wil drinken? Ik heb hier een interessant artikel over en kan je dat wel even mailen...
Ze zullen je kasten niet nakijken of je alles hebt. De eerste x had ik het intakegesprek telefonisch, de tweede x is er hier iemand geweest. We hebben alleen maar een gesprekje in de woonkamer gehad, verder is ze niet geweest. Komt bij jou toevallig ook Miep?
Anja en Moby, wat wordt het spannend bij jullie zeg! De een vliesjes verliezen, de ander hoofdpijn en niet lekker, het zouden voorbodes kunnen zijn. Shiela, wat een supernieuws zeg. Ben erg blij voor je! SanRob, wat een geweldig mooie bestemming voor die prachtige foto met je vaders handen op je buik. Natas, inderdaad, een kennismakingsgesprek is 1, je meisje daar daadwerkelijk achterlaten is 2. Heel veel sterkte voor de eerste keer dat dat gaat gebeuren. Hopelijk is het met het flesje zo, dat vreemde ogen dwingen. Yelina heeft vanochtend overigens genoten van het babyzwemmen. We hebben nog maar een klein groepje, maar er komen vast snel meer kindjes bij. Vrijdag mag ik al met Yelina naar de fysio. Ze wilden er haast meemaken. Alleen laat m'n arme bed het maar niet horen. Ben tegenwoordig niet meer goed in op tijd opstaan. Nu moet ik daar al zijn op een tijdstip dat ik normaal net m'n bedje uitkom. Pffffff. Gelukkig past oma vrijdag sowieso al de hele dag op Alyssa, dat scheelt in ieder geval weer, vooral omdat ze haar ook komt ophalen. Hoef ik er in ieder geval niet extra vroeg uit om haar al aan te kleden. Oei oei, wat klinkt dat lui.
Hallo ladies, @ Kaat: een knul, wat leuk! @ Shiela: een prachtig kloppend hartje! Daar wordt een mens blij van, nietwaar? En fijn dat je zo'n goede band met je werkgever hebt. Werkt toch prettig, je brengt per slot van rekening nogal wat jij door bij je baas! @ SanRob: wat een mooie bestemming voor jullie dierbare foto! Hier is intussen alles prima! Vanmorgen even een bezoekje aan de huisarts gebracht omdat ik zo'n last heb van duizelingen door de meds voor hoge bloeddruk. Het lastige is dat er geen andere meds tegen hoge bloeddruk zijn met een andere werkzame stof die bij zwangerschap gebruikt mogen worden. Tsja, het is dan nog wel niet gelukt maar de wens is er uiteraard nog steeds dus moet ik ermee leren leven! Daar kom ik ook wel weer bovenop hoor! Wij bevinden ons nu in de rustpauze voor wat betreft de hormoonbehandelingen. In januari gaan we weer verder met IUI. Eigenlijk voelt het wel goed om even pas op de plaats te maken... Even een beetje rust in de hectische wereld van de fertiliteitsbehandelingen... Vrijdag vertrekken we voor een lang weekend naar een huisje in de omgeving Trier. Lekker wandelen en tijd voor elkaar! Heb er zin in! Prettige bijkomstigheid is dat mijn ei binnen nu en een paar daagjes moet komen. Hebben we mooi uitgebreid de tijd om heel druk te proberen dat eitje te benutten, hihi Gr. Benthe
@ Moby Veel s6 morgen bij de verloskundige en dat je beebje ook is ingedaald. Het is idd heel erg spannend allemaal.. groetjes Anja
@ anja en moby : Het wordt spannend! Hou ons op de hoogte hoor! @Shiela : gefeliciteerd met je goeie echo, gaaf he? @Benthe : Veel "klus" plezier in Trier! hihi Hier niet veel nieuws, behalve de steeds duidelijker wordende kriebeltjes van die kleine in mijn buik, zo mooi en toch nog onwerkelijk! zucht....
Hoi hoi, Ben beetje te moe om overal op te reageren. Maar ben heel blij voor de goede echo van Shiela. SUPER meid! Benthe, veel plezier! enne succes!
Benthe, wat vervelend dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen van de medicatie tegen een te hoge bloeddruk. Heb je aldomet? Die ben ik hier inmiddels aan het afbouwen omdat m'n bloeddruk eindelijk weer stabiel lijkt te zijn. Wat niet vervelend is, is dat je gedurende een weekendje weg je ei mag proberen te benutten. Heel veel plezier in Trier en nog veel meer plezier met het klussen. Coto, wat heerlijk he? Die steeds duidelijker wordende kriebeltjes.
sorry eventjes een dipje hier.... Moby morgen veel succes laat het horen he, hoe het babytje zit, sorry voor de andere dak eventjes niet reageer, lees het wel hoor Liefs Ritje
Dank je wel meiden voor jullie lieve woorden. Eindelijk heb ik vannacht weer goed geslapen. De verloskundige voelde gister mijn spanning. Ik ben geloof ik nog nooit zo nerveus geweest. Er valt een enorme spanning van mn schouder. Eerst volgende week dinsdag nog even afwachten en dan gaan we echt volgas genieten.
Hallo allemaal, Ik meld me hier ook even Ik ben 36 en 6 weken zwanger van de 2e ... We hebben al een zoontje van 3 jaar. Sven.
Nee, dat is niet lui, dat is praktisch ! Zo heeft Roy aangeboden om Jasmijn gedurende de rest van mijn verlof 's morgens naar het kinderdagverblijf te brengen, zodat ik Emma niet uit bed hoef te halen, verschonen én voeden hiervoor. Ik was erg blij met zijn aanbod, zeker omdat hij de rest van het jaar dus twee keer per week te laat op zijn werk komt... @Benthe: Begrijpelijk dat je even pas op de plaats wilt maken. Wij hadden daar destijds op een gegeven moment ook behoefte aan... @Shiela: @DesireeK: Welkom!
@Desiree:welkom hier! Ben vanochtend naar de vk geweest en alles nog steeds hetzelfde. Baby nog steeds niet ingedaald en mijn bloeddruk iets opgelopen. moet as maandag een keer extra voor de bloeddruk... Heb het gevoel dat zolang het beebje niet indaalt er ook niets staat te gebeuren.....weet dat het niet zo hoeft te zijn maar klinkt toch niet echt bemoedigend! Ze zei ook dat als nu mijn vliezen breken ik meteen moet gaan liggen omdat anders de navelstreng kan verzakken.....dus ook als ik bv in de albert heijn ben. Nou zie je me al liggen op de diepvries afdeling?(ha-ha) We wachten maar gewoon af!