35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Giegel: meid, dat heb ik allang gedaan, plekje geven. Ik heb nu Tramadol gekregen voor mijn pijn, maar dat slik ik niet. Want mijn man zat er een jaar aan en was vreselijk aan verslaafd geworden. Ik heb het gezin hoe hij daar van af ging, wil ik niet. En ik ben allang blij met wat ik kan. Ik heb mijn leven voledig moeten aanpassen, maar er is altijd iets wat in plaats van andere komt. niemand hoort mij over mijn leven te klagen. Het is alleen jammer dat door al mijn beperkingen heb ik mijn baan kwijt en ik moet nu heerbeoordeld worden voor WIA, want ze hebben mij voor 40 uur per week geschikt verklaard en dat moet nu herzien worden, want het is echt niet haalbaar voor mij.

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ook ik wordt binnenkort gekeurd voor de WIA na volledig WAO te hebben gehad. Het moeilijkste blijft het inleveren van dingen die je leuk vind/vond en de romslomp die het met zich meebrengt.
    Alsof we voor de grap die leuke baan die we hadden aan de kant zetten, waar we ons ei in kwijt konden.
    Met kindjes thuis is leuk, maar een volwassen gesprek in relatie tot werken is ook leuk en zou samen moeten gaan.

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    4xmamma, helaas is mijn ervaring dat er niet wordt gekeken naar wat voor iemand persoonlijk al dan niet haalbaar is qua werken. Ik ben chronisch moe en volgens de knappe heren is dat geen beperking. Ik kan gewoon volgens hun gewoon 40 uur werken. Voor het huishouden (en mijn hobby's dan waarschijnlijk ook) moet ik maar gewoon iemand inhuren. Ik kan zitten, ik kan zwaaien, dus kan ik best beveiligingsmedewerker worden oid.

4. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    In mijn beperkingenlijst hebben ze opgezet dat ik "Zo nodig tot 300 keer " kan bukken per uur, gedurende 8 uur werkdag. Maar dat ik niet gebukt mag werken. Ik mag(volgens hun) 1 km achterelkaar lopen, maar mag niet trap op-en aflopen meer dan 2 keer per dag.

Het is soms lachwekkend wat ze schrijven. Niet?

5. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    welkom Didy35: Een lieve vriend en een kinderwens, dat is al een hele goed basis om aan een kindje te beginnen. Wij woonden toen ik zwanger was in een 1 kamer appartement en de eerste paar jaar maakt het echt niet uit om klein te wonen. Je hebt eigenlijk ook helemaal niet zo veel nodig voor een kindje en liefde is echt het belangrijkste, dus ik zou er voor gaan, voordat je misschien achteraf spijt krijgt. Uiteraard zouden jullie kunnen kijken naar een mogelijkheid om jullie inkomen te verhogen, via opleidingen, ander werk wat weer tot een grotere woning op termijn kan leiden. De basisspullen voor de baby kan je via Marktplaats aanschaffen en zo heel veel geld besparen.

Helaas nog geen roze nieuws in deze oranje gekte. Ik heb overigens zeer van de wedstrijd genoten. Zelfs als wazige zwangere was het toch heel spannend. Misschien heeft het goede spelen wel een positief effect op zaadcellen :(: :(:

Hier alles goed, korte nacht, maar gelukkig net even 2 uurtjes bijgeslapen. Schoonmoeder is hier een middagje om met mijn zoontje te spelen en te wandelen en gelukkig is het minder warm en schoonmoeder gaat nu mijn dagelijkse voorraad aan voedsel halen bij de AH, dus ik hoef er lekker niet uit vandaag.

Arme Kaat, ik hoop dat je snel weer wat kan eten

6. Witte

Witte Lid

11 mrt 2008
    97
    0
    0
    Pff heavy hoor, sterkte

7. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Ritje: hebben de zonnestralen je al een beetje opgevrolijkt? En je hoeft niet nerveus te zijn hoor, al vind ik het wel heel lief :)

@ Giegel: voor jou wordt het ook bijna spannend.

@ Nin0: helemaal top hoor dat je schoonmoeder even bijspringt zodat jij toch nog 2 uurtjes hebt kunnen bijslapen. De laatste loodjes wegen het zwaarst?

8. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Diaantje geen nieuws?

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hey Diaantje, wel ik ben aan het verven de ene kant van de baby kamer...
    hoop dat die al droogd en mooi is,
    ze zon is even weg...en mijn humeur blijft wat hangen in een wolkje
    Mannetje komt laat thuis moest presentatie bij wonen bij de Generaal directeur en nog wat hoge pieten, dus kan ik niet gaan trainen, want dit kon duren tot 6.30 eer hij thuis is zal het wel 7 of half acht zijn.

morgen een zwembadje halen en das ook leuk....
    en de echo om 15.00 u ook suikerwater drinken en test doen, hoop dat het morgen een leuke dag word!

Nog niets bij jou?

Ritje

10. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi Dames,
    Sorry heb al jullie verhalen niet terug gelezen, ben echt heel erg niet lekker! Ik ga zo meteen weer terug naar mijn NIEUWE BEDJE! nou ja bedje, het is meer een BED. Echt super. Ik natuurlijk de hele tijd omhoog en omlaag enzo, want dat kan nu met de sruk om de knop. Alleen heb ik dus nog geen lakens voor dat ding. Beetje jammer dat ik dat nu weer niet heb. dan nog maar even ons oude dekentje. Klussen op een nieuw bed moet altijd even wennen, maar hoe dat is zullen we nog een hele tijd niet weten. Geen geklus voor mij (en dus ook niet voor het vriendje). Veel te veel bewegingen dan en dat kan ik niet hebben.

Ik word echt schijtziek van die misselijkheid. Ik ga deze week nog naar de acupuncturist (schrijf je dat zo). Je weet wel zo een naaldjesprikker. Schijnt heel erg goed te werken tegen zw-misselijkheid. Heb de uitslag van mijn bloed gekregen en heb HcG voor 2. 230000 is de waarde nu. wie wil er een beetje!

morgen lees ik jullie berichtjes weer, nu weer lekker terug naar mijn mandje en hopen dat ik snel slaap, want dan voel ik alles niet zo. Sorry voor mijn geklaag, het is natuurlijk een positief iets, maar ik heb het wel gehad.

Fijne avond,
    Kaat

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou Kaat, graag!
    Ik heb nl. nu zo mijn EK ei... :) kan wel wat hulp gebruiken ondertussen :)

12. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    hup Ellen hup .............

ach arme Kaat toch. Wel handig zo'n verstelbaar bedje. Via Hema online kan je lakens kopen, wordt het lekker thuisbezorgd en vanavond heb je geloof ik 15% korting op alles.

Het babykamertje begint eindelijk een beetje vorm te krijgen. Morgen nog een stuk raam schilderen, als ik de puf heb en dan kunnen de planken definitief vastgemaakt worden. Ik raad de andere zwangeren wel aan toch iets eerder te beginnen met kamertjes en zo, want die paar klusjes nu hakken er enorm in.

13. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Arme Kaat toch! Wat naar om je zo ellendig te voelen terwijl je met de oorzaak ervan juist zo ontzettend blij bent! Tegenstrijdig hè? Ik hoop dat het nieuwe bed iig lekker ligt.... ;)

De dames die worstelen met WIA etc., veel sterkte! Mijn broer is inmiddels voor 80% afgekeurd maar ik weet nog wel wat voor strijd dat geweest is... Heel dubbel allemaal... hij is blij dat het nu geregeld is maar aan de andere kant voelt hij zich dubbel gehandicapt. Het is al moeilijk genoeg om voor jezelf toe te geven dat het allemaal niet meer lukt en als je het dan zwart op wit krijgt is het toch ook wel weer confronterend dat "de maatschappij je afgeschreven heeft", althans zo voelde hij het.

@ Diaantje: is er al nieuws aan het front?

Hier alles rustig... Ik heb mijn vriend gevraagd of hij de zwangerschapstesten ergens neer wilde leggen waarvan ik niet wist waar.... Vreselijk kinderachtig natuurlijk, maar ik moet zowat op mijn handen zitten om niet te gaan testen, hahahaha. De hele dag ben ik al aan het slipstaren, want wie weet begint er al wat te komen. Op een klein steekje zo heel af en toe, heb ik geen aankondigingen dat de menstruatie begint. Morgenvroeg gaan mijn lief en ik testen en als de NOD uitblijft gaan we het zaterdag nog een keertje doen...

Intussen moet ik zo'n beetje om het kwartier plassen. Echt heel vervelend! Zoals jullie misschien nog wel weten heb ik sinds vorige week een nieuwe baan (die overigens heel goed bevalt) en nu werk ik in een kantoortuin. Mijn plekje is helemaal achterin, aan de andere kant van de "zaal"zijn de wc's... Er zijn ongeveer 20 werkplekken dus jullie snappen wel hoe het opvalt als ik elke 3 kwartier naar de wc moet.... :( Mijn collega was het al opgevallen en haar heb ik vooralsnog maar op de mouw gespeld dat ik mezelf verdenk van een blaasontsteking... Wat moet ik anders? Ik weet ook nog niet waarom mijn blaas zo vervelend doet. Als ik morgen een positieve test krijg natuurlijk wel, maar anders.... Misschien wel echt een blaasontsteking! :rolleyes:

Gr. Benthe

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai Didy, welkom hier.
    Wij mogen qua verdiensten niet klagen en wij hebben geen last van ruimtegebrek, dus ik kan je niet aan ervaringen hierover helpen. Natuurlijk moet je een basis hebben aan financiele bodem om je kind groot te kunnen brengen, maar voor de rest heeft een kind veel meer aan warme liefde dan een groot koud nest. Veel succes met je beslissing.

Kaat, ik word nu toch wel nieuwschierig naar 1 van je foto's :D
    Ik hoop dat de prikker je kan helpen meid, zo misselijk zijn lijkt me afschuwelijk.

Jeetje Diaantje, nog steeds geen ongi maar onzekerheid. Voor mijn duimen maakt het niet uit, die gaan gewoon door, maar ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt.

Leuk Nino, dat het kamertje bijna klaar is. Hier ook bijna, nog een paar dingen ophangen maar daar moet Chris wat beter voor kunnen zien.
    Enneh, mag ik jouw komkommerverslaving ruilen met mijn chocolade + koekjes + chips verslaving? :)

Benthe en Sheila, zooooooo spannend! [-o<

15. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    @nin0: ja, dat was niet echt slim voor jou om kamertje zo lang uit te stellen. Hou het nog even vol, je hebt nog drie weekjes te gaan, en dan ben je verlost van die zware buik van jou, en in plaats daarvan krijg je heerlijke kind.

@Diaantje: nog nieuws? Je houd ons in spanning. Voor sommigen onder ons is het echt niet goed, die spanning.
    Maar we duimen wel voor jullie, en niet zo'n beetje ook.

@Benthe: meid, bekend gevoel. Ik moet nog 7 dagjes wachten, maar loop nu al naar die kast te kijken waar testen ligen. Moet mij zelf steeds herineren dat ik heb mijzelf beloofd om niet voor NOD te testen. Maar dat is moeilijk. Ik begin nu al te twijfellen of ik tot NOD kan wachten.

En weet je, mijn man is ook voor 80 tot 100% afgekeurd. We gingen er van uit dat het niet meer dan 30-40 zal zijn. Het was totaal onverwacht.

@Ellenk: Ik trek mijn oranje pet aan en ga voor je EK eitje duimen. Wel winnen.

@Kaat: mss was het toch niet zo slim om haar huis te gaan? Sterkte, meid.

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Lieve meisjes,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het meeleven en het lange duimen, maar...hier nog steeds niks. Moet wel nog veel plassen en heb weer een druk op mijn buik, die ik ook aardig gezwollen vind. Denk nog steeds dat ik heus wel ongi word, de vraag is alleen wanneer. Vriendje vraagt ook iedere dag of er al iets te zien is en durft niet te klussen, bang dat dan de ongi doorbreekt. :( . Morgen moet ik naar de huisarts vaccinaties laten zetten voor Bali. Misschien weet hij raad.

@ Ritje: mannetje van je zal ondertussen wel thuis zijn en morgen een leuke dag voor de boeg voor je. Jammer alleen dat het weer slechter wordt. Veel succes met de echo en zwaaien hè.

@ Kaat: heb je lekker gedut in je nieuwe bed? Hoop dat je je al iets beter voelt en ik hou me aanbevolen voor de HCG, misschien dat de test dan eindelijk eens positief wordt. Ik wil ook best wat van je misselijkheid overnemen, mits ik posi test!

@ Ellen: klusze meid en meldt je snel roze! Delen we de HCG van kaat?

@ Nin0: Goede tip voor het geval wij ooit zwanger raken. Fijn dat het bij jou vorm begint te krijgen, de tijd begint te dringen.

@ Benthe: volhouden meid, nog niet testen, het is nog maar een nachtje slapen. Het valt me op dat er ineens een heleboel meiden in spanning zitten. Wat zou het geweldig zijn als we allemaal in juni posi testen. Dat plassen is niet erg handig hè, heb ik ook, maar we hebben het er graag voor over, toch? Morgen roze dan maar?

@ Sheila: ook voor jou, nog een nachtje slapen en dan morgen roze melden, oké?

@ Natas: het blijft spannend hier!

@ 4x mamma: volhouden tot NOD hoor. Je kan het.

Fijne avond allemaal!

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heb hier nog niets gelezen, maar wilde Benthe even succes wensen voor morgen!

duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Ben ik weer, net een 3e test verpest, 8 dagen overtijd en nog steeds nega :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Nino goed dat dit vooruit gaat het klaarkrijgen van je baby kamertje,
    want je hebt maar 21 daagjes nog en stel dat het een weekje vroeger komt?
    Dan trek je ook je plan hoor....
    Al vertrek je beter met een gerust hartje naaar het ziekenhuis....
    En zo volg ik je wijze raad op, heb 1 kant geschilderd met van dat helgroen en t is heel mooi, daar al figuurtjes van Winnie e Phoo op gezet en ook tijgertje en knorretje....
    de kast staat er maar moet nog leeg gemaakt worden en daar heb ik ook figuurtjes opgeplakt, het begint een babykamer aan de ene kant te lijken en mooi en lief,
    Met men grote dochter heb ik tijgertje op haar deur geplakt vond ze schitterend :) 16 jaar een half hihi

Op de deur staat van voor ook een Winnie en het naamplaatje van Silke met Winnie daar ben ik op aan het wachten bij de post!
    Omdat ik een beetje down was probeer ik me een goed gevoel te geven en dat is me wel gelukt!
    Bedankt voor je Tip Nino en neem toch maar je rust op tijd meid!

Als de kamer helemaal geverfd is neem ik foto's...en plaats ik ze in mijn album.
    De echte baby spullen zullen wel stilaan volgende maand komen...
    staan nog bij mijn schoonzusje.

@Kaatje slaapwel in dat lekkere bedje van je, ik hoop en duim voor een zalige nachtrust nu, en dat je toch wat kunt eten of veel drinken!

@ Diaantje jou lichaam maakt mij zelfs gek :eek: :)
    geen nieuws geen duiveltjes beter zo dus!
    En hopen we..

@Benthe succes morgen hoor....

Dames ik dacht dat ik alleen was ,
    wat merk ik hier dat jullie ook zo graag testen!
    Ik heb er ook versleten hoor, en was ongeduldig...

En iedereen een hele fijne avond en zalige nachtrust!

Liefs Ritje

20. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hehe

Nou Nou meiden wat kunnen jullie schrijven, heb er een paar dagen over moeten doen, maar ben weer bij..

Meiden op het wachtbankje.. ik wens jullie heel veel s6

Wat gaat het toch snel... al een paar meer dan 30 weken... de laatste loodjes

Ik weet het ff niet meer... ben echt een zeef aan het worden.

Wens iedereen een fijn nachtrust toe

groetjes Anja

Deel Deze Pagina